Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:12

mike så på hende og tænkte sig lidt om "det ved jeg ikke helt..." sagde han stille og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:14

Hun kiggede sig omkring og tilbage på ham... "Hmm...... Find... På.... Noget...." Grinte hun og gav ham et blidt smølfespark på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:19

mike lage hovedet lidt på skrå og så lidt på sin arm da han mærkede smølfesparket, han tog fat i hendes hånd og holdte den væk fra sin arm "øhm...må jeg spørge dig om noget som måske kan være lidt forvirrende?" spurgte han og smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:21

"Klart, kom bare med det," Smilte hun til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:35

mike tøvede lidt og kløede sig lidt i nakken "er du et menneske?" spurgte han og så på hende, det ville lyde som et utrolig dumt spørgsmål for en normalt menneske der intet vidste om det forskellige racer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:40

Hun kiggede rundt og vidste ikke rigtig hvad hun skulle svarer. Hun kiggede tilbage til ham "Hvad tror du da jeg er?" Fik hun klemt frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 04:51

mike lage hovedet lidt på skrå og så på hende med et lidt undrende blik, han kunne regne ud hun ikke var et menneske eller ihvertfaldt kendte til de andre racer "det ved jeg ikke...jeg kender bare til nogle andre racer...så jeg ville bare vide om..du var et menneske" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:32

Hun kiggede på ham og tvivlede lidt på om hun skulle sige det. Hun ville jo ikke lyve for ham. Hun kiggede på ham og kørte en hånd igennem håret "Jeg er ikke menneske," Svarede hun så endelig. Men hun nævnte ikke hvilken race hun var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:38

mike så på hende og lage hovedet svagt på skrå "okay...hvad er du så?" spurgte han stille og rettede sig lidt op, han virkede på ingen måde som om han ikke kunne lide hun ikke var menneske, han virkede faktisk mere nysgerrig for hvad hun så var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 05:41

"Det må du selv finde ud af," Smilte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:03

mike så på hende og lage hovedet lidt på skrå "øhm okay...er du en...vampyr?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:04

Hun smilte og rystede på hovedet "Nix,"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:05

mike tænkte sig om og lage hovedet på skrå "hmm giv mig en lede tråd" sagde han bedende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:09

"Eeeh, tror ikke jeg må sige hvad jeg er," Sagde hun med et skævt smil. "Det er kun iorden hvis personen selv finder ud af hvad det er," Sagde hun og kløede sig i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:15

mike sukkede og rystede lidt på hovedet "mine andre venner har ellers selv sagt det.." sagde han og så ud til at tænke meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:16

"Jamen tror ikke jeg må sige det," Sukkede hun dybt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:32

mike så på hende "hvorfor ikke?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 06:33

"Ved det faktisk ikke." sukkede hun lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:10

mike så lidt ud på gaden "så sig det?" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:11

Hun sukkede "Hvad så hvis jeg får ballade?" Spurgte hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:49

mike vendte blikket mod hende og smilte skævt "så vil din misse-kat angribe dem" sagde han fjollet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:51

Hun grinte af hans fjolledehed. "Hmm, Ved ikke rigtigt," Sagde hun tænkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:54

mike lige hovedet på skrå og så bedene på hende, han lignede meget en tiggende kat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:56

"Argh okay," Overgav hun sig. Hun kunne ikke stå for Mike's Misse-kat'thing'.. "Jeg er en Engel," Sagde hun kort tid efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 07:59

mike så på hende og smilte glad, han nikkede lidt "en engel..ligesom jared en af mine venner...han er den mærkeligstå engel nogen sinde" sagde han med et lille grin "så du har vinger ik?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» En lille tur..
» en lille tur ?
» Det lille teater
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: