| The blind sheep - Diskoteket | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 10:56 | |
| Kian så lidt forbavset ud.. slikkede sig lidt om munden "hm, det er farligt at give smagsprøver, hvis der ikke er garanti for at få hele pakken" sagde han og sprang op efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 10:59 | |
| Abigor sprang ind i kian så han fløj ned i jorden og landede på ham og med et stolt ansigt sagde han " giver du op min gode herre jeg kan bevæge mig for evigt haha " |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:01 | |
| "Det er kun et spørgsmål om tid, før du frivilligt overgiver dig" sagde Kian drillende og lavede kyssemund til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:04 | |
| " holy santa maria du giver aldrig op gør du lad os sige det sådan her du fanger mig aldrig så hvad med at du beviser du kan noget ved a hente mig en øl haha" Abigor grinede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:06 | |
| Kian satte sig lidt op, tog fat i hans krave og kyssede ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:08 | |
| Abigor lukkede øjnene mens han tænkte *for fuck sake* Abigor kyssede ham igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:10 | |
| Kian smilede tilfreds *lille perv* tænkte han og vendte dem så han lå øverst. Han stoppede kysset og kiggede Abigor ind i øjnene "mh, hvor meget alkohol var det jeg fik?" spurgte han drillende og kyssede ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:14 | |
| Abigor Vendte kian rundt og sprang op så han stod på benene hvor han så svarede" nu ikke så hurtig du har jo ikke budt mig på middag indu haha" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:16 | |
| "Middag? Som sagt, du er romantiker" Kian rejste sig også op "drømmer du om en romantisk middag i min lejlighed, med stearinlys og sød musik?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:18 | |
| " niks jeg drømmer om dig stege mig en bøf og drikke øl din lejlighed med ordentlig musik i baggrunden HAHAHA" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:20 | |
| "Hvor romantisk!" udbrød Kian med et grin "du ville hade min lejlighed.. der hænger billeder overalt, og det meste af det er ikke godt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:23 | |
| " HAHA bange for drengen skal høre os kom med jeg bor ikke så langt herfra hehe men du laver stadig min mad" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:25 | |
| "Hm.. tænk at du stoler på min madlavnings skills" sagde Kian med et lille grin "fint nok, lad os sige det" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:27 | |
| Dato : 15. marts Årstid : Forår Dag : tirsdag Vejr : Koldt og gråt Sted : Abigors lejlighed Tid : 18:47 Omgivelser : aflsappet og alt er ghotisk indrattet
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:28 | |
| "ja her bor jeg så" sagde Abigor |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:31 | |
| "Hm.. ikke dårligt" sagde Kian og så lidt på lejligheden "har du maden, eller skal vi skaffe kød først?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:33 | |
| "jeg har alt i køleskabet du går bare igang" sagde Abigor mens han åbnede en øl og tændte en cigar |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:34 | |
| Kian grinede lidt af ham, spøjs fyr virkelig.. "det her er en af de underligste måder jeg har forsøgt at score på endnu" sagde han og begyndte at lave mad. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:37 | |
| "vis du vil have noget drikke er det sikkert i køleskabet jeg sår på terassen vis der er noget" Abigor klappede kian på ryggen og gik med et underligt smil på læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 11:44 | |
| Kian så efter ham.. koncentrerede sig igen om maden *gud ved han er ude på, jeg havde slet ikke regnet med han var til mænd* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 20:25 | |
| Abigor åbnede døren til terassen han tog en flaske whiskey og to glas med ud også satte han sig på en af stolende tog et sug af cigaren og kiggede mog himlen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 20:48 | |
| Kian var i fuld gang med at lave mad. Han stod og tænkte lidt over Abigors opførsel, måtte indrømme at han ikke helt forstod ham. *Er han interesseret? Og hvis ja.. why? Jeg har en underlig følelse omkring det her* tænkte han og vente bøffen *og hvorfor er han så nysgerrig efter mit forhold til Rolf..* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 20:51 | |
| Abigor smilte ind til kian og tog en tår af sin whiskey mens han tænkte * han er nu lidt speciel dette vil værre en underlig oplevele hmm men det går nok hehe* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 20:52 | |
| Kian blev færdig med maden, og stillede den på bordet "så" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 20:54 | |
| Abigor hørte ham og vinkede til ham i hentydning at han skulle komme ud til have bordet med det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket | |
| |
|
| |
| The blind sheep - Diskoteket | |
|