|
| tidsfordriv - Akela | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Man 19 Dec 2011, 20:03 | |
| Markus beyndte også at spise sin pizza, og holde øje med filmen, han lo triumferende hver gang en vampyr døede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 01:37 | |
| Akela skævede imod ham og smilede svagt "så kan du ikke lide vampyrer.. eller er du bare meget glad for varulve?" spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 02:20 | |
| han smilede "er mest bare glad for varulve ... selvom vampyrer kan være noget irriterende" han så undersøgende på hende "hvad med dig, nogen racer du er imod?" spurgte han med et skævt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 02:22 | |
| Akela var i et øjeblik fristet til at sige elver.. men hun tog sig selv i det og tænkte i stedet. Hun vidste en del af racerne kunne være farlige, men nogen hun havde noget direkte imod.. "Altså.. ud over vi altid er på vagt overfor fremmede - især dæmoner, andre varulve og vampyrer, så nej.. ikke rigtigt" sagde hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 02:32 | |
| han smilede "tja ... det er svært at elkske en race, hvor selv de tilsynladene små og nuttede forsøger at fornærme og angribe en" sagde han med et smil "men så igen, jeg har aldrig rigtig snakket med en dæmon ... og jeg har kun mødt to engle" han smilede skævt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 02:46 | |
| "Engle..." sagde Akela og så nysgerrigt ud. Hun havde vidst aldrig mødt sådan en. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 04:28 | |
| "jep, der kommer alle typer her inde i storbyen" sagde han med et muntert grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 04:57 | |
| "Virkelig? Hvordan er de..? Meget religiøse?" spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 05:01 | |
| "tja den ene af dem jeg mødt truede med at brække mine ærme" lo han, "så det er lidt svært at sige, hvis du snuser lidt rundt i byen kan det være du inder hende" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 05:16 | |
| "nej tak" sagde Akela lidt overrasket. Hun havde måske en lille bitte fordom om at engle var nogle små skvat.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 05:27 | |
| han lo "jeg troede ellers ikke du havde noget mod andre racer?" spurgte han drillende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 06:33 | |
| "Yeah... men jeg har noget imod at få brækket mine arme" sagde hun og så bekymret ned på dem. "Det er mine forpoter.. mine løbeskills er ikke ret meget uden dem" sagde hun med et grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 06:58 | |
| han lo "bare rolig, jeg er sikker på du godt ville kunne klare hende, om ik andet kan du bare hyle så skal jeg nok komme og redde dig" sagde han med et grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 07:30 | |
| Akela blinkede lidt og så på ham. Hun blev mistænksom "virkelig?" spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 07:43 | |
| "jep" sagde han med et smil "hvis altså jeg kan hører dig og har tid" tilføjede han drillende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 07:48 | |
| "Bah" Akela puffede til ham, rakte tunge og vendte blikket imod skærmen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 07:50 | |
| han smilede og puffede tilbage med et lille grin, han ville nu nok kmme, hvis han virkelig hørte hende kalde, tænkte han ved sig selv, medmindre min flok er i farer tilføjede han nærmest af vane. han koncentrerede sig også om filmen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 07:57 | |
| Akela sad og blev helt opslugt af filmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 08:18 | |
| markus betragtede hende lidt og smilede for sig selv, så vendte han endnu engang opmærksomheden mod filmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 09:03 | |
| Akela sad opslugt og stirrede på skærmen. Hun gispede når der skete noget spændende, og fik tåre i øjnene da Lucian døde.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 09:42 | |
| Markus lo lidt ad hendes opførsel "du er ikke så vant til at se film, hva?" spurgte han drillende; men klappede hende dog trøstende på skulderen da varulven døede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 10:12 | |
| Akela tørrede hurtigt tårende "hrmf, det var da trist..." sagde hun og forsøgte at få kontrol over sin let skælvene stemme. Det var ret pinligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 19:13 | |
| han lo "ja da" sagde han stadig drillende. han gav hendes skulder et trøstende klem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 22:27 | |
| Hun skulede til ham "du griner" sagde hun og nev ham i siden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Tirs 20 Dec 2011, 22:37 | |
| "av!" udbrød han men kunne ikke lade være med at grine. han gav hende et lille puf "så så". |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela | |
| |
| | | | tidsfordriv - Akela | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|