Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Diskoteket-Akela

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Diskoteket-Akela - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 11:07

''tak'' sagde wolf og kiggede på hende
''hvis du viste hvor få af os her var ville du forstå'' sukkede wolf..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 11:11

”Virkelig? Jeg har da allerede mødt en hel del” sagde Akela overrasket. Hun troede faktisk deres race var meget udbredt.. hun havde familie i andre stammer rundt omkring i landet. Desuden var varulve det hun havde mødt mest af siden hun kom til byen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 11:40

''jeg op sporede en dusør jageres pris af dyr og gæt hvilket der var det højreste.. netop vores race pga. vi er sjælent.. vi er en race som ikke mange finder.. '' sagde wolf og sukkede
''største delen af dem vi kender er familie eller venner... eller nogle nabo stammer.. resten af dem er enten døde eller slaver.. '' sukkede wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 12:08

Akela nikkede, og var ikke glad for den nye information. ”Vi skal nok klare den” sagde hun bestemt, og knyttede næverne lidt. Hendes klan havde ikke tænkt jeg at bukke underfor noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeLør 10 Dec 2011, 21:17

'' ja. men man må vel forberede sig på det værste vel'' sagde wolf og smilede til hende
'' at vores races overlevelse mod dusør jagere er noget jeg håber at vores race vil bestå.. hvis ikke så vil der ikke være mange nydelser ved at være vores race..'' sukkede wolf og kiggede på hende..
''men stadig kan der være håb om at der muligvis kunne indgå aftaler med forskellige andre væsner så som Vampyre eller demoner.. men demoner skal man ikke helt regne med'' sagde wolf og kiggede på hende med et undrene udtryk..
''viste du slet ikke at vores race var så få?'' spurgte wolf undrene..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 23:11

”Nej… det vidste jeg ikke” sagde Akela alvorligt. Og det gjorde hun virkelig ikke, intet i hendes opvækst havde tyet på de ikke var et stort folk. ”Vampyrer?” hun så mistroisk på ham. Det var ikke ligefrem de væsner hun havde hørt mest positivt om.. faktisk var det nok dem hun havde hørt mindst positivt om. ”Og dæmoner…” hun tænkte tilbage på sit første og eneste møde med den slags ”hm.. liderlige væsner der hurtigt bliver fornærmede..?”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 23:20

'' disse to racer er nogle der er højest på magten.. udover menneskes.. jagere.. men vi kan selvfølgelig også høre elvere,sort elvere samt også englene.. om denne.. tanke af aliance'' sagde wolf og kiggede forlegent på hende

hmm engle var ikke så slemme.. men de hade krig.. og elvere.. de var for fredelige... samt sort elvere.. de havede nogle af de samme principer som vores.. men kvinderne bestemte jo.. tænkte wolf
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 13:25

Akela lagde hovedet let på skrå og så indgående på ham. ”Fortæl mig hvad du tænker på..” sagde hun stille. Følelsen af at have misset noget interessant havde lige ramt hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 19:48

''hvad mener du?'' spurgte wolf lidt undrene..

kunne hun mon også læse mine tanker.. tænkte wolf
han lagde hovedet lidt på skrå og lavede en undrene ansigt udtrygh
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 07:21

Akela så indtrængende på ham "du tænkte på noget... ikke?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 08:15

''jo... men.. hvordan kunne du vide dette?'' spurgte wolf og kiggede undrene på hende..

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 08:54

"Det kunne jeg se på dig" sagde Akela og smilede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 09:45

'blot.. om du besider samme gave som jeg har'' sagde wolf og kiggede hende i øjnene...
og der efter mod menneske mængden..
han sukkede kort
'' det jeg mener er... kan du læse tanker..'' spurgte wolf direkte uden at kigge på hende.. men blot sagde det efter han havede sukkede...
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Diskoteket-Akela   Diskoteket-Akela - Page 7 Icon_minitime

Diskoteket-Akela
Tilbage til toppen 
Side 7 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Lignende emner
-
» tidsfordriv - Akela
» Diskoteket-Camille