| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 02:01 | |
| Han speedede op...som om de ikke kørte hurtigt nok ! Hun strammede grebet og håbede Tristan havde styr på 'dyret'. Lidt små irriteret over han ikke ville have besøg sagde hun " så tager vi hjem til mig, med mindre du tror jeg er typen der begår overgreb på små drenge" spydigheden lod sig ikke skjule i hendes stemme...måske han bare skulle sætte hende af , det var jo trodsalt sødt af ham overhovedet at tage hende med.James kunne ligeså godt have ekskorteret hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 02:28 | |
| Han fnyste. "Som om du kunne overmande små drenge" Svarede han og lavede en grimasse. Uden videre mærkede han en svag rysten i hans lomme og genkendte et lille 'bib' fra hans mobil. Han satte farten lidt ned så han kunne hive mobilen op. En besked fra Sakref, han havde brug for ham , nu". Tristan sukkede irriteret inden han satte farten op igen. "Måske skulle jeg bare sætte dig af, jeg fik ligepludselig et nødopkald" Svarede han og var temelig sikker på at Camille havde bemærket sms'en, men var samtidig sikker på at hun ikke kunne have set indholdet af beskeden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 02:42 | |
| Camille kneb øjnene lidt sammen.Hun skulle nok få hans sikkert flabede smil af ham, den ...uh...tænkte hun. Tristan fik en sms og forslog herefter at han bare ville sætte hende af. * ok, nu har han da bøjet det i neon for mig* ,tænkte hun og kæmpede med at finde lige de rette ord. Måske havde han en date ? Camille havde aldrig spurgt ham...men naturligvis sårede han...hun rystede sit hoved , hun måtte lige bremse hendes tanker der var øvet det hele lige nu. Hun pustede ud og sagde så henkastet hun kunne "Det fint hvis du sætter mig af...det er alligevel langt over min sengetid ...ved du hvor Deepshell kiosk 'kult' ligger? Drop mig af dér". Camille holdt stadig fast om ham, men havde løsnet det betydeligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 03:00 | |
| //Lol, date med Sakref xD//
Tristan kunne ikke undgå at bemærke noget i hendes stemme var forsvundet. En gejst, en gnist? Han sukkede og drejede hurtigt ind af en gade for komme hen til den omtalte kiosk. "Ja" Mumlede han og var ikke sikker på at hun hørte det. Det tog ikke lang tid at komme derhen og efter en tur uden flere ord stoppede han op foran kiosken og hoppede selv af også. "Så er vi her" Sagde han så og prøvede at få øjenkontakt med hende. Han håbede ikke at han havde sagt noget forkert, men hvem vidste. Piger havde bare den der tendens til at overtolke ting og man blev efterladt tilbage uden et spor om hvor man havde trådt forkert. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 03:14 | |
| Camille svingede sig ned og hurtigere end hurtigt fik hun gelindet hendes kjole på plads. Hun begyndte at dunke med hjelmen og fik den spændt af og rakte den til ham. Hun forsøgte at rette lidt op på den underlige energi mellem dem "Hey...tak for turen hjem...det var pænt af dig...og tak fordi du stadig taler til mig efter du ved mit blod er...forurenet...og tak fordi i tog mig med til våbenlageret.." hun sendte ham et lille smil og med selvlysende kinder sagde hun "Og forsat god aften". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 04:31 | |
| Tristan gav hende et varmt smil. "Forurenet, hvad snakker du dog om?" Spurgte han åbenlyst. "Det ved jeg intet om" Hans stemme var en smule sarkastisk, men håbede hun forstod at det var påtaget. Hvis han ikke vidste det var det vel intet problem. "Øhm, tak for i aften" Mumlede han svagt og gav hende et let kram ved at svinge en arm rundt om hende og trykke sig hurtigt ind til hende. Så var han hurtiger end man kan sige 'Sakrefs ville single liv' oppe på sin motorcykel igen, blinkede til hende og satte i gear. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Tors 04 Aug 2011, 04:48 | |
| Camille mødte hans blik og smilede tilbage "okay...ingen forurenet blod" sagde hun stille. Så stod hun i hans arme og verdenen drejede omkring og så alligevel virkede det som alt faldt på plads. *jeg må være træt og ...hudløs" forsøgte hun at berolige sig selv, og inden hun nåede at ....at tænke mere over det havde han sluppet hende og sad på motor cyklen igen. Hun vinkede til hans ryg og kunne stadig mærke følelsen af hans kram. "pis" mumlede hun og tænkte at næste gang de hang ud om aftenen. Skulle hun huske hendes exit ved midnat...det var langt bedre at være den der gik end den der blev ladt tilbage. Hun satte kurs mod sin bolig,klar til at krybe inder dynen og afrundet denne dag. // out ?// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 01:27 | |
| Tristan tøvede lidt med at speede op og kiggede istedet lidt efter hende. Han var lidt ked af at måtte gå, men når det kom til vigtige ting på borgen blev han bare nød til det. Så rystede han lidt på hovedet og satte hjelmen på. Sikke en underlig tanke der lige havde strejfet hans hoved. Måske var dte godt hun var gået... og at han havde taget hjelmen på... Og at det var ved at være mørkt.. Det forhindrede hende i at se et pink skær der på en eller anden måde var krybbet op i hans kinder. Hurtigt rystede han på hovedet igen og speedede op. Han måtte hellere skynde sig for ikke at få ballade. Man ville ikke have ballade med Sakref, virkelig.
//Out ~~// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 01:44 | |
| // tristan dog...pudder på kinderne ??// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 02:29 | |
| // Ja.. Du ved hvordan jeg bare elsker at gå med make up // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 02:30 | |
| // det er mig der er manden i forholdet *LOL // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 02:36 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 02:39 | |
| // måske jeg skulle iklæde dig noget med flæser..... hvorfor kommer jeg nu til at tænke på buttepigen *smiler* // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 02:56 | |
| //Urg... Jeg begynder at få bange andelser..// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 03:04 | |
| // Always be on your watch...You´ll never know just what... or whom hit you// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 03:05 | |
| //Is that a challenge .. You wouldn't dare..// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 03:10 | |
| // I wouldn´t ? Don´´t play with fire , you might get burned // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 03:16 | |
| "Been there, done that and got hurt doing it :P// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 03:22 | |
| // Argh... du biter og stjæler mine ord ( slang hvis du skal ha hjælp til at oversætte street talk ;) ) // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 04:51 | |
| //Uhhh, bad girl, street talk :P// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 05:04 | |
| // yup..thats me..so bevare ;) // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 05:50 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 05:59 | |
| // du lyder som du tvivler...dét forstår jeg da ikke xD // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 06:04 | |
| // Ingen tvivl her fra, aldrig, jeg tvvivler aldrig på dig især xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 06:11 | |
| // den tager vi lige igen...prøv denne gang uden især, dét kan misforståede og lyde ironisk... ...Aaaand Action ! // |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
| |
|
| |
| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|