Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 en lille går tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:05

"Jo, det har jeg," Grinte hun sødt. "Hmm, Jared? Ham har jeg ikke mødt før," Smilte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:14

mike så på hende med begejstrede øjne "jeg elsker at flyve.." sagde han selvom han ikke selv kunne flyve, han smilte blidt til hende "skal du også kun være glad for...hans humor er ikke til at forstå" sagde han med et lille grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:28

Hun grinte med ham "Ved hvad du mener. Jeg kan ikke tage folk uden humor," Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:52

mike grinte lidt "det er ikke fordi han ikke har humor..han har faktisk meget humor...du skal møde ham for at kunne forstå det.." sagde han med et muntert smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 08:54

"Okay, Det kan da også godt være jeg møder ham en dag," Grinte hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:04

mike nikkede "ja det kunne være" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:05

"Fortalte han dig bare at han var engel?" Spurgte hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:09

mike tænkte sig om og rystede på hovedet "nej...det er en meget indviklet historie"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 09:14

"Så behøves du ikke at fortælle den," Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeOns 03 Feb 2010, 10:36

mike smilte s tille "godt tak" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 09:51

"Nøøøøj Misse'kat, det irritere mig at jeg ikke kan finde på noget at lave," Sagde hun med et skævt smil og agede ham på hovedet som man gør på en kat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:26

mike grinte lidt og så på hende "vi behøver jo ikke lave noget specielt..." sagde han stille og lukkede øjnene som en kat, han nød hun aede ham på hovedet og spindte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:28

"Nuuuuurh du er så nuttet Misse'Kat" Grinte hun og krammede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:49

mike grinte lidt og krammede muntert med "tak da...i ligge måde engle basse" sagde gan med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:53

"I know," grinte hun og prøvede at virke selvglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:57

mike rystede lidt på hovedet af hende "nej ikke selvglad...jeg hader selvglade personer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 10:58

"Det kan jeg heller ikke, men ville bare lige prøve, meeeeeeen det er ikke mig," Grinte hun og prikkede smilende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:18

mike grinte lidt og reystede på hovedet "nej det kan du ikke finde ud af..og det er godt" sagde han glad og tog fat i hendes hånd for at stoppe hende i at prikke til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:23

Hun prøvede at kæmpe imod "Lad... Mig... Nu... Prikke," Sagde hun og spændte alle sine muskler for at komme til at prikke til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:25

mike grinte og holdte hende hånd væk "nej nej nej du må ikke prikke!!" grinte han og smilte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:27

"Joooo, Jeg mååå" Grinte hun og rejte sig fra stolen. Hun satte sig på hans skød og begynte at bruge begge hænder til at få flere krafter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:46

mike grinte lidt "neeeej du må ikke" grinte han og tog fat i hendes anden hånd for at stoppe hende, han gjorde intet få at få hende væk fra sig, kun for at stoppe hende i at prikke ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 11:52

"Jaaaaamen jeg elsker at prikke," Grinte hun... Hun satte sin pande op til hans "Lad... Mig... Prikke.." Hvæsede hun men kunne alligevel ikke lad være med at grine bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 12:08

mike rystede på hovedet "jeg kan ikke lide at blive prikket" grinte han og så hende i øjnene da han mærkede hendes pande mod sin "nej..jeg..vil...ej" sagde han med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 12:10

"Jamen... Det.. Skal... Du..." Grinte hun og kæmpede for at prikke ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en lille går tur - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille går tur   en lille går tur - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en lille går tur
Tilbage til toppen 
Side 4 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» En lille tur...
» En lille tur..
» en lille tur ?
» Det lille teater
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: