Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 04:27

mike sukkede og træk på skuldrende "hvad kunne vi lave...hvad kan du lide at lave?" spurgte han og så på ham med et muntert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 04:30

"Sådan lidt frække ting," Grinte hun og smilede frækt og løftede øjenbrynen. Hun sagde det nu for at drille ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 04:39

mike så på hende og lage hovedet på skrå "frække ting?" spurgte han og smilte lidt skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:11

Hun grinte "Eij, det var kun for sjov." Grinte hun og prikkede ham i maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:33

mike grinte idt og så tænkende på hende "ja okay..godt" sagde han med et lille hgrin og bukkede sig lidt sammen da hun prikkede ham i maven, han kom til at tænke på hun måske ikke vidste at han var til drenge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:39

Hun kiggede grinene på ham "Det der mente du bare ikke?" Hun grinte og prikkede ham endnu engang i maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:41

mike tog fat i hendes hånd og flyttede den "mente hvad?" spurgte han og så på hende med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:42

"Deeet... Ved jeg faktisk ikke. Fik bare lyst til at sige det," Sagde hun med et undrende blik og rettede blikket mod himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:28

mike grinte lidt af hende "når ja okay så..." sagde han smilende.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:29

Hun kiggede rundt og prøvede at finde på noget at snakke om "Har du nogle nyheder?" Spurgte hun pludselig med et smil.-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:43

mike så på hende og lage hovedet lidt på skrå "nyheder?..øhm jeg ved ikke.." sagde han lidst tænkende " det går an på hvad du mener med nyheder?" spurgte han og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 08:45

"Bare et eller andet at fortælle," Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 10:26

mike træk på skuldrende "hmm..nej altså...jeg hader mine forældre" sagde han og vitse ikke lige om det var det hun minde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 10:28

Hun grinte "Hvem gør ikke det?" Grinte hun og kiggede ham i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 10:36

mike så på hende og rystede lidt på hovedet "altså ja alle hader deres forældre..men der er faktisk en grund til jeg hader dem" forklasrede han og silte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 10:38

Hun stoppede med at grine og lagde en hånd for munden "Hvorfor?" Mumlede hun bag sin hånd og smilte skavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 10:48

mike så på henmde og grinte lidt "fordi de er ligeglade med mig...og de kun interessere sig for min søster" sagde han og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 11:17

"Det er da ikke så godt. Men inderst inde må de jo stadig elske dig. De ved sikkert bare ikke hvordan de skal vise dig det," Sagde hun med et skævt smil og kiggede ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 11:32

mike rystede stille på hovedet "min mor elsker mig vidst lidt..men det gør min far ikke..han hader også min kæreste..det er nok det værste" sagde han og så ind i hendes øjne, med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 11:39

"Man kan da ikke få et barn også hadede det. Han har jo selv valgt at skulle have dig." hviskede hun da hun ikke rigtig selv kunne have fået ordne ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 11:58

mike så på hende og tænkte sig om "hmm måske ikke...han begyndte sikkert også først at hade mig da min lillesøster kom til verdenen" sagde han stille med et lille skulder træk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 12:01

"Jeg tror ikke han hader dig, som i virkelig HADER," hviskede hun med et skævt smil "Måske ønskede han sig bare en pige også da han endelig fik det ville han tage sig mere af pigen... Ingen hader deres børn," Forsatte hun med en hvisken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:36

mike så på hende og nikkede stille "jeg er sikker på det jeg siger..han hader mig" hviskede han en små bedrøvet og så lidt på engle pigen, hans egen lille engle basse, han grinte koret og krammede hende "han skulle aldrig havde haft børn han kan slet ikke finde ud af det" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:50

Hun smilede og krammede ham glad tilbage "Han SKULLE have haft børn for ellers havde jeg ingen misse'kat," Smilte hun og lagde trykket på skulle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 06:52

mike grinte lidt af det hun sagde "tja sandt...jeg er også begyndt at nyde livet" sagde han med et muntert grin
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 7 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» En lille tur..
» en lille tur ?
» Det lille teater
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: