| Diskoteket-Akela | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 05:42 | |
| ''virkelig? men dette er jo en af fordelene der er .. hvis du bruger lidt tid på at trænne dit menneskelig jeg.. og samtidig er dobbel så stærk som varulv har du sikrede dig at du ikke ville kunne dø så nemt'' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 08:44 | |
| ”Hm…” Akela kunne jo ikke erklære sig helt uenig. Hun sukkede og nikkede ”du har nok ret, men jeg har nok ikke tænkt mig at træne mit menneskelige jeg mere end højst nødvendigt..” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 08:54 | |
| ''selvfølgelig men jeg mener jo ikke at du skal men blot forslår det'' smilede han venligt..
hun var nu ret sød når hun virker stedig tænkte wolf.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 09:08 | |
| Akela nikkede og smilede undskyldende til ham. ”Ja det er jeg ked af.. ved godt du ikke prøver at tvinge mig til noget” hun sukkede tungt ”og det gør mig usikker at folk fra min klan der har valgt der her liv.. så..” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 09:21 | |
| ''at leve i sine traditioner er også vigtige.. men man må også nogle gange tænke hvad der kunne være bedst for ens klan... og dens samlede flok...'' smilede wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 09:46 | |
| ”Det er jo ikke bedre for den samlede flok, at noget af familien lægger ulven på hylden og skjuler sig i byerne som menneske..” sagde Akela trist. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 09:58 | |
| ''det sandt.. men at træne og der efter fortælle den nye generation om de formål de kan opnå.. og den styrke de kan lære er vel værd at lære og fortælle?'' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 11:02 | |
| "Tja... folk er nu mere rejst fordi de forelskede sig i mennesker" sagde Akela og smilede halvt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Lør 03 Dec 2011, 11:08 | |
| ''det sandt... '' sukkede wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Søn 04 Dec 2011, 01:24 | |
| Akela nikkede enigt, og sukkede opgivende ”men vi holder ikke nogen i koblet imod deres vilje.. og de har altid lov at komme på besøg.. man er ikke udstødt fordi man vælger et andet liv, og det er vigtigt” sagde hun alvorligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Søn 04 Dec 2011, 01:27 | |
| ''det sandt '' smilede wolf og kiggede på hende
''men hvis i kunne opbygge et helt samfund for jer selv.. med by,marked osv.. et sted hvor i kunne være jer selv uden mennesker.. hvad ville du sige til dette?'' spurgte wolf nysgerrig... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Man 05 Dec 2011, 08:29 | |
| ”Jeg vil gerne være ulv..” Akela grinede lidt ”jeg savner ikke at gå på to ben, fryse, at være svag.. og ikke engang menneskemad! Jeg kan godt lide at jage og sove i huler… at kunne høre skoven og tumle rundt på engen inden jeg puffer en ven ned af et lille vandfald..” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Man 05 Dec 2011, 09:34 | |
| ''men.. hvis du ingen pæls har på dig som menneske så fryser du jo... det ville jo være det samme hvis de havede barberede din pels af som ulv.. eftersom mennesker ikke bliver født med pæls som ulve gør...'' smilede wolf og kiggede på hende wolf lod mærke til det han selv lige havede sagt hele aften... ''undskyld at jeg har virket arogant..'' sagde wolf mens da han havede lagt mærke til at han virkede meget arogant... og dum.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Man 05 Dec 2011, 22:02 | |
| Akela grinede lidt ”jeg synes ikke du har virket spor arrogant.. men det er tydeligt vi har lidt forskellige holdninger om det her emne… og selvom jeg tager jakker på og alt muligt kan det stadig være koldt!” protesterede hun, men smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Man 05 Dec 2011, 22:09 | |
| ''så lad mig spørge dig... hvor meget har du trænnet dit menneske imod kulden?'' spurgte wolf lidt smilende... ''hvis du trænner og bliver mere og mere udholdene til kulde kan du bevæge dig både som ulv og menneske i kulden'' smilede wolf
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tirs 06 Dec 2011, 05:38 | |
| ”Men jeg vil hellere være en ulv” sagde Akela og rakte tunge af ham. Hun havde et drillende glimt i øjet, og virkede nu ikke som om hun gjorde det af ond mening. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tirs 06 Dec 2011, 06:21 | |
| '' så hvordan har du så tænkt dig at nedligge en demon i din ulveform? eller en jæger??'' sagde wolf og smilede
''at dræbe en jager er nemt.. men at dræbe en demon er mere udfordrene...'' sagde wolf og kiggede efter hendes svar...
hmmm mon hun viste hvordan... eller om hun var en værdig kriger for hendes klan... eller om klanen blot er der for at se sød ud.... tankerne om hvad for et motiv og holdninger Akela's klan bestod i svømmede i wolf hovede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tirs 06 Dec 2011, 22:02 | |
| ”En jager.. flænse” sagde Akela med kold stemme. Selvfølgelig var de ikke blevet trænet til at dræbe mennesker, det optimale var at slippe væk og lede dem på vildspor. ”En dæmon?” hun så lidt mere tænksom ud denne gang ”normalt.. ville dæmoner ikke angribe vores klan” sagde hun tøvende. De havde aldrig haft problemer med den slags angreb. ”Men skulle det ske.. så ville jeg lede dæmonen så langt væk fra selve stammen som muligt.. sende besked til de andre af koblets krigere og få arrangeret et pentagram på et planlagt sted. Når dæmonen var lokket der hen… uskadeliggøre den og dræbe den med hjælp fra de andre..” Akela så igen lidt tænksom ud ”hvis jeg var alene.. så ville jeg bruge min hurtighed og løbe fra den.. og selv tegne pentagrammet.. havde jeg intet at tegne med, måtte jeg gøre det i blod.. så ville jeg skifte tilbage til mit ulvejeg og dræbe eller selv blive dræbt” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tirs 06 Dec 2011, 22:30 | |
| '' virkelig? tja... så jeres clan har alsor ikke en form for tanke om krig, strategi eller selve hvordan man forsvare sit hjemland?'' spurgte wolf undrene
hmmm en kriger race.. som deres clan aldrig har brugt meget taktik... dette vil gøre dem sårbar hvis denne Tristan skulle angribe deres hjem.. udover dette ville de jo også havede problemmer hvis mai nu kom.. tankerne om hvilke former for fare det kunne blive udsat for strømmede gennem wolf hovede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Ons 07 Dec 2011, 03:49 | |
| ”Vi har vores selvvanlige strategi.. hvordan vi bevæger os i forhold til hinanden, hvem der bider først.. hvem der står hvor osv.. men den ville vi bruge mod de fleste fjender, og så tilpasse den alt efter styrker og svagheder.. og så har vi som sagt aldrig kæmpet imod dæmoner” sagde hun. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Ons 07 Dec 2011, 04:09 | |
| '' hmm tja.. man skal vel bruge sin viden mod de værste... efter som jeg ikke har en flok.. eller er sammen med andre af min slags.. hvilket jeg gennem livet har forstået... og viden er en af de vigtigeste dele af krig... '' sagde wolf og smilede ''allerede nu hvor jeg er til renden af problemer kan jeg stadig smile over hvor uviden mine fjender er... og vores race har ikke lige frem været nogle af de klogeste.... '' sagde wolf og blinkede til hende venligt ''men uanset så har vores race været nogle af dem som er kendt for at gå i flok... men hvis man overasker sin modstander... og går alene.. så ville man kunne fremane en ilusion.. '' sagde wolf og kiggede med et ansigt som om han synes dette var hylende morsomt
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tors 08 Dec 2011, 07:16 | |
| ”Men at have sin flok er en fordel, selvfølgelig kan du bare prøve dig alene… men det vil normalt ikke være en fordel” Akela så alvorligt på ham ”og det at jeg kan kommunikere med min flok via tankerne er også en overraskelse..” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tors 08 Dec 2011, 07:31 | |
| ''problemet er blot hvis din modstander kan læse tanker...'' sagde wolf og løftede et øje bryn... ''denne gave har hjulpet mig mange gange.. at lytte til hvad modstanderen tænker er et ES i ermet...'' smilede wolf til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tors 08 Dec 2011, 09:02 | |
| ”Hm, men i sådan tilfælde vil de fleste strategier være ubrugelige..” tilføjede Akela. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela Tors 08 Dec 2011, 09:06 | |
| ''jeg kan alsor høre at du ikke kender strategi eller citatet '' know your enemie'' sagde wolf og kiggede mistroisk på hende.. '' at kende sin fjendes styrke og sind er en fordel og dermed gør din modstander svag og dermed også kende hvor din modstander angriber og slår til'' sagde wolf og kigged mod baren ''at skabe en ilusion overfor din modstander og lade personen tro at man er svag skaber en fordel for dig selv og sikre dig at du kan slå din modstander næsten uden at bruge sin mindste styrke til det..'' sagde wolf og vendte sit ansigt mod hende..
|
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Diskoteket-Akela | |
| |
|
| |
| Diskoteket-Akela | |
|