Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:09

Marcus tænkte lidt og så derefter på hende.
"Det er det jeg ikke ved, jeg kan ikke læse det på hende, hun har med tiden lært at skjule sine tanker for mig, så jeg ikke kan se dem, det kan være ret frutrerende nogen gange, og hun har ikke snakket i telefon i mange uger nu, så det undrer mig lidt at hun gør det" sagde han tænkende og så ind i stuen igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:11

Hayley kyssede hans kind og kiggede også ind i stuen
"Du må stole på hende..Måske er det hendes måde og komme vider på skat" sage hun og kiggede på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:48

Marcus sukkede kort og nikkede så svagt
"Ja du har ret skat" sagde han og så på Hayley igen, han sendte hende et svagt smil og kyssede hende på kinden og tænkte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 05:56

Hayley sukkede da hun fik kigget op
"Marcus det er ved og være tid" sagde hun trist og så ned på ham igen
hun lukkede øjene og lagde sin pande mød hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:10

Marcus sukkede og satte Hayley ned.
Han havde stadig sin pande imod hendes og han tænkte lidt, " lov mig at du vil holde ud og komme tilbage til mig lige med det samme, jeg vil gerne tage mig af dig hvis du har brug for det efter de 2 dage" sagde han stille og kyssede hende derefter på panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:15

Hayley sukkede hun lukkede kort øjene men så så på ham igen
"Jeg ved ikke om jeg kan gå så langt..men jeg vil gøre alt for at komme hen til dig igen skat" hun sukkede igen
og lukkede øjene "Det er jeg glad for efter de her to dag kan jeg ikke så meget" sagde hun i et suk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:22

Marcus smilte svagt og kyssede hende igen på panden
" Bare rolig jeg vil gøre alt for at du for det godt igen efter de her to dage, det lover jeg dig skat" sagde han og nussede hende blidt på kinden og kyssede hende ømt på den anden kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:28

Hayley nød hans kys og åbnede øjene
"Skat vil du følge mig ud til skoven" sagde hun spøgernde og tog hans hånd der lå på hendes kind og flettede sin ind i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:31

Marcus nikkede og tænkte lidt
"Vil du gå eller vil du have at jeg teleportere os derud?" spurgte han stille og flettede sine fingre ind i hendes hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:33

Hun tænkte lidt
"Jeg vil gerne gå der ud" sagde hun fordi hun ville have mere tid med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:38

Marcus nikkede og begyndte roligt at gå ud af hans have med hende i hånden
Han var ikke så god til at give slip og slet ikke selvom det kun var i 2 dage, så han gik tavs ved siden af Hayley imens de gik imod skoven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:42

Hayley bed sig i læben
"Du skal ikke gøre det hvis du ikke vil" sagde hun lavt
og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:44

Marcus så overrasket på Hayley og sukkede svagt
"Hayley jeg vil gerne følge dig derhen" sagde han og gik stadig videre med hende i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:49

Hayley gik med ham og sukkede lavt
"Vil du så ikke være så sød og sige noget"Hayley bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 06:57

Marcus sukkede og tænkte lidt
"Hvad vil du have jeg skal sige, jeg ved nemlig ikke hvad jeg skal sige" sagde han stille og så tænkende på hende og bed sig også lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:01

Hayley sukkede og kiggede ned med et trist blik
imen de gik "Jeg vd det ikke" hun stoppede og gik ind foran ham og stilte sig på tær og kyssede ham ømt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:04

Marcus blev lidt overrasket over det, men kyssede hende ømt tilbage
Helt uventet begyndte der at løbe tårer ned af hans kinder, det var lang tid siden at han havde grædt, måske 50 år siden, han slap langsomt kysset og tørte nogen af tårerne væk og smilte så lidt trist til hende derefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:09

Hayley løftede sin hånd op og nussede hans kind
"Undskyld" hvidskede hun og kyssede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:14

Marcus så undrende på hende og bed sig i læben
"Hvorfor undskylder du skat?" spurgte han nysgerrigt og så stadig lidt undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:16

Hayley kiggede på hans våde kind
"Du må ikke græde skat" hun kyssede hans kind igen
og bed sig der efter i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:22

Marcus bed sig i læben og sukkede svagt
"Jeg græder både dine og mine tårer, for jeg ved at du ikke kan græde selvom jeg har læst mange gange at du gerne ville" sagde han stille og så tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:25

Hayley nikkede og kyssede hans hånd
"Tak skat" hun så på ham med et trist blik og stilte sig på tær og kyssede ham ømt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:31

Marcus smilte svagt og kyssede hende ømt igen
Han tog sin hånd på hendes kind og nussede den blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeMan 19 Okt 2009, 07:41

Hayley slap kysset og tog hans hånd
"Jeg kommer til og savne dig og dine læber" sagde hun trist og begynte og gå imens hun flettede sine finger ind i hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 01:34

Marcus tænkte lidt og smilte trist
"Jeg kommer også til at savne dine" sagde han og flettede sine fingre ind i hendes
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 20 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 20 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: