Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 efterladt i skateparken - Embry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 06:08

Danni blev ved med at kysse ham på halsen, og havde mærket hans tænder dog stolede han for meget på Embry til at tro at han ville bide rigtigt. selv om han havde det som om at han stadig kunne mærke hans tænder mod sin hals, men det var bare en dejlig fornemmelse. han trykkede hurtigt sine læber mod hans hals da han mærkede at han kom hårdere op i ham, dog var det ikke nok til at holde det høje støn der kom ud af ham. han begynde at rødme af det og kyssede ham blidt på halsen "undskyld" hviskede han mod hans hals og løftede sit hoved og så sig omkring, for at være sikker på at der ikke var nogen der kom
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 06:46

Embry nød kyssene på sin hals, og måtte kvæle en latter da han hørte Dannis støn. Han fnisede ukontrollabelt, og bed sig i læben for ikke at skraldgrine. Han nikkede til Dannis undskyld og nød kysset på sin hals "det går nok" hviskede han så lavt at Danni sikkert ikke hørte det, men han var bange for at få frineflip, da folk sikkert ville finde det mistænkeligt at der var en der skraldgrinede og en der stønnede inde mellem træerne og buskene. Han satte fokus på Danni for ikke at grine og passede på med ikke at trække sig for hårdt op i ham igen. Han lod sin tommelfinger nusse ham blidt på det ene lår, og kyssede ham blidt på kæben for at koncentrere sig om noget andet. Han kunne godt lide at mærke Dannis bløde hud under sine læber så han kyssede fortsat op af hans kæbe mod hans øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:29

Danni bed sig i læben og synes at det var ret så pinligt, selv om Embry sagde at det ikke gjorde nået. så synes han alligevel at det var ret så pinligt "godt" hviskede han da han bare sluppet sin læbe igen, og så bare på ham imens og kunne godt se at han var tæt på at grine. som fik ham til at smile lidt af det, han lag sin hånd ned på hans ene hånd og begynde at nusse den. mens han nød kyssene på sin kæbe og lag sit hoved tilbage mod træet, og nød bare alle hans kys og gav nogle lyde fra sig af nydelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:41

Embry grinede lidt, han kunne godt lide den kildrende fornemmelse og tanken om at blive opdaget pirrede ham. Han smilede og lagde sin mund ud for englens øre "tænk hvis vi bliver opdaget.." hviskede han drillende, og lod sin tunge glide hen over hans øre, inden han nappede drilsk i det og lukkede sine øjne. Han var snart ved at blive træt af stillingen og overvejede lidt om Danni kunne ligge på underlaget af jord og blade osv. nede på jorden, eller om han kunne nå sin trøje så han kunne ligge på den istedet for. Han nød den blide nussen på sin hånd, og kyssede ham let på øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:15

Danni kunne bestemt ikke lide tanken om at blive opdaget, han ville jo ikke havde at folk opdaget at han var en fyr. han rystede let på hovedet af det han sagde "helst ikke" hviskede han og kyssede hans næse en enkel gang, han så ned af dem og smilte lidt imens inden han så op på hans ansigt "er du træt?" spurgte han stille om og ville ikke havde nået imod en ny stilling, da han var begynd at mærke træet gnave i hans ryg og den var også begynde at blive lidt for rød i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:39

Embry smilede da Danni virkede ret skræmt af tanken om at blive opdaget. Nå ja, hver sin smag. Han rynkede på næsen, men nød kysset. Han rystede på hovedet, han ville ikke give op med hensyn til at få Danni kørt træt overhovedet, det var han for stædig til. "Jeg trænger bare til lidt ændiringer" mumlede han og tog et fastere tag om Danni, og trak ham væk fra træet før han lagde sig ned med ham under sig. Det var bedre, så kunne han også koncentrere sig mere om Danni istedet for at holde øje med om han tabte ham. Han trængte lidt hårdere op i ham og kyssede ham på halsen og ned mod kravebenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:51

Danni smilte tilbage til ham og kyssede ham en enkel gang, inden han hørte hans ord og nikkede så "okay lyder skønt" sagde han og kunne mærke hvordan det lettede på hans ryg at komme væk fra træet, og det var lidt mere behageligt at mærke jorden under sig "mmh bedre" sagde han stille inden han mærkede ham hårdere op i sig, han lag sine ben bedre omkring ham og sine arme om nakken på ham. for ikke at rykke sig for meget mens et halvt høj støn undslap hans læber, han nød det meget og følte sig mere hel i det. han lag sit hoved tilbage og nød hans kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:30

Embry nød kysset "det må man sige det er" sagde han og blottede sine tænder i et smil. Han pressede sig lidt blidere ind i ham, og lyttede, han forstod ham godt det var bedre, og det var også nemmere at støtte til jorden med sine hænder, uden at skulle holde Danni oppe imens. Han placerede sine hænder ved siden af Dannis ansigt på hver side. Han stønnede stille, og mærkede Dannis ben omkring sit liv og nussede ham ned af siden. Han kunne ikke lade være med at smile da han hørte endnu et højt støn fra englen, han var ikke for god til at forholde sig stille, men det gik nok hvis der kom nogen skulle han bare vise tænder så skulle de nok forsvinde igen. Han kyssede hans hals, og lod sin tunge glide med i de små våde kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 06:48

Danni lod nogle fingerespidse glide hen over de sår han havde lavet fra sine negle, så der kom lidt blod på hans fingerespidse. han lod derefter sine fingere glide op af hans kind og over læberne "jaer" hviskede han og kæmpede lidt for at holde sine støn tilbage, selv om de var umulige at holde tilbage "åh Embry" sagde han og havde det svært med at ligge stille, da han virkelig elskede fornemmelsen til at havde ham oppe i sig. han lag sit hoved så meget tilbage han kunne og nød kyssene på sin hals, han knurrede sine tæer sammen og smilte imens. han kæmpede virkelig for at holde sine støn tilbage, da han jo ikke ville havde at der skulle komme nogen. et halvt højt støn kom ud af de bløde læber på ham, da han kunne mærke at han kom. han kunne ikke andet end at rødme af det og åbnede kort sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 01:23

Embry smilede lidt af den varme fornemmelse af blod på sin kind, og sine læber. Efter denne her omgang måtte han jo ligne en der havde været oppe og slås. Han kyssede fortsat hans hals, og lod sin tunge glide hen over den. Han trak hovedet lidt tilbage, og stønnede. Han smilede lidt til Danni der virkede til at være i den syvende himmel. Selv mistænkte han sig selv for at være overtræt siden han hele tiden følte trang til et grineflip, men det måtte vente til bagefter for han var ikke færdig med dette. Han bevægede sig varierende, hårdt, blidt osv. Embry mærkede at Danni kom, de lå jo tæt så den varme væske mellem dem var ikke til at komme udenom. Han smilede bare af det, han kyssede ham kort, og mærkede så at han selv kom med et lyst støn. Han trak sig ud, og kyssede ham blidt ned af maven, og lod kort sin tunge glide hen over der hvor han var kommet, inden han vendte tilbage til hans ansigt. "Har jeg fået kørt dig træt?" spurgte han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 01:50

Danni havde ønsket at han havde kunnet holde sig længere, men da han mærkede at Embry kom lag han hovedet mere tilbage af den dejlige fornemmelse. han lag sine hænder langsomt i hans hår og nussede det blidt med sine fingerespidse, han mærkede den kildende fornemmelse fra Embry's tunge og smilte bare af det. inden han så hans ansigt og kyssede kort hans læber "har du prøvet på at køre mig træt?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, og kyssede kort hans læbe og smilte imens "træt for denne omgang ja.. om omkring en time er jeg klar igen" sagde han i en drillende tone og slikkede ham derefter over læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 02:15

Embry smilede skævt, og nød at blive nusset i håret. Han så på Dannis øjne, og smilede skævt og nød kysset, og kyssede med i det lille stykke tid det varede "mm.. jep, jeg skulle lige prøve" sagde han drilsk, og gav et opgivende suk fra sig da Danni sagde at han var klar igen om noget tid. Han nød kysset på sin læbe og nød det. Han trykkede et lille kys mod hans hage. "Tænk at du kan blive ved og ved og ved" grinede hans og snappede ud efter hans tunge. Han lagde sig ned ved siden af Danni istedet for at ligge over ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 02:24

Danni så bare stille op på ham og smilte imens, og nikkede langsomt til det han sagde "jamen så har du prøvet det" hviskede han kærligt og synes at det var meget sødt at Embry havde taget et forsøg, han nussede ham videre i håret og træk sine hænder til sig da han flyttede sig. han fulgte ham med sit blik og smilte "det er ikke min skyld at jeg er sådan" sagde han og satte sig stille op og træk sine ben op til sig, så de hjalp lidt med at dække ham selv til. han så ned på ham og smilte imens han fjernede nået af sit pandehår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 02:45

Embry så på ham og nikkede "jep" sagde han og smilede lidt, det gik nok at han ikke fik kørt Danni træt det havde jo været hyggeligt alligevel. Han lå stille og havde lyst til at finde sine bukser og ryge en smøg. Han så lidt på Danni igen "nej jeg ved det godt Danni" og rakte ud og gav hans hånd et klem, og satte sig så op. "Nå.. hvor er mine bukser nu blevet af.." mumlede han, og fik øje på dem i en busk. Han grinede lidt af stedet de var havnet "tænk hvis vi ikke havde set hvor vores tøj var havnet" sagde han med en grimasse, og hev sine cigaretter op af lommen på hans bukser. Han kunne umiddelbart ikke lige skimte sine boxershorts nogen steder, men de dukkede nok også op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 02:58

Danni fulgte ham bare med blikket og lag sine arme omkring sine ben, han lag sit hoved lidt på skrå og grinte lidt af det han sagde "jamen så have jeg prøvet på at finde det tøj jeg kunne også smuttet, ligemeget om det var dit tøj eller ikke" sagde han lidt drillende i det selv om det havde passet, han fik øje på hans smøg og hævede det ene øjebryn "du kan bare ikke lade være med at ryge vel ?" spurgte han om selv om han jo var ligeglad, han lag sit hoved mod sine knæ og så på den nøgne fyr foran sig og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 03:19

Embry grinede lidt og nikkede bare "fint nok, men jeg tror ikke de gamle damer ville være super begestret for at jeg kom gående nøgen ned af gaden" sagde han med et lille grin, selvom det sikkert ville have været det sjoveste han nogensinde havde gjort. Embry lagde bukserne fra sig og fik øje på sine boxershorts og tog dem på istedet og gik hen til Danni igen og satte sig. Han pustede røgen ud "hvorfor skulle jeg?" sagde han muntert "det er jo ikke fordi jeg dør af det, og jeg er ikke sportsfreak så det gør mig ingenting overhovedet" grinede han, og askede ned på jorden. Han vidste godt at der var andre irriterende ting ved at ryge, f.eks. dårlig ånde, grim hud osv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 03:22

Danni så på ham og blev lidt skuffet når han tog sine boxershorts på, han viste det dog ikke på nogen måde. han smilte bare når han kom over til ham og lag sin hånd på hans knæ, han bøjede sig hen og kyssede ham på kinden. han tog hans smøg ud af munden og kyssede hans læber og lukkede sine øjne i imens, og nussede blidt hans knæ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 03:32

Embry så på hans hånd, og smilede lidt af kysset på sin kind "hvorfor tager alle folk mine smøge.." skulle han til at invende før Danni kyssede ham, og han måtte smile istedet, og lagde en arm om Dannis talje og trak ham ind til sig. Han nød den blide nussen, og kærtegnede hans bare ryg. Det var nok ikke en dag han ville glemme lige forløbig, og det ønskede han heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 03:45

Danni holde et grin inde for de ord han sagde, og lod sig bare blive trukket ind til ham. mens han lag sin hånd som lå på hans knæ omkring hans nakke, han kyssede ham bare videre og var glad for at han havde mødt Embry. det var jo ikke hver dag han fandt en som havde lyst til at havde sex med ham flere gange på samme dag, og mest når de fandt ud af hvor meget Danni elskede sex. han slap langsomt kysset og lag hans smøg på læben af ham "ellers brænder jeg mig jo når jeg kysser dine læber" sagde han og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 06:13

Embry nød bare at Danni gad ham, for der var mange der hurtigt blev trætte af hans evige snak om marmelade, smøger, spiderman bælter og alt hvad livet bragte ham, måske var han ret egocentreret et eller andet sted. Han mærkede at Dannis læber forsvandt fra hans, og åbnede sine øjne og søgte englens øjne med sine egne.. brune var de nok, siden han havde været sulten et stykke tid. Han klemte læberne blidt sammen om smøgen, og smilede "det er også rigtigt, og du leverede den da også tilbage" grinede han, og tog kort smøgen ud og pressede et blidt kys mod Dannis pande. Når han skildtedes fra Danni håbede han på at se ham igen, men der var nok stor sandsynlighed for at de ville rende ind i hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 03:23

Danni så stille på ham og smilte svagt imens han lukkede sine øjne i da han mærkede hans læber mod sin pande, og åbnede dem langsomt igen og lag sin ene hånd i hans skød "ja.. jeg har jo heller ikke nået at bruge den til" sagde han og kunne ikke selv finde på at nogensinde at ryge, han kunne ikke fordrave smagen og havde nok i at skulle kysse en der røg. han var sikker på at han ville møde Embry igen, hvis han så selv skulle opsøge ham så havde han ikke tænkt sig at lade ham gå uden at se ham igen. han nød jo meget at snakke med ham og hyggede sig også rigtig meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 00:59

Embry lagde sin hånd i hans og smilede, mod den lille engels pande. "Det er godt nok, for så ved jeg at jeg har mine smøger for mig selv" grinede han, og trykkede kort et lille kys mod englens læber. Embry havde aldrig tænkt over at han faktisk burde være fjende med Danni, engle og dæmoner kom jo sjældent godt ud af det med hinanden. Han så kort op mod himlen "nå snuske... nu er jeg nok nødt til at gå, jeg har nogen mennesker jeg skal ha' ringet til" sagde han og så på ham med et smil. Han ville dog nok komme til at savne ham lidt, men de skulle jo nok finde ud af noget igen. "Jeg tænker lidt på om det er en god idé at udveksle numre?" spurgte han, og lænede sig lidt tilbage og satte hænderne i jorden bag sig og så på Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:09

Danni så på ham med et smil på læben og nussede blidt hans hånd med sin tommelfinger, han smilte lidt af det han sagde og nikkede "jepp... men så ved man jo også hvad man skal give dig, en pakke smøger" sagde han lidt drillende i det og kyssede hurtigt tilbage i kysset, han lod derefter sin tungespids glide hen over sine læber og elskede smagen af ham. han var ligeglad med at han brude være fjender med Embry, da det var alt forkert i hans hoved at være fjender med nogen uden at der var en ordelig grund. han blev dog lidt skuffet af det han sagde og nikkede langsomt "når okay" var det eneste der kunne komme ud af hans mund og han viste at han ville komme til at savne Embry, han vende sit blik kort ned mod jorden inden han så op på ham igen og nikkede. han kravlede hurtigt hen til sin taske og fandt sin mobil frem, og kastede over til ham inden han rejste sig op og hurtigt fandt sit tøj og tog på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:20

Embry smilede til Danni "ja det er den idéelle julegave" grinede han. Han havde vist engang fået smøger i julegave af hans roomie, Jamie. Han hørte godt den skuffede klang i englens stemme, og ville gerne have tilbragt lidt mere tid med ham, men han var nødt til at tage hjem og få ringet til lidt forskellige mennesker, specielt fordi en af dem han arbejdede med havde snakket med ham tidligere på dagen og brokket sig over noget med et møde der skulle arangeres og bla bla bla... Han greb mobilen og trykkede sit nummer ind og gemte det under sit navn. Så kunne Danni bare ringe så ville han komme, med det samme.. eller prøve på det i hvertfald. Han smilede ved tanken "Grib" sagde han, og kastede den tilbage i et blødt kast så den ikke kom noget til hvis den skulle ramme jorden. Han rejste sig og fandt sit tøj spredt rundt omkring og trak det på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:33

Danni stod bare helt stille og fumlede lidt da han skulle gribe sin mobil, han var ikke lige den som var bedst til at gribe eller kaste og pjækkede altid fra gymnastik i skolen. han tog sin taske over den ene skulder og lag sin mobil i og tog til sidst sin hue på, han så lidt på mens Embry tog sit tøj på og bed sig kort i læben "jepp eller når man bare vil være sød" sagde han og viste nu hvad han altid kunne give Embry, han gik over til ham da han havde fået tøjet på og kyssede ham på kinden. han lag hurtigt sine arme om livet på ham og trykkede sig kort ind til ham "mmh kommer til at savne dig" mumlede han og så op på ham inden han træk sig væk fra ham igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
efterladt i skateparken - Embry
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Alene på skateparken
» efterladt igen - Fellix
» Efterladt i Van Martes Park
» Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy//
» Alene, efterladt og forslået.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: