Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 efterladt i skateparken - Embry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 11:39

Danni tænkte lidt over det han sagde og træk nået af sit hår hen på den ene skulder, han kunne jo godt se hvad han mente og derfor blev han nød til at tænke lidt længere tid over det. for at havde nået bedre at sige end ham, han så lidt på han's brystkasse mens han tænkte og vende derfor sit blik hurtigt op mod ham "jeg straffer ikke folk" sagde han hurtigt og viste ikke om det lød bedre end Embry's, han håbede dog på det. efter han' havde set så hurtigt op på ham var han's pandehår faldet ned foran han's øjne, og han pustede det så godt væk som han kunne "vil du måske gerne havde jeg gør det?" spurgte han lidt efter om og lod sin ene hånd glide lidt ned af han's overkrop, han stoppede dog da han havde nået til han's navle og rystede på hovedet af det han sagde "det skal du jo sige.. har du nogle beviser på det?" sagde han og vende sit blik hurtigt mod sit finger, han skød sin underlæbe frem og lignede en der skulle til at tude selv om han slet ikke skulle det. han så bare på den som om at det halve af sit finger manglede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 11:51

Embry slap hans finger efter noget tid for at kunne besvare den stædige engel, dog kunnne han ikke lade være med at betragte hans surmuleri først. "men det gør jeg" sagde han og smilede djævelsk til ham. Det var selvfølgelig bare tomme trusler, han straffede ingen. Han tog kun livet af nogen enkelte mennesker en gang imellem men det plejede at gå meget humant til. Han så lidt på kampen mellem ham og hans hår og lyttede til Dannis åndedræt.. en vanesag, han elskede lyden af andres åndedræt, det var den eneste måde han kunne falde i søvn på, ved at have en der trak vejret nær sig. "Gør hvad?" mumlede han fraværende, og havde ikke helt fattet sammenhængen. Han fulgte igen Dannis hånd der gled ned af hans bryst, og sænkede sit toneleje til en blød og forførende hvisken"er du bare konstant liderlig?" drillede han, og lænede sig lidt tættere på ham og smilede charmerende. Han gik efter at få ham til at rødme. "Jeg kender min næse, jeg ville kunne genkende den i mørke" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 12:12

Danni træk sin finger til sig og begynde at puste på den, som om at den gjorde helt vildt ondt. selv om han ikke kunne mærke nået som helst, han så op på ham med et blik som ikke viste andet end ondskab. selv om han var tæt på at grine helt vildt meget, så holde han det ind i sig "man må ikke bide, ellers gør jeg det også" sagde han og bed ud efter han's ansigt selv om han ikke nået at bide ham nogen steder, han stoppede lidt efter og tænkte lidt over det han sagde og træk på skulderne. og trykkede sin krop ind mod han's "ikke konstant.. er ikke liderlig lige efter sex.. eller når jeg spiser" sagde han og prøvede at tænke på andre øjeblikke hvor han ikke var liderlig, men kunne ikke finde på nået og rødmede stort af det og trykkede sit ansigt ind mod han's brystkasse "okay jeg er liderlig hele tiden" mumlede han ind mod ham, og vende langsomt sit blik op mod han's ansigt mens han blev ved med at trykke sit ansigt ind mod han's brystkassen "nej du ville ikke" mumlede han i en drillende tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 12:24

Embry betragtede hans ømme omtanke for sin finger, og smilede bare fjollet af ham mens han himlede med øjnene.Danni kunne bare ikke irritere ham, han kunne nærme sig grænsen, men ligeså hurtigt som han havde nærmet sig, ligeså hastigt trak han sig tilbage igen. "Bid du bare, jeg tænder på det!" forsvarede han sig, og smilede skævt., han veg dog lidt tilbage med et lille grin da Danni bed ud efter ham. Hvis det havde været nogen som helst andre ville hans svar have forvirret dem godt og grundigt, men han forventede ikke at det ville overraske Danni. Han ventede på Dannis langtrukne og meget overvejede svar, og kunne ikke lade være med at grine lidt, og lagde armene om den lille engel "nurh hvor er du sød" sagde smilende, og purrede kærligt i hans hår da han skamfuldt indrømmede at han var liderlig hele tiden. Han mødte hans blik og himlede igen med øjnene "din stædige unge, jo jeg kunne så" sagde han og nappede efter Dannis næse for en gangs skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 12:36

Danni tænkte lidt over det han sagde og kunne godt lide den tanke om at bide ham, han prøvede at slå den ud af hovedet selv om det var virkelig svært. han tog bare blidt fat i han's hofter og blev ved med at se op på ham, og gav et lille grin fra sig da han et eller andet sted virkelig ikke kunne forstå ham. han's brune øjne så dog bare glad og kærligt op på ham "synes du at jeg er sød fordi jeg er liderlig hele tiden?" mumlede han og kunne godt lide at mærke han's arme omkring sig, han's blik lidt undrende i det og kunne virkelig ikke forstå at han kunne synes det var sødt "hvordan kan jeg være sød, når det jeg tænker på at det ville være skønt med dit lem oppe i mig? eller sutte på den?" spurgte han stille om og rykkede hurtigt sit hoved væk når han så at han bed ud efter han's næse "sådan er jeg.. og nej du kunne ikke og skal ikke spise min næse bare fordi den er sødere end dig" sagde han drillende og fniste lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 00:25

Embry kunne ikke lade være med at grine af Dannis uforstående ansigtsudtryk "nej fordi du var så pinlig over det" sagde han drillende, og blev ved med at rode i hans hår da det sagtens kunne blive en vane. Han så lidt på hans ansigt og himlede med øjnene "Danni, nogen gange bliver man nødt til at se på andre kvaliteter hos folk end dem der er indlysende.. jeg dømmer dig ikke fordi du tænker på det, jeg ser den anden Danni som bider ud efter min næse hele tiden" mumlede han ligeså uforståeligt som han plejede "desuden, så er det din natur, et eller andet sted er du jo en dreng og de tanker huserer lidt oftere hos fyre end hos piger" sagde han og smilede lidt til ham. Han trak på skuldrende og smilede bare muntert til ham og purrede i hans hår "jeg kan altså godt lide dit hår" sagde han så med et lille grin. Han syntes David var sød fordi han så let blev akavet over sig selv, selv da han skulle indrømme at han var liderlig hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 05:52

Danni så bare stille op på ham og lyttede på den berolige stemme der kom fra ham, han kunne ikke lade være med at smile dog kunne han ikke helt forstå hvorfor dæmonen synes at det var så sødt. han trykkede ham op af træet og tænkte lidt over hvad han skulle sige "det er da stadig ikke sødt" mumlede han ind mod ham, og gad ikke trække sit hoved tilbage for at kunne snakke bedre. han var sikker på at Embry ville kunne høre det, han var dog ikke sikker på det og kunne ikke andet end at håbe på det. han gav et lille grin fra sig som blev stoppet med det samme igen "er du sikker på det ?" spurgte han om og viste ikke hvad han ellers skulle sige og rødmede bare lidt mere af det, han lukkede sine øjne i og kunne godt lide at blive nusset i sit hår "bare jeg ser en fyr som får min opmærksomhed så begynde mine tanker at løbe rundt" sagde han og trykkede sig lidt ind til ham, han åbnede sine øjne kort og så op på ham inden han lukkede dem i igen "os mig" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 22:49

Embry kunne godt fornemme barken i ryggen, men det gjorde ham ingenting, han fortsatte bare med at nulre med englens hår. Han grinede lidt og rystede på hovedet "din måde at reagere på er sød.." mumlede han så, og håbede at han havde hørt rigtigt hvad Danni havde sagt da hans ansigt var mast ind i hans brystkasse. "Jeg er aldrig sikker på noget" sagde han så i et lidt dystert tonefald, og holdt langsomt op med at purre op i englens hår. Embry trak på skuldrende "det sker vel ikke kun for dig.." prøvede han, og sukkede lidt over at det var så svært at overbevise Danni om at han ikke var pervers. Han trykkede ham lidt ind til sig, og så kort et glimt af hans øjne. "Hvis du ikke kunne lide dit hår ville jeg da også sige at du så burde få gjort noget ved det" sagde han med et lille grin, og rodede op i hans hår igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 12:27

Danni så op på ham og smilte svagt ind mod ham, han kunne virkelig godt lide at han rørte ved han's hår og lukkede sine øjne i flere gange "når okay" mumlede han bare og havde ikke lyst til at sige ham imod længere, det var for besværligt da han havde på fornemmelsen at Embry ikke havde tænkt sig at give op. han trykkede ham sit hoved ind mod han's brystkasse "hvorfor siger du det så?" mumlede han i en drillende tone selv om det lod virkelig sjovt og det fik Danni til at give et lille grin fra sig, han mærkede at han kom tætter ind til ham og nød det bare og lukkede sine øjne langsomt i og lag sin kind ind mod han's brystkasse istedet for "det er svært at skulle gå udenfor også er man tæt på at savle sig selv ihjel over at se en fyr som man synes er lækker" sagde han stille og kunne bestemt ikke lide det nogle gange, da det jo var virkelig svært for ham at ikke se på andre når han var sammen med kæresten. og det havde fået skænderiger igang flere gange, han gav et lille suk fra sig og prøvede at lade være med at tænke på det selv om det var svært "aldrig i livet, klipper det så få gange som muligt" sagde han og havde det svært med at lade andre klippe sit hår, det kunne han flippe helt ud over og skulle næsten holdes fast for at få det klippet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeSøn 11 Jul 2010, 23:14

Embry smilede lidt af fornemmelsen af at have vundet den diskussion, men han var nu også ret stædig når han syntedes noget og den anden part syntedes noget andet. Han kyssede ham bare i håret, og kom med et lille grin af den sjove fornemmelse når Danni trykkede sit ansigt mod hans brystkasse. Han skar en grimasse "fordi... fordi hvis vi diskuterer det mere så er det mig der spiser din næse" grinede han, og rykkede kort overkroppen lidt da der var noget bark på træet der sad løst og som generede ham. "Jeg kan godt se at det må være lidt problematisk.." mumlede han så, for det måtte vel et eller andet sted være lidt nederen at få øje på en rigtig pæn fyr og så straks få alle mulige tanker. Embry tænkte sig lidt om, måske ville det hjælpe når David fandt den ultimative. En person der kunne trække hans opmærksomhed væk fra alle andre. Han skulle lige til at sige det da David sagde noget om sit hår. Det fik ham distraheret, og han rodede lidt i hans hår igen "forstår jeg godt.. hvis det skal være langt så skal det være langt" sagde han med et stort smil. Selv holdt han sit eget halvlangt, da det passe bedst til hans ansigt og da det var en frihed, da han gik i skole som lille havde de altid klippet det helt ned som karse. Han rynkede på næsen ved tanken, aldrig igen!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 07:52

Danni stod bare tæt ind til ham og var endelig ligeglad med om folk så dem, han havde jo fået sit tøj på igen og var derfor mere tryg ved det. han vende hurtigt sit blik op mod ham og lod sin kæbe falde lidt ned "nej ikke min lille næse" peb han og lignede en der skulle til at græde, dog kom der ikke nogle tåre ud af hans øjne der kom mere en grin ud af hans mund som blev stoppet lige så hurtigt igen som det kom. han mærkede godt at Embry bevægede sig, og det fik ham bare til at trykke sig tætter på ind til "ja ikke?" sagde han og ville helst ikke tænke på det og vende stille sit blik op mod ham, han smilte kærligt og rakte kort tunge af ham. da han havde det som om at han kunne være sig selv overfor dæmonen, og ligemeget hvordan han var så var han bare godnok som han var. og det var et eller andet sted virkelig godt synes han, det var jo ikke altid at han kunne være sig selv og heller ikke havde lyst. han pustede nået pandehår væk og grinte "nemlig" sagde han og kyssede hans brystkasse en enkel gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:06

Embry havde det bedst med når man som venner kunne stå så tæt på hinanden, så følte han at venskabet var tættere end hvis det bare var et smil i ny og næ, eller et hastigt kram. "Jo din næse" sagde han muntert, og betragtede det ulykkelige udtryk i Dannis ansigt "aww lille pus" sagde han og kyssede ham på næsen. Embry lagde armene om Danni, og nikkede. Han besvarede det med at bide ud efter hans tunge, og derefter selv række tunge af ham. Tanken om tungen gav ham altid lyst til at kysse, sjovt nok.. men han kunne godt lide kys specielt lige inden læberne ramte hinanden den der sitren, og den andens varme ånde mod sine læber. Han smilede og vendte opmærksomheden tilbage til Danni, selvom de sikkert var naturlige fjender var det da egentlig meget hyggeligt, Embry havde i hvertfald ingen trang til at slå Danni ihjel. Han nød kysset og nikkede "se jeg er ret klog" sagde han med et lille grin, og kyssede ham på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:20

Han så stille op på ham imens og lukkede sine øjne i og nød kysset på sin pande, han åbnede sine øjne lidt efter igen og kunne godt lide varmen fra Embry. han tog fat i hans buksekant og gik op på sine tæer og kyssede ham på hagen med et smil på læben "hvis du er klog så er jeg en gammel mand og hedder Kaj" sagde han i en drillende tone og hævede sit ene øjebryn, dog var det bare drillende og han var sikker på at der fandes meget inde i Embry's hoved. han var næsten sikker på at der fandes mere inde i dæmonens hoved end sit eget, det han heller ikke ligefrem fordi han havde brug for at tænke særlig meget "du kan bare ikke lade være med at spise mig vel?" spurgte han om og blottede sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:30

Embry grinede stille og trykkede kort sin næse mod hans, og skævede kort til sin buksekant "pas på jeg har ret løse bukser på og jeg syntes ikke resten af verdenen har lov til at se mine boxers.." sagde han med et lille grin. >Dog nød han kysset. "Jamen hej Kaj, hvor gammel er du så?" drillede han tilbage, og rodede ham i håret, før han lagde armene om ham igen. "Nej det er overraskende hvor godt du smager" sagde han drilsk, og så på de blottede tænder. De var som menneskers, måske en anelse pænere. Hvis han smilede på den måde så blottede han bare sine dræbertænder, og det var kun væsner der så det, han var altid påpasselig med ikke at smile for voldsomt når der var mennesker. Han holdt ham ind til sig, mens han nød varmen fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:36

Danni rykkede kort på sin næse da han havde mærk Embry's næse mod sin, han lyttede på hvad han sagde og vende sit blik ned mod hans bukser og begynde at rødme "lækkert" mumlede han mest til sig selv og vende sit blik op mod ham igen "så er det jo letter at få tøjet af dig" sagde han og hævede det ene øjebryn selv om hans kinder stadig var lyserøde i det, og det lignede at den farve ikke ville forsvinde i et stykke tid. han lod kæben falde lidt ned "hej jeg hedder ikke kaj.. jeg hedder Danni" sagde han og blev ved med at sige i et sit navn til han ikke havde mere luft i sine lunger, og tog derefter hurtigt en indånding "eller det er ikke mit rigtige navn" indrømmede han og bed sig selv blidt i tungen, inden han tog den ind i munden igen. og træk lidt ned i hans bukser inden han træk dem op igen "jeg skal ikke spises..... mens du har bukser på" sagde han og trykkede sit ansigt ind mod hans brystkasse, inden der undslap en grin fra hans læber som fik det til at lyde meget sjovere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeMan 12 Jul 2010, 08:54

Embry så på ham og grinede, der var ingen som Danni det var han overbevist om. Han gav et dramatisk suk fra sig "nu igen?.. mit tøj forbliver jo nærmest nyt hvis det hele tiden bliver taget af og ikke bliver brugt" sagde han med et lille grin og betragtede den lyserøde farve i hans kinder. "Jeg er forvirret Kaj, jeg troede ikke du hed Danni.." sagde han og lyttede til hans gengivelser af sit navn. "Danni Danni Danni.." hviskede han, og så så pludselig skræmt ud "så du er måske spion siden du har så mange nanve som ikke engang er dine rigtige navne?!" udbrød han skeptisk, men det drilske blik var ikke til at tage fejl af. Han så lidt på hans tunge og nappede blidt i spidsen af den inden han trak den ind igen. "Så jeg må gerne spise dig hvis jeg ikke har bukser på?" spurgte han og grinede lidt, og lyttede til hans latter der lød sjovere end hans egen. Men alle folk havde jo hver sin måde at grine på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:46

Danni så op på ham og kunne virkelig ikke lade være med at smile, da farven på hans kinder bare ikke ville forsvinde og et eller andet sted havde han ikke nået imod det. han så kort ned på hans bukser inden han så op på hans ansigt igen "det er jo rigtigt nok.. men så skal du jo ikke bytte tøj, for du ser jo ret lækker ud i dette" sagde han i en drillende tone og prøvede at se fornærmet ud selv om det så vildt mærkeligt ud "jeg hedder ikke kaj det gør du.. jeg er Danni" sagde han og trykkede sig bare ind til ham selv om det var helt umuligt for ham at komme tætter på, men alligevel stoppede det ham ikke i at prøve at komme tætter på. han gav et kort grin fra sig inden han nikkede "jepp jeg er en spion.. neeej" sagde han og prøvede at holde et grin inde selv om det bare røg ud, og han lag hurtigt en hånd foran sin mund til at stoppede med at grine og sprede sine fingere lidt så han kunne snakke "kun Danni" sagde han og tænkte lidt over det han sagde og nikkede langsomt "eller hvis du er helt nøgen.. så dør jeg lykkeligt" sagde han og bed i den ene side af sin underlæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:32

Embry smilede og så på ham og på farven i hans kinder der så ud til at blive, det var egentlig også meget charmerende. Det betød vel et eller andet sted at han havde formået at gøre ham genert. "Jeg ved det, jeg har stil" sagde han og smilede skævt, før han kørte en hånd gennem sit hår som for at gennemføre egosætningen han havde fyret af. Et lille grin kunne han dog ikke holde inde og rystede lidt på hovedet af sig selv og af Danni "Danni Danni, Kaj, Danni" sagde han med et tungt suk, som om han ikke fattede et muk af det hele. "Jeg hedder ikke Kaj jeg hedder Embry.. men du kan kalde mig mister Lewis" sagde han drillende og kørte en hånd gennem hans hår, og så på de blonde hårtotter der smøg sig mellem hans fingre. Han stoppede ham ikke i at komme tættere på, nød det bare. "Hmm.. spion" mumlede han bare med et mistænksomt sideblik til Danni, selvom han havde et drilsk glimt i øjet. "Okay Danni" sagde han med et varmt smil, og begyndte at grine ved det sidste David sagde "jeg fatter ikke at du finder min krop så tiltrækkende.. jeg ligner jo et anoreksi offer?" sagde han, og strøg ham blidt over kinden med pegefingeren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:44

Danni hævede sit ene øjebryn af det han sagde og holde virkelig et grin tilbage, da han synes at det var nået af det sjoveste han nogensinde havde hørt. grinet undslap dog når han så hvor selvglad Embry prøvede at ligne "det skal diskuteres.. men du har slet ikke en slem stil" sagde han som om at han kun synes at dæmonen havde en okay stil, hans blik blev dog hurtigt ondt og synes at det var nået af det sjoveste han havde hørt at blive kaldt kaj "hvorfor skulle jeg kalde dig det?? jeg vil heller kalde dig lækre" sagde han og sagde det sidste lidt mere frækt i det, og så også frækt op på ham dog stoppede han. da han mærkede hans hånd i sit hår og lukkede sine øjne i, og fulgte bare hans hånd bevægelse og synes det var befriende at få lidt luft under sit hår "mmh.. sexspion.. mit arbejde er at tjekke at dæmoner som dig er perfekt i at havde sex med" hviskede han stille og åbnede langsomt sine øjne igen og træk på skulderne af det han sagde, og viste endelig ikke hvad han skulle sige og den lyserøde varme kom bare mere frem på hans kinder "din krop er lækker.. og at bare se på den tænder mig lidt" sagde han og lukkede sine øjne igen da han mærkede hans finger på sin kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:56

Embry lavede bare et lille kast med håret og grinede lidt, det var langt nok til at det lagde sig hen over hans ansigt så han måtte puste det væk. Han rystede bare på hovedet mens han grinede "det kan ikke diskuteres, jeg er modeikon!" sagde han, og trak den hånd til sig som han havde leget med Dannis hår
med, og lagde den i sin lomme. Embry rynkede på næsen af kælenavnet "jeg bliver ellers kaldt Emma.." sagde han med et lille grin "det er kun et bogstav kortere end mit rigtige navn.." sagde han lidt tankefuldt, da kælenavne ofte var korte. Han lagde dog godt mærke til den flirtende stemme, og smilede bare af ham, som han dog kunne sige det. Han lænede sit ansigt nærmere mod Dannis "Hvordan klarede jeg mig?" hviskede han så forførende i hans øre, og nappede ham let i øreflippen selvom han sikkert godt kendte svaret, men det var da meget sjovt at få englen til at rødme. "det er da altid noget den er til at tænde på" mumlede han med et skuldertræk, og lagde mærke til han havde lukket øjnene. Han trykkede et lille kys mod hans læber, og lod sit ansigt blive et par centimeter fra hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:07

Danni åbnede langsomt sine øjne og så på ham med et lille smil på læben, smilet forsvandt hurtigt og han rødmede mere af det han sagde. han skulle virkelig kæmpe for at få ord ud af sin mund og alligevel kom de stammende ud "g..godt... a..alt for godt" sagde han og gispede efter vejret når han mærkede at han nappede i sit øre, han rystede kort i kroppen af nydelse og kyssede ham kort tilbage. han åbnede langsomt sine øjne da han ikke kunne mærke hans læber mod sine læber og så stille på hans ansigt "jeg ville aldrig bare gå i seng med en fyr der ikke får mig til at tænde af hans krop" sagde han stille og lukkede sine øjne langsomt i og strakte sig lidt, han tog fat i hans trøje og begynde at kysse hans læber "og du er ikke bare lækker også vildt sød" hviskede han da han kort stoppede med at kysse hans læber, dog begynde han hurtigt at kysse dem igen og med et lille smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:16

Embry lyttede til den lave gispende stammen, og smilede bare. Den engel blev nødt til at lave nogen vejrtrænknings kurser, det kunne godt være at han var ligeglad fordi at han ville dø lykkelig, men det ville nok være meget godt for den der pludselig stod med en død engel i armene. Han rystede på hovedet "forstår jeg godt" sagde han, den snak havde de jo egentlig haft, hvor Danni mente at man også skulle have udseendet med sig, men hvor Embry mest af alt tændte på det indre. Han mærkede Dannis læber mod sine, og kyssede villigt med og stoppede kort mens han lyttede "a-" han nåede ikke mere før han igen mærkede Dannis læber mod sine igen, og smilede gennem kysset. Han skildte englens læber ad og lod sin tunge glide ind søgende efter hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:52

Danni kunne ikke lade være med at smile og elskede virkelig meget at kysse, det var nået særligt ved det som fik ham til at føle at han var nået særligt. og den fornemmelse elskede han bare, han kunne ikke se nået bedre end at være nået særligt. han kunne godt høre at det var nået han ville sige, men han havde ikke lyst til at stoppe kysset for at spørge hvad det var. og mente bare det kunne vente til senere, hvis han dog huskede det som han et eller andet sted var sikker på at han ikke ville. og han slog det også hurtigt ud af hovedet og tænkte bare på Embry, han lod sine fingere på den ene hånd glide op af hans brystkasse og op i hans hår som han begynde at nusse. han gik lidt mere op på sine tæer for at være sikker på at dæmonen ikke fik ondt i nakken. han smilte lidt mere da han kunne mærke at Embry's tunge søgte efter hans, og han lod let sin tunge finde hans og begynde at lege lidt med den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:16

Embry behøvede ikke sige noget, kysset var fint for ham. Han kunne godt lide kys, det var den allerbedste måde at udtrykke sig på syntes han, det burde næsten være en kunstart. Han smilede ved tanken, han ville da helt klart se en kunstudstilling med kys. Han nød at mærke en hånd i sit hår og nød at blive nusset i håret, det måtte være en erogen zone på drenge, det kunne da få en hver dreng til at falde helt til ro det var han overbevist om. Han lagde armene om taljen på Danni, og kærtegnede hans ryg mens han fortsat holdt ham tæt ind til sig. Han legede med hans tunge, og nussede han blidt på ryggen med fingerspidserne. Embry ville nok aldrig kunne slippe Danni helt, et eller andet sted havde englen nok gjort så meget indtryk på ham at han ikke kunne forestille sig ikke at møde ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:25

Danni lod sine fingerespidse glide igennem det halvlange hår, og kunne godt lide det fornemmelse som gjorde at det kildede lidt mellem hans fingere. det fik ham dog ikke til at grine og synes bare det var en dejlig fornemmelse, han trykkede sig samtidigt ind mod ham og brugte så mange kræfter han kunne. selv om han jo ikke ligefrem havde særlig mange kræfter, han havde stort slet ikke nogen af dem og det var ret så pinligt. dog havde han ikke tænkt sig at gøre sig stærkere, da efter hans mening kunne han godt lide at være svag og havde den fornemmelse fuldt ud at han skulle blive passet på. han nød hans nussen som fik ham til at trykke sig tætter ind til ham, og legede bare videre med hans tunge. han var sikker med sig selv at han aldrig havde tænkt sig at give slip på dæmonen, da han var begynd at betyde meget for ham. selv om det begynde at blive mere som en bror måde, så havde han alligevel ikke nået imod at kysse ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
efterladt i skateparken - Embry
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Alene på skateparken
» efterladt igen - Fellix
» Efterladt i Van Martes Park
» Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy//
» Alene, efterladt og forslået.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: