Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

tidsfordriv - Akela

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

tidsfordriv - Akela - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeMan 19 Dec 2011, 20:03

Markus beyndte også at spise sin pizza, og holde øje med filmen, han lo triumferende hver gang en vampyr døede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 01:37

Akela skævede imod ham og smilede svagt "så kan du ikke lide vampyrer.. eller er du bare meget glad for varulve?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:20

han smilede "er mest bare glad for varulve ... selvom vampyrer kan være noget irriterende" han så undersøgende på hende "hvad med dig, nogen racer du er imod?" spurgte han med et skævt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:22

Akela var i et øjeblik fristet til at sige elver.. men hun tog sig selv i det og tænkte i stedet. Hun vidste en del af racerne kunne være farlige, men nogen hun havde noget direkte imod.. "Altså.. ud over vi altid er på vagt overfor fremmede - især dæmoner, andre varulve og vampyrer, så nej.. ikke rigtigt" sagde hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:32

han smilede "tja ... det er svært at elkske en race, hvor selv de tilsynladene små og nuttede forsøger at fornærme og angribe en" sagde han med et smil "men så igen, jeg har aldrig rigtig snakket med en dæmon ... og jeg har kun mødt to engle" han smilede skævt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 02:46

"Engle..." sagde Akela og så nysgerrigt ud. Hun havde vidst aldrig mødt sådan en.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:28

"jep, der kommer alle typer her inde i storbyen" sagde han med et muntert grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 04:57

"Virkelig? Hvordan er de..? Meget religiøse?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:01

"tja den ene af dem jeg mødt truede med at brække mine ærme" lo han, "så det er lidt svært at sige, hvis du snuser lidt rundt i byen kan det være du inder hende"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:16

"nej tak" sagde Akela lidt overrasket. Hun havde måske en lille bitte fordom om at engle var nogle små skvat..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 05:27

han lo "jeg troede ellers ikke du havde noget mod andre racer?" spurgte han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:33

"Yeah... men jeg har noget imod at få brækket mine arme" sagde hun og så bekymret ned på dem. "Det er mine forpoter.. mine løbeskills er ikke ret meget uden dem" sagde hun med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 06:58

han lo "bare rolig, jeg er sikker på du godt ville kunne klare hende, om ik andet kan du bare hyle så skal jeg nok komme og redde dig" sagde han med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:30

Akela blinkede lidt og så på ham. Hun blev mistænksom "virkelig?" spurgte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:43

"jep" sagde han med et smil "hvis altså jeg kan hører dig og har tid" tilføjede han drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:48

"Bah" Akela puffede til ham, rakte tunge og vendte blikket imod skærmen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:50

han smilede og puffede tilbage med et lille grin, han ville nu nok kmme, hvis han virkelig hørte hende kalde, tænkte han ved sig selv, medmindre min flok er i farer tilføjede han nærmest af vane. han koncentrerede sig også om filmen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 07:57

Akela sad og blev helt opslugt af filmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 08:18

markus betragtede hende lidt og smilede for sig selv, så vendte han endnu engang opmærksomheden mod filmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:03

Akela sad opslugt og stirrede på skærmen. Hun gispede når der skete noget spændende, og fik tåre i øjnene da Lucian døde..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 09:42

Markus lo lidt ad hendes opførsel "du er ikke så vant til at se film, hva?" spurgte han drillende; men klappede hende dog trøstende på skulderen da varulven døede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 10:12

Akela tørrede hurtigt tårende "hrmf, det var da trist..." sagde hun og forsøgte at få kontrol over sin let skælvene stemme. Det var ret pinligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 19:13

han lo "ja da" sagde han stadig drillende. han gav hendes skulder et trøstende klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 22:27

Hun skulede til ham "du griner" sagde hun og nev ham i siden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 22:37

"av!" udbrød han men kunne ikke lade være med at grine. han gav hende et lille puf "så så".
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 7 Icon_minitime

tidsfordriv - Akela
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Diskoteket-Akela
» <Tidsfordriv. Det har man jo nok af.
» Tidsfordriv i natklub.
» Tidsfordriv:privat Nitaki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-