| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 06:19 | |
| //Jeg tvivler aaaaaaaldrig på dig xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 06:32 | |
| // den er i kassen ! * siger man dét?* .Så giver instruktøren basser og daggammel kaffe i træ traileren// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 06:51 | |
| //Yes main! Daggammel kaffe yummi!// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 06:59 | |
| //because we'r worth it xD. // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 07:08 | |
| // please make us something to do....please..Og nej, dét tæller ikke med i tiggevædemålet...eller hvad dét var :) // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 08:00 | |
| //Orker ikke at oprette noget nu !// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 08:14 | |
| .//hey dovendyr...så lader du pigen lave al arbejdet XD // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 08:35 | |
| // Ja, er det ikke det vi mænd er her for, at sætte jer i arbejde? xD// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 08:37 | |
| //joo ..kan ihvertfald ikke lige komme i tanker om andet i kan ;) // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 09:37 | |
| //Præcis! Ej, du sagde det selv, jeg har et talent for at muntre folk op!// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 09:43 | |
| // ja, imens de arbejder, ik ? Tillykke du har fundet dit talent ! Hvad mon mit er...bum bum // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 09:45 | |
| // At være ekstrem stædig? Bussy chick? // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 09:48 | |
| // lidt af hvert... Ekstrem chick. ;) // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 09:58 | |
| // Kan man godt sige, tsk.. Hvordan endte jeg op med dig? *Hæver hånd med ring på, man kan se at 'zean' er blevet risset ud af den* // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Fre 05 Aug 2011, 23:46 | |
| " Det kan du takke din fegudmor for, hun under dig alt det bedste " * Gotta love married life* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 00:49 | |
| // Det er pisse godt ja, især når det er dig jo.. // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 00:51 | |
| * At smiger mig * Tristan, you are way too kind |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 01:30 | |
| |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 01:38 | |
| Endnu er af dine gode egenskaber.... bor du i en kæmpe hasienda eller hvor gør du af alle de gode egenskaber...de må da optage meget plads |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 01:48 | |
| Det gør det også, men jeg har sådan en stor tank ved siden af huset hvor jeg plejer at opbevare dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 01:49 | |
| Ok... bliver de ikke jordslået eller...rustene måske * smiller drillende * det ville jo forklare lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 02:04 | |
| Eeeej, nu er du vidst lige lidt grov er du ikke? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 02:08 | |
| *holder mig for munden * Neej Tristan , det var et uheld. * kysser undskyldende din hånd, naturligvis på den rene og ærbar måde * |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 02:12 | |
| Jeg er beæret. *Kigger bebrejdende* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille Lør 06 Aug 2011, 02:16 | |
| // hvorfor nu bebrejdende?? // |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
| |
|
| |
| Dressed up in designer tugs dedicated to my honeybun-Camille | |
|