Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:33

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og klappede hende på numsen og kyssede med og nød det hele
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:36

Hun kiggede klart på ham, med sine brune øjne, men hun tog fast om hans hånd og begyndte så at kysse hans fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik den anden hånd hun ikke kyssede til at nusse hende mellem bene uden på hendes tusser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:43

Hun kiggede ned på hans hånd der nussede hende ude på trusserne " Dejligt " sagde hun og kærtegnede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:46

Han smilte til hende "det godt"sagde han og pressede lidt på med sine finger uden på hendes trusser så det blev bedre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:48

Nogle gange ramte han hendes klitoris og det var faktisk dejligt, og skønt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:53

Han smilte til hende "er det godt"sagde han med et smil på sine læber og gav sig stil at tage hendes trusser af hende og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:12

" ja det er det "smilte hun til ham og da han var ved at smide hendes trusser sad hun og kiggede ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik hende ned og lægge på sofaen og kørte ned af hendes krop og kom ned mellem hende ben og lod sin tunge slikke hende på underlivet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:23

Hun kiggede på ham og nussede hans hoved som var nede mellem benene på hende, det var dejligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:40

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slikkede vider og holdte om hendes ben så hun ikke flyttede sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:43

Hun stirrede ned på ham og hun forsøgte at flytte sig bare for at drille ham, men hun kunne ikke da han holdte fast i hendes ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:54

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og rejste sig op og trak ned i sine underbukser og smed dem hen til alt deres andet tøj og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:58

Hun kiggede på ham og hun kiggede så ned på hans lem med et smil, hun glædede sig til at han ville være fræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:01

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik hen til hende og løftede hende op i sine arme og bar hende ind på sine seng hvor han fandt et par håndjern og spændte hendes fast til sengen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:03

Hun kiggede på ham " Sexet " grinede hun og ventede på hvad han havde tænkt sig at gøre med hende, nu kunne hun jo ikke gøre modstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:08

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig oven på hende uden at ligge vægt på hende og nussede sin lems hovede mod hendes ene brystvorte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:13

Hun kiggede lidt på hans lems hovede " Lærkkert " sagde hun og slikkede sig om munden. Hun vidste at der skulle ske noget snart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:16

Han kiggede på hende "skal vi laver os et en video Nitaki"spurgte han og kiggede frækt på hende og nød at være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:18

" Det lyder frækt, så det kan vi vel godt " sagde hun og viste et frækt og sexet blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:25

Han smilte til hende og rejste sig op og fik en masse videokameraer op og stå og optage dem fra flere vinkler og en var zoomet ind mellem deres ben der var også sat et over dem som optog dem ovenfra.
Han gik hen og satte sig oven på hende igen og lagde sit lem mellem hendes bryster og klemte hendes bryster om hans lem og kørte det frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:29

Hun kiggede op på alle kamerane som optog dem, hun smilte til Ray som lod sit lem køre imellem hendes bryster, hun slikkede på hans lem når det kom helt igennem hendes bryster.
" Det er skønt " sagde hun, hendes hænder var jo bundet fast til sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:38

Han smilte til hende "ja ikke man føler sig lidt mere dirty ikke"sagde han og der kom lidt sæd ud af hans lems hovede men det var ikke fordi han kom bare fordi han var ophidset af hende og hans lem kunne køre hurtiger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:43

" Ja det gør man " sagde hun og stirrede på det sæd der røg ud af hans lems hoved, det var sjovt at blive video optaget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 07:47

Han smilte og slap hende bryster og satte sig over ved siden af hendes hovede og satte sit lem mod hendes hovede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: