|
| Alene, men glad. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 03:38 | |
| Morgan rystede på hovedet "kun med piger" svarede han Morgan så skiftevist på ham og hans hånd, han havde lyst til at stoppe ham. men kunne ikke få sin krop til at gøre det "men du har vist prøvet det før" hviskede han og bed sig let i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 03:45 | |
| Han nikkede kort "Ja, mange gange". Han klemte svagt om den, for at stivne mere, og slikkede meget intimt op ad den, før han kom den et godt stykke ind i munden. Eolith var ikke helt rolig, selvom han havde gjort det så mange gange, men kunne stadig få sig selv til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 03:55 | |
| Morgan nikkede og bed sig hårdt i læben, han satte hurtigt en hånd på muren. lidt for hurtigt så der kom en hul i muren, men Morgan lag ikke mærke til det. han gav et lille støn fra sig, og lukkede sine øjne hårdt i. nu kunne han slet ikke få sig selv til at stoppe ham, han viste godt at det ikke var en god idé. da han selv mente at han ikke var til drenge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:05 | |
| Eolith var sikker på sig selv da han vidste, at det var hans eneste talent. Han holdt godt fast i hans ene ben og bevægede hele hovedet, mens han forsøgte at få så meget med som han nu kunne. Han kunne godt have lidt problemer med at få dem ned i halsen, hvis de var for store. Han kneb øjnene lidt sammen og koncentrerede sig grundigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:16 | |
| Morgan gav nogle støn fra sig, han blev bare ved med at lukke sine øjne hårdere i "st.." sagde han og kunne ikke få sig selv til at sige resten, da han nød det ret meget. han pressede sin hånd lidt hårdere mod muren, som gjorte han hullet blev støre og dybere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:23 | |
| Han ignorerede hans mislykkedes forsøg på at bede ham stoppe. Han gned hånden omkring den, så han både kunne give ham hand og blowjob samtidig, også bare for at pirre den magtesløse vampyr. "Mnh" Lød det fra ham, for at overbevise ham om, at han selv nød det, hvilket han ikke helt kunne bestemme sig for om han gjorde. Han blev sikkert dræb lige efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:30 | |
| Morgan gav nogle flere støn fra sig, og håbede på at der ikke kom nogen gående forbi på gaden "du er god" hviskede han og lag sin anden hånd i hans hår, mens han prøvede at for at holde sine støn tilbage ved at bide sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:39 | |
| Han undrede sig over at vampyren overhoved gad at sige sådan noget til ham, men slog det hurtigt væk fra tankerne, da han ikke skulle tænke for meget på noget andet, mens han arbejde på at tilfredsstille ham. Han håbede på at kunne få lov at leve, hvis han gjorde det ekstra godt. Normalt gav han kun blowjobs for at tænde de folk, han skulle i seng med, og lod dem aldrig komme i hans mund. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:54 | |
| Morgan støn nogle flere støn fra sig, inden han vende sit hoved ned på ham. Morgan åbnede sine øjne langsomt, og så ned på ham. han kunne mærke at han snart ville komme, og gav nogle ekstra støn fra sig. mens han prøvede at holde sig tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 04:59 | |
| Eolith rystede lidt på benene, da det var svært at holde sig strakt, når Morgan var så høj. Han slap hånden om hans Tissemand og tog fat i det andet ben. Han gled den længere ind i munden og dybere ned. Han bevægede hovedet igen og tvang den ned hver gang. *Åh, det er hårdt* Tænkte han og holdt på masken.
//Woot.. den skriver tissemand, når jeg skriver p*k???? Troede ikke der var censur på??// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:10 | |
| Morgan så ned på ham, og bed sig i læben. mens hans støn blev højere, han satte sin anden hånd på muren og trykkede lidt på dem da han nød det så meget "er jeg for høj ?" hviskede han og lo lidt af ham, men ikke særlig langtid da han støn bare ville ud. og kneb sine øjne sammen da han mærkede at han kom, han gav et lidt for højt støn fra sig og derefter nogle små. han åbnede stille sine øjne og så ned på ham
//hehe... okay x'D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:14 | |
| "Ah!" Stønnede han og fik et chok, da han pludselig slugte størstedelen af det. Resten løb ned ad hans hage, da han ikke havde forberedt sig på det. Han klemte neglene hårdt ind i benene på ham, under chokket og lagde ikke selv mærke til det. Han holdt stadig sine øjne lukkede og tørrede hurtigt sin hage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:24 | |
| Morgan så ned på ham, og kunne godt mærke hans negle "dine negle" hviskede han Morgan blev bare stående og så ned på ham, da han ikke viste hvad han skulle gøre. han stoppede med at trække vejret, da han kunne lugte blod. da han havde trykket sine negle for hårdt ind, han satte hurtigt en hånd foran sin næse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:28 | |
| Eolith tænkte ikke over sine negle, men tog hænderne til sig og så op på ham. Han rejste sig forsigtigt og gav ham hans bukser på igen og lukkede dem. Stille så han ind i Morgans øjne for at læse hans udtryk i ansigtet. Han havde en anelse ondt i halsen, men viste det naturligvist ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:38 | |
| Morgan slappe igen af når han havde fået sine bukser på igen, da lugten af blod ikke var så kraftig mere. han fjerne stille sine hånd og lag den ned i sin lomme, og så på ham. han fik sit charmerende smil tilbage "det var du god til" sagde han og strøj den anden hånd igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:41 | |
| "Det hørte jeg" Svarede han og hentydede til hans støn. Han så sig lidt om skulderen og så på det hærværk han havde lavet. Han skævede hen til ham igen med et smigret blik. "..Men virkelig så god?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 05:51 | |
| Morgan så op på de to huller i muren "jepp, det var det vist.." sagde han og blev bare ved med at se på dem *er det mig der har lavet dem* tænkte han inden han lod sit blik glide ned på ham igen, han smilte ned til ham og bed sig let i læben. han kunne stadig ikke se sig sammen med en fyr, det var som om inde i hans hoved at fyre er man ikke sammen med hvis man var en dreng |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:10 | |
| "Nu kan du godt lade mig gå" Sagde han, og puffede ham modigt af vejen. Han vidste ikke selv hvorfor han regnede med sin frihed efter dette, men han håbede da på det. Nu hvor han havde været så sød. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:17 | |
| Morgan så ned på ham og smilte "skal jeg lade dig gå ? som om du er min fange eller nået.. og jeg har sådan set heller ikke bedt dig om at gøre det" sagde han og lag sine arme over kors, og så koldt ned på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:22 | |
| "Noget for noget" Svarede han og trak lidt på sine skuldre "Desuden ender du bare med at slå mig ihjel, hvis jeg bliver, og så kan der jo ikke blive nogen næste gang". Han lo lavt, men kun fordi han havde genvundet sin selvsikkerhed, og følte sig ligestillet med ham og hans magt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:29 | |
| Morgan rystede på hovedet "hvem siger jeg vil havde en næste gang ?" spurgte han om og så koldt ned på ham og rystede let på hovedet "jeg vil havde dit navn" sagde han og lod sine hænder ligge over kors |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:34 | |
| "Mit navn er Eolith" Svarede han "Og jeg er nok den eneste her på egnen der hedder det. Derfor er det ikke klogt at sige til blodsugere som dig, hvis man gerne vil beholde sit liv". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:45 | |
| det er et flot navn" svarede han mens han tænkte over hvad han sagde, han rystede let på hovedet "kan du ikke lade være med at kalde mig blodsuger ?" spurgte han om da han ikke var så vild med at folk kalde ham det, da han ikke selv mente at han var det på den måde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:49 | |
| "Hvis du lader mig gå, hører du mig nok ikke sige det" Svarede han bare og så undrende på ham. Det var underligt, at han bad ham lade være? Helt tilbage fra de først havde mødtes, havde han bare været kold, og gjort ham ondt, hvis han blev sur. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Alene, men glad. Ons 30 Dec 2009, 06:50 | |
| Morgan tænkte lidt over det "så du gider ikke hænge ud med mig mere" sagde han og lod sine arme ligge over kors, han så stadig bare koldt ned på ham. da det var det eneste hans ønske kunne vise |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Alene, men glad. | |
| |
| | | | Alene, men glad. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|