Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:58

Hun hævede det ene øjenbryn "Hvad mener du? Har du ikke nydt et hele tiden?" Spurgte hun forvirret med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 07:14

mike rystede på hovedet "jeg har længe hadet mit liv fordi jeg kun blev brugt som bokse bold i folke skolen" sagde han med et lille skulder træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeFre 19 Feb 2010, 09:06

"Hmh, Nu er du en krammebamse," Grinte hun og krammede ham smilende. "Du er hvertigfald min krammebamse/Misse'kat.. Sådan lidt af hvert," Grinte hun og krammede ham stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 12:06

mike smilte skævt "det var da godt jeg kan bruges til noget nydigt" sagde han med et lille grin og krammede stille med "godt godt...for du er min engle basse og min bedste veninde eller hvad man nu kalder det" grinte han og smilet stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 12:09

"Godt godt," grinte hun "Vil du ikke have en flyvetur for at nyde udsigtigten? Jeg lover jeg ikke taber dig!" spurgte hun alvorligt. Og kiggede op på himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 12:35

mike så lidt op på himlen og tænkte lidt over det, nikkede så "jo..hvis du lover ikke at tabe mig eller bare lade som om...det skal være en rolig flyve tur" bad hanog vendte blikket på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 12:40

"Self," Smilte hun. Hun tog sine vinger ud og smilte svagt til ham. Hun tog ham i armene og fløj op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 22:42

mike nikkede kort "godt" sagde han med et smil, han mærkede jorden forsvinde under sine fødder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeLør 20 Feb 2010, 22:45

Hun smilte svagt og kiggede rundt "Hmh, hvor vil du gerne hen?" Spurgte hun og kiggede tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 08:22

mike træk på skuldrende og så sig lidt omkring "det ved jeg faktisk ikke helt" sagde han lidt tænksomt og så rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 08:24

"Find ud af det," Grinte hun "Jeg er ligesom en taxi," små grinte hun og kiggede rundt som en hjælp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 04:02

mike smilte skævt og så på hende "okay...så vil jeg øhm...det verd jeg virkelig ikke,..måske hen i centeret?" spurgte han og så spørgende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 04:08

"Hmh, Okay," Mumlede hun med blikket fremad. Hun fløj hen mod centert. Da de var nået derhen fløj hun ned til jorden med Mike og trak sine vinger ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 11:41

mike så lidt på hende og mærkede jorden under fødderne igen, han så lidt på hende og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:55

Hun kiggede tavs på ham og efterlignede hans skæve smil "Er.. Er det noget i vejen?" Spurgte hun og lagde en hånd på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:15

//hvordan kan hun lægge hånden på hans skulder når de flyver?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:27

//De er lige landet på jorden og står ved centert? o.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:14

//når ja..min hjerne var lige slået fra sorry XD//


mike så på hende og rystede stille på hovedet, han så på centeret og gik roligt ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:50

Hun løb op foran ham og stoppede ham "Mike, hvad er der galt?" Spurgte hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 08:07

mike stoppede og så hende lige i øjnene "intet...hvorfor skulle der være noget galt?" spurgte han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 08:11

Hun prøvede at undgå hans øjne og kiggede derfor ned i jorden "Dine smil. Dit humør," Mumlede hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 06:48

mike så på hende og sukkede stille "altså...jeg..hmm..jeg tænker bare oikay" sagde han stille og gik rolig videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 07:23

Hun løb foran ham igen for at stoppe ham "Tænker...? På hvad?" Spurgte hun "Mike, jeg vil ikke have du er ked!" Mumlede hun og krammede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 07:34

mike så på hende og så lidt ned, han kløede sig lidt nakken "jeg tænkte bare på at jeg skal hjem...på et tidpunkt og det vil jeg ikke" sagde han stille og krammede stille med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 07:37

Hun trak sig væk fra ham og kiggede med et hævet øjenbryn "Tag hjem?" Spurgte hun med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 8 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» En lille tur..
» en lille tur ?
» Det lille teater
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: