Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Det gamle slot

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:07

Rose kunne mærke at hun rødmede svagt ved at han kyssede hendes hænder og så ind i hans øjne "Hvor kommer du da fra?" spurgte hun lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:10

"Rusland" hviskede han ind i hendes hænder hvorefter han tog dem langsomt væk fra sin mund.
Hans læber var kolde så hvis Rose havde lagt mærke til kulden var det helt normalt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:12

Rose havde godt opdaget at hans læber var kolde, men det overraskede hende jo ikke rigtig. Hun vidste jo godt at vampyre havde kolde læber. Hun smilte svagt og nikkede så "Okay" sagde hun og så bare på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:13

Han smilede svagt til hende men fik så lavet et slags ryk i kroppen.
Hvorefter han kiggede ned på Rose.
Han smilte nu ikke men så bare stift på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:16

Rose så lidt usikkert op på ham "Hvad er der?" spurgte hun og så ham ind i øjnene og knyttede sine hænder sammen. Hun bandede inde i sig selv og var bange for at han havde regnet ud af at det var hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:18

´Han skubbede hende væk fra sig og så så bare på hende.
"Rose" sagde han med en dyb stemme, og lignte nærmest en der kunne springe på hende
og flænse hende midt over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:20

Rose gik et par få skridt bagud og så på Demetri med et usikkert blik. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige og nikkede blot og knyttede sine hænder hårdt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:39

"Spasser" sagde han og så så bare endnu mere vred på hende.
Inden man kunne nå og tælle til 3 var han over ved hendes og hamrede hendes sådan en
lussing så hun ville falde ned på knæ af slaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:41

Hun faldt på knæ og bed sig hårdt i underlæben så hun ikke ville begynde at hyle eller sår'n noget. Hun tog sig til sin brændene kind og så op på Demetri og forstod ikke hvorfor han havde slået hende. Hun ville dog ikke være vred på ham for slaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:44

Han rakte fuck til hende og sagde så, "Fuck af Rose, du har intet at gøre her" sagde han og skubbede så til hende med foden at hun falde om på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:46

Hun skyndte sig at rejse sig op da han havde skubbet til hende med foden. Hun ville ikke lade ham gøre hende mer fortræd "Jeg må gerne være her.. Desuden så du ikke ud til at have et problem med mig da du ikke vidste at det var mig" sagde hun og så irriteret op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:51

"Og det så ud til at du nød det mere end noget andet at være sammen med mig"
sagde han og så overlegent på hende.
Han havde mest af alt lyst til at fyre en knytnæve i hoved på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:52

"Hold kæft Demetri!" snerrede hun vredt og ville ikke indrømme sår'n noget. Ikke på vilkår! Hun stod og så vredt op på Demetri og prøvede at få sig selv til at slappe lidt af selvom at det var svært.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:54

"For ellers" sagde han og gik frem mod hende.
Med store arm bevægelser og truende atitude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeSøn 04 Apr 2010, 23:57

Hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den igen da hun ikke vidste hvad hun skulle svare. Hun blev stående hvor hun var og prøvede ikke at virke påvirket over hans truende attitude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:02

"Det tænkte jeg nok" sagde han og skubbbede hende så væk og begyndte at gå ned mod trappen han gad virkelig ikke Rose mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:04

"Demetri" sagde hun og så efter ham og hev hurtigt fat i ham "Hvad er der galt med dig? Hvorfor fanden skal du altid være så vred på mig? Hvad har jeg gjort mod dig siden du er så fucking sur?" spurgte hun og syntes at han var dybt uretfærdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:08

I det hun rørte ham eller rettere tog fat i ham vendte han sig om og tog fat om hendes hals med en hånd
"Du slipper mig NU!" Sagde han og begyndte at klemme om hendes hals for at markere at han sagtens ville skade hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:09

Hun trak vejret i paniske stød og så på ham "Ikke før du fortæller mig det!" sagde hun hårdt og prøvede at få sin hals væk fra hans hånd og blev ved med at holde fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:11

Han strammede til og man kunne tydeligt så dansende flammer i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:13

Hun kunne næsten ikke trække vejret længere og gav til sidst slip på ham. Hun forstod ham ikke. Hvorfor skulle han være så sur på hende? Hun havde jo ikke gjort ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:18

Selvom hun slap grebet blev Demetri ved med at holde hende om halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:22

"Demetri.." hviskede hun og kunne ikke få vejret ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:24

Han skubbede hende nu væk fra sig imens han gav slip på hende.
"Jeg sagde slip mig" sagde han og begyndte at gå ned af trappen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 00:25

Hun stod lidt og var ret stakåndet og så derefter efter Demetri og fulgte hurtigt efter "Jeg skal nok lade vær med at røre dig.. Men så vil jeg følge efter dig indtil at jeg får et svar" sagde hun og gik med ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det gamle slot - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Det gamle slot   Det gamle slot - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det gamle slot
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: