Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg set dig før? - Privat ray.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 02:03

Han kiggede på hende "gud jeg vil gerne vide hvad dine tanker er lige nu ved så bare ikke hvorfor jeg vil det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og gik ud i køkkenet og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 02:56

Nitaki kiggede ud på ham fra den dør hvor de lige var kommet ind af " Hvorfor ville du vide hvad jeg tænker på?" spurgte hun med et smil på sine kønne læber, hun forstod godt hvorfor han ville vide det, men han skulle selv sige det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 03:16

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja det kunne være spænde at se hvad sådan en smuk kvinde som dig tænker"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende udefra køkkenet "hvad ville du kunne li som snak slik chips eller diller"sagde han det med diller var mest for at drille hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 05:39

Hun kiggede med et smil på ham " Lidt af det hele " sahde hun for at tirre ham, men det var bare for sjov, men skulle de ikke først vælge en film og så kunne de så snakke om snak bagefter, for det var mest spændende når man først har valgt en film.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 05:52

han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik ind og satte en skål med slik og chips "når lad os se hvad jeg har vi kan se"sagde han og kiggede på hende og gik hen til en reol som der var film i "er der noget du kan lide"spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 06:10

HUn trak få silm ud af reolen for at se på dem " hmm kan du ikke finde en jeg kan stortset lide alle film " sagde hun og kiggede så lidt til side på ham " Og hvilken genre film er du til?" Spurgte hun og smilte bare en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 06:16

Han kiggede på hende "okay"sagde han og tog en og satte den på det var en halv romantisk film som han havde sat på.
Han satte sig hen i sofaen og kiggede på hende med et smil på sine læber "kommer du ikke her hen"sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 07:28

Nitaki gik hen til ham og kiggede så på sofaen, hun satte sig ned ved siden af ham.
" Når Ray fortæl noget omkring dit liv" sagde hun og kiggede så hen på skærmen med den halv romantiske film.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 07:57

han kiggede på hende "mit liv det har været sådan meget normalt"sagde han og kiggede på hende "så der er ikke sket så meget i mit liv hvad med dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 08:12

" Ja den ene dag er man sig selv, og den anden dag er man nød til at vise sig som en anden" sagde hun og drejede så sit hoved i mod hans " Forstår du?" spurgte hun med et nuttet smil, nærmest et grin på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 09:35

Han kiggede på hende "ja det tror jeg da at jeg gør"sagde han kiggede på hende "hvad har du i tankerne"sagde han og satte en finger midt i hendes pande og kiggede på hende.
Han smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 09:42

" Altså ikke noget " sagde hun og kiggede så op på hans finger som var placeret midt i hendes pande, hun tog sin hånd og tog så fast i hans finger hun begyndte så langsomt at nusse hans fingre på hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:10

Han kiggede på hende og tog hendes hånd og trak hende hen til sig så de sad tæt på hinanden "du er vældig smuk Nitaki"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et smil.
Han gav hendes hånd et stille blidt klem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:21

HUn kiggede på ham med et smil " Og du er vældig smuk Ray " sagde hun bare smilede, hun fik en øjenkontakt med ham. hun begyndte langsomt at bide i sin underlæbe, inden hun ryggede sit hoved hen ved hans sår deres pander møtes hun kiggede bare ham ind i i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:25

Han smilte til hende og tog så en hånd op til hendes nakke og fik deres læber stille til at røre hinanden og kyssede hende blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:28

Hun lagde langsomt sin ene hånd om på hans narke og gengav et lille kys på munden af ham * Det er vores første møde, når det er hvad der sker * tænkte hun og bed ham så lidt i hans underlæbe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:30

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du er da så sød"sagde han med et smil på sine læber.
Han kiggede på hende og nød at sidde sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:37

" men du er bare sødere " sagde hun med et drillende smil.
Hun sukkede kort og drejede sit hoved den anden vej * Han er mega cute * Tænkte hun og lagde sine arme om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:39

Han kiggede på hende med et smil på sine læber *hvad tænker hun mon på*tænkte han og nussede hende i nakken med et smil på sine læber.
Han kiggede bare på hende og hendes smukke krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:45

HUn tog sin pegefinger og nussede hans kind forsigtigt, han var køn, dejlig, sød, ja hvad man nu kan sige om en fyr som ham de sad sammen, mens filmen var gået igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:52

Han kiggede på hende "er det en god film vi ser"spurgte han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber.
han kunne godt lide at være sammen med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 11:56

Hun sad og kiggede på ham med nogle forskelig blikke, hun tog det sorte hår der dækkede hans øjne, hun tog det op så hjun kunne se ind i hans store brrune og virkelig smukke øjne " ddu har smukke øjne " sagde hun og nussede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:00

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende stille på munden i et godt stykke tid.
Han sad bare der sammen med hende på denne måde det var dejligt og rart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:03

Hun kiggede på ham mens de kyssede, hun blev helt glad af det og hun fortsatte bare kysset.
Hun holkdt kysset og rejste sig lidt og satte sig på hans skød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 12:07

Han smilte til hende og kyssede vider med hende og mærkede at hun satte sig på hans skød så han lagde sine hænder på hendes faste røv og nussede den stille og roligt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Har jeg set dig før? - Privat ray.   Har jeg set dig før? - Privat ray. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg set dig før? - Privat ray.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Why did i do that- PRIVAT.
» hot day ( Jazmyn-privat)
» En by tur //Roy-privat//
» Gensyn... (privat)
» On and on... - Sophia (Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: