| I kirken.. | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 07:59 | |
| Kellan tog sine hænder og begyndte at knække sine finger. og han begyndte oss at stå lidt roligt.
((Har ansøgt dig som ven)) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:00 | |
| Rose greb hurtigt fat i hans hænder og hev dem væk fra hinanden så han ikke kunne knække dem "Det er dårligt for dine led" mumlede hun og så op på ham.
// Oka ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:02 | |
| Kellan fik et lille chok og svarede tilbage "Sorry, det er en vane, når man kan gjordt det siden man var 5 år eller sådan noget i den stil" kiggede ned på hans ben. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:03 | |
| Rose gav hans hænder et lille klem før at hun gav slip på dem "Gør ikke noget" sagde hun og smilte til ham og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:06 | |
| Han smilte oss men kigge hurtigt væk fra hendes øjne igen, han var bange for at stirre igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:07 | |
| Hun så at han så væk og sukkede derefter næsten lydløst og så ned i jorden. Hun kunne mærke på ham at han heller ikke ville begynde at stirre igen. Hun strøg sine fingre gennem sit hår, som var en irriterende vane, og blev ved med at se ned i jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:09 | |
| Kellan viste ikke hvad han skulle gøre. For han ville ikke stirre på hende men på en måde ville han oss godt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:11 | |
| Rose så tilbage op på ham og tænkte på hvad de kunne snakke om. Hun bed sig blidt i underlæben og kløede sig lidt tænkende i håret "Hvor gammel er du så, Kellan?" spurgte hun og ville have sparket sig selv *Var dét det bedste du kunne komme på?* tænkte hun irriteret over sig selv og smilte sødt op til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:15 | |
| Kellan kunne godt se at det ikke lige spørgsmål hun ville have spurgt om men han svared "Jeg er 18 år, hvad med dig." smilte han sødt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:17 | |
| "15..." mumlede hun og så ned i jorden og var irriteret over at hun var så ung og at hun altid ville være så ung. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:18 | |
| "Kun 3 år yngere" smilte sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:19 | |
| "Det er da meget" sagde hun og lagde armene over kors og så op på ham og kunne ikke lade vær med at gengælde hans søde smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:20 | |
| "Det er det da ikke." smilte han sødt, "Det var meget hvis jeg havdet været 25 eller sådan noget". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:22 | |
| Hun tænkte lidt over det og nikkede så "Det kan du have ret i" mumlede hun og så op på ham og smilte sødt "Men jeg føler mig stadig lille" sagde hun og kløede sig tænkende på kinden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:24 | |
| "Det synes jeg ikke du er" svarde han og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:25 | |
| "Syntes du ikk?" spurgte hun og så på ham og smilte glad over at han faktisk ikke syntes at hun var lille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:26 | |
| "Nej jeg synes ikke du er lille." Kellan smilte bare.
((Men i Irl er jeg 15, hvad med dig.?)) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:27 | |
| "Tak" sagde hun muntert og så op på ham.
// Jeg er oss 15 ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:28 | |
| Kellan smilede lidt drillende.
((eller jeg bliver 15 her til sommer.)) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:29 | |
| Hun så op på ham og begyndte igen at tænke over hvad de kunne snakke om og bed sig tænkende i læben.
// Jeg bliver 16 til september.. Jeg er ældst!! xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:31 | |
| Kellan tænkte hvad han skulle sige. så røg det ud af ham "Er du tit her på domkirken?"
(( Snyd man, hahah. men du er kun ældst med et år. xD)) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:33 | |
| Rose så op på ham og tænkte lidt over svaret "Hmm.. Ja, det er jeg vel" sagde hun og så på ham "Er du ved domkirken tit?" spurgte hun.
// haha ^^ Jah, det har du vel ret i :3// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:35 | |
| "Ikke tit men nogle gange. Jeg kan godt lide at komme her ned og tænke over tingene." smilte han.
((Hahah.. XD)) |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:36 | |
| "Det kan jeg oss" sagde hun, nikkende "Her er så stille og sår'n. Det er sjældent at man egentlig ser nogen her" sagde hun og tænkte lidt over hvor mange hun havde set ved domkirken.. Ikk særlig mange i hvert fald. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: I kirken.. Man 01 Mar 2010, 08:38 | |
| Kellan smilte og kiggede lidt omkrig. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: I kirken.. | |
| |
|
| |