|
| Diskoteket-Akela | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 10 Dec 2011, 11:07 | |
| ''tak'' sagde wolf og kiggede på hende ''hvis du viste hvor få af os her var ville du forstå'' sukkede wolf.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 10 Dec 2011, 11:11 | |
| ”Virkelig? Jeg har da allerede mødt en hel del” sagde Akela overrasket. Hun troede faktisk deres race var meget udbredt.. hun havde familie i andre stammer rundt omkring i landet. Desuden var varulve det hun havde mødt mest af siden hun kom til byen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 10 Dec 2011, 11:40 | |
| ''jeg op sporede en dusør jageres pris af dyr og gæt hvilket der var det højreste.. netop vores race pga. vi er sjælent.. vi er en race som ikke mange finder.. '' sagde wolf og sukkede ''største delen af dem vi kender er familie eller venner... eller nogle nabo stammer.. resten af dem er enten døde eller slaver.. '' sukkede wolf |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 10 Dec 2011, 12:08 | |
| Akela nikkede, og var ikke glad for den nye information. ”Vi skal nok klare den” sagde hun bestemt, og knyttede næverne lidt. Hendes klan havde ikke tænkt jeg at bukke underfor noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 10 Dec 2011, 21:17 | |
| '' ja. men man må vel forberede sig på det værste vel'' sagde wolf og smilede til hende '' at vores races overlevelse mod dusør jagere er noget jeg håber at vores race vil bestå.. hvis ikke så vil der ikke være mange nydelser ved at være vores race..'' sukkede wolf og kiggede på hende.. ''men stadig kan der være håb om at der muligvis kunne indgå aftaler med forskellige andre væsner så som Vampyre eller demoner.. men demoner skal man ikke helt regne med'' sagde wolf og kiggede på hende med et undrene udtryk.. ''viste du slet ikke at vores race var så få?'' spurgte wolf undrene.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Søn 11 Dec 2011, 23:11 | |
| ”Nej… det vidste jeg ikke” sagde Akela alvorligt. Og det gjorde hun virkelig ikke, intet i hendes opvækst havde tyet på de ikke var et stort folk. ”Vampyrer?” hun så mistroisk på ham. Det var ikke ligefrem de væsner hun havde hørt mest positivt om.. faktisk var det nok dem hun havde hørt mindst positivt om. ”Og dæmoner…” hun tænkte tilbage på sit første og eneste møde med den slags ”hm.. liderlige væsner der hurtigt bliver fornærmede..?” |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Søn 11 Dec 2011, 23:20 | |
| '' disse to racer er nogle der er højest på magten.. udover menneskes.. jagere.. men vi kan selvfølgelig også høre elvere,sort elvere samt også englene.. om denne.. tanke af aliance'' sagde wolf og kiggede forlegent på hende
hmm engle var ikke så slemme.. men de hade krig.. og elvere.. de var for fredelige... samt sort elvere.. de havede nogle af de samme principer som vores.. men kvinderne bestemte jo.. tænkte wolf |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Man 12 Dec 2011, 13:25 | |
| Akela lagde hovedet let på skrå og så indgående på ham. ”Fortæl mig hvad du tænker på..” sagde hun stille. Følelsen af at have misset noget interessant havde lige ramt hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Man 12 Dec 2011, 19:48 | |
| ''hvad mener du?'' spurgte wolf lidt undrene..
kunne hun mon også læse mine tanker.. tænkte wolf han lagde hovedet lidt på skrå og lavede en undrene ansigt udtrygh |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Ons 14 Dec 2011, 07:21 | |
| Akela så indtrængende på ham "du tænkte på noget... ikke?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Ons 14 Dec 2011, 08:15 | |
| ''jo... men.. hvordan kunne du vide dette?'' spurgte wolf og kiggede undrene på hende..
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Ons 14 Dec 2011, 08:54 | |
| "Det kunne jeg se på dig" sagde Akela og smilede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Ons 14 Dec 2011, 09:45 | |
| 'blot.. om du besider samme gave som jeg har'' sagde wolf og kiggede hende i øjnene... og der efter mod menneske mængden.. han sukkede kort '' det jeg mener er... kan du læse tanker..'' spurgte wolf direkte uden at kigge på hende.. men blot sagde det efter han havede sukkede... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela | |
| |
| | | | Diskoteket-Akela | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|