Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

tidsfordriv - Akela

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

tidsfordriv - Akela - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 23:02

"hrmf.." Akela kiggede lidt på ham og smilede så. "Du er sart" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 23:05

"jeg er ikke vant til at kæmpe mod dræberulve" sagde han med et grin, "desuden var jeg uforberedt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 23:28

"En ulv skal altid være forberedt" sagde hun med et smil..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTirs 20 Dec 2011, 23:53

han lo "det er der nok noget om ..." sagde han og lænede sig afslappet tilbage i sofaen, "men lige nu er jeg ikke ulv" pointerede han med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 07:08

"Nej, pokkers menneskeform" mumlede Akela og så lidt ned af sig selv. Hun savnede sine poter... og sin hale!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 07:13

Markus smilede til hende "kan du ikke lide at være menneske?" spurgte han nysgerrigt, selv var han født som menneske og var mst vant til at befinde sig i den form.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 07:15

"Nej ikke rigtigt" indrømmede hun og smilede halvt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 07:51

"hvorfor ikke?" spurgte han nysgerrigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:02

"Jeg føler mig ærligtalt lidt svag.." Akela grinede og så på ham "dårligere lugtesans, dårligere hørelse.... mindre styrke og langsommere"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:23

han nikkede forstående, der var selvfølgelig en del ulemper ved menneskeformen, "tilgængæld har du arme og tommelfingre" for at demonstrer sin pointe lagde han en arm rundt om skulderen på hende "og de kan være meget praktiske" sagde han med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:27

Akela så lidt på hans arm.. hun smilede svagt og lænede sig forsigtigt lidt op af ham. "Ja ja, det er da rigtigt nok.." tilstod hun og så på skærmen.. tvet var slukket, men det var stadig bedre end at se direkte på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:39

han trak hende en lille smule tættere ind til sig, "nogen ting er svære med poter" sagde han med et grin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:42

Akela lagde hovedet på hans skulder "mhm, nogle ting er muligvis.." sagde hun, og forsøgte at få sommerfuglende til at sidde stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:44

han smilede igen og strøg hende forsigtigt over håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 08:48

Akela lukkede øjnene og nød Markus' varme. "Hvad gik galt mellem dig og din familie?" spurgte hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:07

han tænkte lidt over spørgsmålet, "tja .... vi kunne bare aldrig rigtig sammen. jeg ved faktisk ikke hvornår det startede. Da jeg var lille fik jeg altid at vide, at jeg skulle være ligesom min kedelige storebror, så jeg besluttede mig for at være det modsatte. Da jeg blev 16 kunne vi simpelthen ikke holde hinanden ud mere så jeg flyttede over til en ven. jeg har ikke set dem siden".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:08

"Oh? Ser din storebror godt ud?" spurgte Akela i en lidt drillende tone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:11

markus lo "nah, sidst jeg så ham lignede han en kedelig papirnusser; men man kan jo håbe han har forbedret sig" sagde han med et grin, men dog med en bitter undertone.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 09:11

Akela nikkede lidt "hm, trist..." sagde hun og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 22:41

han smilede igen "du var måske interreseret?" spurgte han drillende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeOns 21 Dec 2011, 22:52

"Hm, hvis nu han lignede dig så..." sagde hun eftertænksomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 03:36

Markus lo, han var en smule smiret, "tja, det er svært at sige, vi ser jo nok ikke helt forskellige ud"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 04:05

Akela grinede lavt og smilede for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 06:15

han nussede hende lidt i håret, "hvad med din fortid, har der altid været fred og idyl i din flok?" spurgte han nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 07:59

"Imens jeg har levet.. ja" sagde Akela og så op i loftet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 8 Icon_minitime

tidsfordriv - Akela
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Diskoteket-Akela
» <Tidsfordriv. Det har man jo nok af.
» Tidsfordriv i natklub.
» Tidsfordriv:privat Nitaki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-