Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Our forgotten memories, My Love //Cleon//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 04:25

Hun tænkte stille og gik hen til ham, med yndefulde og lette skridt, og satte den flaske hun var i gang med på køkkenbordet på vej der over.
Hun lagde stille en hånd på hans pande, af ren refleks, men den var selvfølgelig lige så varm som en vampyrs pande skulle være.
Hun prøvede at komme i tanke om hvad der kunne have givet ham den mærkelige følelse, men havde ingen ide om hvad det skulle være.
Hun lagde blidt den anden hånd på hans arm, før hun sagde

"Jeg tror du har brug for at hvile lidt"

Hendes stemme var kærlig og venlig som altid, da hun bestemt trak let i hans arm som tegn til at han skulle rejse sig, selv om det var tydeligt, at hun var svagere end normalt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 07:02

Han kiggede på hende, og forstod ikke helt hvad der skulle gøres for at få den fobandede følelse til at forsvinde igen. Han kunne ikke klare den ubehagelige følelse han havde, og det var som om det bare blev værre når han ventede. Han valgte dog stadig at lytte til hendes råd og at hvile sig, så han satte sig bare ned.

Han sad bare og prøvede på at være ligeglad med det, men det var meget svært for ham. Han ville helst undgå at have den slags problemer konstant.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeMan 02 Jan 2012, 07:12

Hun tænkte stille og betragtede ham med bekymring, der strålede ud af hendes mørke øjne.
Hendes hånd lå stadig blidt på hans arm, mens hun prøvede at komme på hvad det var, der kunne være sket for at han kunne få det dårligt.
Hun havde lagt hoved let på skrå, men havde svært ved at samle tankerne helt, da den store mangel på blod var ved at være pænt alvorlig.
Hun lukkede stille øjnene og prøvede at huske hvad hun kunne have gjort eller givet ham for at han skulle få det dårlig, men kunne ikke komme på noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 08:45

Han begyndte at sidde og ryste i hele kroppen, fordi han ikke rigtigt kunne styre sin egen krop. Han havde ingen kontrol over den, og derfor vidste han ikke helt hvad der skete omkring ham, og hans sanser var også ret så påvirket så duften af blod blev pludselig meget stærk og hans øjne fik en kraftig glød fordi han havde en trang til blod.
Han rejste sig stille op fra stolen og begyndte at trippe rundt, i hans forsøg på at kontrollere sin blodtørst. Han var stærkt påvirket af den og havde bare en lyst til at tage blod fra det nærmeste levende væsen han kunne få fat i. Han gik rundt i forsøget på at kontrollere den, men den blev bare stærkere og stærkere. Han lagde ikke engang mærke til hvordan hun havde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 08:56

Hun tænkte stille og fik en let rynken i panden, da han rejste sig og begyndte at gå rundt i rummet, hvilket gjorde stolen han havde siddet på fri.
Hun satte sig stille på stolen og betragtede ham, mens rynken i panden blev dybere.
hendes tanker var ved at blive mere og mere tunge og tågede, men det lykkes hende dog at tænke tanken

han har kun fået mit blod og menneskenes... Menneskenes Blod!

Det lyste let op i hendes ansigt ved ideen eller teorien, hvilket fik hende til at rette sig lidt mere op og lede efter symptomer på at han skulle være påvirket af et eller andet, der kunne have været i blodet.
Hendes første indskydelse var alkohol, men hun var ikke helt sikker, da tankerne kørte rundt i hoved på hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 09:13

Han fik mere og mere lyst til blod. Hans øjne kunne ikke lade være med at hvile på hendes hals selvom han vidste at det ville være forkert at gøre noget i den stil. Han gik stille frem mod hende, mens hans krop stadig rystede og han fik det bare værre og værre lige så langsomt. Han kunne mærke at lysten til blod blev større og større, og der var bare noget ved hendes blod der var specielt.

*Undskyld min skaber, men jeg kan ikke stå imod*

Han gik langsomt frem mod hende, og lagde sin hænder på hendes skuldre, fra ryggen, da han var gået rundt om hende, hvis hun da ikke havde flyttet på sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 09:20

Hun tænkte stille og fik et lettere chok, da hans pludselige hænder på hendes skuldre, fik hende revet brat ud af tankerne.
Hun så stille op på ham, hvilket ubevist blottede hendes hals, der var indbundet i en blodig bandage.

"Jeg har en ide om hvorfor du har det underligt"

Sagde hun stille, mens hun betragtede ham med de store mørke øjne, ubevist om hans intentioner og meget store blodtørst...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTirs 03 Jan 2012, 20:04

Han skulle lige til at bide hende, da hun begyndte at tale til ham, hvilket fik ham til halvt at forlade sin rus af trængen til blod. Han kunne ikke rigtigt holde den tilbage selvom han kæmpede alt hvad han kunne, men hendes stemme hev ham ud af den da den var svag og stille. Han håbede at der var noget de kunne gøre da det ellers ville være hårdt for ham at holde ud, uden at han skulle bide hende eller den første han ellers mødte.

"Er der noget vi kan gøre?"

Hans stemme var rystende og hæs da han forsøgte at holde rusen efter blod tilbage, og hans strammede sit greb om hendes skuldre. Hans hænder rystede, som om han frøs hvilket han jo ikke gjorde. Han kunne bare ikke kontrollere sine muskler på det tidspunkt det var hårdt at kæmpe med, og endnu være da hun sad der og blødte.

Han kunne mærke hvordan synet af hendes hals blev for meget for ham, og han lod sit hoved synke ned til hendes hals for at lade sine tænder glide ned i hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 02:08

Hun tænkte stille og mærkede godt hans greb der stramtes om hendes skuldre, hvilket hun tydede som om han var ivrig efter at finde ud af hvad der var galt med ham.
Hendes tanker var stadig lettere slørede efter alt blodtabet, og lagde ikke specielt meget i at han førte sin mund ned til hendes hals, da hun svarede ham

"Jeg tror, at du enten er påvirket af Alkohol eller et andet rusmiddel, som et af menneskene kunne have haft i blodet"

Hun sad bare tænksomt, mens hun undrede sig og spekulerede på hvordan i alverden der kunne være kommet alkohol i blodet på menneskene.
Hendes hjerte og lunger var stadig ikke sat igang, mens halsen var begyndt at lappe sig sammen igen.
Selv om det var holdt op med at bløde var såret stadig stort og kødet hang ikke helt fast endnu, mens såret på håndledet var stoppet med at bløde, men stadig ikke var healet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 04:05

Hans greb strammede sig men han flyttede sin mund i overraskelse over at det var derfor han havde det så mærkeligt. Han kiggede stadig betaget på hendes hals, som han vidste kunne give ham blod, men det var jo også hans skaber han stod over for. Han vendte sig væk fra hende og gik over i den anden ende af rummet.

"Rusmidler, men blodet var jo noget du havde? Var det en test?"

Han troede at hun havde valgt at føre ham igennem en eller anden form for test for at han kunne vise sig værdig for at være hendes vampyr. Han vidste ikke hvad han skulle gøre nu, men blod ville han stadig gerne have, men ikke hendes han måtte finde noget andet for at gøre op for hvordan det var gået ham her på det sidste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 07:30

Hun tænkte stadig som en gal, men kunne kun komme op med en ting, hvilket hun grundede lidt over.
Hendes blik var rettet imod vinduet, da hun svarede ham med den normale rolige stemme...

"Det var nogle nyeligt indfangede menneske og jeg havde ikke selv sat tænderne i dem endnu, selv om de ikke viste tegn på noget, da jeg tog en test af dem"

Hun tænkte og rettede sit mørke blik imod ham, da hun svarede på hans sidste spørgsmål

"En test? Hvorfor skulle jeg teste dig Cleon?"

Det var første gang i langt tid hun havde udtalt hans navn, hvilket hun havde gjort ud af ren indskydelse, mens hendes hjerne arbejdede på højtryk for at finde en måde at fikse det her rod på...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 07:38

Han vidste ikke hvordan han skulle svare hende, på det hun lige havde sagt til ham. Han vidste jo ikke hvorfor hun skulle have valgt at teste ham, men hvem vidste hun havde måske gjort det for at hun kunne være sikker på at han ville kunne klare sig som vampyr, og at han ikke ville være spild af tid fra hendes side. Han havde ingen anelse om om det faktisk var derfor men det var det eneste han kunne komme frem til.

"Fordi du ville være sikker på jeg ikke var spild af tid?"

Han vidste intet om hvad han skulle forvente af hendes svar, men han håbede da på at han ville få et ærligt svar der var sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 07:47

Hun tænkte stille og blev overrasket over at han skulle tro at han spildte hendes tid, hvilket fik hendes hjerne til at blive helt klar igen.
Hun bestemte sig hurtigt for at menneskene i kældren ikke var til meget nytte mere, det fik hende til at rejse sig stille fra stolen, da hun svarede ham

"at du skulle være spild af min tid? Cleon, søde"

Hun gik hen til ham og lagde blidt hånden på hans kind og så ham ind i øjnene, da hun fortsatte med en kærlig og rolig stemme

"Jeg forvandlede dig fordi jeg elsker dig, du må aldrig tro andet, så selvfølgelig spilder du ikke min tid. Hvis du havde spildt min tid, så havde jeg ikke ladt dig bide min nakke næsten af"

Hun gik stille ud på badeværelset, da hun havde fået en ide...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 08:00

Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre lige nu, da han ikke helt forstod hvordan han havde det med hende, han elskede hende selvfølgelig, men grundet de følelser der var kommet på grund af forvandlingen var han ret så forvirret.

"Jeg ved det ikke, jeg..."

Han fik ikke sagt mere da han hørte hvad hun sagde om ham. Hun elskede ham, hvilket han jo egentligt godt vidste men han skubbede det bare væk lige for tiden, for at ikke komme til at gøre noget dumt fordi han elskede hende.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 08:12

Hun tænkte ikke rigtig men skiftede bare bandagen, så det blodige stykke næsten afbidt nakke kom til syne, før hun hurtigt fik bundet det ind i noget nyt.
Hun smed bandagen ud, før hun med hurtige skridt gik ind i soveværelset og rodede i skabet til hun fandt et halsterklæde, der kunne skjule bandagen nogenlunde.
Hun fandt ved samme lejlighed et armbånd, der kunne dække for det ikke healede bid i håndledet, før hun kom til at se sig i spejlet, på det næsten helt døde udtryk.
Hendes fødder begyndte automatisk at gå ud på badeværelset igen, hvor hun hurtigt og sikkert dækkede de mørke poser underøjnene og redte sit hår så det ikke lignede en fuglerede.
Hun gik stille ud i gangen igen, hvor hun tog en sort pelsjakke på, mens hun sagde med en blid stemme

"Jeg går ned på baren og henter noget rent blod til os, men du bliver her og rør ikke de berusede mennesker, ellers bliver det bare værre for os begge to"

Hun fik hurtigt lynet jakken og gik derefter i gang med at tage nogle vinterstøvler på, som hun enlig ikke havde brug for, men det fik hende til at virke mere menneskelig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 08:20

Han blev bare siddende mens hun vimsede rundt. Han var ikke sikker på hvad hun ville, og han kiggede ikke efter hende. Han ville gerne have at hun havde det godt, og hun skulle vel nok have det fint hvis han bare lyttede til hende. Han sad bare helt stille ud over hans ben som han sad og trippede med. Han kiggede over mod hende da hun kom tilbage til køkkenet igen, samtidigt med at hun talte til ham.

"Selvfølgelig, min søde skaber"

Han bøjede kort hovedet før han satte sig tilbage i stolen igen, og bare sad der uden at gøre noget. Han vidste ikke om han kunne holde sig fra menneskene, men det kunne han sikkert når han nu havde direkte fået at vide at han ikke måtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 08:37

Hun tænkte stille og trak støvlerne godt op, før hun lynede dem og rejste sig op igen. Hun gik stille ind til ham igen og kyssede ham blidt på panden, før hun sagde med en kærlig stemme

"Jeg er tilbage om lidt, så har jeg noget med du kan spise"

Hun gik derefter ud i gangen igen og tog halsterklædet på, før hun brugte det lille hvidguldskors til at låse døren op med, hvorefter hun gik ud i mørket og lukkede og låste døren efter sig.
Hun sikrede sig at der ikke var nogen der havde set hende, før hun med raske skridt gik ned af gaden imod vampyrbaren, der lå omkring to gader væk...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 08:55

Han smilede kort til hende, og satte sig så ellers bare til at vente på hende. Han vidste jo ikke helt hvor længe det ville tage, men så kunne han vel bruge tiden på at koncentrere sig om ikke at ryste alt for meget på grund af det han havde fået og på grund af lysten til blod. Han håbede hun snart ville komme tilbage, bare fordi det var hende, men også fordi han gerne ville have noget blod, da han altid havde lyst til det som det var lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 09:06

Hun satte farten lidt op og kunne nu skimte baren et stykke fremme, hvilket fik hende til at ligge ansigtet i kolde folder og det blålige i de mørke øjne blev astattet af et lettere rødligt skær.
Hun nåede hurtigt hen til døren, men stoppede op udenfor, hvor hun sukkede let og tænkte det igennem hun ville have, før hun gik ind.
Den liflige duft af blod, slog hende som en mur, og hun hørte godt at mange af gæsterne stoppede deres snak, da hun trådte ind.
Hun ignorerede dem bare alle sammen, da hun gik op til baren og satte sig på en af bar stolene.
Manden bag disken opdagede hende hurtigt og spurte

"Længe siden Miss. Black, kan jeg hjælpe Dem med noget?"

Hun betragtede bare manden, da hun med en kold stemme svarede ham

"Jeg er her for at snakke med Louis, så hent ham og lad det gå lidt tjept"

Hendes øjne var hårde og kolde, men bestemt heller ikke til at tage fejl af, hvilket fik manden til at skynde sig

"K-Kom med mig Miss De kan vente ude i baglokalet mens jeg finder ham"

Det var tydeligt at høre at han var bange for hvad hun kunne finde på at gøre, hvilket fik hende til at trække let op i mundvigen så en af vampyrtænderne kom til syne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 09:13

Han sad bare i stolen og ventede på at hun kom tilbage, og spekulerede lidt over hvordan det måtte være at være vampyr, Det havde han jo ikke den store ide om altså udover at der kom en hel del uventede ting med i billedet. Han kunne ikke vente på at hun kom tilbage meget længere så hun måtte meget gerne skynde sig, han ville bare have noget blod og det skulle ikke vare særligt længe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 09:28

Hun tænkte stille og fulgte efter manden ud i baglokalet hvor hun så Louis der var ved at pakke nogle poser med donerblod ned i en håndtaske.
Han skævede op til hende da hun trådte ind og trak let på smilebåndet, da manden var gået ud igen.

"om jeg ikke havde gættet rigtigt, kun du forstår at skræmme mit persionale så meget, Val"

Hun havde stadig smilet i mundvigen, da hun trak på skuldrene og svarede ham med

"du ved hvorfor jeg er her, og du ved også at jeg ville have dobbelt i dag"

Hun kunne næsten ikke undertrykke sin lettelse, over at have en forbindelse som Louis, da de havde været handelspartnere siden hun kom til Werclare.
Hun tog imod håndtasken som hun tog over skuldren og de to indkøbsposer, mens hun sendte ham et let smil

"Dine folk kan hente 10 stk i morgen nat, hjemme ved mig"

Hun gik stille hen til bagdøren som Louis åbnede for hende, før han sagde

"Det er helt fint Val, jeg forstår godt dit problem, jeg får dem til at hente dem i morgen"

Hans stemme var venlig og lettere forførende, hvilket hun ikke tog sig af, da hun gik ud af bagdøren, hvorefter at høre et klik, da han lukkede den bag hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 09:35

Han sad stadig og ventede uden noget at lave en at glæde sig til at hun kom tilbage, og han lavede heller ikke andet, men han ville dog ønske han havde haft noget at lave, men det var der ikke og så måtte man jo bare klare sig med det man havde. Han havde virkeligt intet at lave og han trak ikke engang vejret, så han sad bare hundrede procent stille og gloede ud i luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 03:06

Hun tænkte stille og gik bare hurtigt hjem ad, mens hun overhoved ikke var besværet af de tungt læssede indkøbsposer og håndtasken.
Hendes bevægelser var yndefulde om hun nåede hurtigt hjem, før hun fremdrog korset, som hun brugte til at låse op ind til lejligheden.
Hun gik stille ind og lukkede døren efter sig, før hun låste den og puttede korset ind under kjolen igen.
Den stille lyd af hendes trin op af den korte trappe, afslørede at hun var hjemme, da hun stikke smed støvlerne.
Hun satte tasken og de fyldte poser på gulvet, før hun tog halsterklædet og jakken af, hvorefter hun hængte det op ude i gangen.

"Jeg ville gerne have lov til at prøve noget"

Sagde hun, da hun gik ind i køkkenet til ham og satte tasken og poserne på køkkenbordet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 03:16

Han var glad for at hun var tilbage. Han sad bare og rystede over det meste af kroppen mens hun kom ind i køkkenet. Han ville gerne have noget blod, men holdt sig fra at gøre noget dumt. Han hørte hvad hun sagde, med et halvt øre. Han vidste intet om hvad hun ville forsøge og nikkede i første omgang bare som det eneste svar til det hun sagde men fulgte så op med et verbalt svar.

"Hvis det er det du vil min skaber"

Han havde stadig svært ved at omtale hende som noget som helst andet end skaber, det var det hun var lige nu og han var meget forvirret over det. Han forsøgte at få styr på sine muskler som han ikke havde de bedste muligheder for, men han ville ikke give op endnu,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 03:31

Hun tænkte stille og det lette smil trak op i hendes mundvig, efter som hun fandt en sugerør frem og prikkede huld i en af poserne som hun hurtigt selv tømte.
Hendes krop tog grådigt imod blodet den fik og såret på håndledet healede hurtigt, mens såret på halsen næsten var væk, da hun tog bandagen af.

"Du siger at du er glad for mit blod. Derfor ville jeg prøve at lade dig drikke af mig mens jeg selv drikker"

Fremlagde hun sin ide og enlige plan over for Cleon, med den søde og kærlige stemme hun altid brugte over for ham, hvilket bare var blevet stærkere, eftersom han nu var blevet hendes Child.
Hun fik hurtigt prikket huld på en pose mere og sat sugerøret i, før hun gik over til ham med resten af en af indkøbsposerne i den anden hånd, da hun tilføjede

"Jeg er også ret sikker på du hellere ville have mit blod end det kolde her"

Sagde hun med den samme stemme som før, da hun satte sig op på bordet og lagde indkøbsposen ved sin side længst væk fra Cleon.
Hun lagde hoved let på skrå, så den nu fint healede og smukke hals blottede mest over imod ham, som tegn til at han havde hendes tilladelse til at bide...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Our forgotten memories, My Love //Cleon//   Our forgotten memories, My Love //Cleon// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Our forgotten memories, My Love //Cleon//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» A Forgotten Memorie, My Love //Cleon//
» Forbidden and forgotten ...well almost \\Joshua\\
» God has forgotten who I am, otherwise he wouldnt forgive me
» God has forgotten who I am, otherwise he wouldn't forgive me
» Not so good... [Cleon]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: