|
| Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Man 17 Okt 2011, 08:29 | |
| Camille satte sig ned ved et bord. Dét var en underlig følelse, næsten surrealistisk at sidde her nu, måske som den eneste gæst på kroen.Dét var sådan dét havde lydt i alle fald. Hun takkede den søde kro mutter for gæstfriheden og den indbydende mad. Camille spiste lidt af den ene bøf, alle kartoflerne og dét meste sovs.Kødet var lækkertq ,men lå enormt tungt i maven. Hun overvejede hvordan hun kunne tilbage betale værtsparret for deres venliged, imens hun indtog adskelluge glas vand, hun havde klart været dehydrert. Hendes tanker vandrede fra den lille trygge kro og ud i ingemandsland. Her søgte de efter Altair, hvor mon han var ? Var han okay ? Hun bebrejede sig selv, var dét ikke fordi han havde hjulpet hende, taget hende med på hotellet for at hvile ud at de var havnet i rodet her ? Hun skubbede tallerkenen fra sig, var der noget hun .overså i dette her billed ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Tirs 18 Okt 2011, 03:22 | |
| Vinden var begyndt at tag til, hvilket man kunne høre ude i gården, da den hev og ruskede i stal-lågerne og diverse andre ting som den nu kunne række ud efter. selv om man ikke kunne se derud begrund af de låste skoder, kunne man høre de tunge regn dråber som slog mod de tykke egetræs låger. Et pludselig hyl, dog meget svagt og lød langt væk i den måske lille storm, men selv om det var lille og langt væk, gav rummet stadig en form for hys, som om at noget vil springe frem for det første mørke hjørne man kom til. Den noget så af kresset lysekrones lys begyndt at blive lidt mørkere men kom hurtigt tilbage igen da det var fordi vinden kom igennem nogle små revner i væggen og kunne lige nå det levene lys og få det til at virke skræmmende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Tirs 18 Okt 2011, 03:22 | |
| //sry for det ret korte svar, men vidste bare ikke hva' jeg skulle svare rigtigt :S |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Tirs 18 Okt 2011, 03:41 | |
| // Sorry ....kære Altair....grundet grå nuancer i sindet er jeg nød til at melde out....tak for denne omgang.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Tirs 18 Okt 2011, 03:42 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 00:19 | |
| // not about you, Its only me.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 00:37 | |
| Plz drop det der med, its not me, its you, ka' du ikke bare sige hvis jeg keder dig ihjel?? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 01:18 | |
| Nej virkelig....dét ER mig...jeg lukkede 3 emner, fordi...skal vi sige jeg fik nogen ridser i min mentale lak, sikkert helt selvforskyldt men alligevel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 01:27 | |
| Yea okay... Men siden du lukker vores emne, må det ikke ha' kunne nå dine standarder mer' |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 01:46 | |
| Altair..please....jeg lukkede hvad der var åbent i går...og var forbandet tæt på at slette hele min profil , tag dét ik personligt...dét er dét ikke ! U know me...ville jeg lyve ? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 01:50 | |
| Er bare skuffet ver at du vælger at lukke vores, da du sagde jeg var så fed at emne med.. :/ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 01:57 | |
| Altsår, dét jo helt omvendt....jeg havde lige fået et indtryk af at MINE emne svar af forskellige grunde kvalte kreativiteten , og dét var en medvirkende grund til jeg var igang med at logge ned....dét har intet med dig at gøre , mit selvværd ramte bunden i går....og mere får du ikke ud af mig ;) |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 02:04 | |
| Jeg vil heller ikke spørger mere ind til det hvis du bare fortalte sangeren, men okay, du lukker vores emne, fair nok.. Jeg kommer bare til at savne vores emning søde <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 02:14 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 02:23 | |
| Hvorfor det søde?? Jeg elsker at emne med dig <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair Ons 19 Okt 2011, 02:29 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair | |
| |
| | | | Ingen kender dagen før end solen går ned / Altair | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|