Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

tidsfordriv - Akela

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

tidsfordriv - Akela - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:07

Akela grinede, og efterlignede den lille kysselyd da deres knoer mødtes. "Ulve er de bedste, os kan ingen tæske?" sagde hun med et stort smil, og håbede han ville finde underholdning i hendes børnerim.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:09

han lo "jep". hun var enormt oplivende at snakke med. "så, hvad er dine planer senere i dag?", spurgte han med et smil, han havde nogle film der hjemme han håbede snart at kunne få set.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:10

"Ikke rigtigt noget.." sagde Akela og sukkede svagt "sidde og stene der hjemme, hvis ikke jeg finder på noget bedre.. hvad med dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:13

han lo lidt, "det samme"... "hm ... lyst til at hænge ud? måske købe en pizza og se en film?" spurgte han og smilede til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:16

”Virkelig?” Akela smilede stort og nikkede ”helt klart, det lyder hyggeligt” sagde hun og strålede over hele ansigtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:18

"nice! jeg kender et godt pizzaria?" sagde han med et smil og begyndte at gå ud ad gyden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:22

Akela smilede bredt, og følte at dette her var en rigtig god dag. "Det lyder vildt hyggeligt... det vil jeg meget gerne"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:23

"godt" sagde han med et grin "følg med"han vinkede hende med sig og stak samtidig sprayflasken ned i en stor lomme i jakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:24

Akela nikkede og fulgte hurtigt efter mig. Hun var lidt spændt, for ud over ham den nederen elver… havde hun ikke rigtigt været hjemme hos nogle endnu. Og indtil videre var Markus klart den i byen hun bedst kunne lide.. han kunne blive en god ven, og han fik hende til at føle sig knapt så ensom.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:26

han stak hænderne i lommen, og smilede for sig selv, mens de gik mod pizzariaet. "ryger du?" spurgte han efter at de havde gået i noget tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:28

”Ryger?” hun løftede et skeptisk øjenbryn ”hey jeg er ikke den hurtigste ulv i koblet fordi jeg fylder mine lunger med tjære..” hun puffede til ham ”dine lunger må du være alene om at smadre..” hun grinede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:30

han lo "den hurtigste ulv i koblet? det er ret imponerende ... så kan jeg godt forstå at du ikke ryger" sagde han muntert og fiskede en smøg frem fra en lomme i jakken. han tændte den fraværene med sin pegefinger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:33

”Hm, og du kan løbe fra politifolk?” hun så lidt skeptisk på smøgen.. så igen.. politiet røg sikkert også. Det var vidst ret normalt i hendes kobbel.. desuden var her jo allerede forgiftet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:35

han lo og pustede drillende noget røg i hendes retning "tja ... som sagt så gemmer jeg mig i skraldespande" lo han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:36

"Hm.." Akela pustede lidt til den røg han pustede imod hende. "Ja, så kan lugten af tobak da kun hjælpe" sagde hun drillende og puffede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:38

han puffede tilbage "det er nemelig en af fordelene, ved lugten" lo han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:40

”Hm, jeg kan bedre lide lugten af frisk jord og blade..” Akela så på ham med et glimt i øjet ”det er også meget mere tiltrækkende end lugten af skorsten..” sagde hun drillene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:42

det fik ham til at grine; "men nu er der ikke så mange blade her, så der er valget mellem bilos eller tobaksrøg" han trak på skuldrene "desuden kunne min mor slet ikke tage det nå jeg røg inde i huset"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:45

”Hm… og det er en god grund..” sagde Akela og sukkede så. Hun klappede ham på ryggen ”jeg støtter dig i forgiftning af din krop.. men du virker nice, så dø nu ikke af det”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:47

han smilede til hende "jeg skal prøve; men det er nu nok ikke cigaretterne der slår mig ihjel først" sagde han med et grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 10:52

”Hmm?” Akela så ikke så overbevist ud om den del. ”Hvad frygter du da?” spurgte hun.. Markus havde måske som mange andre problemer med jægere. Selv havde hun aldrig mødt nogen men.. en del af dem hun kendte havde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeFre 02 Dec 2011, 19:03

"tja ... dæmonjagt er ikke ligefrem en ufarlig beskæftigelse ... o så er der af og til en dusørjæger, der kommer forbi" sagde han med et afslappet smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 01:06

”Hah! Du er en varulv, du kan da sagtens klare et par storsnudede dæmoner og overmodige jægere” sagde Akela med et smil. Det var ikke fordi hun ikke regnede andre racer for noget, men hun følte da at varulvene var noget specielt. Desuden levede de ikke af mennesker ligesom de fleste andre.. hun så lidt varulve som.. elvere. Bare bedre og stærkere, med en sød og pelset ulveform og mindre svagheder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 07:24

han lo "ja selvfølgelig; men det kan jo være de en dag kommer i overtal"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitimeLør 03 Dec 2011, 08:41

”Hm…” mumlede Akela utilfredst, men kunne godt se at Markus havde ret.. desuden var vampyrer ikke noget man skulle spøge med. ”Nå, hvilket film var det du gerne ville se?” spurgte hun.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: tidsfordriv - Akela   tidsfordriv - Akela - Page 4 Icon_minitime

tidsfordriv - Akela
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» Diskoteket-Akela
» <Tidsfordriv. Det har man jo nok af.
» Tidsfordriv i natklub.
» Tidsfordriv:privat Nitaki

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-