Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:55

Hun kiggede på lemmet som lå ved hendes hoved, hun snappede efter det for sjov og fik så fast i det så hun kunne sutte på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det hele og mærkede godt at hun fik fat i hans lem og nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:01

Hun kiggede på ham og fik så set op på kameraet igen, hun kunne smage igenting da hun suttede på lemmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:13

Han kiggede på hende og tog sit lem ud af hendes mund og flyttede sig ned mellem sine ben og nussede sit lem mod hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:18

Hun kiggede ned ved sit undrliv og tænkte lidt på om han bare kneppede hende og så skred fra hende som alle andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod stille og roligt sit tykke lem køre op i hende og nød det "er du stram Nitaki"spurgte han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:27

" Det må du jo prøve at finde ud af " sagde hun frækt og mærkede han var kommet et lille stykke op i hende " du behøver ikke være forsigtig" sagde hun med et frækt glimt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:32

Han kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og kørte sig helt i bund og kørte så frem og tilbage inde i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:37

Hun kiggede på ham med et smil på sine kønne læber " Åhh" stønnede hun da han kom helt op i hendes underliv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med det de lå og havde sex sammen mens de optog det hele
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:43

HUn lå og kiggede mens hun stønnede hans navn flere gange, hun nød det, det var skønt og dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 08:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med det og kørte helt i bund være gang han kørte ind i hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 09:12

Hunh stønnede kort og langsomt hans navn " Ray åh bliv ved " hun kiggedre på ham med nogle frække smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 09:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er så lækker nitaki"sagde han med et smil på sine læber og blev ved med det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 09:57

Det var skønt og hun nød det " HVor er det dejligt " sagde hun roligt mens hun stønnede bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 10:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det rigtig godt"sagde han med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det.
Han tog hende på brysterne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 11:13

Hun kiggede på ham og bed sig i underlæben det var svært at stå imod da hun havde håndhjern på, hun nød bare at være sammen med ham, både sexen og ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 11:23

Han smilte og blev ved med det og lænede sig ned til hende og kyssede hende på munden stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 11:30

Hun gengav kysset og kæmpede mod håndhjerne, det var sexet at være bundet fast, men det var aligevel rart at kunne støtte sig til noget. Det var skønt at han havde lyst til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 11:37

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og tog og fik håndjernede løsnet igen så hun var fri mens han blev ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 11:40

Hun stønnede og lod sig gribe fast i hans dyne og lan, hun smilede til ham " det er skønt " stønnede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 11:53

Han smilte til hende og nød det lige så meget som hende og blev ved "det er godt"sagde han med et smil på sine læber og blev bare ved og kyssede hende på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 12:14

Hun var virkelig glad for at være der med ham " Du er god til det her " sagde hun og lodstirre på den dejlige Ray.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 15:13

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det.
Han tog hende på brysterne og nød det "tak det du også"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 00:50

HUn kiggede op på ham og smilte så og blev ved med at stønne.
" Åh Ray " stønnede hun når ramte nogle af hende g-punkter.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: