Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 06:57

Hun smilte lidt og fik så bredt smilet ud på hele munden " Det er bare skønt at vide " sagde hun og bukkede sig ned for at komme til at kysse ham, men i stedet for snappede hun efter han, på en sjov måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:03

Han smilte til hende "det var da bedre med det smil der"sagde han og trak sit lem ud af hende og drejede sig rundt så han kom øverst og grinte efter hun havde snappet efter ham på den sjove måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:07

Hun kiggede på ham og smilte bare, hun fik bidt fast i hans underlæbe mena han sad ovenpå hende " Du er bare skøn " sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:17

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rykkede sit hovede ned mellem hendes ben og gav sig til at slikke hende og nussede hendes røvh'l med en finger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:20

Hun kiggede ned mellem hendes ben hvor han lå og slikkede hende, hun bed sig i underlæben da det var så skønt, hun kunne mærke hans finger som nussede hendes røv, det kilede en smule og hu¨n smilte bare af tanken om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:27

han blev ved med at slikke hende og lod så fingeren køre ind mod hendes røvh'l og den kom stille op i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:33

Hun havde sat sit blik på ham, og hun fjernede det ikke, det var underligt, for hun var forelsket, men nu var hun det faktisk i to.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:38

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kørte fingeren frem og tilbage og slikkede hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:39

Hun mærkede hvordan hans finger blev trukket gennem hendes røv, af en aller andne grund havde hun lyst til blod, men hun kunne holde det i sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:45

han kiggede på hende og stoppede med at slikke hendes underliv og tog fingeren ud og kom op til hendes hovede og kyssede hende på munden og satte sit lem mod hendes røv og pressede sig mod og kom stille op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:48

Hun kiggede ind i hans øjne, mens han kyssede hende på munden, det var underligt at man allerede gik i seng med hinnanden første møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 07:58

Han smilte og kørte sit lem frem og tilbage i hendes røv.
Han smilte bare til hende og nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 08:00

Hun lod sig bare stønne og det vidste bare at hun godt kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det hele sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:32

" Er det godt?" Spurgte hun og stønnede endnu. Skønt var det og dejligt osse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:34

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved "ja da det er dejligt"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:41

Hun stønnede højt vær gang han ramlede ud og ind af hende " Det var godt " sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:46

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det "er det godt at blive knaldet"sagde han og bukkede sig ind over hende og tog hende på brysterne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:53

" Ja det er det " Smilte hun og mærkede godt hans berøringer på hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:57

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved og kom til sidst inde i hendes røv og nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeSøn 09 Jan 2011, 07:00

Hun stønnede højt og nød da han kom helt op i hendes røv og hun begyndte hun at lave bevægelser med røven. " Åh! RAY! BLIV VED!" Stønnede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 04:56

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nikkede til det og blev ved med at knalde hende i røven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 05:26

Hun kiggede lidt tilbage på ham og smilede frækt, hun rev sig ud af ham og begav sig ned mod hans lem og hun begyndte at sutte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 07:09

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det hun gjorde ved hans lem det var dejligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitimeOns 12 Jan 2011, 19:57

Hun sukkede, ved en lyst af at bide ham i skridtet, hendes tørst var begyndt at komme igen. Hun løftede hovedet og kiggede op på ham " Ray jeg er sulten " sagde hun og kiggede lidt tikkende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: