Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Endelig engle fri(Morgan=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:45

Kajika gav et lille skrig fra sig og sagde"Hmmm det .... argh hahah!!! sikke en dejlig smerte" hun grinte og lagde sin ene hånd mod hans og lænte sin krop mod hans brystkasse(ryg mod brystkasse) og lod blidt hovedet lande på hans skulder og lukkede øjnene langsomt i, i det hun smilte ondt og mærkede hvordan det store åbne sår stille lukkede sig og hviskede"bare rolig det ikke noget jeg dør af.... det føles alt for godt til at dø af og dog stikker det en smugle" hun var mere bleg nu i det hun manglede lidt blod for at komme til maksimal kræfter igen mens hun stod der op af Morgan og bare nød at mærke såret hele og lugte sit eget blod løbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:53

Morgan så ned på hende og hævede det ene øjebryn, da han endelig ikke var sikker på at hun viste hvad hun gjorde. han mærkede såret healede under hans hånd "dø.. det er nået jeg ikke snakker om, døden er bare en ting folk siger når deres krop ikke gider dem mere. og folk dør ikke når vi har drukket deres blod, nej blod guden tager dem og brænder dem i hans rige" sagde han stille og tog sin hånd til sig, han betragtede blodet på sin hånd og begynde at slikke den ren. den fantastisk duft af blod løb runt omkring i ham "mmh" sagde han og lag sin anden arm tæt omkring hende, han kunne godt styre sin trang til blod. men det var ikke det samme når det var vampyr blod, så ville han med glæde havde mere og mere selv om han ikke var sulten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:57

Kajika smilte da han stille trak hende tættere på sig og tog blidt bindet for øjnene igen af sig selv og mærkede hvordan han nærmest snuste til hende fordi hendes blod havde tændt hans bæst inde i ham op sikkert så han trang til at få blodet endnu mere var kommet og hun vidste det kun var blodet han var trængende efter og hviskede i hans øre da hun strak halsen forbi ham"Du kan umuligt fange mig ! haha og vis du kan må du få mig for en nat helt selv" hun hoppede fra ham i det hun landet på taget med et grin og løb stille over tagene denne gang med meget mere kontrold end sidst og selvsikkerhed på hun ikke faldt ned og slog sig sådan igen, i det hendes lange blonde hår dansede efter den lille dukke ligende teennager hun jo var og grinte glad mens hun prøvede at spejde efter sin lejlighed, fordi hun os syntes at trænge til et bad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:09

Morgan slikkede sin hånd videre da han hørte hendes ord, han så hurtigt op efter hende og kunne mærke sulten inde i sig. efter den søde smag af vampyr blod, han var jo ikke engang tæt på at være rigtig sulten. og bare at havde smagen af vampyr blod var nået han kunne lide, han så op på taget og hoppede hurtigt efter hende. han så sig lidt omkring og løb så hurtigt han kunne efter hende "måske har jeg skabt dig, men havde lyst til at drikke dit blod er der stadig" sagde han og viste at hun ville høre det, han lignede næsten en fugl der fløj hen over bygninger efter et bytte. hans mund var blodig og det gjorde at smagen af vampyr stadig var der
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:14

Kajika grinte i det hun sagde"det glæder mig farmand at du altid kan finde mit blod fristende for en så mægtig som dig men som jeg sagde så kan du aldrig dominere mig hvilket jeg heller ikke vil give dig lov til" hun havde dog stadig bindet for øjnene og havde ingen anelse om han dog stadig havde sit men hun elskede denne leg, hun hoppede stille ned fra taget og landet blandt nogen fulde mennesker og løb imellem dem nogenn gange ind i dem med et ondt grin på læberne og slikkede sig fristende om munden men rørte ingen af de fulde påvirket folk, dog skubbede hun en igennem en dør og grinte ondt da personen blødte men ingen lagde mærke til det, i det hun løb gennem huset direkte under taget Morgan havde løbet forbi på og løb så den stik modsatte vej end morgan og løb nærmest op af væggene med et grin efter sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:21

Morgan stoppede op når hun hoppede ned, han snerrede lidt og hungrede efter vampyr blod. han så efter hende og tog sin forbinding foran sine øjne, han tog en dyb indånding og vende sig om og løb mod hende "jeg skal nok få dig" sagde han og blottede sine tænder selv om ingen så det, han ville heller ikke havde nået imod at ofre hende for at få nået blod. han bed sine tænder sammen og løb bare videre mens han hele tiden holde øje med hvor hendes duft kom fra
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:25

Kajika grinte ondt og sagde"uuuuh skal du nok få mig hehe jeg helt vild bange frække" hun drillede ham nu i det hun ville se hans vildskab hun ville mærke sin herre vred og kende hans græser fra starten af i det hun trak forbindingen ned igen og hoppede ned i en gyde og så rundt og fandt en bar og gik der ind listede nærmest der ind og inden smed hun den blodige top med et grin og gik ind, folk gloede på hende og hun havde taget forbinding på igen så de fik melidenhed med hende og tilbød hende en jakke, hun med glæde tog på der skjulte hendes delikate lugt og listede sig ud af bagdøren med et ondt smil på de blottede tænder der stille viste små hudtænder der kom mere og mere frem på det smukke uskyldige dukke ansigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:16

Morgan løb hurtigt efter hende og hoppede ned, han tog forbindingen ned og så ind i barren. han gik hurtigt der ind for at være sikker på at hun ikke gjorde nået, han så sig omkring og spurgte til hende og nikkede når han fik et svar. han løb i menneskeløb ud af bagdøren og så omkring efter hende "kom så lille Kajika" sagde han og blottede surt sine tænder, han ville havde hendes blod med det samme. ellers ville han bide sig selv bare for at få smagen inde i sin mund
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:20

Kajika grinte så lyden spredte sig rundt over det hele og de var lige over for hendes byging, hun grinte endnu en gang og løb direkte forbi ham og sendte ham et flabet luft kys i det hun hviskede"vi du fanger mig får du mig og mit blod en hel nat, og jeg vil gør det mindste du ber mig om herre" hun grinte i det hun stille løb videre og od blidt sine tænder lave et hul så blodets duft spredte sig foran ham og tog bindet ned for at finde sit vindu og da hun endelig fandt det, hoppede hun hen til det fra en anden bygning af og smuttede direkte ind af vinduet med et ondt grin og vendte sig om tilfreds med sig selv og elskede virkelig den lille ta fat leg... men hun vidste dog ikke hvor meget han var parat til at gør ved hende når han endelig fangede hende og hendes blod...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:43

Morgan så efter hende og tog en dyb indånding af hendes blod, han så efter hende og løb hurtigt efter. han stoppede op og så efter hendes vindue, han smilte stort og hoppede efter. han lag sit hoved lidt på skrå og lod sig glide ned fra vinduet og lukkede vinduet efter sig "Kajika så er legen færdig og du giver mig bare nået" sagde han og så koldt på hende, han tog hurtigt fat i hendes arm og træk hende ind til sig. han ville havde nået af hendes blod og det skulle være med det samme, han lag sit ansigt ved hendes hals og bed hurtigt den. den hele fantastiske smag røg ind i hans mund og han slugte det langsomt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:48

Kajika vendte sig mod ham og smilte og sagde"Hmm okay du vandt hehe her er jeg så tag mig vis du virkelig vil ha mit blod" hun grinte da han tog fat i hende og mærkede igen hans kraftig stærke brystkasse og tog blidt fat i hans læderjakke og borede neglene ind i den og gav et klage støn fra sig da han satte tænderne i hendes porcelæns ligende hud og grinte blod da hun mærkede ham suge"ja sug.... sug endelig hårde jeg rander ikke fra dig" hun grinte og tog fat i hans trøje og tvang ham ned i knæ med sig og nød bare at mærke ham under sig og hans tænder der borede i hendes hals som ville han bide kødet op... hans brutale bid, det voldelig greb om hendes arm. Hun nød det og lod sine negle kørte op under hans trøje og blidt rive den trænede brystkasse op med lange røde rifter af blod der samlede sig under hendes glas agtig negle, mellem stønnene stoppede hun nogen gange med at rive i ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:09

