Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 01:12

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at gøre det og nød det hele og kyssede hende på halsen og bed hende frækt i øreflippen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 01:28

Hun kiggede så lidt på ham * Frækt og sexet* tænkte hun og lagde sine hænder om på hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 01:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og fik dem drejet om så det var hende der var øverst.
Han smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 01:38

Hun kiggede ned på ham nu hvor hun sad øverst, hun satte sig langsomt op på hans lem.
Hun begyndte at rygge sig op og ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 02:15

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det "du er god Nitaki"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 02:16

Hun nød at kunne ride ham og så satte hun så farten en smule op " Er det godt?" spurgte hun frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 02:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det meget godt"sagde han og lå der og nød det og kunne ikke få nok af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 03:10

hun kiggede ned på ham hun var virkelig tændt af ham, men måske skulle hun tage at skrue ned for charmen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 03:13

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og nød det "du er da ikke noget man vil gå glib af ved du det Nitaki"sagde han og mente hun var både dejlig og rar at være sammen med på alle måder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 03:22

Hun lænede sig frem og hviskede blidt i hans øre " Nej det vidste jeg ikke og det er det sødeste nogen har sagt til mig i lang tid " sagde hun og kyssede ham så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 07:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen og nød det hele sammen med hende og han mente det han sagde til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 10:45

HUn gjorde kysser langt og stoppede ikke sine bevægelser med underlivet det var skønt at ligge der med ham, men kameraene var jo tændt og det fik hende til at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 12:36

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og blev ved med at kysse hende "er det godt søde"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 13:20

" Det er det og mere endnu " sagde hun og smilede en smule, hurtigt slap hun kysset og stønnede så, og så begyndte hun så at kysse ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 14:06

Han kiggede på hende "det håber jeg da på"sagde han med et smil på sine læber og nød bare at være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeLør 01 Jan 2011, 22:15

Hun kunne lide det så hun kiggede på ham, hun grimede kort og tog så fast i hans hænder så de nærmest flettede fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 01:49

Han smilte til hende og holdte deres finger sammen "er det godt at ha det sjovt"sagde han med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 01:54

" Det er bare ikke første gang jeg more mig " sagde hun med et frækt glimt i begge hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 02:19

Han kiggede på hende "nej samme her"sagde han og nød det og havde sig også et glimt i øjet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 02:21

hun kiggede på ham med et smil " Du er dejlig " sagde hun og stønnede så en smule, hun begyndte at sætte farten en smule ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 04:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og mærkede hun satte farten ned "noget galt"spurgte han stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:16

" Neej alt er vel " Sagde hun og smilede en smule " Det er bare" hun sukkede lidt ved den tanke, alle hun havde mødt havde bare kneppet hende også skredet igen, det var ret dumt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 05:46

Han kiggede på hende "du tror sikkert jeg smutter her fra når vi færdige ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 06:49

hun sukkede kort over at han vidste det " Det troede jeg rendt faktisk at du ville, eller at du ville gøre det nu " sagde hun og holdt ham så bare i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 06:55

Han kiggede på hende "ja men det gør jeg altså ikke"sagde han med et smil på sine læber og kiggede op på hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: