Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 01:36

Hayley smilede og tænkte lidt
"Ja men du har jo træet" drillede hun og så smilende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 01:44

Marcus grinte svagt og smilte svagt til hende
"Meget morsomt skat, som om det kunne astatte dig og dine læber" sagde han og smilte svagt til hende og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 01:46

Hayley lo kort og bed sig i læben
"Jeg er altid morsom" sagde hun med et smil
"Ej så godt kysser jeg heller ikke skat" sagde hun og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 01:58

Marcus himlede med øjnene og klukkede for sig selv
"Jo du gør, du kysser himelsk, jeg kan ikke leve uden dine kys" sagde han og smilte drilsk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:02

Hayley kiggede op på ham og rakte tunge
"Ja ja så siger vi det" sagde hun og smilede også drilsk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:08

Marcus grinte svagt og puffede blidt til hende
"Det passer altså, hvis du kommer tilbage og jeg ikke er her, så ved du at jeg er død uden dine kys" sagde han og smilte drilsk til hende og grinte lidt af det bagefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:10

Hayley grinte lidt og puffede blidt igen
"Org hvor det syndt for dig" sagde hun drilsk og smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:13

Marcus lod som om han var fornærmet og så ligeud
"Hmm" sagde han bare, men kunne ikke holde et drilsk smil tilbage og han grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:19

Hayley grinede lidt
og kiggede lidt rundt inden hun kiggede på ham igen
"Når blev man fornærmet" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:23

Marcus grinte lidt og så på Hayley igen
"Ikke mere end normalt" drillede han og grinte lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:24

Hayley tog ders hænder op til hendes mund hvor hun kyssede hans hånd
"Hmm hjælp det" sagde hun med et smil og lo kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:27

Marcus grinte svagt og tænkte lidt
Han nikkede derefter og smilte svagt til hende, " dine læber hjælper på alt" sagde han og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:34

Hayley smilede svagt og kiggede på hans hals der hvor hun havde bidt ham
hun stoppede med og gå og stilte sig på tær og kyssede ham der hvor hun havde bidt ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:43

Marcus så undrende på hende og smilte derefter svagt
"Noget galt skat? det gør ikke ondt mere, hvis det er det" sagde han og så tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:49

Hayley rystede let på hovedet
"Nej der er ikke noget galt skat..Men hvad vil du sige til din mor når hun ser det for det er ret tydeligt" sagde hun og sukkede..Hun kiggede ned og og begyndte og gå langsomt igen med ham i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:54

Marcus bed sig i læben og tænkte lidt
"Det ved jeg ikke skat, jeg skal nok finde på noget" forsikrede han og smilte svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 02:57

Hayley nikkede og sukkede
"Så du har ikke tænkt dig og sige det var mig" hun bed sig i læben og kiggede ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:00

Marcus rystede på hovedet og tænkte lidt
"Nej jeg siger bare at jeg blev overrasket da jeg var på jagt" sagde han og så kort på Hayley, han kunne godt se at de nærmede sig skoven og han sukkede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:06

Hayley nikkede og kiggede ned da hun ikke ville se hvor tæt de kom på skoven
"Okay" hun kiggede ned af sig selv "Marcus vil du have din trøje tilbage" hun kiggede lidt på den og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:08

Marcus smilte svagt og rystede på hovedet
"Nej behold du den bare skat" sagde han og lagde en arm om hende imens de gik, han kunne ikke lide at skoven kom tættere på, men han kunne ikke ændre på at hun skulle derned selvom han gerne ville
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:13

Hayley nød han lagde en arm rundt om hende hun gik tæt op af ham
"Jo du får den når vi siger farvel og så når de to dage er slut..Og vi er hjemme hos dig kan jeg få den på igen skat"
hun kiggede op og så skoven og kiggede hurtigt ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:27

Marcus så på hende og smilte svagt
"Okay skat... så er vi der næsten" sagde han stille da de næsten var på vej ind i skoven, han kunne godt se at hun ikke brød sig om at de ikke havde så lang tid, for det kunne han heller ikk lide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:32

Hayley sukkede tungt
"2 dag 2 dag" mumlede hun og bed sig i læben
"Argh sådan noget lodt..Jeg vil ikke" hun stoppede op og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:36

Marcus så på hende og tænkte lidt
"Jeg ved det, jeg kan se det, men du bliver nød til det selvom jeg ikke vil have det, tænk hvis de kom og tvang dig derned det ville gøre det endnu værer, tænk på at du kan blive fri fra det hvis du tager derned nu, gør det for at kunne blive fri fra det og for at kunne være sammen med mig skat" sagde han trist og holdte stadig om hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitimeTirs 20 Okt 2009, 03:39

Hayley sukkede og lagde hovedet ind mød hans bryst
"Okay" sagde hun lavt og sukkede "Her" hun gik lidt væk fra ham og gav ham hans trøje
"De ville bare ødelagge den" hun gik over til ham igen og kyssede hans bryst
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Empty
IndlægEmne: Sv: Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel   Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel - Page 21 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mæt og smiler elsker den smerte jeg lige har givet en engel
Tilbage til toppen 
Side 21 af 22Gå til side : Forrige  1 ... 12 ... 20, 21, 22  Næste
 Lignende emner
-
» Smerte.. - Seth
» Saven, dø, smerte og glæde!
» Smerte i det skinnende måne skin. (Sordrick)
» Jeg elsker...
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: