Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:10

Hun satte et knæ ved vær side af hans ben, så hun kunne kysse ham på en lettere måde, sp hun tog fast med begge hænder om hans narke hun nussede en smule, mens hun kyssede ham ømt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:27

Han kiggede på hende og kyssede vider og nød det og tog hende på røven og klappede den en gang imellem og håbede ikke det gjorde noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:29

Hun lod sin tunge glide ind i hans mund og hun smilede stortset med øjnene for hun nød det både klappet i røven og at være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:32

Han smilte og lod sin tunge lege med hendes et godt stykke tid og klappede hende i numsen og nød bare at sidde sådan med hende på denne måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:34

Hun stoppede det et kort øjeblik og kiggede så langsomt på ham med et smil på sine læber, hun nussede hans hår, nogle totter viklede hun ind i sin finger og begyndte så at kysse ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:38

Han smilte og kyssede så vider med hende og tog hende på røven *skal man mon gøre det mere spænd*tænke han og kiggede på hende med et smil mens de kyssede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:40

Hun kunne se han tænkte på noget, men hvad? " hvad har du i tankerne?" spurgte hun mens hun kyssede ham, han var dejlig faktisk fantastisk at være sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:43

Han kiggede på hende "tja ting og sager vil du nok se"sagde han og kyssede hende ned af halsen og tog hendes så på brysterne stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:46

Hun slikkede sig om munden, hun kiggede ned på ham da han satte berøringer på hendes bryster " du ved hvad der tilfreds stiller en som mig, men ihh jeg er spændt " sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:55

Han kiggede på hende "det håber jeg da du er"sagde han med et frækt smil på sine læber og klemte hendes bryster udenpå tøjet og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:57

hun kiggede lidt på ham og mærkede brysternes sammenstød, det var dejligt og hun lod sine hænder køre op under hans trøje for at hive den af, men nu ville hun se hans reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 13:16

Han kiggede på hende og nød det og lod sin trøje kom af og han kiggede på hende og nød at være sammen med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 22:50

Hun stoppede kort og kiggede på hans dejlige overkrop. Den var fantastisk så lod sig kysse ned af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 02:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "kan du lide det du ser"sagde han med et smil på sine læber.
Han elskede at være sammen med hende lige nu og håbede også på at hun kunne lide det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 02:27

Hun kiggede på ham og bed sig blidt i underlæben " Jeg elsker det jeg ser " sagde hun drillende.
Hun nød at sidde sammen med ham det var dejligt og rart at møde en som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 03:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "har du lysten til det"spurgte han og kiggede hende ind i øjne og smilte sødt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 03:49

Hun lagde sin hånd på hans brystkasse, hendes hånd var iskold " Ja det, det har jeg " sagde hun med et sødt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 03:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er smuk Nitaki"sagde han med et smil på sine læber og gav sig stille til at tage tøjet af hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 03:59

HUn bed en smule hårdere i sin underlæbe da han sagde hun var smuk, han var jo selv smuk, hu nrykkede sig hen så ders læber møtes igen, mens hun lod ham tage hendes tøj af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 04:02

Han smilte til hende og kyssede hende igen og fik hendes tøj af så hun kun sad i bh og trusser "du har nogen flotte former søde ved du godt det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 04:19

Hun smilte igen og stoppede så kysset " Øhmmm jeg har hørt jeg har smukke former, men jeg ved ikke om det er rigtigt " sagde hun og kiggede så ind i hans brune og store øjne, hun rykkede sig ned af ham så hun kunne få hans bukser af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:03

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og lod hende få hans bukser af ham og nussede hende på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:05

HUn kiggede op på ham og slikkede sig om munden, hun smilede bare hurtigt og lod så sin hånd nusse hans ben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:18

Han kiggede på hende og smilte det var dejligt at være sammen med hende på denne måde det var så hyggeligt.
Han lænede sig ned til hende og åbnede hendes bh og fik den af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 05:21

Hun kiggede lidt ned på sine bryster men så kiggede hun så op på ham igen.
Hun satte sig op på ham og kyssede ham så på munden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: