Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:18

mike så på hende og nikkede "ja...jeg skal jo hjem...men det vil jeg ikke" sgade han og kløede sig let i nakken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:21

Hun kiggede på ham med et tomt blik "Hvornår skal du hjem?" Spurgte hun og kørte en hånd igennem håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:23

mike så på hende og brød sig ikke om hendes tomme blik "det ved jeg ikke om en times tid tror jeg" sagde han stilleog så lidt rund
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:25

"Hmh, hvis du ikke vil hjem. Kan du da bare være hos mig?" Sagde hun med svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:33

mike så på hende og lyste op i et smil "må jeg det?" spurgte han for at være sikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 08:34

"Selvfølgelig ellers havde jeg ikke sagt det, dumme," Grinte hun med et smil, da hun så han var glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 09:14

mike så på hende og smilte skævt til hende "tak mira det er jeg glad for" sagde han taknemmeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 09:16

"Hmh, vi kan tage hjem til mig nu?" Smilte og pegede bagud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 23:38

"vil jeg meget gerne" sagde han med et nik og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 23:41

Hun fullede sine vinger ud igen og tog ham i armene. Hun fløj muntert over til en lejlighed som lå ikke så langt fra centert.. "Jaa, lejligheden er ikke for står men det er vel fint nok," Smilte hun og satte ham ned på jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 23:46

mike tog fat i hende så han var sikke på ikke at falde ned, han så ned på lejligheden og smilte skævt "nej nej...den er sikkert god" sagde han og så på hende imens, han mætkede så jorden under sine fødder igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 23:50

Hun smilte og trak ham med ind i opgangen.. Hun gik op ad trapperne og stillede sig foran en dør. Hun fandt nøglerne til legligheden og låste op. Hun holdte døren så Mike kunne komme ind først. Hun gik efterfølgende ind ad døren og smækkede den efter sig "Ja.... Det .. er så her," Smilte hun skævt og kiggede rundt. Der var en smule rodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 11:15

mike smilte skævt og så rundt imens han fuglte med hende, han gik ind af døren da hun holdt den og så sig nysgerrigt omkring, han var ligeglad med om at der var roddet, det var der også altid på hans værelse, så det gjorde ham ikke noget overhovede "okay...her er da meget hyggeligt" sagde han roligt og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 05:19

"Yeah, her er vel okay," Smilte hun og gik ind på sit værelse. Hun satte sig i sin seng med det ene ben under det andet og og det andet hængene ned fra sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 08:31

mike så efter hende og fulgte stille med hende "jeg syntes her er fedt" sagde han stille og så lidt rundt på hendes værelse, han gabte kort og rystede stille på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 01:15

"Hmh det er et fint sted at bo." Smilte hun og betragtede ham smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 07:08

mike så sig omkring og nikkede stille til det hun sagde, han havde et lille smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeOns 03 Mar 2010, 07:10

"hmh, Hvad vil du lave?" Spurgte hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeFre 05 Mar 2010, 11:19

mike så på hende og msilte skævt "sive?" sagde han stille-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 10:38

Hun hævede det ene øjnebryn "Okaaaay? Og hvad er så lige sive?" Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 21:26

//der skulle så stå sove --'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 23:11

//Oh Hahah. :D//

"Hmh, vil du allerede sove?" Svarede hun overrasket og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:31

mike så p hende og nikkede stille "ja..jeg er ved at være ret træt" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeMan 08 Mar 2010, 07:35

"Hmh well, det kan vi vel godt," Svarede hun. Hun kiggede hen mod stuen. Hun gik hen til et værelse og åbnede døren. Hun tog madrassen som stod indenfor døren. Hun trak den hen ved siden af sin seng. Hun gik hen til værelset endnu en gang og tog en dyne og pude. Hun gik hen til Mike og smilte. Hun kastede pude og dynen til ham og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitimeTirs 09 Mar 2010, 04:22

mike så på hende og smilte skævt. han fulgte hende med blikket og syod eller bare og vendtede. han greb dynen og puden så godt han nu kunne og grinte lidt "tak mira" sagde han med et smil og så lidt hen på hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 9 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» En lille tur..
» en lille tur ?
» Det lille teater
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: