|
| skulle nok være taget hjem | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 02:41 | |
| mike lyttede til hans latter og sank en klump, han rystede stille på hovedet "nej men du må kikke." hviskede han stille, men mærkede så han slap ham, han så op på ham og mærkede han fjernede tåren "du må ikke...gøre mig bange på den måde..det er ikke sjovt" hviskede han stille og så ned, han gik lidt tilbage og så kort på tåren på hans finger "smukt...det er en tåre" hviskrede han stille og så på jared "der er mange der kan...græde" hviskede han stille imens en smagte på tåren og forstod det slet ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 03:03 | |
| han mærkede godt at mike blev lettet da han slap ham, og jared lagde blot hovedet på skrå til det mike sagde "jeg synes da det var meget..underholdene" sagde han og trak lidt på smilebåndet. han var lidt bange for at han havde gjort så mike ikke stolede på ham i fremtiden men han måtte jo bare se tiden ad og tage det som det kom. "du tænker ikke dybt nok" sasgde han og rystede på hovedet "det er ikke bare en tåre...det er også et symbol på din frygt..så jeg har noget af din frygt nu" forklarede han og hentydede til at han havde smagt mikes tårer. "ja der er mange, men der er forskel på hvordan man græder...og hvad man græder for..." der var jo forskel på det, for nogen græd af fysisk smerte og andre af psykisk... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 04:48 | |
| mike så lidt på ham og så ned "det synes jeg ikke..du skal ikke lege med andres frygt på den måde" sagde han stille og så lidt op på ham, han sank en lille klump og rystede stille på hovedet, han lyttede til hvad han sagde og lage hovedet let på skrå, han vendte blikket op på ham "min frygt...hvorfor ville du havde noget af min frygt?" sourgte han stille og kløede sig lidt i nakken, han slog blikket ned i jorden og bed sig i læben "jeg græder af mange ting..." hviskede han ´mest for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 10:37 | |
| jared kunne egentlig godt forstå mike og rystede på hovedet "undskyld men det er efterhånden gået hen og blevet en vane for mig...kan du tilgive en dumdristig, hensynsløs engel?" spurgte han med et skævt smil og foldede hænderne sammen på ryggen og prøvede at se uskyldig ud. "nej jeg vil da ikke have din frygt, jeg drillede dig da bare" sagde han og smilede lidt. der var ikke ret mange der forstod jareds humor og det kunne godt være lidt frustrerende nogle gange. "hvad foreksempel?" spurgte han blidt og lagde hovedet på skrå... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 10:57 | |
| mike så på ham og kunne ikke lade være med at grine af den måde han stod på "jaja jeg tilgiver dig..." sagde han stille og smilte blidt til ham, han lage sit hovedet lidt på skrå og rystede lidt på hovedet "ja okay..men lad hver med at drille mig på den måde igen" sagde han og krammede ham igen kort, han slap ham dog kort efter igen og så på ham med et tænkene blik "tja...når min far er fuld...og skælder ud foreksempel" hviskede han og så ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 11:04 | |
| "taaak mike!" sagde han grinene og nikkede ivrigt for at forsikre ham o at han ikke ville drille ham på den måde igen. han var begyndt at blive lidt småhyper af alt det blod, for det blev han jo som regel når han drak det. jared var lidt overrasket da mike krammede ham men så bare på mennesket og smilede mens han lagde armene om livet på ham. hans smil forsvandt dog da han sagde det næste "du har mange problemer hjemme har du ikke?" konstaterede ha n og bed sig lidt i læben. han kunne ikke lide at mike havde det dårligt, i det hele taget kunne han ikke lide at folk havde det dårligt "aw kom her" sagde han stille og krammede ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 11:17 | |
| mike så op på ham og begyndte at grine igen "selv tak jared" sagde han glad og synes det var sjovt han var blevet så hyper, han mærkede han arme om ham og sank stille en klump, han vendte blikket ned og nikkede stille "jo..rimelig mange" hviskede han og bed sig i læben, han krammede stille med og tænkte sig om, han kunne ikke lide at snakke om sin familie eller om han fortid, godt nok var han kun 16, men han havde stadig oplevet meget i de år han havde levet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 11:24 | |
| han nød kramet og var bare glad for at mike ikke afviste ham "har du lyst til at..fortælle mig om det?" spurgte han blidt og vidste jo godt hvordan man tog sig af folk der havde det sådan. han ville gladeligt gå med til at snakke om hans problemer og måske også hjælpe ham lidt på vej, med at få det bedre.
//crea is gonex3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 11:28 | |
| mike holdte sig stille ind til ham og bed sig lidt i læben "jeg ved ikke...det er ikk sjovt at høre på.." sagde han stille og sukkede stille koer efter, han så op på ham og lage hovedet lidt på skrå, han havde det ikke så godt med at snakke om hans problem.
//kan jeg se...min er også væk lige nu XD men jeg må nok også hellere smutte i seng nu XD vi ses// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 11:38 | |
| "nej okay, men bare sig til hvis det er du for lyst til at snakke om det, okay?" sagde han og trak ham lidt tættere på sig. han nød at kramme igen og følte sig faktisk lidt træt nu, da han havde været vågen i snart over et døgn, men han tænkte ikke så meget over det.
//natnat^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 23:45 | |
| mike nikkede stille og så på ham i lidt tid "jeg skal nok sige til..." sagde han stille og mærkede godt hvor tæt de nu stod, men han havde nu ikke det store imod det "du er den mest mærkelige ven jeg har haft...og det er positivt ment" sagde han og lænede sit hovede mod hans skulder, han var også blevet godt træt af manglende søvn, druk og det voldsome oplevelser han havde været igennem og havde aller mest bare lyst til at sove. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 10:19 | |
| "godt.." sagde han med et lille smil og så ned på ham. jared skulle lige til at påtage sig et bebrejdene blik og føle sig såret, men fandt så ud af at mike mente det på en god måde "ja, det kan jeg godt se..." han grinte stille og strøj ham over håret da han lagde sit hoved mod jareds skulder og kunne godt mærke på ham at han var lidt træt "er du søvnig?" spurgte han og havde en plan der kune få ham til at vågne fuldstændig op hvis det nu var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 10:36 | |
| mike så på ham og kunne godt se han skulle til at blive såret, ahn smilte stille og lukkede sine øjne i "ja...men jeg kan godt lide mærkelige venner..meningen er lige så mærkelig som dig og det gør dig sjov at vær sammen med" sagde han med et lille grinog smilte, han kunne godt lide han strøg ham over håret og slappede faktisk af i hans arme "ja..jeg er blevet rimelig træt" sagde han stille og det var tydeligt at høre han var træt . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 10:47 | |
| jared betragtede ham og så ham i øjnene der de jo næsten var lige høje "jamen tak da...du er også undeholdene at være sammen med" sagde han varmt og mente det faktisk. mike var undeholdene på mange måder..."nå okay" sagde han smilene "skal jeg følge dig sikkert hjem så?" han blev bare ved at stryge ham over håret men kom så til at tænke på at mike jo havde familie problemer og så kunne det jo være at han ikke ville hjem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 10:59 | |
| mike så ham ind i øjnene og smilte stille "jeg vil også takke..jeg er glad for jeg kan være til lidt underholdning" sagde han taknemmeligt og gabte stille, han lukkede øjnene og smilet forsvandt fra hans læber "jeg vil ikke hjem..." sagde han helt stille og bed sig lidt i læben, han nød stadig jerad strøg ham over håret, det beroligede ham på en måde, han havde på ingen måde lyst til at komme hjem, han ville bare finde et sted at sove og slappe lidt af der. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:05 | |
| han smilte og nikkede blidt til hans svar omkring underholdningen og nussede ham lidt i nakken. han kunne ikke mærke alkoholen mere og var helt klar i hovedet "hmm...altså...du kan jo komme hjem til mig og overnatte hvis du har lyst?" spurgte han tøvende sin ven og vidste ikke om det var for påtrængende. jared ville jo bare have at mike kom i sikkerhed og havde det godt og hjemme hos jared virkede da som det ideele sted til en overnatning selvom han boede sammen med en ven, men han planlagde at være på the reggie club hele natten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:12 | |
| mike lyttede til hvad han sagde og slappede af ved han nussen "hjem til dig?...det vil jeg gerne" svarede han og åbnede øjnene, han så på jaren og tænkte lidt over forslaget, hvad skulle der kunne ske, ja jared kunne drille ham, men andet ville der vel ikke rigtig ske "hvor bor du henne?" spurgte han stille og flyttede sit hovede fra hans skulder, han stod stadig i hans favn, men havde rettet sig lidt op får måske at virke bare lidt mere frisk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:21 | |
| han smilte-lettet over ikke at have overskrædet en grænse- og nussede ham fortsat ved nakken "perfekt, jeg bor her i deepshell ikke så langt herfra, og den ven jeg bor sammen med er i klubben..." han pejede i retning af the reggie club og lagde derefter sin arm om mike igen "...og det bliver han nok ved med, for han er festtypen" sagde jared og smilede venligt. ham mærkede godt at mennesket i hans favn rettede sig idt op og troede i første omgang at han ville have ham til at slippe men forstod så den virkelige hensigt og slappede lidt af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:29 | |
| mike så op på ham og lage hovedet lidt på skrå, han nikkede stille "okay...så han kommer ikke lige pludselig hjem og larmer som en anden drukkenboldt?" spurgte han stille mest for at være helt sikker, han lage godt mærke til jared reagerede på han rettede sig op og det grinte han lidt af "må jeg nu ikke rette mig op?" spurgte han drillende og lage sit hovede tilbage på hans skulder igen, han så lidt på hans hals og grinte stadig lidt for sig selv, han kunne godt lide at være i jareds favn og det var bare bedre at jared faktisk også kunne lide det, det virkede hvert fald sådan. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:37 | |
| han smilede og nikkede for at forsikre ham i det han sagde "nej, han kommer nok først hjem imorgen eller noget" sagde han stille og grinte lidt nervøst da mike kommenterede hans reaktion "joda...jeg troede bare du ville have mig til at slippe.." svarede han og lagde let hovedet på skrå da mike lagde sit hovedet på hans skulder, og ligesom mike, kunne jared godt lide det. generalt kunne han bare godt lide nærkontakt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:51 | |
| mike nikkede stille op var nu meget glad for hans ven ikke bare lige pludselig ville komme hjem "okay godt.." sagde han stille og kunne ikke lade være med at grine af hans nervøsitet "og det ville du ikke have?.." spurgte han og betragtede ham lidt, han følte sig gdot tilpas i jareds arme især når han var så træt og efter alt det der var sket "kan vi tage hjem til dig nu?..." spurget han stille da han virkelig gerne ville sidde lidt ned og slappe af, selvom han slappede af i jareds favn så var det stadig lidt anstrængene at stå op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 11:56 | |
| "tja, du kan jo gætte?" forslog jared til mikes spørgsmål og smilte indenvendigt. han havde egentligt ikke lyst til at give slip på mike men måtte jo alligevel gøre det når de skulle til at gå. "selfølgelig.." sagde han med et lille smil og løftede ham blidt op i sine arme, for på den måde behøvede han jo ikke at give slip på ham. han havde meget lyst til at flyve med mike i favnen men det ville nok ikke være så godt, konkluderede han for sig selv og begyndte istedet at gå videre i et lidt hurtigere tempo end det de før have gået i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 12:05 | |
| mike smilte skævt og betragtede ham lidt "okay så gætter jeg på at..du kan lide mig så godt at du ikke vil give slip på mig" drillede han med et mundert smil "tak.." sagde han kort og blev lidt overrasket over jared løftede ham op, han lage stille sine arme om hans nakke "endnu en der løfter mig uden besvær..." grinte han og lænede sit hovede mod hans skulder igen, han kunne høre jareds skridt og smilte stille "hvorfor flyver du ikke bare?" spurgte han så da han faktisk havde regnet med at ville flyve. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 12:14 | |
| "pis, gennemskuet!" sagde jared for sjov i et ærget toneleje men lo lidt af sig selv bagefter. han vidste ikke på hvilken måde mike mente, men han satsede på at det var venne måden for det var ihvertfald sådan jared tænkte på ham. han lyttede og smilte let "du bliver løftet tit eller hvad? jeg tror faktisk ikke du ville have de store problemer med at løfte mig...jeg vejer kun ca 12kg" sagde han. det var jo sådan med engle, at de som regel ikke vejede så meget. "det kan jeg da godt hvis det er det du vil" sagde han og uden at vente på svar, lettede han fra jorden i en elegant bevægelse og strøj op mod himlen i en blid bue så der næsten ikke var nogen luftmodstand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Tirs 02 Feb 2010, 12:25 | |
| mike grinte lidt af det han sagde "yey jeg gættede rigtigt" grinede han glad og mente det han havde sagt som venner, han var ikke forelsket i jared, men elskede ham mere som en rigtig god ven eller som en bror. mike lyttede til hvad han sagde og nikkede "ja mine venner løfter mig altid fordi jeg er så meget mindre en dem og derfor vager jeg heller ikke lige så meget..kun 12 kg? det er da sygt lidt" sagde han overrasket og kunne slet ikke forstå hvordan han kunne veje så lidt, så han troede faktisk ikke på det, han skulle lige til at svare da han mærkede jared lettede fra jorden, han trykkede sig lidt tættere på ham og så ned mod jorden, han smilte stille "wow..." sagde han stille og mærkede det samme sug i kroppen som da adam havde fløjet med ham. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem | |
| |
| | | | skulle nok være taget hjem | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|