|
| skulle nok være taget hjem | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Lør 30 Jan 2010, 13:41 | |
| han trak på skuldrene og et svagt smil tonede frem på hans blodstænkede læber "ja...det kan man vel godt kalde det. du ville være død hvis ikke vampyren havde bidt mig istedet" forklarede han og så på liget ikke langt fra dem. han smilede af hans spørgsmål og tænkte lidt over det "nej, jeg blev næsten dræbt. hvis vampyren bare havde holdt på mig i cirka et halvt minut længere, ville jeg have været drænet for blod....jeg ville være død...så ville den have taget dig bagefter..." sagde han stille og så sig over skulderen for at sikre sig at vampyren ikke ville vågne med det samme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Lør 30 Jan 2010, 13:49 | |
| mike så på hans smil og lafe hovedet lidt på skrå "hvorfor tog han egentlig dig i stedet...han havde jo fat i mig?" spurgte han forsigtigt om og vendte sit blik mod jorden, han nægtede at se mod liget eller vampyren, han tænkte sig om og gav et lilel suk fra sig "godt du ikke døde af det..." hviskede han stille og vendte blikket mod jorden, han sank stille en klump og kom med et lille gab, han var blevet træt, men han var på ingen måde af slappet, han lukkedes ine øjne i "hvorfor bed ud ham egentlig?...du er jo engel?" spurgte han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Lør 30 Jan 2010, 14:04 | |
| "fordi jeg stilte mig så tæt på at jeg var sikker på at han ikke ville kunne stå imod fristelsen til at bide mig...og fordi at engleblod tiltrækker vampyre mere end menneskeblod. engleblod smager åbenbart bedre" forklarede han og betragtede mike der så ud til ikke at kunne finde et sted at se hen. "ja...det var rimlig heldigt.." anerkendte han og nikkede svagt til ham "fordi jeg har en evne der gør at jeg kan...imitere andre racer...eller hvad man siger" han holdt en lille pause med at forklare og tænkte sig om "jeg blev også nød til det...det var den eneste måde vi kunne slippe fri på" sagde han tænksomt og så ned på sine røde hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Lør 30 Jan 2010, 14:21 | |
| mike så på ham og lyttede opmærksomt til hans forklaringer "okay...så du er blevet bidt mange gange eller?" spurgte han forsigtigt og lage hovedet lidt på skrå, han lukkede så øjnene og lyttede igen "imitere...okay..jeg forstår...så du kan blive lige den race d vil?" spurgte han stille og åbnede øjenen igen, han så på ham og tænkte sig om "det var godt du gjorde det...så vi begge overlevede...men kan vi ikke komme væk nu jeg bryder mig ikke om at være her" sagde han stille og var blevet enig med sig selv om at hvis han ikke havde kastet op på brund af alkoholen ville han nok sidde og kaste op nu på grund af alt den blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Lør 30 Jan 2010, 14:40 | |
| "ja, flere gange end jeg kan tælle, men det er nok også fordi jeg er for dumdristig" sagde han med et skævt smil. han strøj en hånd gennem sit hår og så op mod himlen "yup, jeg kan forvandle mig til varulv, menneske, dusørjæger, elver, dæmon og som du lige så, vampyr, men hvis jeg drikker blod styrker det mig ikke som det gør ved almindelige vampyre" sagde han hurtigt. jared kom, ved mikes bemærkning, i tanke om at vampyren jo kun var bevidstløs, og ikke død som han ellers havde tænkt den som "jo det er en god idé! vi må nok også hellere komme væk før den vågner" sagde han og vedtog mikes forslag om tilbagetrækning. han rejste sig lidt vaklende og rakte med det samme ud efter muren at støtte sig til. han havde det stadig dårligt efter alt det blodmangel og det svimlede lidt for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 03:44 | |
| mike nikkede stille og så på ham merd et tænkende blik, han så lidt ned i jorden og lyttede til den række fantasivæsner han nævnte "hvor mange forskelliger væsner findes der lige?" spurgte han helt overraskende og så på ham med et spørgene blik, han så hen på vampyren og rejste sig stille op, han tog en dyb indånding og så på jared imens, det er ret underlidt for mike at vide der findes så mange mærkelige væsner, som man somreglt bare læste om i bøger, han overvejede om han skulle støtte jared, men han lod af en eller anden grund hver. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 06:47 | |
| han smilte lumsk af mikes spørgsmål og talte kort racerne i hovedet "lad mig se...der findes 7 racer. altså engel, vampyr, dæmon, dusørjæger, menneske, elver og varulv" svarede han velovervejet og kunne egentlig godt bruge noget hjælp og støtte nu for han var faktisk ret omtåget. han begyndte at gå gennem gyden i et roligt tempo- simpelthen fordi han ikke kunne gå hurtigere- og så på mike "har du mødt andre racer end mig?" spurgte han. han havde stadig vingerne foldet ud, fordi han ikke orkede at trække dem ind igen for det krævede jo en hvis mængde krafter som han ikke ejede lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 07:06 | |
| mike så på hans lumske smil og lage hovedet lidt på skrå "7?...orh gud det var mange" sagde han med et lille suk og rystede lidt på hovedet, han gik stille med ham og overevejede igen at støtte ham, men af en eller anden grund kunne han ikke få sig selv til at støtte ham, han så lidt ned og nikkede stille "ja..jeg har mødt en dømon..min kæreste er dæmon...øhm og jeg har nu mødt vampyr og engel også..se 3 ud af 7" forklarede han og så op på ham med hovedet lidt på skrå, han så så på hans vinger igen og betragtede dem lidt nu da han havde vænnet sig til synet af blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 10:54 | |
| han smilede af hans overraskelse "ja, men der er nogen der mener der findes flere" tilføjede jared for der gik jo rygter om nye arter rundt omkring. jared blev lidt nysgerrig på hvem hans kæreste var og blev faktisk lidt ærget over at han ikke var det første væsen mike mødte "ja, så er du jo allerede godt på vej" sagde jared smilene og så godt at mike betragtede hans vinger. "er de flotte? med blod og det hele" spurgte han blidt men med et lille drillende smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 11:03 | |
| mike stirrede på ham og bed sig lidt i læben "flere racer?" han lød ikke ret glad for det og vendte blikket ned på jorden, han lyttede til hvad hans sagde og nikkede stille, han så op på ham "tja..det er vil godt nok" sagde han med et skulder træk og så ikke så bagne ud længere, han så lidt på hans vinger igne og nikkede "ja de er flotte...også selvom der er blod på..blod kan vel også være flot på det egen klamme uhyggelige måde" sagde han og lage hovedet lidt på skrå, han så frem igen og rystede lidt på hovedet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 11:22 | |
| "ja...flere racer" gentog jared leende og smilte fortsat drillende "er 7 da nok for dig?" spurgte han og lagde hovedet på skrå mens han betragtede ham. mikes 'godt nok' tydede på at han syntes 7 racer var mere end rigeligt og jared blev forundret over det lille menneskes viden om racerne. at han allerede havde mødt 3 forskellige var faktisk ret godt gået. han smilede af mikes komplimenter "tak...blod er ikke klamt...kun i store mængder, så kan det godt blive lidt...klamt.." sagde han og vendte blikket mod himlen. stjernerne var fremme og jared begyndte for sjov at tælle dem. det ville nok tage en evighed eller to hvis han skulle gøre det færdigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 12:06 | |
| mike sukkede stille og stirrede lidt på ham "7 er rigeligt" sagde han og kunne ikke lade være med et grine lidt da jared af en eller anden grund gjorde ham i bedre humør, han så sig kort tilbage, men vendte hurtigt blikket frem igen "hmm-...jeg synes blod er klamt i store mængter ja men nogle gange ogsp i små mængder" sagde han og fulgte han sblik op på himlen, han så alle stjernerne og smilte stille for sog selv "det er en flot himmel...stjernerne er pæne" sagde han stille og så på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 12:19 | |
| jared lagde hovedet på skrå der mike grinte og kom vidst også selv til at grine "hvad er det der er sjovt?" spurgte jared med en lille panderynken men han smilte. "jeg synes det er okay.....det smager faktisk godt i små mængder, men vampyrblod er bare det værste.." sagde han med et lille grin og så igen på himlen der mike kommenterede den "ja...vidste du, at hvis man havde en kæmpe reol og så fyldte den reol fuldstændig op med bibler, så ville antallet af tegn i de bibler svare til antallet af stjerner på himlen.." det var bare noget han vidste... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 13:06 | |
| mike så på ham og rystede lidt på hovedet "du gær mig bare i godt humør" sagde han stille og smilte stille "jeg synes det smager forfærdeligt," sagde han med et kort grin, han stirrede lidt uforstående op ham og så ud til at synes det virker mærkeligt at vide det "mener du virkelig det?" spurgte han stille og ´lage hovedet på skrå, han forstod ikke rigtigt hvorfor jared vidste sådan noget uinteresandt noget fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Søn 31 Jan 2010, 23:50 | |
| han smilede lettere overrasket og lo lavmælt "jeg kan sige det samme om dig" svarede han lidt utraditionelt og nægtede stadig at give efter for det sædvanlige 'i lige måde'. han nikkede lidt der mike konkluderede at blod smagte dårligt og jared trak på skuldrene "jeg kan godt lide det....men det høre nok til min evne" sagde han stille og grinte kort "ja, jeg ved ikke hvor jeg ved det fra...tror bare jeg hørte det ved en tilfældighed" han syntes da det var ret sjovt at vide sådan nogle ting. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 00:16 | |
| mike så på ham og smilte lidt "fedt...gode venner" sagde han med et lille grin og tænkte slet ikke over at han ikke bare sagde i lige måde, han så op på himlen og tænkte sig om "evner..du har nogle sjove evner" sagde han og så poå ham med et mundert smil, han betragtede ham lidt, men vendte så blikket frem "okay..det er en underlig ting at vide" sagde han med et lille grin og smile "og fuldstændig ubruglig viden" tilføjede han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 00:44 | |
| jared lyste op i et fjollet smil "yeah" sagde han lidt gangster agtigt med et smørret smil og grinte af sig selv. han nikkede "jah, er også meget stolt af den" sagde han og så sig tilbage over skulderen for at være sikker på at vampyren ikke fulgte efter dem. han vidste jo godt at den ikke ville være dum nok til at gå lige bag dem, jared regnede med at hvis den endelig havde tænkt sig at følge efter dem, så ville den hoppe ind foran dem eller overfalde dem når de mindst ventede det. "jamen tak da" svarede han med et fjollet smil og tøvede lidt, men stoppede så op og slog armene ud, som når man skal til at kramme "venner? kram?" spurgte han og så på mike med store øjne. han trængte til et kram af en art...
//4-5 mod 5-6xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 00:50 | |
| mike grinte lidt af hans gangster agtige væremåde og smilte mundert, han nikkede "forståeligt...jeg ville ønske jeg ikke bare var et lille taber menneske..jeg vil også have en sjov evne" sagde han idt mut, men smilte hurtigt igen og grinte lidt igen, han lage godt mærke til jared var opmærksom, men det fik ikke mike til at blive mere opmærksom "så lidt" sagde han kort og smilte glad til ham, han stoppede stille op og så undrende på ham, men begyndte så at grine og krammede ham så "ja kram...og venner" sagde han mundert og kunne godt mærke et kram faktisk kunne hjælpe lidt på humøret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 00:58 | |
| han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede mennesket "hmm jah...du ville nok have en evne der indebar...illusioner eller noget med at få folk til at angre det de havde gjort" sagde han lidt overvejene og smilte varmt til hans ven. jared lagde armene om ham i krammet og trak ham tættere på sig og lukkede øjnene. det var længe siden havde sidst havde krammet så han nød det virkelig, selvom han hele tiden sørgede for at være parat hvis vampyren nu kom. han fik en lille idé og forvandlede hurtigt hjørnetænderne så de fik vampyr propotioner og han satte langsomt en tand til mikes hals men bed ikke...endnu. inde i jared grinede han og nød at drille hans nye ven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 01:03 | |
| mike lyttede til hvad han sagde og grinte lidt "det kunne være sjovt at have sådan en evne" sagde han og mærkede hvor tæt på han kom på jared, han startede med et føle sig meget tryg i hans favn, men da han mærkede hans tænder gik der lidt panik i ham "nej.du må ikke bide mig" hviskede han lidt nervøs, ,men af en eller anden grund prøvede han ikke at komme ud af hans favn, han bed sig i læben og lukkede øjnen hårdt i som om han var sikker på jared ville til at bide ham nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 01:12 | |
| han kunne sagtens mærke på mike at han gik lidt i panik og besluttede sig for at køre joken lidt videre selvom at han godt vidste at dette ville blive lidt grænseoverskridene set fra mikes øjne. "og hvorfor så ikke det?" hviskede han i mikes øre med sin charmerende vampyr stemme og bed ham blidt i øreflippen. *huller i ørene wohoo* tænkte han ironisk og smilede for sig selv. "er du blevet bidt før?" spurgte han blidt, som om det ville gøre nogen forskel... jared holdt ham lidt bedre så han ikke ville kunne slippe væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 01:40 | |
| mike begyndte stille at ryste i hele kroppen af skræk "jeg vil ikke have du bider mig" hvsikede han nervøst og lukkede øjnen hårdt i da han mærkede jaerd bed ham i øreflippen, en lille bloddræbe piplede ud af det lille hul og trillede stille ned, han prøvede nu at skubbe ham væk og kunne ikke lide siturationen "nej...og jeg vil ikke prøve det" hviskede han med et rystene stemme, han kunne godt mærke jared holdte bedre fast for at han ikke skulle flygte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 01:48 | |
| jared duftede hans blod og fangede bloddråben med tungen ved at slikke ham på halsen. han smagte lidt på det som om det var en vinsmagning de havde gang i "ikke dårligt af et menneske...du smager godt" konstaterede han og mente det faktisk. mikes blod smagte ubeskriveligt og jared kunne ikke forklare det om han så fik lov til at dræne ham fuldstændigt for blod. "det nytter ikke noget..." kommenterede han da mike prøvede at skubbe ham væk "...det nytter ikke noget" gentog han hviskene og smilede. han lukkede øjnene og kyssede ham på halsen, han overvejede at stoppe men ville prøve at køre den lidt videre og se hvad der skete. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 01:55 | |
| mike mærkede slikket og bed sig hårdt i læben, han rystede hurtigt på hovedet på grund af han ord "nej jeg smager ikke godt..stop så.." sagde han panisk og blev ved med at prøve at skubbe ham væk, han sank stille en klump og ville ikke lytte til ham "slip miog..." sagde han lidt højere og blev ved med at prøve, han stivnede da han mærkede kysset og gispede stille "lad hver...du må ikke...jeg vil ikke have det" hviskede han stille og fik tåre i øjnene så de blev helt våde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem Man 01 Feb 2010, 02:12 | |
| jared lo stille "det kan du da ikke vide?" sagde han og smilede pludselig varmt til ham. så sukkede han og gav langsomt slip på ham "så lad gå" han så hans tårer "du skal ikke græde mike.." sagde han blidt og fangede tåren med fingeren som han holdt op mod måne lyset. tåren var krystal klar og glimtrede i natten "tænk at et menneske kan lave noget så smukt.." kommenterede han smilene og stak uden tøven fingeren munden for at smage mikes tåre.. *saltet..*tænkte han smilene og grinte kort. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: skulle nok være taget hjem | |
| |
| | | | skulle nok være taget hjem | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|