Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 efterladt i skateparken - Embry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 04:58

Embry så på hende og smilede muntert "nej.. spøjst nok forsvinder lugten fra min krop, det går nok lidt mere ud over min ånde.." sagde han, og skar en grimasse, hans ånde var ikke altid særlig frisk på grund af hans ekstreme rygning. Han nikkede til at Danni sagde god for at gå en tur, og gik med ham da han blev trukket afsted. Han så ned på Dannis lille hånd i sin. Embry havde også lange fingre, men en smal hånd. Han så sig lidt omkring "såå.. Danni.. hvad arbejder du med?" spurgte han, for at finde på noget at sludre om. Han strakte sig lidt igen, og så på hende. Hun var blond.. bemærkede han til sin store overraskelse. Han så ellers næsten kun sorthårede mennesker, og væsner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 05:13

Danni så bare ned på jorden, mens han gik uden at vide hvor han endelig gik hen. han så op på ham og smilte stort og grinte stort af ham "ak.. så kan man jo ikke kysse dig uden at få den forfærdelige smag" sagde han og prøvede at lige en der skulle kaste op, men kom hurtigt til sig igen og blottede sine hvide tænder i et smil. han så kort ned på deres hænder, inden han hurtigt så op på hans ansigt igen "jeg arbejder ikke med nået.. jeg går jo bare i skole" sagde han og hadet virkelig at gå i skole, men han viste at han skulle blive ved med til det. til han havde gået i skole i de år han skulle, inden han fik lov til at opgive det "hvad arbejder du så med ?" spurgte han hurtigt op for at lade være med at snakke om sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:20

Embry så på Danni, og gik med hende. "Ak ligefrem?... tja det er jo ikke fordi jeg smager af nikotin.." sagde han og grinede lidt, mens han rystede på hovedet, mens Danni lignede en der skulle brække sig. "Nå ja det kan man jo også" sagde han, og havde selv kun gået i folkeskole og på stx, alment gymnasium. Han så sig lidt omkring, og trak Danni med ned af en sti der førte lidt væk fra skateparken. Han fiskede sin cigaretpakke op igen, og placerede en i mundvigen, mens han lyttede til hans spørgsmål. "Jeg skriver sange" sagde han og smilede muntert til hende. Han tændte cigaretten, og tog et sug af den og pustede røgen ud. Han så lidt på Danni, og lagde hovedet på skrå, hun virkede meget spinkel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:30

Danni så op på ham og nikkede stille og smilte stort "jepp.. så er der jo en indre chance for at jeg får et kys" sagde han og fik den lyserøde farve frem på sine kinder igen, selv om han jo elskede at lave lidt sjov. så kunne han bare ikke lade være med at rødme, han lod sig bare blive hevet med og gik hurtigt op ved siden af ham igen. han så kort efter hans smøg og rystede på hovedet "du ryger alt for meget" sagde han og nikkede til det han sagde "okay sejt nok" sagde han og gav hans hånd et klem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:57

Embry så på hende og smilede bare af det hun sagde "jeg er nu mere til fyre snuske.." sagde han drillende og gav hende et lille kys i håret. Han så lidt rundt. Han bemærkede godt den røde farve i hendes kinder. Han så lidt fremad og grinede så ved det næste hun sagde "ja og du gentager dig selv alt for meget" sagde han og så på hende med et skævt smil. Egentlig var Embry biseksuel, men han var nok mest til fyre, det var i hvertfald dem han faldt for når det endelig var, og det var ikke så tit. Han tog endnu et sug og nikkede stille "ja det er okay, jeg får snakket med en masse forskellige mennesker" sagde han og grinede lidt, og gav hendes hånd et klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:06

Han så stille op på ham og kunne ikke holde et grin tilbage, han lag hurtigt sin anden hånd foran sin mund. og havde det virkelig svært med at holde sig tilbage "jamen så er vi begge det jo.. så kan du jo godt kysse mig" sagde han og hævede det ene øjebryn af det, han tænkte ikke så meget over det og træk bare på sine skulderne "jamen.. du skulle lære at stoppe med at ryge" sagde han i en drillende tone og rakte tunge af ham, han kunne ikke selv finde ud af at skrive sange. og kunne bestemt bedre lide at høre på musik, hans tommelfinger begynde at bevæge sig på hans hånd og nussede den blidt "ja det er jo altid skønt at snakke med en masse mennesker" sagde han og smilte kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:27

Embry så lidt uforstående på hende "okay det er bare underligt.. vil det sige du er lesbisk?" spurgte han så og så lidt undrende på Danni. Pludselig så han lidt mere oplyst ud i ansigtet "du er jo en fyr!" sagde han så og smilede stort, nu forstod han bedre at der også havde været et eller andet ved ham. Men det var nu alligevel lidt sært at skulle vende sig til at han var af Embrys eget køn. Han mærkede den blide nussen af sin hånd og nød den "ja og væsner" sagde han, og så lidt rundt. Der var dog væsner Embry ikke var så glad for at møde en mørk nat, han var ikke den største fan af vampyrer på grund af deres kølighed og det at de kunne sno en om deres lillefinger så let som ingenting. Han hadede at se det når han var i byen, når en eller anden menneskepige eller dreng blev lokket i døden. Han gjorde det jo egentlig også selv, men alligevel.. han lod ikke folk lide og han slog ikke ihjel så ofte, det sås jo også på hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:42

Danni kunne ikke lade være med at grine når han blev kaldt lesbisk, og rystede på hovedet af ham "jamen så ville jeg da også helt klart kysse dig" sagde han og stivnede lidt i kroppen når han blev kaldt en fyr, det hadet han virkelig at blive kaldt da han ikke følte han var en. han så op på ham og træk på skulderne "jeg har nået mellem benene som piger ikke har.. men ellers er jeg en pige fra top til tå" sagde han og ville heller blive kald en pige som det var det han følte sig som, han vende sit blik ned mod deres hænder og smilte lidt "ja det er jo også rigtigt nok.. kan godt lide at møde nye personer" sagde han og vende sit blik op mod ham igen, og smilte lige så sødt som altid. han stoppede op og træk ham hen til sig "nå.. men jeg synes jeg fortjener et kys, ellers så stjæler jeg din smøg igen" sagde han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:03

Embry så på ham "klart.." sagde han og grinede lidt. Han bemærkede godt Dannis udtryk i ansigtet da han bemærkede at englen rent faktisk var en fyr, men der var vel også en grund til at han klædte og opførte sig som en pige, så Embry ville ikke drille ham, men det var meget rart at vide hvad Danni var. "Hvis det hjælper noget så troede jeg virkelig på at du var en pige.. undskyld er en pige" sagde han og smilede til ham. "Mmm.. det er i hvertfald lærerigt at møde andre.. i nogen tilfælde.. andre gange er det nogen idioter man render ind i" sagde han, med en grimasse. Han stoppede op da Danni standsede og så på ham da han trak ham hen til sig. Han hævede et øjenbryn og smilede skævt "nå det syntes du?" spurgte han, og tog sin smøg og smed den på jorden og trådte den ud så den slukkede. Han lænede sig tættere på Danni, og vædede kort sine læber med tungespidsen. Han elskede at trække tiden ud med sådan noget, det var mega grineren når folk blev utålmodige og bare ville have det kys. Han kyssede ham kort på kinden, tæt på munden "og du skal ikke tage mine smøger" hviskede han mod hans læber, inden han kyssede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:11

Danni så på ham og grinte lidt af ham, han følte sig som en pige så havde ikke nået imod at blive kald det. han ville jo også helst blive kald det "jamen det er jeg jo bare glad for.. så ved jeg jo at det virker" sagde han i en drillende tone, han lukkede sine øjne i når han mærkede kysset på sin kind og åbnede dem igen "måske ikke.. men så må du jo stoppe mig" hviskede han inden han mærkede hans læber, og lag hurtigt og forsigtigt sine hænder på hans kinder. han begynde at kysse dem blidt, mens han's øjne lukkede sig langsomt i og han trykkede sig ind til ham med et svagt smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:32

Embry overvejede lidt hvordan det kunne være at Danni hellere ville være en pige, men det var vel bare en fornemmelse at han måske ikke burde være en dreng. Han kyssede fortsat Danni, og lagde armene om ham og trykkede ham ind til sig. Det var egentlig længe siden han bare havde fået et kys, medmindre man tænkte på han og Cisses møder der startede ud med at den ene forskrækkede den ene, og den anden gav et smækkys til den der havde forskrækket den anden. Han mærkede godt Dannis hænder på sine kinder, og smilede let af det. Egentlig havde han ofte problemet med at folk troede at han var en pige, og han fandt det utrolig irriterende, okay han gik med neglelak, og okay han havde halvlangt hår og eyeliner på, men det gav ham stadig ikke bryster og lys stemme! Han slap kysset efter lidt tid, og smilede skævt "så nu fik du din vilje.." hviskede han og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:41

Danni blev ved med at kysse ham, og elskede fornemmelsen af andre's læber mod han's egne. han lod sine arme glide omkring nakken på ham og lod sig bare komme tætter på ham, hans øjne var lukkede og han kunne ikke lade være med at smile. da han et eller andet sted ikke havde troet at han ville kysse en anden denne dag, men alligevel var han glad for det. han mærkede at hans læber røg væk fra hans, og han åbnede langsomt sine øjne og lod sin tungespids glide hen over sine læber. han så stille op på ham og nikkede "ja det gjorde jeg.. og det er jeg glad for" sagde han stille og lod sine forblive tæt omkring nakken på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:53

Embry så på ham, Danni var egentlig ikke så meget mindre end han var og det var faktisk meget rart for så behøvede han ikke gå helt ned i knæ for at holde om englen. Han pustede en tot af sit røde hår bort fra sine øjne og så ind i Dannis øjne "ja selvfølgelig, det er altid godt at få sin vilje hvis man kan" sagde han og smilede skævt. Embry så kort efter en gammel dame der så en smule forargret ud over at to mennesker sådan viste følelser offentligt. Han nussede Danni lidt på ryggen "hvad så nu?" hviskede han drilsk, og trykkede sin næse mod hans, og nappede ham kort i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:01

Han så stille på hans ansigt og kunne ikke lade være med at smile, han så efter hans tot hår og synes at det så meget sjovt ud. han vende dog hurtigt sit blik mod ham igen "jeg får altid min vilje, hvem ville kunne sige nej til mig?" Sagde han i en drillende tone, og viste at sine egne forældre havde det med at sige nej til ham. men det var dog også bare for at beskytte ham, og det viste han dog også godt. han begynde at nusse hans nakkehår og gav et lille grin fra sig "tror du at du kan få mere end et kys?" spurgte han drillende om og pustede på ham når han mærkede hans næse mod sin, han fjernede dog ikke sit blik fra ham og lod ham bare nappe i sin læbe "hej det er min læbe" sagde han og gav et tøsset grin fra sig og trykkede sig så godt han kunne tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:10

Embry grinede lidt "det er jo det" sagde han og smilede skævt. Han overvejede lidt om Danni syntedes det var sjovt at score heteroer som troede at Danni var en pige, og så se deres ansigt hvis de skulle have sex. Embry fandt det i hvertfald mega grineren at være i byen og fyre troede at han var en pige hvis de ikke havde set ordentligt på ham eller var rigtig fulde. "Jeg er sikker på at du er snot forkælet" sagde han i samme drillende tonefald for at give lidt igen. Han nød at blive nusset i nakken, og lukkede sine øjne på klem "jeg kan få noget hvis jeg vil, men det var nu dig der bedte om kysset lille ven" sagde han smilende og lukkede kort sine øjne og rynkede på næsen da Danni pustede ham i ansigtet. Han åbnede øjnene lidt igen ved det han sagde "hmmm.. nej" sagde han bare og nappede ham igen i læben dog kun med sine egne læber da han ikke ville skade englen med sine lidt skarpere tænder, og bemærkede godt at han kom tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:18

Danni gav et lille grin fra sig og havde det altid bedre når folk viste hvem han var, og derfor holde han sig stort set så meget væk fra sine venner som muligt "nej vel? .. uuh jeg vildt forkælet, det er jo hårdt at være en pige og man skal bruge mange penge på at være lækker til jer drenge" sagde han og havde det jo bedst med at blive kaldt en pige, og derfor kalde han sig også selv en pige. han nussede ham videre i nakken og så lidt snobbet på ham "så du tror du bare kan få nået af mig.. der er nået du har misforstået der... jaer? men som om du ikke selv gerne ville kysse mig" sagde han og bed sig kort i læben, inden han slap den igen og hævede det ene øjebryn af ham. han havde glemt alle omkring dem og var endelig ligeglad med dem "j.." nået han bare at sige når han mærkede at Embry nappede ham i læben igen, han kunne ikke gøre andet end at smile af det og kunne jo virkelig godt lide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:41

Embry rystede på hovedet og himlede lidt med øjnene, men han kunne ikke lade være med at smile "nej det må være meget hårdt, jeg har lagt mærke til det, både neglelak og eyeliner er steget i pris" sagde han i et dramatisk tonefald, selvom hans forbrug af makeup ikke var særlig vildt. Han nød stadig at blive nusset, og lyttede smilende til hans pladder "jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ville kysse dig eller kysses for jeg kan godt lide kys" sagde han og smilede uskyldigt. Embry smilede bare muntert over at Danni ikke rigtig kunne sige noget da han nappede ham i læben igen. Han slap hans læbe og gav den et lille kys, han kunne fornemme Dannis hjerte banke gennem hans trøje, og det beroligede ham lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:55

Danni kyssede ham let tilbage, inden han så på hans øjne igen. han gav et lille grin fra sig som blev stoppet lige så hurtigt igen, og han gav et suk fra sig og viste ikke hvad han skulle gøre. det var jo helt naturligt og grine en gang imellem, men det var ikke så sjovt når man følte at ens grin lød som en dreng selv om det ikke gjorde det. han rullede dog med øjnene af det "ja ikke? også tænk på hvor meget vi piger bruger?" sagde han og nussede ham videre med sine fingerespidse, han bed sig kort i læben og slap den igen "kysse er godt.. men jeg ved at du godt kan lide at kysse mig" sagde han og træk langsomt sine ben op og lag dem omkring livet på ham, han blev bare ved med at kysse ham og lukkede sine øjne i. han fugtede kort sine læber med sin tunge, inden han trykkede dem ømt mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:06

"Vi piger?" spurgte Embry i et sært tonefald der lød både fornærmet og forskrækket "jeg er aldeles ingen pige! slut bum pasta" sagde han, og grinede lidt. Han nød at blive nusset, det var en af hans store svagheder når det gjaldt andre. Han nussede Danni lidt på ryggen igen, og havde egentlig ikke tænkt over Dannis grin da det lød som et normalt grin. "Nu skal du ikke få for høje tanker om dig selv.." sagde han drillende selvom han godt kunne lide kys, og Danni kyssede ikke dårligt det var helt sikkert. Han lagde mærke til at englen pludselig sad oppe i favnen op ham og han flyttede sine hænder ned under hans røv så han ikke faldt ned, og mærkede igen Dannis læber mod sine, og kyssede med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:12

Danni blev ved med at kysse ham i et stykke tid, til han ikke kunne holde sit grin tilbage. han træk sit hoved lidt tilbage og grinte stort, og kæmpede for at stoppe det selv om det var svært. han fik dog gjort det til sidst, og så bare stille på ham med kærlige øjne "altså jeg mente ikke dig.. jeg hentydet til hos piger.. altså mig og alle andre piger" sagde han og bed ham drillende i næsen, mens han havde lagt mærke til hans hænder under sin røv. som han slet ikke havde nået imod, han elskede jo når fyre rørte ved ham "jeg kan ikke havde højre tanker om mig selv end jeg allerede har??" sagde han og træk sin mund over i den ene side, inden han lod den ryge på plads igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:41

Embry mærkede at han brød kysset, og betragtede Danni der tilsyneladene havde fået grineflip. Han kunne ikke lade være med at smile lidt og fnise lidt af hans latter, det smittede en smule af på ham, og han grinede lidt. "nåå.. dig og alle andre.. kvinder og drags og.. ja" sagde han og smilede lidt, og rynkede på næsen "ikke bide i min næse" hviskede han i et lettere ynkeligt tonefald, og gned kort sin næse. "Nej det er selvfølgelig rigtigt nok" sagde han og smilede drillende, men havde ikke lyst til at drille ham mere. Han holdt ham fortsat oppe så han ikke faldt ned, det var jo nok lidt svært at holde sig oppe bare ved hjælp af hans nakke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:56

Danni så stille på ham og nikkede til det han sagde "ja nemlig.. det er som om alt bliver dyre og dyre" sagde han og rullede med øjnene igen, inden han hørte hvad han sagde og slikkede ham over næsen "jeg synes din næse er sød.. som et godt stykke slik" sagde han og så ham ind i øjnene og var virkelig glad for at han havde blevet og ikke gået med sine venner, da han var glad for at havde mødt Embry "må jeg godt spise den ?" spurgte han om og bed blidt i spidsen af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:20

Embry rystede bare lidt på hovedet af Dannis pigelige sind "det tvivler jeg ikke på" sagde han og smilede skævt. Han rynkede lidt på næsen igen "ikke voldtage min næse den har ikke gjort noget" mumlede han og kyssede ham på hagen. Han hævede et øjenbryn "slik ligefrem?" spurgte han undrende, og så lidt på sin næse, før han mødte Dannis øjne igen. "Neij du mp ikke spise den!" sagde han hurtigt og trak sit ansigt bagud så Danni ikke kunne nå. Han så lidt rundt "vil du ned og stå igen?" spurgte han og smilede så, for det kunne jo godt være at han ville stå lidt igen. Embry vædede kort sine læber og så rundt på stien, og så så på Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:26

Danni så bare på hans næse med store øjne, og bed blidt i den han så hurtigt efter den når dæmon'en træk sit hoved tilbage. han så næsten bedende efter han's næse "den smager så godt" sagde han og prøvede at se hvis han kunne nå den, men dog uden nået held. han så ned på jorden og rystede hurtigt op hovedet, og lag sine ben tætter omkring ham "er jeg da tung??" spurgte han om og fulgte hans blik rundt på stien, inden han så på ham igen og smilte stort og begynde bare at kysse hans hals "så tager jeg jo bare det næst bedste" sagde han og smilte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:43

Embry så på ham "det kan godt være men det er altså min næse" sagde han og smilede lidt. Embry rystede på hovedet, Danni var ikke tung, og selvom Embry var ret tynd og ikke så ud til at kunne løfte voldsomt meget var han faktisk udholdene nok til at kunne bære en anden person. Han havde også båret rundt på Cisse i Van Martens park engang, og det var gået fint "nej du er ikke tung" sagde han og smilede skævt til ham. Han blev overrasket over kyssene på sin hals "ja det er du nok nødt til" hviskede han, og nød kyssene. Han smilte og klemte Danni tættere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
efterladt i skateparken - Embry
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Alene på skateparken
» efterladt igen - Fellix
» Efterladt i Van Martes Park
» Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy//
» Alene, efterladt og forslået.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: