| The blind sheep - Diskoteket | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:18 | |
| Kian så lidt på hans hånd "du får smøgen, men kun hvis du lover at fortælle hvem du har været vild med, og historien bag" sagde han. "Min ærlige mening omkring knægten, uddyb dit spørgsmål" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:21 | |
| "først vi laver en handel svar mit spørgsmål 100% ærligt og giv mig smøgen og jeg skal svare dig ærligt og det jeg vil vide er hvad syntes du om drengen er han flink eller smuk hyggelig eller nedren?" sagde Abigor stadig med hånden rakt frem men med mere rattet ryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:30 | |
| "Hm.." Kian rakte ham en smøg, tog et sug af sin egen. Han så tænkende på ham "hvad jeg synes om knægten.. han er sgu meget sød" sagde han og pustede langsomt røgen ud, kiggede lidt på den "utrolig naiv, virkelig.. men han virker til at kunne lide mig. Jeg har en underlig trang til at beskytte ham, måske fordi han ser op til mig, uden at stille spørgsmål.. det er jeg ikke van til" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:34 | |
| Abigor tændte sin smøg tog et sug og pustede røgen ud mens han kiggede på månen og svarede " overraskende og på samme tid interasant så du sætter dig i en broder rolle eller forestiller du dig noget andet ?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:40 | |
| "Broder rolle.. det har jeg aldrig tænkt over" sagde Kian eftertænksomt "jeg har aldrig haft en familie, så det er lidt svært for mig at vide?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:42 | |
| "interasat" Abigor tog endu et sug af smøgen. Abigor vendte sig mod et park bor og pustede røgen ud " lad os side her |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:44 | |
| "Ok" sagde Kian og satte sig ned "fortæl mig så om din gamle kærlighed, og hele historien bag den" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:54 | |
| " som sagt ved jeg ikke om det var kærlig hed og det er snart så lang tid siden at selv mindet er ligegyldigt men hun var en wampyr og vi mødte hindanden for 150 år siden hun var lige blevet bidt og havde derfor gemt sig i et vandtårn. jeg var ude at gå på det tidspunkt og fandt hende ved et tilfælde. og ja hun så mig som lyset i hendes liv og jeg hende i mit" Abigor rattede ryggen og begyndte at kradse i bordet med hans lange negle. " men meget har ændret sig siden" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:56 | |
| "Hvad gik galt?" spurgte Kian om, og kiggede lidt på ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 01:58 | |
| "hun forsvandt" svarede Abigor stadig med sine negle fast i bordet mens han to nogle sug af smøgen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 02:01 | |
| "Bare sådan uden videre?" spurgte Kian forbløffet. Han lagde hovedet lidt på skrå, overvejede hvad der kunne være hent hende.. desværre var der et godt udvalg ad muligheder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:16 | |
| "ja bare uden videre det eneste jeg har fra hende er en halskæde" sagde Abigor mens han pustede røg langsomt ud |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:18 | |
| Kian så lidt på ham "...Det gør mig ondt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:21 | |
| "det skal du ikke det var på grund af hende at mit ønske om viden dukkede op i mig og ændrede mit livs syn jeg ved jeg vil finde hende en dag det kan jeg mærke men jeg er jo dæmon" svarede Abigor og kom med et lille smil ud i luften |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:26 | |
| "Så spild var det ikke" Kian nikkede og kiggede lidt på sin smøg "så alligevel, ar miste sin kærlighed.. hvis det er bare halvt så slemt som menneskene vræler over, er det slemt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:29 | |
| "ja det er det men menesker er skabt til at overvurderer deres liv" Abigor kiggede på kian " men ja det er slemt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:32 | |
| "Hm.." mumlede han og gabte lidt "åndsvagt, kærlighed er virkelig.. åndsvagt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:35 | |
| " HAHAHAHA og det kommer fra en der aldrig har set skyggen af den" grinede Abigor stadig med hans vide øjne på kian tog så et sug af smøgen "du er som en fugle uden vinger du ved ikke hvad du mangler og kalder det derfor ondsvagt men når du endag blir ramt vil det værre et støre slag end hvad du nogen sinde har fået før" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:37 | |
| Kian rejste sig vredt "ALDRIG om jeg ville forelske mig i noget som helst, kærlighed er skabt for dødelige, ikke dæmoner.. det er upraktisk ud over alle grænser!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:41 | |
| " slap af " sagde Abogor koldt " du har ingen grund til at blive vred sæt dig og ta det roligt her " abigor rakte ned i sin lomme og to en øl frem " du har jo hele livet" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:44 | |
| "Jeg forelsker mig ikke" Kian satte sig ikke, vendte blikket imod månen "jeg tror aldrig jeg kunne forelske mig i en kvinde.. jeg har set deres svaghed" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:46 | |
| " du kunne finde en mand eller dreng ?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:47 | |
| ". . ." Kian så lidt på Abigor "sig mig, lægger du an på mig?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 04:48 | |
| Abigor kiggede på kian og skule til at smile i det han udbrød i hård latter " hahahaha i dine drømme min gode herrer i dine drømme" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket Tirs 15 Mar 2011, 09:15 | |
| Kian så lidt på ham "du skal ellers bare sige til, et lille aftenknald ville da ikke skade?" sagde han med et smil. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The blind sheep - Diskoteket | |
| |
|
| |
| The blind sheep - Diskoteket | |
|