Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 efterladt i skateparken - Embry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:49

Han lukkede sine løse bukser, og sukkede over problematikken over at han aldrig kunne finde bælter der passede til ham, medmindre han skulle i børneafdelingen og ende med at have et batman bælte, og det var bare.. pædofilt. Han grinede lidt af tanken og så over på ham, og rystede på hovedet "jeg skal ikke have noget, og du er sød" sagde han og smilede varmt til Danni. Gaver var ikke noget han havde fået, og var ikke noget han havde tænkt sig at begynde at få, det var ganske simpelt overflødigt, han ville hellere have at folk omkring ham havde det godt. Han lagde armene om Danni og trykkede ham ind til sig igen "jeg går jo ikke min vej for altid, vi ses jo igen" sagde han og smilede skævt, inden han kyssede Danni på panden endnu engang, og slap ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




efterladt i skateparken - Embry - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: efterladt i skateparken - Embry   efterladt i skateparken - Embry - Page 8 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:55

Han så stille op på ham og nikkede til det han sagde, han fjernede nået af sit pandehår og nød kysset på sin pande "jeg kommer stadig til at savne dig" sagde han og gik op på sine tæer og kyssede hans kind en enkel gang, inden han træk sig tilbage igen og smilte sødt til ham "når men jeg vil ikke holde dig tilbage længere, og mine forældre vil sikkert havde jeg snart skal komme hjem" sagde han og havde endelig ikke lyst til at gå, da han jo virkelig havde det hyggeligt med dæmonene "men... vi snakkes" sagde han og vende sig om og begynde at gå, han vende sig kort om og smilte til ham inden han forsatte sin vej hjem

//out//
Tilbage til toppen Go down
 
efterladt i skateparken - Embry
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Alene på skateparken
» efterladt igen - Fellix
» Efterladt i Van Martes Park
» Efterladt i spøgelseshuset \\\\Andy//
» Alene, efterladt og forslået.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: