Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 efterladt i skateparken - Embry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 08:03

Embry nappede ham blidt i underlæben og lyttede "men det går jo ikke at du lige pludselig dør" hviskede han med en drillende undertone. Men alligevel, Danni var ligesom nødt til at hive lidt luft ned i lungerne for ikke ligepludselig at få hjertestop eller noget i den stil, Embry kunne ikke førstehjælp. Han stønnede lidt lysere og trængte lidt hårdere op i ham *hvis det bliver ved på den her måde så kommer jeg snart..* tænkte han, men han nød det i fulde drag og kyssede fortsat Dannis hals, og nød at blive revet på ryggen, selvom det nok ville give ham nogle rifter senere hen. Han nussede hans lår, og lyttede til de utallige støn der kom fra Dannis læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 08:28

Danni lyttede så godt på hans ord som han kunne, og tog en dyb indånding for at vise Embry at han nok skulle huske at trække vejret. og var endelig ligeglad med om han ville dø, han kunne ikke finde et bedre tidspunkt at dø på end en virkelig god omgang sex. han strakte sin hals længere så meget han kunne, og nød alle hans kys på halsen og havde det som om at Embry havde en masse læber som var mod hans hals. han kunne ikke lade være med at grine ham på ryggen, da han virkelig havde det godt og nød det fulgt ud. hans kinder var virkelig røde og varme i det, han mærkede at han kom hårdere op i ham og det fik ham fik at få lysere støn end de allerede var "mmh Embry" stønnede han og kunne ikke få nok af ham, men inden han nået at tænke sig om så kom han. han så hurtigt ned og rødmede mere "ups" hviskede han efterfuldt af et støn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 09:43

Embry smilede af den dybe indånding "dygtig" hviskede han og smilede skævt, mens han fortsat kyssede englen på halsen. Han nød at blive revet på ryggen, det tændte ham kun yderligere. Han lyttede til det meget lysere støn og stønnede selv mod hans hals, mellem de mange kys. Han mærkede noget varmt mod sin mave, og var overrasket over at Danni kom før ham, men smilede bare lidt af det, og kunne ikke holde sig tilbage længere. Han øgede kort farten i nogle sekunder, og kom så med et lyst støn. Han trak vejret lidt som hvis han havde løbet en tur, og vædede kort sine læber, og smilede så til Danni, og trak sig ud af ham og satte ham ned. Han gav ham et kort kys, og strakte sig så lidt "det var.. rart" sagde han tænksomt "du er et godt knald" sagde han og rodede ham drillende i håret, med et lille grin, og rakte ud efter sine boxershorts.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 10:02

Danni stønnede lige så lyst og så ned imens, mens han virkelig nød det meget. han lukkede sine øjne i og smilte stort da han mærkede at Embry kom, han mærkede jorden under sine fødder og åbnede sine øjne og kyssede ham kort tilbage. han lag hurtigt sine hænder mellem sine ben og så stille på ham "det er du også" sagde han og grinte kort over at blive rodet i håret, han så stille efter ham. han tog hurtigt fat i hans hånd og ville ikke lade ham tage dem "ikke så hurtig" sagde han drillende og lag sine arme om livet på ham og kyssede hans skulder "jeg kan godt lide at se på din nøgen krop" hviskede han og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 10:37

Embry så på ham og smilede lidt, og rettede sig op "det er da altid godt så ved jeg at det ikke passer hvis der er nogen der siger noget andet" sagde han og grinede lidt. Han rakte ikke ud efter boxershortsene, men lagde bare hovedet på skrå og så på Danni. Han lagde armene om hans skuldre "nå da.." sagde han og smilede svagt. Han havde ikke noget imod sin krop, det var andre der havde et problem med at han var så tynd, men han glemte det altid og glemte at tage sig sammen så han kunne tage lidt på. "Tak, jeg kan også godt lide din" sagde han og smilede lidt, og nød kysset på sin skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 10:45

Danni så op på ham med et smil på læben og kyssede ham op på hagen, han blev bare ved med at se op i hans øjne "min er ikke lige så smuk som dig" sagde han stille og lag sine arme tætter omkring ham, han lod sin tungespids glide hen over sine læber og trykkede sig ind til ham "jeg får dig at se igen ikke?? altså jeg mener dette var ikke bare en knald også jeg aldrig ser dig igen..." sagde han stille og bed sig kort i læben, han slap den dog hurtigt igen og så kort ned af dem. inden han hurtigt så op på ham igen og ventede lidt nervøs på han's svar, mens han havde fået styr på sine vejrtrækninger igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 11:11

Embry så på ham og nød kysset på hagen, og så ned i Dannis øjne "det er jeg uenig med dig i" sagde han og smilede lidt til ham. Han lagde hovedet på skrå ved hans spørgsmål, og smilede muntert til ham "jo selvfølgelig får du mig da at se igen.. det regner jeg da i hvertfald med.. hvis ikke så kommer du bare til Werclare så støder vi sikkert sammen" sagde han og nussede ham blidt i nakken. Han kunne aldrig finde på bare at ditche Danni efter sex, han havde faktisk troet de ville fortsætte deres gå tur, men han forstod godt Danni.. Han havde da også nogen gange frygtet at folk bare forlod ham og han aldrig så dem igen efter sex, men det var heldigvis aldrig sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 11:25

Danni så stille op på ham og lyttede på hvad han sagde, selv synes han at han havde en grim krop. selv om den var meget pigelig krop og han nok ikke kunne få sig krop til at ligne en pige mere, uden at skulle under kniven. han bed sig kort i læben og nikkede til det han sagde "okay.. hvis jeg ikke når at blive ædt inden jeg støder ind i dig" sagde han stille og trykkede sine læber mod hans brystkasse, inden han så op på ham igen og smilte svagt igen "og hvis jeg ikke støder ind i dig.. så finder jeg ud af hvor du bor" sagde han og prøvede at lyde truende, selv om hans engle søde stemme gjorde så det ikke lød så slemt "var lige bange for at du bare var ude på at få lidt.. undskyld" sagde han stille og kyssede hans læbe, inden han vende blikket ned mod deres tøj og derefter op på ham igen og rødmede lidt "vi.. eller jeg må heller få tøj på inden der kommer nogen, ellers viser jeg mig nok ikke udenfor mit hus i langtid" sagde han og slap stille taget omkring ham og samlede sine underbukser op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 11:40

Embry så på ham, og fandt hans krop sød. Det var tydeligt at Danni gerne ville være en pige, men sådan noget som bryster fik han nok ikke ved at ønske sig det. "Ædt bliver du forhåbentlig ikke.." sagde han drillende, og grinede lidt og nød kysset på sin brystkasse. Han bed sig i læben for ikke at grine igen "så nu har du pgså tænkt dig at stalke mig??" sagde han og prøvede at virke chokeret, men han kunne ikke rigtig lade være med at smile af Danni, og trykkede ham blidt på næsen. "Det var din skyld du startede med at tænde mig.." mumede han drillende, og nød kysset. Han så lidt på tøjet, og derefter på Danni med et fnis "så du er ikke frisk på nøgenløb ned af stien?" spurgte han drillende, og rakte ud efter sine boxershorts og tog dem på, og tog sit tøj op i favnen, og fik sin trøje på og fumlede lidt med sine bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 12:01

Danni træk stille sine underbukser på og kunne ikke lade være med at grine af ham "så du mener ikke at vampyrer og dæmoner vil havde en lille englebasse som mig" sagde han og så lidt drillende og så op på ham, han hævede det ene øjebryn af ham og bed sig kort i læben og gav slip på den igen. han nikkede så til det andet og kunne ikke lade være med at smile "du skulle havde holdt dig væk fra mig.. for nu slipper du aldrig af med mig igen" sagde han og gav et lille grin fra sig, mens han tog sine bukser og tog på og tænkte lidt over det han sagde "mig? du sagde ikke stop på nogen måde, udover at sige at det ikke var en god idé.. hvor skulle jeg vide fra at du tænde af at blive kysset og nappet.. på din hals" sagde han stille og tog resten af sit tøj på og så hurtigt op på ham med store øjnene "aldrig i livet.. har det jo allerede svært nok ved at vise min krop frem" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 12:12

Embry så på ham og smilede skævt "jo så du ikke mine øjne lige før? Det er mine sulteøjne de bliver lilla hvis jeg bliver sulten.. og det er oftest fordi jeg kan dufte blod at de ændrer farve, men jeg kunne godt have taget en bid af dig" sagde han drillende, og blottede sigende sine tænder, og fik lukket sine bukser, og fiskede sin cigaretpakke op, mens han lyttede "Rettelse.. du kom hen til mig og var den der tog kontakt, jeg var fanget ved første ord" sagde han drilsk, og prikkede ud efter Danni, og fik tændt sin smøg. "Det var da næsten et stop.. men jeg havde jo heller ikke lyst til at det skulle stoppe" sagde han og smilede skævt, og himlede med øjnene "tænder du måske ikke på at blive kysset på halsen?" spurgte han, og ville ikke acceptere et nej fra englen, for næsten alle tændte på kys på det ene eller det andet sted. Han grinede lidt af Dannis skræk for at vise sin krop frem, og vædede kort sine læber "du behøver ikke være genert over din krop.. den er smuk" sagde han roligt og askede ned i græsset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 12:23

Danni så stille på ham og tog sin hue på og nikkede til det han sagde "okay? jeg synes ellers bare de var flotte.. så du ville havde mig på flere måder?" sagde han lidt drillende og så kort efter hans smag og rystede på hovedet af ham, hans kæbe faldt lidt ned med et smil på læben "ja måske? men du skulle bare havde gået din vej, eller mere aldrig kommet.. jamen det er jeg jo bare glad for" sagde han og delte sit hår i to og træk dem hen over sine skulder, inden han gik hen og lag sine arme om ham igen "ja måske.. men nu tager jeg ikke imod sådan nogle stop, det får mig jo ikke ligefrem til at stoppe.. jeg kysser dig jo bare lidt på halsen? men det var dig som tog mig med her hen" sagde han og gav et lille genert grin fra sig og trykkede kort sit ansigt ind mod hans brystkasse, inden han så op på ham igen og træk på skulderne "tænder mere på det jeg ser,, ville da aldrig gå i seng med en fyr der ikke fik min opmærksomhed" sagde han og blottede sine tænder i et smil, og så kort ned af Embry inden han så op på ham igen. han stoppede hurtigt med at smile og vende sit blik væk fra ham "du forstår det ikke" sagde han stille og så stille op på ham "når je.. når jeg er nøgen så føler jeg ikke at det er mig.. det er svært at beskrive.. men det er som om at jeg er i den forkerte krop, også har jeg grimme ben" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 12:38

Han nikkede "ja det lyder meget rigtigt.." sagde han og blinkede drilsk til ham. Han syntedes ikke at hans lilla øjne gik særlig godt til hans udseende, der var han nok lidt forfængelig, men lilla og rød? Aj... "Jeg kan ikke se ud i fremtiden og se at jeg ville knalde med dig" sagde han med endnu en himlen med øjnene, og smilede stille, mens han tog endnu et sug af sin smøg. "Vi skal ikke diskutere det der, det er en åndsvag diskussion og jeg gider ikke bruge energi på at diskutere hvis skyld det var at vi havde sex... for det var din skyld" sagde han drillende og grinede, og flyttede en tot hår fra hans ansigt og luttede "på hvad du ser? Spiller folks personlighed ikke nogen rolle?" spurgte han stille, og lagde hovedet på skrå. Det var det Embry gik efter, udseendet var bare skalden, han var interesseret i det der var bag øjnene folks sjæl. Han lagde hovedet på skrå og så på ham "du vil jo også være en pige så det er vel svært for dig at være en pige når du rent faktisk er en fyr.. din krop er en fyrs.." mumlede han og forvirrede sig selv. Han måtte bide sig i læben for ikke at grine "jaja.." mumlede han bare opgivende "så siger vi det, bare du er glad.." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 12:49

Danni smilte op til ham og lod sin tommelfinger glide hen over hans kindben "jamen det er jo bare dejligt.. eller? altså.. så længe du ikke spiser mig" sagde han og kyssede hans hage og så drillende op på ham og tænkte lidt over hvad han skulle sige, og træk lidt på skulderne af det han sagde "men det kan jeg" sagde han i en drillende tone og havde jo ikke regnet med at han ville få sex, og slet ikke op af et træ. han så på hans smøg og havde lyst til at tage den, men gjorde det dog ikke. han lod sin kæbe falde lidt ned "nej det var ikke min skyld.. det er din egen skyld, du ville jo også gerne" sagde han og rakte tunge af ham, og prikkede ham en enkel gang på næsen. og så bare stift på den "jeg spiser den på et tidspunkt" sagde han som om at han var besat, han vende sit blik op mod hans øjne og bed sig kort i læben og træk lidt på skulderne "nej.. det var ikke sådan jeg mente det, altså hvis jeg søger en kæreste så betyder personligheden virkelig meget.. men hvis jeg går i byen også bare vil havde nået, så går jeg efter det som får min opmærksomhed med det samme.. hvis du forstår?" sagde han stille og vende sit blik ned og tænkte lidt over hvad han endelig havde sagt, og var ikke sikker på om det gav den store mening dog håbede han på det. han så op på ham igen og nikkede til det han sagde "jaer det ville jeg.. nogle gange ville jeg ønske at jeg kunne vågne op en morgen også var min krop som jeg ville havde den, flotte ben og havde de samme former som en pige" sagde han og så drømmende op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 23:58

Embry nikkede stille, og smilede "jeg har ikke tænkt mig at spise dig, jeg har ganske meget selvkontrol.." sagde han og nød kysset på sin hage. "Imponerende.. så må du advare mig næste gang" sagde han og smilede skævt. "Men det ville du jo også?" sagde han, og rynkede lidt på næsen da han bled prikket på den "neeej lad min næse være" mumlede han og tog endnu et sug af smøgen og lyttede. Han nikkede forstående "okay det ser jeg mening i.." sagde han roligt, selvom han i alle henseender kiggede efter personlighed, men Danni havde også lidt ret i at det skulle være noget der fangede ens øjne. Han vippede lidt op på sine tæer, og tilbage på sin hæl, og pustede langsomt røgen ud af næsen så han mindede lidt om en drage. Han sukkede stille "Danni.. du ligner allerede en pige, men du kunne jo ikke være til fyre på den måde hvis din krop var som en piges.. jeg ville f.eks ikke være tiltrukket af dig hvis jeg vidste du var en pige.. men så kunne du selvfølgelig score hetero fyre" sagde han og trak lidt på skuldrende, det hele blev lidt forvirret i hans hoved når han tænkte over det. Han betragtede det drømmende blik, og smilede lidt af det "men alle har lov til at have en drøm så hold du bare fast i at du vil være en pige" sagde han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 08:38

Danni så drillende på ham dog med et sødt smil på sin læbe "jeg ved da at du har lyst til at spise mig, det ville jeg da også selv havde hvis jeg ikke var mig" sagde han i en drillende tone da han jo var lidt af selvglad, dog var han det ikke når tøjet kom af han's krop og det var han sikker på at dæmonen havde lagt mærke til. han tænkte lidt over det han sagde og rystede på hovedet "nej aldrig så ville jeg jo ikke få det sjove ud af det" sagde han som om at han virkelig kunne se ud i fremtiden, dog kunne han det ikke mere end alle andre personer som ikke havde den evne. han kunne dog heller ikke tænke sig sådan en evne, da det jo bare ville betyde at han ville finde ud af hvornår han ville dø. han hævede sit ene øjebryn og prikkede ham på næsen igen "nej det er min næse" sagde han og havde virkelig tænkt sig at lade som om at det var han's næse, og stjæl den på en eller andet måde. han stoppede dog hurtigt med at skulle igen til at prikke på han's næse, og lyttede på hvad han sagde og nikkede langsomt imens. han havde jo allerede scoret en hetro fyr og viste ikke om det var okay at sige det, eller om dæmonen ville flippe ud på ham over at han havde en fyr. så han stod bare helt stille og så op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 09:44

Embry smilede skævt til ham, og lænede sig frme og blottede tænder "uhm ja!" sagde han eintusiastisk, og virkede som om han godt kunne sætte tænderne i ham. Dog ville han ikke gøre det, ville aldrig kunne gøre Danni ondt det var han for kær til. Han tog endnu et sug, og skimtede kort mod nattehimlen, den var begyndt at blive sort, og stjernerne blinkede svagt bag det mørkeblå tæppe der rullede ind over Sheria. Embry sukkede tung og pustede den hvide røg ud, langsomt så det nærmest gled over læberne "min næse, ikke din" sagde han og kunne ikke lade være med at grine lidt. Han kyssede ham på panden og rettede sig op og rykkede lidt med sin nakke, træthed var ingen by i Rusland for Embry, han var ikke en af de dæmoner der ikke sov, de skræmte ham..tænk ikke at sove? Aldrig at sove.. ligesom vampyrerne, men de gjorde jo næsten heller ingen normale ting. Han tog et sug mere, og fulgte gløden på smøgen der blev ivrigt rød, og slap så filteret og betragtede gløden blive grålig igen. Han kunne meget godt lide bare at betragte det, og elskede at betragte andre ryge.. det var..fascinerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 09:56

Danni kunne ikke lade være med at give et tøsset grin fra sig, da han så Embry's tænder og rakte bare tunge af ham. og prikkede ham bare på næsen med sit finger, inden han vende sit blik kort ned på han's smøg dog så han hurtigt op i han's øjne igen "se jeg er lige til at spise" sagde han drillende selv om han ikke ligefrem ønskede at blive spist, så var han alligevel sikker på at han smagte godt. han gik helt tæt på ham og lag sine arme rundt om livet på ham "nej jeg har stjålet den.. og du kan ikke stjæle den tilbage" sagde han så sødt som han kunne og så bare op på ham som et lille barn, han plejede altid at få hvad han ville havde og i det øjeblik så ville han havde dæmonens næse. han lukkede sine øjne i da han mærkede han's læber mod sin pande og smilte bare sødt, og lod sine øjne langsomt glide op igen og så lige så barnligt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 10:05

Embry rynkede på næsen da den igen fik et tryk "det ender med min næse for en passe prikker på grund af dig.. og jeg har altid være tilfreds med min næse" mumlede han og holdt en hånd over den som for at beskytte den mod flere prik. "Ja haps haps, og så er du der slet ikke mere" sagde han med et trist suk, og himlede med øjnene og grinede lidt. "Hvis du ikke holder op med at genere min næse så voldtager jeg dig!" drillede han, og trykkede ham sigende ind til sig. "Hvad skal jeg så sige til folk når de spørger hvor min næse er?" spurgte han, og så smilende på Danni og betragtede det søde smil der lå på englens læber "charmetrold.." mumlede han, og rodede ham kærligt i håret. Han kunne godt lide bare at stå sådan, selvom han til tider kunne være ret utålmodig. Han smed cigaretten, og trådte på den med snuden af sin sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 10:17

Danni prøvede at se efter han's næse, men kunne ikke se den dog blev han ved med at prøve og så chokket efter den. han vende sit blik op mod han's ansigt igen og smilte "du kan ikke overleve at leve uden mig" sagde han i en drillende tone og lod sig bare blive trukket ind til ham, han lag sit hoved lidt på skrå og gav et grin fra sig som blev stoppet lige så hurtigt igen. han trykkede sig ind til ham og lod sine fingere glide op på han's brystkasse "jamen så vil jeg da med glæde genere din næse.. du kan nemlig ikke voldtage en som med glæde går med til det" sagde han og rakte kort tunge af ham, og synes at det var meget hyggeligt at stå tæt på dæmonen og snakke om mærkelige ting "tror du ikke også at du har fået nok?" spurgte han om og så lidt tænkene op på ham da han hørte hvad han sagde, han træk lidt på skulderne "det ved jeg da ikke.. det er jo dig som ikke ejer en næse længere" sagde han og synes at det lød meget sjovt at en dæmon gik rundt uden en næse, han tog sin tunge lidt ud og bed i den mens han blikkenede med det ene øje op til ham. han tog hurtigt sin hånd ind når han mærkede han's hånd i sit hår "mmh.. og du kan lide det" sagde han og vrikkede lidt med sine hofter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 10:33

Embry fjernede dog sin hånd da det efterhånden var ret nederen bare at stå og holde for sin næse, og kiggede på Danni "du har virkelig høje tanker om dig selv lille engel" grinede han, og trykkede endnu et kys mod hans pande. Embry fulgte hans fingre med sine øjne, og smilede skævt, der skulle lidt mere til at tænde ham så han grinede bare "nej det er sandt nok, men så må du lade være med at gå frivilligt med til det, det er jo meningen det skal være en straf for at have taget min næse?" sagde han næsten opgivende, og grinede lidt. "Jeg er en dæmon, det er fysisk umuligt for mig at få nok" sagde han med et skævt smil, og elskede at drille Danni som han drillede ham. "ja men det var dig der tog den" mumlede han og så anklagende på ham, han ville være ret nederen over at miste sin næse... det ville være ligesom Michael Jackson?! Og han var ikke fan af Michael Jackson. Han blinkede kort igen, og grinede lidt "det kan jeg sikkert" sagde han med et lille træk på skuldrende og smilede ned til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 10:50

Danni blottede sine hvide tænder når han så dæmonens næse igen, og skynde sig at prikke på den inden han mærkede han's læber mod sin pande og smilte "nej jeg ved bare hvor lækker jeg er" sagde han og vrikkede lidt videre med sine hofter, inden han stoppede med at gøre det og så bare op på ham. han lod sin kæbe falde lidt ned og blev ved med at se sødt op på ham, han begynde at nusse han's brystkasse med sine fingere "jamen så må du gøre det til en straf" sagde han og bed sig i den ene side af sin læbe, og tog fat i han's trøje og skubbede ham op af et træ "du skal passe på hvad du siger.. ellers er dine bukser snart af... og den store og dejlige du har mellem benene, kan på få sekunder blive kærtegnet af mine læber" sagde han i en drillende og fræk tone for at drille ham lidt, han træk derefter lidt på skulderne af det han sagde "ja da" sagde han og ville med glæde tage han's næse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 11:09

Embry rynkede igen på næsen og grinte "den er altså ved at blive øm, du mishandler min næse.. måske skulle jeg kalde på hjælp" sagde han og så ud som om han overvejede at skrige på hjælp. Embry skulede lidt til hans hofter med et smil "ja klart.." sagde han og himlede med øjnene før han grinede. Han lyttede til Danni og rystede på hovedet, men nød at blive nusset "det går jo ikke hvis du ikke angrer hvad du har gjort?..desuden kunne du da ikke klare en omgang mere, du ville jo dø af iltmangel" sagde han drillende og lagde hovedet på skrå med et skævt smil. Han lod ham overraskende roligt skubbe ham op af et træ "nu føles det mere som om jeg bliver voldtaget.. hvornår var det lige vi skiftede roller?" spurgte han med et lille grin, og prikkede ham i panden der hvor han havde kysset ham. "Min næse er min og du får den altså ikke.. basta" sagde han fast, og lagde armene over kors og så på ham for at afvente reaktionen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 11:23

Danni så op på ham og hævede det ene øjebryn lidt, han lod sin tungespids glide hen over læberne og smilte kærligt "siden du bruger din mund mere end at handle" sagde han på en kærlig måde, og rakte hurtigt tunge af ham over det han havde sagt til ham. han trykkede ham op af træet selv om han var sikker på dæmonen næsten ikke ville kunne mærke det, han havde ikke den store styrke og derfor også undgik at skulle skubbe eller bære tunge ting "jeg kan godt klare en omgang til uden at dø" sagde han og ville jo et eller andet sted, helt havde sex flere gange om dagen hvis han kunne slippe afsted med det. han prikkede hurtigt på han's næse og rystede på hovedet "jeg så den først" sagde han som om at han var et lille barn som bare ville havde et stykke legetøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Jul 2010, 11:32

Embry så på ham og betragtede først hans tunge og derefter smilet på hans læber, og smilede varmt tilbage "men det er ikke nogen afstraffelse" mumlede han som et barn der ikke fik sin vilje, og rynkede sigende på næsen, og så kort rundt, inden hans blik kom tilbage til Danni. Han lod ham trykke ham ind mod træet, og lænede roligt sin ryg op af det. Han snappede ud efter hans finger med sådan en hurtighed at han næsten havde taget en bid af den hvis ikke han var god til afstandsbedømmelser "nej, jeg så den først for jeg så den i et spejl før du gjorde" sagde han og prikkede ham på næsen og smilede. Han stirrede lidt på fingeren, og bed alligevel i den. Ikke hårdt nok så det gjorde ondt, mere en slags nap. Det kunne måske afholde Danni fra at mishandle hans næse i nogen minutter..håbede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
efterladt i skateparken - Embry
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Alene på skateparken
» efterladt igen - Fellix
» Efterladt i Van Martes Park
» Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy//
» Alene, efterladt og forslået.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: