Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Uheld i kantinen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Uheld i kantinen - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 06:56

Da Caden vågnede en halv time senere var det første han tænkte: *De fandens planter!* Nogengange var de simpelthen for meget! Han rejste sig op med et sæt og råbte skingert 'Det er fjerde gang i UGEN at i gør det der! Nyder i at plage mig!?' Hans stemme lød som en Sirene - det mytologiske væsen - og han dirrede af vrede. Først nu lagde han mærke til Cisse. Havde han skubbet hende? "Shit undskyld Cisse, jeg ville ikke forskrække dig. Gjorde jeg dig noget?"

//sorry min mor har gæster, så det går lidt langsomt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:00

Da Caden begyndte at skrige op til planterne faldte hun om af grin.
Hun begyndte at grine af hans vrede og hun blev ved og ved.
"Nej, nej." Grinte hun og satte sig overskævs på ham. "Jeg flyttede mig selv." Hun blev ved med at grine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:07

Hans ansigt brændte og han skulede mod den nærmeste potteplante (en kaktus) som om den havde skylden for det hele og mumlede "Nå okay" imens han uden held prøvede at skjule sine blodrøde kinder. "Ørhm... er du sulten?" spurgte han, mest for at komme ud af den pinlige situation. *Nogen gange ved jeg simpelthen ikke hvorfor jeg lavede den pagt med plantedronningen...*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:16

Hun grinte af ham, og tog hans varme ansigt mellem sine hænder inden hun blidt kyssede hans kinder, langsomt og blødt. "Nej, jeg spiste før jeg tog i skole." Hviskede hun og nussed hans næse med sin egen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:31

Han sukkede og lænede sig ind mod hende imens han lod sine fingre tegne cirkelformede mønstre på hendes pande. Deres ansigter var så tæt på at deres næser næsten rørtes. Han kiggede ind i hendes uddtryksfulde øjne. "Okay" sukkede han og lod sit blik glide ned mod hendes læber og så op mod hendes øjne mens han smilede drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:37

Hun smilte og satte sig tættere på ham. Hun smilte lidt og lænede sit ansigt ind mod hans. Hun så ham dybt i øjnene. "Lover du at tage en dyb indånding den her gang?" Smilte hun med latter i stemmen, da hun godt vidste hvor det her ville ende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:43

Han smilede blidt og trak hende nærmere så deres læber var en hårsbredde væk fra hinanden. Hendes blide åndedræt kildede hans læber og han måtte undertrygge en let skælven. Han kiggede kort op i hendes øjne inden han lod blikket falde på hendes læber igen.

Han tog en dyb indånding.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:46

Hun smilte og lod så sine læber lægge sig over hans.
Hun sukkede stille og læneder sig op af ham. Hun lukkede langsomt øjnene og nød det fuldt ud allerede nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:54

Hans løber bevægede sig langsomt mod hendes der sendte elektrisitet ud i alle hans nerver. Han sukkede og trak hende tættere ind til sig. Duften af Cisse overvældede hans sanser så meget at selv planternes latter og heppen kun var en lav mumlen som han knap lagde mærke til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 07:57

Cisse lod sine hænder glide op i håret af ham, mens hun blidt kærtegnede hans læber med sine egne. Det føltes så mærkeligt godt. Noget hun ikke havde følt før. Alt forsvandt på en eller anden måde og blev totalt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:07

//Sorry smutter i seng efter den her, har MEGA hovedpine :/ //

Caden skubbede hende blidt hen mod sofaen uden at slippe hendes læber men faldt over guitaren som han havde stillet op af sofabordet. Han faldt tilbage i sofaen og smækkede hovedet op i væggen.

*Smooth Caden. Real smooth*

Hans mund smagte metallisk efter at have bidt sig selv i tungen (av!) men han tog sig ikke af det og hev istedet Cisse ned til han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:14

Hun smilte og lod ham bare skubbe hende mod sofaen.
Da han fald kiggede hun forskrækket på ham, men da han trak hende ned til ham glemte hun det et kort øjeblik. "Er du okay?" Hviskede hun hæst og kiggede bekymret på ham, dog stadig fuldstændig blød i knæende, over hans arme om hende og hans intense blik. Hun snappede efter vejret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:18

"Mhmm" mumlede han og satte hende på hans skød. Han strøg hendes lange hår væk fra øjnene og kærtegnede hendes kind nu han var i gang og tøvede lidt inden han lænede sig ind for endnu et kys. Han kunne stadig smage sit eget blod.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTirs 27 Apr 2010, 08:43

Hun lagde ikke engang mærke til blodet og da han lænede sig ind til hende efter et kys, kunne hun ikke andet end at gengælde det. Så hun lænede sig ind og kyssede ham ganske let, men hun stoppede det ikke. Hun kunne svagt smage blod, men hun havde ikke lyst, hvilket var utrolig mærkeligt i følge hende selv. Men det glemte hun hurtigt igen. Hun lagde forsigtigt sin arm om hans hals.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 01:37

Caden måtte efter et stykke tid løsrive sig fra Cisse for at få luft. Kaktusen på sofabordet summede lettere irriteret 'Hvorfor går i to sugemaler ikke bare ind på værelset og-' nåede den inden Caden kastede en tøffel efter den og væltede potten så jord spredtes ud over glasset. 'Orh hold din mund Tik, du ved du ka' li' det' svarede han drillende og ignorerede regnen af forbandelser fra den lille plante.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeTors 29 Apr 2010, 03:18

Hun lagde hovedet på skrå da planten pludselig begyndte at tale det sprog hun ikke fattede en meter af. "Hvad siger den?" Spurgte hun med et charmerende smil og blinkede uskyldigt, et uimodståeligt trick ingen kunne stå for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:00

Caden sukkede og rystede på hovedet af den næsvise plante. "Nå ikke noget" sagde han ligeså uskyldigt mens han prøvede på at holde et smil tilbage. "Den foreslog bare en lidt mere... intim situation"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:05

Hun begyndte at grine højt og rejste sig så op, inden hun samlede planten op.
"Det kunne den sikkert lide." Sagde hun og blinkede til planten. Så gik hun tilbage og satte sig overskævs på ham. "Men spørgsmålet er,ville du kunne lide det?" Hun var kommet i drillehumør. Hun satte sig helt ind til ham med et forførende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:12

Cadens kinder blussede op i den samme røde farve som Røde - den lille rose i vinduet - og han undgik Cissed forførende blik for at kunne modstå hende. *Jesus, den varmpyr driver mig snart til vanvid*
Han fik dog hurtigt sig selv under kontrol og et lumsk smil spillede over hans læber. Han skubbede hende af sig og ned på sofaen og stillede sig lige over hende med armene på hver sin side af hendes hovedet for at forhindre hende i at flytte.
"Ville du kunne li' det?" hviskede han forførende og holdt hendes blik. *To personner kan spille samme spil* tænkte han fornøjet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:19

Hun grinte indvendig. Hun skulle nok vinde.
Hun slog bennene om hans hofter og slog dem fast i et låsegreb.
Så trak hun ham ned så deres ansigter var helt tæt på hinanden.
"hmm..." Kvidrede hun frækt. "Det ved jeg jo ikke endnu." Sagde hun og trak ham helt tæt på. Bare for at friste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:30

Hvor fristende det end var at bare læne sig frem og lade deres læber mødes lod han vær. Han havde opfattet udfodringen og han ville ikke lade Cisse vinde. Igen.
Han lænede sig frem så hans læber næsten rørte hendes hals. "Så find ud af det" mumlede han så ordene killede mod hendes hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:37

Hun smilte og strakte sin elduftende hals mod ham.
"Så tag mig." Sagde hun så kort og godt. Hendes ben strammede grebet og hun slog sit bryst mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:48

Caden havde slet ikke forventet dét svar og stirrede længe på Cisse. "...hvad?" mumlede han og satte lidt afstand imellem dem så han kunne se ind i hendes øjne. Han sukkede indvendigt *Hvor er vampyrer svære at læse. Så uforudsigelige!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 07:51

Hun begyndte at grine af ham. Hun slap ham hurtigt, men satte sig så op og kyssede ham på næsen og hviskede fornøjet: "JEg vandt." Hun grinte lidt og satte sig op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitimeFre 30 Apr 2010, 08:19

Han sad stille et øjeblik inden han begyndte at grine med hende. "For fanden, du er snedig" lo han og tog hendes hånd op og kyssede hendes håndryg. "Jeg bøjer mig for prinsessen. Du vandt" sagde han højtideligt med et muntert glimt i øjet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Uheld i kantinen   Uheld i kantinen - Page 7 Icon_minitime

Uheld i kantinen
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Kantinen - Alexander
» Tragisk uheld på kirkegården [Artikel]