Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 01:29

han kiggede på hende med et stille smil "er du sulten men hvad vil du ha jeg skal gøre ved det"spurgte han og kiggede bare på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 02:29

hun rykkede sig op ved ham og kyssede ham på halsen også rykkede hun sig helt op til ham så hun kyssede ham " Ja jeg tænkte på om jeg...? Om jeg måtte suge noget af dit blod " Sagde hun og bagefter var hun helt tavs, for han var jo skøn, men måske ville han aldrig tillade at hun sugede en smule af hans blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 04:22

Han kiggede på hende "du vil suge mit blod"sagde han og kiggede op hende "hvorfor mig men okay men gør det hurtigt okay"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:08

Nitaki kiggede på ham og begav sig ned ved hans flade vorte og der begyndte hun først at suge sig fast som en igle og så begyndte hun at bide, blodet flød ind i hendes mund i store mængder. Og hun kunne ikke stoppe igen, kun et mirakel kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:22

Han kiggede på hende og tog fat i hende da hun havde fået nok syns han og fik hen væk fra sig af "hvad pokker har du gang i"sagde han og kiggede på hende og var ved sit bristepunkt til at blive sur over hvad hun gjorde det var ikke det han mente hurtigt betyder hurtigt og ikke bare bliv ved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:26

Nitaki kiggede hen på ham og førte hænderne for hovedet for at dække det blod der hang ned af munden på hende " RAY! " Sagde hun med en lidt vred stemme, hendes lyst til blod gik gennem hendes krop og ja hun var skræmt, hun rykkede sig hen til ham og lagde hovedet på hans brystkasse, og langsomt kiggede hun tilgivende op på ham og som om han skulle hjælpe hende med at komme igennem det hele, hendes blik var meget tikkende, og det var som om han skulle hjælpe hende langt væk fra blod om så det skulle tage 100 år.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:34

Han kiggede på hende "nitaki hvad vil du ha jeg skal gøre for at kunne gøre noget i det hele taget det er som om du ikke er dig selv lige nu hvad går der af dig kan du ikke styre dig når du sulten"sagde han og kiggede på hende for det kunne jo nemlig godt virke sådan når det kom vil stykket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:36

Hun kiggede op på ham og kiggede så lidt rundt " Det er nok bedst jeg går nu ?" Sagde hun, men det var noget med at hun ikke var god til at styre sin lyst når hun var sulten, så hun havde bare lyst til at angribe når hun var sulten, men hun kunne ikke få sig til at springe på ham igen, hun følte hun måtte væk fra ham inden hun skadede ham endnu mere end han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:55

Han kiggede på hende "er der ikke en lysning på det"spurgte han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTors 13 Jan 2011, 07:57

Hun kiggede op på ham og lagde en hånd på hans vorte og så blødte det ellers på hendes hånd, hun havde ellers ikke lyst til at gå, men hendes lyst til blod blev ved " Ray jeg ville ønske, men jeg har bare lyst til dit blod " Hun smilede skævt og hun var virkelig fristet til at kysse ham nu igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeLør 15 Jan 2011, 10:30

Han kiggede på hende "så må man jo spænde dig fast eller noget for vil ikke ha du går nu"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:22

Hun smilede stort over hvad han sagde " Eller vi kunne se den video vi har lavet " sagde hun med et stort smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:28

Han kiggede på hende "det kan vi skam godt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:29

Hun tog ham i hånden og kyssede ham på læberne. Hun ventede på at de tog kamereaene ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:31

Han kiggede på hende og gav sig til at tage dem ned fik det sat sammen til en film og satte den på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:32

Hun satte sig helt op af ham og kiggede så på ham og kyssede ham igen, hun kiggede på videoen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:36

Han kiggede på hende med et smil og der skete jo alt det de havde lavet sammen mens de havde haft sex både i hendes underliv og hvor hun fik den i røven og sådan nogen ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:40

HUn følte sig dum, men så kiggede hun op på ham, han var begyndt at blive kold for hende, men hun ignorede det bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:44

Han kiggede på hende "nitaki du skal skam ikke tro jeg glemmer dig på noget tidspunkt men hvad skal vi med den skal den tjene os penge eller skal den stå og samle støv"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:49

Hun kiggede op på ham " det må du helt selv bestemme " sagde hun og tog ham i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:54

Han kiggede på hende "jamen nitaki du er jo med i den så du er medbestemmende"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 08:59

Hun kiggede ne smule ned " Jeg ved det, men det må du helt selv bestemme, for det var dit forslag " sagde hun og fjernede noget hår der gled ned i hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitimeTirs 18 Jan 2011, 09:01

Han kiggede på hende "Okay søde"sagde han og kiggede bare på hende og lagde sin hånd på hendes mave og nussede hende på maven
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: