Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The blind sheep - Diskoteket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:17

" hahaha og hvad så bagefter?" spurgte Abigor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:21

"Bagefter? Så er vi begge tilfredsstillet.. og så kan vi diskutere videre om livet" sagde Kian, og blinkede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:22

"hmm så det er kun kvinder du forlader eller hvad ?"svarede Nihillus Abigor
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:54

"Forlader og forlader.. jeg vil bare ikke have sex med dem mere end en gang? Jeg skrotter bare ikke venner sådan efter en hyggelig aften?" sagde Kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:57

" hmm vidste ikke vi var gode venner men lad os sige det sådan her vis du kan få mig i seng med dig så giver jeg alt hvad du vil drikke næste gang vi er i byen deal?"svarede Abigor
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 09:59

Kian løftede brynene lidt.. "jaså.. ikke dårligt" han satte sig tættere på ham "hvad var det du tændte på igen? Så længe der var varme.. var det ikke sådan?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:09

Abigor rejste sig og sagde "det skal ikke blive nemt for dig og satte i løb og ja det sådan HAHA" abigor løb frem og sprang op i et træ og så videre til et andet hvor hand stoppede og så råbte hand " kan du klare en udfordring"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:12

"Bliver det udfordringen at fange dig?" Kian smilede lidt op til dig "ikke fordi det lyder nemt, men jeg havde regnet med også at skulle overtale dig psykisk?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:14

abigor råbte tilbage " hvem sagde der kun var en" og så sprang han videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:19

Kian sprang op i et af træerne efter ham "tsk, jeg skal nok finde en måde at fange dig på" sagde han og fulgte efter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:22

Abigor sprang rundt i træerne i en cirkel udenom kian for at skabe et forvirende mønster og med hans hurtige reflekser bevægede han sig fra træ til træ på under et sekund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:24

Kian forsøgte at følge med i hvor Abigor var, men det var ikke let. Han sprang over i et nyt træ, men Abigor var allerede væk.. *damn, det her kommer til at tage sin tid.. og jeg køre med garanti tør for energi før han gør..* tænkte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:27

Abigor lo idet han sprang hen foran kian og smilte håndligt men så ned på jorden og løb tilbage mod bænken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:28

"Huh? D-damn!" mumlede Kian, og sprang ned fra træet, og løb hurtigt efter ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:34

Abigor satte sig roligt på bænken og tændte en cigar men han kaldte " du mangler bare 300 meter kom on"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:35

"Hm!" Kian sprang imod ham, og forsøgte at fange ham. *Nu har jeg ham!*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:38

Abigor sprang til siden og pustede røgen i hovedet på kian " du kan godt jeg er jo lige her HAHA"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:39

Kian pustede lidt.. forsøgte at skabe øjenkontakt "du har ikke vundet endnu!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:42

" det har jeg heller aldrig sagt hmm det er sku en god ciger det her" svarede Abigor mens han tog et stort sug af cigaren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:44

Kian kiggede Abigor ind i øjnene.. den isblå farve begyndte langsomt og blive mørkere og dybere, som så man ned i det dunkle hav "er du sikker på, du har lyst til at løbe?" spurgte han stille.. hans evner var aktiveret, og han begyndte langsomt at lulle Abigor ind i trance
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:48

abigor pustede røgen ud røgen var tyk og stornok til at dække kians ansigt og Abigor hoppede op i et træ og sagde til sig selv" shit det var tæt på hmm men han er nu lidt cute..... arr hvad tænker jeg på kan ikke bare lade ham vinde" hvorefter han hoppede om bag kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:50

Kians øjne havde stadig den dybblå farve, han så sig overrasket omkring *hm, jeg troede jeg havde ham der..* tænkte han, havde ikke opdaget at Abigor var kommet tættere på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:51

Abigor tog fadt om kian bagfra og sagde " hvem har hvem HAHA"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:53

Kian så sig overrasket over skulderen.. igen forsøgte han at skabe øjenkontakt og fange ham i sin trance..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 10:54

abigor lukkede øjnene kysede kian på munden blidt hvorefter han gav slip og hoppede igen op i træet
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 4 Icon_minitime

The blind sheep - Diskoteket
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Diskoteket - Aloe
» Blind date i Werclare.
» Diskoteket/The club
» Diskoteket-Camille
» Diskoteket-Akela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum