Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeMan 17 Okt 2011, 08:29

Camille satte sig ned ved et bord.
Dét var en underlig følelse, næsten surrealistisk at sidde her nu, måske som den eneste gæst på kroen.Dét var sådan dét havde lydt i alle fald.
Hun takkede den søde kro mutter for gæstfriheden og den indbydende mad.
Camille spiste lidt af den ene bøf, alle kartoflerne og dét meste sovs.Kødet var lækkertq ,men lå enormt tungt i maven.
Hun overvejede hvordan hun kunne tilbage betale værtsparret for deres venliged, imens hun indtog adskelluge glas vand, hun havde klart været dehydrert.
Hendes tanker vandrede fra den lille trygge kro og ud i ingemandsland.
Her søgte de efter Altair, hvor mon han var ? Var han okay ?
Hun bebrejede sig selv, var dét ikke fordi han havde hjulpet hende, taget hende med på hotellet for at hvile ud at de var havnet i rodet her ?
Hun skubbede tallerkenen fra sig, var der noget hun .overså i dette her billed ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 03:22

Vinden var begyndt at tag til, hvilket man kunne høre ude i gården, da den hev og ruskede i stal-lågerne og diverse andre ting som den nu kunne række ud efter.
selv om man ikke kunne se derud begrund af de låste skoder, kunne man høre de tunge regn dråber som slog mod de tykke egetræs låger. Et pludselig hyl, dog meget svagt og lød langt væk i den måske lille storm, men selv om det var lille og langt væk, gav rummet stadig en form for hys, som om at noget vil springe frem for det første mørke hjørne man kom til.
Den noget så af kresset lysekrones lys begyndt at blive lidt mørkere men kom hurtigt tilbage igen da det var fordi vinden kom igennem nogle små revner i væggen og kunne lige nå det levene lys og få det til at virke skræmmende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 03:22

//sry for det ret korte svar, men vidste bare ikke hva' jeg skulle svare rigtigt :S
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 03:41

// Sorry ....kære Altair....grundet grå nuancer i sindet er jeg nød til at melde out....tak for denne omgang.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 03:42

//hm??
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 00:19

// not about you, Its only me.//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 00:37

Plz drop det der med, its not me, its you, ka' du ikke bare sige hvis jeg keder dig ihjel??
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 01:18

Nej virkelig....dét ER mig...jeg lukkede 3 emner, fordi...skal vi sige jeg fik nogen ridser i min mentale lak, sikkert helt selvforskyldt men alligevel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 01:27

Yea okay...
Men siden du lukker vores emne, må det ikke ha' kunne nå dine standarder mer'
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 01:46

Altair..please....jeg lukkede hvad der var åbent i går...og var forbandet tæt på at slette hele min profil , tag dét ik personligt...dét er dét ikke ! U know me...ville jeg lyve ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 01:50

Er bare skuffet ver at du vælger at lukke vores, da du sagde jeg var så fed at emne med.. :/
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 01:57

Altsår, dét jo helt omvendt....jeg havde lige fået et indtryk af at MINE emne svar af forskellige grunde kvalte kreativiteten , og dét var en medvirkende grund til jeg var igang med at logge ned....dét har intet med dig at gøre , mit selvværd ramte bunden i går....og mere får du ikke ud af mig ;)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 02:04

Jeg vil heller ikke spørger mere ind til det hvis du bare fortalte sangeren, men okay, du lukker vores emne, fair nok..
Jeg kommer bare til at savne vores emning søde <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 02:14

*jeg er så forvirret*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 02:23

Hvorfor det søde??
Jeg elsker at emne med dig <3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitimeOns 19 Okt 2011, 02:29

Tak...it means a lot :)
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair   Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair - Page 7 Icon_minitime

Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» Er der virkelig ingen der kender til Dinero?
» Dagen i dag, ligner ingen andre dage (Rockey)
» ingen kender hinanden helt (Azair)
» Dagen efter...
» Kender du vejen?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: