| The blind sheep - Diskoteket | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 06:54 | |
| "Du lyder som lidt af en romantiker" sagde Kian med et lille grin "det havde jeg ikke forventet.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 06:56 | |
| " haha romantisk langt fra jeg søger blot viden i alt hvad jeg laver" grinnede Abigor højlydt og drak et af de to shots |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 06:58 | |
| "Selvfølgelig skal man lærer hvordan man snakker til kvinder.. men efter det, så behøver jeg ikke vide så meget om dem" Kian drak endnu en øl. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:01 | |
| Abigor drak det sidste shot og sagde " du lyder lidt selvsikker viden er mere værd end guld" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:02 | |
| "Guld.. jeg er fuldstændig ligeglad med penge" Kian så på ham "jeg vil bare have sex" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:04 | |
| Abigor gav et obgivende suk fra sig og kløde sig i sine dreads" noget for dig selv må mand sige" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:07 | |
| "Mange tak" sagde Kian og smilede lidt til ham "det er jo ikke med vilje, jeg har bare aldrig forelsket mig" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:09 | |
| " har du nogensinde prøvet?" svared Abigor |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:10 | |
| "Prøvet at forelske mig? Nej.. hvis det overhovedet findes, tror jeg ikke det er noget du kan tvinge frem" sagde Kian og så tænksom ud "det skal komme naturligt, eller slet ikke" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:13 | |
| "det er jo også et syn på livet men livet består af mange ting og mand når ikke alt vis mand er fanget ved en ting min gode herrer" svarede Abigor hvorefter hand købte en flaske vodka og to glas for at skænke kian og ham selv et glas vodka |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:14 | |
| Kian takkede og tog en tår "mh, har du været forelsket?" spurgte han. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:17 | |
| "det ved jeg ikke" svarede Arbigor hurtigt og drak sit glas i bund |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:19 | |
| "Lyver du?" spurgte Kian og kiggede lidt drillende på ham "hmm?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:26 | |
| abigor kiggede ud i rummet væk fra kian og drak mere af sin vodka |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:30 | |
| "Hey? Svar mig.." sagde Kian og pokede lidt til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:33 | |
| Abigor gik et skridt væk fra kian og tømte sin flaske med vodka i synet på ham og sagde" det er desværre ikke noget jeg kan svare på" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:34 | |
| "..." Kian kiggede lidt på ham.. "du virker følsom omkring det her emne.." siger han drillende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:38 | |
| "stille " svarede Abigor koldt og roligt "lad os forlade dette sted til et mere roligt område" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:47 | |
| "Fair nok, bare jeg får hele historien" sagde Kian og gik mod døren |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 07:59 | |
| Dato : 13. marts Årstid : Forår Dag : Søndag Vejr : Koldt og gråt Sted : Parken Tid : 20:58 Omgivelser : Ingen andre i miles omkreds.
Kian fulgte efter Abigor ud i parken.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 08:01 | |
| "fortæl mig så hvad det er du så gerne vil vide men husk at jeg svare kun vis du selv giver et svar" fortalte Abigor |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Man 14 Mar 2011, 23:31 | |
| "Hm? Ja ja, jeg svare da på alt" sagde Kian og smilede "jeg har ingen hemmeligheder.. så har du været forelsket? Og i hvem?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:08 | |
| "jeg har nok værret tæt på men selve føllelsen at værre forelsket er jo et stort mysterium men med hvem er ikke vigtigt nu vil jeg høre fra dig hvad du laver med den lille dreng" sagde Abigor koldt og roligt mens hvide øjne spejdede rundt i parken |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:12 | |
| "Jamen som sagt fandt jeg ham en dag i parken, efter at hans mor havde bedt ham om at flygte.. jeg fulgtes med ham tilbage til hvor han sidst så hende.. der fandt vi hende død" Kian så alvorligt på Abigor "jeg fulgte ham hjem, og fortalte hans far alt hvad der var sket.. Rolf var i mellemtiden blevet glad for mig, og da faren allerede havde søsteren at passe, tilbød jeg at passe knægten i en uges tid" sagde han. Han tændte en smøg "så, fortæl mig hvem du var vild med" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:14 | |
| "stik mig en smøg og jeg skal tænke over om det er information du behøver men først fortæl mig om knægten din egen ærlige mening" sagde Abigor og rakte hånden frem efter en smøg |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket | |
| |
|
| |
| The blind sheep - Diskoteket | |
|