Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The blind sheep - Diskoteket

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:11

Kian rejste sig, og så sig lidt omkring i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:12

"hvad leder du efter " sagde Abigor og kiggede på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:14

"Hm? Ingenting, jeg lagde bare mærke til jeg ikke havde været her før" han smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:15

"det har du da du lavede mad til mig herinde igår aftes hahaha" Abigor grinede hvad har du røget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:16

Kian tog sig til hovedet "det er også rigtigt.. wow, min hukommelse driller"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 10:17

"det siger du ikke så går jeg ud fra du ikke skal have en" Abigor to en joint op fra skuffen og tændte den
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 18:53

Kian så lidt på ham, grinede og puffede til ham "Hov hov, dele"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 04:44

Abigor tændte den og begyndte at ryge den. han pustede røgen ud i hovedet på kian
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 04:45

Kian rejste sig op, og lagde en arm omkring ham.. snuppede hurtigt et sug.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 04:49

"hov hov" sagde Abigor og kyssede ham på kinden. han skuppede ham så lidt tilbage og tog et sug til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 04:52

Kian smilede lidt og så ud af vinduet. Solskin. "Hvad er klokken?" spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 05:07

"et tror jeg ejer ikke et ur" abigor tog et sug til og pustede røgen ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 05:09

"Hm.." Kian ledte lidt efter sin mobil, så på klokken "tsk, den er mange.. jeg må hellere komme hjem til Rolf"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeMan 28 Mar 2011, 05:11

Abigor kiggede på kian " du kunne da invitere ham over her er et ekstra værelse" Abigor smilede mystisk "hehe tror ikke du for den dreng ind ad min dør"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 21:36

"nej, det er også min tanke.. Rolf virker lidt skræmt" Kian lo stille "men man da altid spørge ham"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeOns 30 Mar 2011, 23:23

"hehe jeg gir en premie vis du for ham ind" Abigor lo "hvad med om to dage jeg laver mad"
han to et sug af jointen hvorefter han slukkede den og pustede røgen ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeOns 06 Apr 2011, 23:32

"Om to dage?" Kian så lidt på Abigor "og du vil have jeg tager knægten med? Som en slags.. familie middag?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitimeLør 09 Apr 2011, 07:16

"ja det lyder da fint jeg forbereder mad og ting vis du sørger for en flakse rom" Nihillus smillede til ham
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The blind sheep - Diskoteket    The blind sheep - Diskoteket  - Page 10 Icon_minitime

The blind sheep - Diskoteket
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Diskoteket - Aloe
» Blind date i Werclare.
» Diskoteket/The club
» Diskoteket-Camille
» Diskoteket-Akela

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum