Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 12:36

mike grinte lidt og holdte hendes hænder væk "neeeej!" grinte han iog smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 05:20

"Jaaaaamen jeg viiiiiil," Grinte hun og prøvede at kæmpe sig frem med hænderne igen. Hun begyndte at spralle med benene. "Misse'kat ikke sød ved Engle Basse." Sagde hun og skød underlæben ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 06:05

mike grinte lidt af hende og rystede på hovedet, han blev ved med at holde hendes hænder væk "misse'kat er kun ond fordi engle basse vil prikke og det vil misse'kat ikke have for så bliver misse'kat ked af det" sagde han og så på hende med kattte øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 06:08

"Jaaamen," Sagde hun og kiggede ham ind i hans katte øjnene... "Nuuuuuurh" Sagde hun smilende og slog armene ud og krammede ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 07:56

mike grinte lidt og krammede med, han smilte lidt for sig selv "du er en underlig pige.." sagde han muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 07:58

"Jeg er en kramme pige." Grinte hun og smilte ondt, da hun havde sine hænder fri til at prikke ham. Hun prikkede ham i ryggen og begyndte at grine "Got'ya!" Smilte hun og prikkede løs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 10:42

mike nikkede stille "ja har jeg regnet ud" sagde han med et lille grin og smilte skævt, han mærkede han prikkede ham og smed hende så forsigtigt ned på gulvet og sørgede for hun ikke kom til skade "snyder" råbte han med et muntert grin og fik hende til at slippe ham, han rækkede for sjov tunge til hende og læb ud af caféen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 01:09

Hun grinte og rækkede tunge tilbage. Hun løb efter ham da hun så han begyndte at løbe "Hvor skal du hen?" Råbte hun efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:15

mike så tilbage på hende med et drillende blik "væk...kan du fange mig?" purgte han drillende og løb videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:17

"Selvfølgelig," Grinte hun og slog sine vinger ud. Hun fløj op til hans side og grinte af ham. Hun prikkede til hans skulder "Taget," Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:21

mike så op på hende "hey nej det er snyd!!" råbte han og prøvede at løbe fra hende, men da han mærkede hun prikkede ham gav han dog op "du snyder" grinte han, men fladte så pludselig over sine egne fødder, da han var ret klodset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:25

"Det er da ikke snyd. Jeg kan ikke gøre for jeg er Engel," Grinte hun. Hun sløj hurtigt ned og tog ham i armene og fløj op da han faldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:40

mike greb hurtigt fat i hendes arme og så ned på jorden, han sank stille en klump og vendte blikket op på hende "det er snyd...du kunne bare lade være med at flyve...og mange tak" sagde han og smilte taknemmeligt til hende for at hun havde stoppet hans fald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:41

"Nårh jeg nu har vinger så er det da bare med at bruge dem," Grinte hun stort. Hun lod somom hun tabte ham men greb ham hurtigt igen med et smil og et muntert grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:59

mike fik et stort chok, men der kommet ingen lyden ud fa ham, iegn greb han hurtigt fat i hende "jeg synes ikke det er morsomt...hvis du ikke havde grebet var jeg død nu" sgade han og så alvorligt op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:01

"Jeg havde aldrig gjort det hvis jeg ikke var sikker på eg greb dig," Sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:10

mike så lidt ned mod jorden og sukkede stille "misse'kat vil ned nu..." sagde han stille og så bedene op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:11

"Nuuuurh er misse'kat bange?" Smilte hun og fløj ned mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:58

mike rystede på hovedet "bange nej...nervøs og utryg ja..det kan godt være jeg er din misse'kat , men jeg lander ikke altod på benene" sagde han og så jorden komme tættere på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 01:54

"Er du sikker?" Spurgte hun med et smil "Vi kan godt flyve op igen også kan jeg slippe dig. Så kan vi se om du lander på benene?" Grinte hun drillende og lod som om hun fløj op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:33

mike holdte godt fast i hendes arme "mira stop det!" han lød meget alvorligt, da han slet ikke synes det var sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:37

Hun grinte og satte ham ned på jorden. Hun stillede sig ved siden af ham og trak vingerene ind i ryggen igen. Hun smilte til ham "Mugge," Sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:11

mike så på hende og rystede lidt på hovedet, han begyndte at gå "det var ikke sjovt" sagde han roligt og stak hænderne i lommerne på min hætte trøje
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:16

Hun gik efter ham "Undskyld Misse'kat." Sagde hun trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 06:22

mike så på hende og tænkte lidt "det er okay engle basse"sagde han stille og gav hende et kram.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 5 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» En lille tur..
» en lille tur ?
» Det lille teater
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: