Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Alene, men glad.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Alene, men glad. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:14

Han tog sig fattet til hovedet og strøg sit pandehår tilbage, men lod det dumpe ned over øjnene igen. "Jeg har ikke villet hænge ud med dig på noget tidspunkt. Du tvang mig jo med dig" Svarede han helt uskyldigt "Og jeg har ovenikøbet tilfredsstillet dig, uden du behøvede at bede mig om det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:21

Morgan så på ham og puffede ham op af væggen
"du skal huske at jeg ikke har bedt dig om at gøre det" sagde han
og så ned på ham, han bed sig let i læben. men slap den lidt efter
"syntes du måske ikke jeg er hygge ?" spurgte han om
og bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:27

"Mnh" Han kneb øjnene forsigtigt i da han igen endte op i en krog mod væggen. Han så op på ham igen og rystede på hovedet. "Nej, det synes jeg ikke. Det kan godt være at jeg suttede den af på dig, men derfor behøver du ikke holde på mig. Jeg gir dig ikke mere".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:37

"jeg syntes jeg er meget hyggelig" sagde han
og tænkte lidt over sig selv, så han fik et stort smil på læben
"jeg vil ikke havde mere" sagde han
og rystede hurtigt på hovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:40

Han lo lavt "Det var hurtigt jeg fik dig tændt. Og du sagde ellers, at du ikke ville have noget før, også". Han smilte hånligt op på ham, selvom der ikke var så meget at smile af "Nu har du også fundet ud af mit navn.. Det var jo bare det du ville have, ikke?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:43

Morgan så ned på ham og rystede på hovedet
"nu er jeg en person der bliver hurtig tændt" sagde han
og så bare ned på ham, han rystede let på hovedet og gav et suk fra sig
"dit navn, skal jeg jo bare bruge til at. hvis jeg sådan en dag bliver måske lidt tørstig,, eller bare har lyst til at dræbe en" sagde han
og så tænkende ud
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:54

"Jeg er ikke noget tag-selv-bord" Sagde han for anden gang, da det viste sig, at den ikke helt var sivet ind i hans hovede efter første gang. "Og du bad mig om ikke at kalde dig for en blodsuger? Det er jo lige præcist det du er".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 07:59

Morgan lag sit hoved på skrå
"du har ikke lige forstået at jeg tager det jeg vil" sagde han
og lag sine arme over kors, mens han grinte ondt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:02

Eolith blev stille. Nej, det havde han ikke forstået. Han kunne ikke forstå hvordan selv en vampyr kunne være umenneskelig på den måde. Han tyggede bittert sammen, og så bare på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:04

Morgan hævede det ene øjenbryn, og så bare ned på ham
"der blev du helt stille" sagde han
og lo lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:13

"Det er ikke sjovt længere" Svarede han kun og så til sin side "Nej.. Det har aldrig været sjovt".
Han gad ikke kigge på ham, og rystede bare lidt på hovedet.
"Du står jo bare og kigger på mig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:19

"så slap dog af" sagde han
og rystede på hovedet, han blev bare stående
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:24

"Nej. Jeg gidder ikke" Sagde han irriteret "Du holder mig tilbage fra at gå hjem, men alt hvad du gør er bare at stå og glo og grine af mig". Han så på ham for at opfange hans blik. "Du er død syg..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:38

Morgan så på ham og rystede på hovedet
"ville faktisk spørge om du vil med ud og havde en kaffe eller nået" sagde han
og tænkte lidt over det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:52

"Kaffe?" Gentog han og så spørgende på ham, men mere med et vantro blik. "Hvorfor vil du have mig med ud og drikke kaffe med dig? Det er måske din måde at sige tak for blod og blowjob på?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:53

Morgan tænkte lidt over det og nikkede
"ja måske, hvis det er okay ?" sagde han
og tænkte lidt over det, da han ikke havde lyst til at han skulle gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 08:59

Eolith tænkte ret længe, mens der blev ventet på hans svar. "Ja" Sagde han lavt og så alvorligt på ham "Men jeg tror ikke at det ændre mit syn på dig, hvis det er det du håbede på".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:07

Morgan rystede hurtigt på hovedet
"jeg vil heller ikke havde at det ændres sig" sagde han
og begynde at gå hen mod en café
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:12

Eolith så sig omkring. Det var egentlig nu, han burde flygte, men han fulgte i stedet Morgan. Han var vel heller ikke så dum, bare at gå fra ham uden at vide hvad han lavede. Eller hvad? Morgan skulle nok snuse sig frem til ham på et eller andet tidspunkt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:23

Morgan vende sit blik om mod ham
"kommer du" sagde han
og tog i håndtaget til døren, hvis man stod tæt på ham kunne man se at han stoppede med at trække vejret. han åbnede døren og holde den for Eolith
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:28

Eolith kiggede forundret på ham, og bemærkede derefter den pludelige venlighed. "Øh.. Ja.. Jeg kommer?" Sagde han og så ind ad døren. Han gik forsigtigt ind og så sig omkring "Hvor er vi?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:42

Morgan gik ind efter ham og mærkede døren blive smækket efter sig, han så sig omkring og gik op for at købe to kaffe
"jeg ved det faktisk ikke" sagde han
og smilte til damen bag disken
"to kaffe" sagde han
og smilte sit charmerende smil til hende, som fik hende bare til at nikke og skynde sig og lave to kaffe til ham. selv om der var nogle der havde bestilt før ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:45

Eolith fandt et bord henne i hjørnet og satte sig ind til væggen. Han var ikke interesseret i at folk skulle lytte til hvad de havde at snakke om, og ventede nu kun på ham. Han så hen efter ham, og trængte faktisk til noget af drikke, for at få en anden smag i munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:53

Morgan stod og snakkede lidt med damen, inden han fik sine to kaffer og hendes nummer. han gik hen og satte sig overfor ham og smilte stadig sit charmerende smil, han lag nummeret ned i sin lomme. og skubbede den ene kaffe over til ham
"håber den smager godt" sagde han
med en ligeglad tone, han strøj en hånd igennem sit hår og drak nået af sin kaffe
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitimeOns 30 Dec 2009, 09:59

Han rystede på hovedet og trak sin varme kaffe til dig. "Du er for meget sagde han" Da han godt havde set hvordan han scorede pigen på den måde. Han lukkede øjnene og pustede forsigtigt til sin kaffe.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alene, men glad.   Alene, men glad. - Page 7 Icon_minitime

Alene, men glad.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Nyn en glad melodi
» Glad igen....