|
| tidsfordriv - Akela | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 08:40 | |
| "..." Akela svarede ikke. Hun bed sig i læben og forsøgte at skifte emne "hvilke andre film kan du lide?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 08:47 | |
| "du prøver at skifte emne" sagde han med endnu et grin, "hvorfor ikke blive lidt længere?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 08:59 | |
| "Jeg.. æhm.. bæh... har lidt... uhm astma! ja jeg kan simpelthen ikke tåle røgen" sagde Akela "så.. yndlingsfilm??" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:01 | |
| hans så bare på hende og løftede mistroisk det ene øjnbryn, "astma?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:02 | |
| ".. Ja" sagde Akela og fakede et hosteanfald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:03 | |
| han så lidt på hende "det burde du virkelig have sagt dengang jeg begyndte at ryge ..." sagde han med et strejf af sarkasme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:05 | |
| "... ok ok er bare bange for at udvikle det" sagde Akela og kiggede væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:07 | |
| "...virkelig?" spurgte han stadig en smule mistroisk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:09 | |
| "... nej ikke helt" sagde Akela og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:18 | |
| "hvorfor så?" spurgte han nysgerrigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:29 | |
| "..." Akela sukkede tungt "det kan jeg ikke fortælle dig" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 09:42 | |
| han så endnu mere nysgerrigt på hende, "hvorfor ikke??" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 10:23 | |
| "Fordi det er en hemmelighed" sagde hun med et grin og smilede til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 11:22 | |
| han sukkede frustreret, han var ikke den store fan af hemmeligheder, isør ikke, hvis han ikke var en del af dem, "ja ja da", han hang med hovedet og forsøgte at se ynkelig ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 11:28 | |
| Akela bed sig i læben.. hun brød sig ikke om at se ham trist. Måske havde hun virkelig såret hans følelser..? Hun satte sig lidt op og så på ham.. "altså.. det er bare en familie ting du ved.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 11:38 | |
| markus kunne næsten ikke tro at det virkede og kom vist til at spolere skuespillet ved at grine. "det er ok, jeg behøver heller ikke vide alt om dit liv" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 11:44 | |
| Akela smilede lettet da Markus fik humøret igen. Hun gav ham et lille kram ”tak..” sagde hun stille. Det var et underligt pres at skulle holde hemmeligheder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 11:49 | |
| han krammede tilbage, "det er ikke noget at takke for" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 11:52 | |
| Akela sukkede og så på ham ”jo, det er rart at du acceptere det..” sagde hun ”det gør det hele lidt.. lettere? Forstår du?” |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 12:16 | |
| han sukkede indvendigt, han blev tydeligvis nød til at accepterer ikke at få noget at vide. "ja" sagde han med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Fre 23 Dec 2011, 12:19 | |
| Akela smilede og lagde forsigtigt hovedet på hans skød. Hun kiggede op på ham, for at se om hun havde brudt en grænse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Lør 24 Dec 2011, 10:25 | |
| han besvarede igen hendes smil og fortsatte med at nusse hendes hår, hun var utroligt sød, og sjov. han smilede lidt for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela Man 26 Dec 2011, 01:11 | |
| Akela så op i loftet og tænkte lidt. Det var som om det hele pludselig var blevet kompliceret.. ”sig mig.. Markus? Hvis du nu skulle flytte fra byen.. hvad ville du så savne mest?” spurgte hun. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tidsfordriv - Akela | |
| |
| | | | tidsfordriv - Akela | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|