Morgan blev bare ved med at suge hendes blod og lukkede sine øjne i, han fulgte bare efter hende ned på knæ. han lyttede ikke efter på hvad hun sagde og var også ligeglad med det, han mærkede godt hendes negle og var ligeglad med det. han træk sine tænder lidt efter ud af hende og slikkede blodet væk fra hendes hals, inden han tog fat i hendes kæbe og rykkede hendes ansigt til sit. han begynde at kysse hendes med sine læber for der var var hendes blod på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:12

kajika grinte ondt og lukkede øjnene da hun mærkede hans blodig læber mod sine og kyssede med ham i det hun sneg sin tunge ind for at danse elegant med hans mens hun lod sin hånd føre ned mellem hans ben til hans lem og gned langsomt på det, i det hun brød kysset af en slags og bed ham blidt i halsen efter at ha slikket ham op af halsen meget pirrende... hun grinte og bed ovenligt til mens hun knappede hans bukser op bare for at være lidt flabet og drillende mod ham som et tegn på han stadig ikke kunne dominere hende uanset om han var hendes skaber eller ej kunne han never dominere en der var så magt fuld som hende, fordi hun følte sig virkelig stærker end ham, end alle....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:24

Morgan mærkede hendes tænder mod sin hals, han træk hende væk og gav et støn af smerte fra sig. blodet løb ned af hans hals, mens han tog fat i hendes hår og vende hende om og trykkede hende ned mod gulvet "du har ikke fået lov til at bide mig" sagde han og tog fat i hendes shorts og rev dem af hende, mens han holde hende nede med sin anden hånd "jeg er flere 100år ældre end dig" sagde han og tog fat i hendes trusser, han så kort ned af hendes krop og kunne ikke lade være med at smile og træk dem af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:30

Hendes krop havde ingen fejl, den var perfekt , timeglasformet, hendes lår var smukke og stramme i det, og i det han hev hendes trusser af skrig hun højt og tog hænden for hendes underliv og så flovt på ham og en knurren fra hendes strube kom igen og man kunne se at dette ville hun bestemt ikke ha han gjorde mod hende"Stop! MORGAN!!!... jeg er ligeglad hvor gammel du er! derfor har du ikke rat til at tro du kan få mig !... jeg er værken din eller nogen andet end din yngling!" hun sprang på ahm nu og pressede ham ned mod gulvet i det hun rullede rundt med ham på gulvet og bed sig fast i hans brystkasse hårdt og brutalt og lod hånden finde op til hans strube og tog fat om den blidt og lavede dybe rifter ned af halsen af ham... og sagde"tro ikke du! kan dominere mig!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:53

Morgan knyttede sine hænder og lod hende bare bide ham, han satte sine hænder på hendes mave og skubbede hende væk fra sig. han rejste sig hurtigt op og så over på hende "der er en ting vi skal havde på det frem på bordet" sagde han og var virkelig sur, alle hans muskler var spændt og han så koldt og ligeglad på hende. han lag sine hænder ned i lommerne og blottede kort sine tænder "du skal lære at havde respekt for dem der er ældre.. respekt over for sin skaber, jeg gjorde dig til den du er og jeg vil ikke fortryde det... jeg blev efterladt af min og måtte finde ud af alt selv, få ikke mig til at gøre det samme med dig og se dusørjægerne tage en del fra del af dig" sagde han og knyttede sine hænder ned i lommerne, da han virkelig ikke havde lyst til at se sin skabning blive slået af nået som helst "du har stadig en blød sød del der inde og den lader ikke andre se din krop.. den vil enten gøre dig blød og en ynkelig vampyr, eller du vil lade den gå på et tidspunkt og du vil blive kold" sagde han og gik hen og satte sig i sofa'en og lag sine arme på sine lår
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:58

Kajika så på ham overrasket og han havde ret, da han ville tag på hende da han rev hendes shorts af var det ikke mere leg, men alvor for hende, hun beskyttede sin krop det eneste rene der var tilbage ved hende der kunne bevise hun ikke var fuldt ud kold... hun sukkede og så stille hen på Morgan og bukkede for ham ydmygt og sagde"Undskyld herre det var ikke mening jeg ..... udslet mig..... gi mig smerte fjern dette symbol jeg har i mig af renhed...." hun så flovt væk fra ham og var vred på sig selv i det hun knyttede hænderne så neglene skar ind i sen sarte hud der brød ud i blod, mens tænderne borede sig ned i underlæben så blodet flød ned af hendes krop, først munden så hagen, blidt bevægede det sig ned af halsen og noget dryppede mellem hendes bryst og andet ned på lårene der var foldet sammen under hende mens hun flovt så væk..... og viste sårbarhed... Morgan havde gjordt hans ultimative dræber maskine... helt sårbar igen ved at blotte hende for tøjet... og det lod ikke til hendes sårbarhed ville forsvinde....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:20

Morgan så på hende og hævede det ene øjebryn, han tog fat i hendes kæbe og vende hendes blik mod sig "hvis respekt for mig ellers slår jeg dig selv ihjel.." sagde han og så hende dybt ind i øjnene, han så kort ned af hende og slap hendes kæbe igen og lag sin arm ned på sit lår igen og rystede på hovedet "gider ikke længere ikke nu.. bare forsvind fra min ansigt tag et bad og få det blod væk fra dig, inden der kommer en anden vampyr" sagde han og viste ikke om han skulle fortryde at han havde lavet hende, men han ville ikke give op endnu og håbede bare på at han kunne få respekt i hende "jeg er nød til at tænke.." sagde han og tog hurtigt fat i hendes hals og tog forbindingen af hendes hals, hans øjne så på hendes ansigt og slap hendes hals "kom her ind efter" sagde han "med tøj" tilføjede han og lag forbindingen på stuebordet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:27

Kajika sukkede i det hun rejste sig op og gik ind i soveværelset videre hen til bruseren ude på badeværelset og stillede sig undervandet da hun havde fået sig selv klædt af og sukkede inderligt dybt.."hvorfor altid mig... hvad har jeg dog lavet og argh mit hoved gør så ondt og ad jeg tilbød ham! bare ikke lige at tag min krop som en ekstra bonus!!! for respekt til ham ad ad ad!!!" hun sukkede igen og gik ud af bruseren i det hun helede sine sår og tog sig til halsen... forbindingen var væk og hun havde nærmest ofrede alt .... hun så vredt ud mod gangen nu i det hun iførte sig en smuk lang hvid kjole meget feminin og elegant og tog stiletter på åbende vinduet og hoppede ud helt oppe fra salen af og landet på jorden med et klage støn.. hun smilte ondt i det hun var vred inden i og ville bare se folk dø nu!... der kom en fyr gående forbi hende i det han smækkede ud efter hende tog hun fat i hans arm vred den rundt og skubbede ham ind i muren og flækkede kraniumet på ham så han døde og så nedladende på gik videre ind i en lille lokal bar låste alle døre og gik amok der inde med både glas og tog fat i folk skadet dem, skar i dem, og bed flere af dem... nogen var fulde så dem slap hun og blot drabte da hun var færdig lå der en død fyr udenfor og 19 personer indenfor på bordet trappen oven på og gulvet, glas næsten over alt, der stank af blod godt og dåræigt alkohold der var knust og der var blod på vægge og gulv... ja alt var indhyldet i blod undtagen kajika.... hun havde blot en dråbe på kinden hun strøg let og elegant væk og smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:40

Morgan hørte vinduet gik op og duften af hende forsvandt "lorte unge" tænkte han og løb hurtigt ud på badeværelset, hvor han så vinduet der stod åbent. han hoppede hurtigt ned af det og fik øje på fyren og sukkede "jeg slår hende ihjel" sagde han og satte hurtigt i løb efter duften, han stoppede op da duften af blod kom mod ham og det var ikke lidt. han gik der ind og så sig lidt omkring, og fik øje på Kajika i det hele "hvad fanden har du gang i ?" spurgte han om og knyttede sine hænder og så på alle de døde mennesker omkring, han vende sit blik mod hende og blottede sine tænder "du kan ikke bare gå rundt og slå alt ihjel" snerrede han og var virkelig sur på hende, alle hans muskler spænde inde i ham igen. og han havde sådan lyst til at slå hende, han blev dog bare stående
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:44

Kajika så vredt mod ham og gik hen til ham elegant og tog brutalt fat i hans hals og knurrede helt nede fra struben af som en løve i det hun blottede sine tænder og sagde"GLEM!!! IKKE HVEM DER GJORDE MIG! TIL DET JEG ER !!!!!!! og betvivl aldrig min ondskab eller respekt til dig herre!!!! dog bryder jeg den nu fordi du intet kan se i hvor ond jeg virkelig er blevet gjordt!!!" hun skubbede ham mod væggen men vidste dog godt at dette kunne hun kun gør i få sekunder fordi hun var så høj på blod rus og han ikke strittede i mod, og slap ham så og skulle til at gå med faste skridt mod døren og mumlede"så lad mig få mit gamle liv uden dig!!! og find dig en anden såkaldt skabning du kan jo bare prøve og se om du kan få en der bedre fordi det kan du sikkert!" hun vrissede af ham blot fordi hun var omgivet af så meget blod og intet kunne styre hun ville slå mere ihjel vis man ikke sank hendes blodtrang eller vrede.... hun tog hårdt fat i døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:57

Morgan lyttede på hvad hun sagde og så ned på hende, han blottede sine tænder af hende og fjerede ikke sit blik. han fugte hende med blikket og hævede det ene øjebryn af hende "du ved at du ikke vil kunne klare livet selv, alle vil kunne dræbe dig selv en engel hvis den tænkte sig godt nok om" sagde han og havde ikke tænkt sig at stoppe hende, han ville bare lade hende gå han blev bare stående og så koldt efter hende "du kan bare tage livet uden mig.. men du skal ikke komme tilbage så, jeg er ligeglad med din ondskab lige nu.. jeg kan gøre alle lige så ond, men det er respekt jeg mangler" sagde han og gik over til hende og blottede sine tænder af hende, han satte en hånd omkring hendes hals og trykkede hende op af en væg "jeg havde store plan'er med dig.. og jeg har gjort dig til det smukkeste i verden og den lille menneskelig del af dig inde i vil slå dig ihjel, du kommer til at blive lige så svag som alle andre.." sagde han og blottede sine tænder stort inden han gav slip på hende, han rystede på hovedet af hende. og gik hen til døren og åbnede den og gik ud, for at komme væk inden politiet ville komme
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:03

Kajika så stille mod ham i det hun spærrede øjnene op og lukkede dem så igen mens hun hørte på hans ord og tænkte*Det ved jeg men du kan jo sagtens finde andre så hvorfor lige mig!* hun sukkede i det han gik ud og gik ud få sekunder efter og tog trapperne op til sin lejlighed og gik stille der ind i det ordene kørte i hendes hoved og alt det blod og slås kamp havde tget på hendes kræfter og blot gjordt hende mere sulten.. hun gik ind i sin seng og tog sig til hovedet og skrig højt i det hun tog en kniv og begyndte at skære i sig selv uden at hele en eneste gang for at ha blod i munden for at mærke fysiisk smerte end psykisk ... det der nu var tilbage i hende og slap kniven og lod den dumpe mod jorden i det hun mærkede sit blod forsvinde fra kroppen af og sagde"morgan.... du har ret .... jeg kan ikke leve uden dig som min skaber og træner.... men jeg har aldrig prøvet at ha respekt for andre end mig selv før....." hun lukkede øjnene i og prøvede at trække vejret som hun gjorde den gang i sine sidste minutter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:16

Morgan så kort efter hende og sukkede, han ønskede jo hende som sin skabning. da hun var ligesom ham, men han kunne ikke klare at havde en skabning der ikke havde respekt. han satte sig på taget på hendes bygning og kunne godt dufte vampyr blod, han hørte hvad hun sagde og tænkte lidt over det. han nikkede så og viste at han måtte finde ud af det med hende, ellers ville han miste det han havde skabt. han lod sig glide ned af muren og gik ind af vinduet, han gik hurtigt ind i soveværelset og satte sig ved hende. han tog kniven og skar i sit håndled og træk hende over til sig, han tog sit håndled til hendes mund "få de sår til at lukke sig" sagde han og lag sin anden arm om hende, og knyttede sine hænder og havde mest lyst til at bare efterlade hende igen "ved godt at respekt er svært at give.. men du må indse at jeg er den person som du skal havde respekt for, jeg er stolt af at du er min skabning. og derfor vil jeg ikke give op på dig, men hvis jeg skal havde respekt for dig og den menneskelig del du har så skal du også havde respekt overfor mig og gøre det jeg beder dig om" sagde han og tog sin mobil frem med den hånd der havde omkring hende, han fandt hurtigt nogle billeder frem af døde vampyrer "ellers vil du blive en af dem" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:25

Kajika så på ham da han kom ind til ham og sagde"Morgan! hvad laver du her... ville du ikke... ville du ikke til at forlade mig eller sådan noget" hun bed sig let i underlæben og lod sig trække hen til ham i det hun blidt satte de skarpe tænder ned i hans bløde hud og sugede langsomt fra ham mens hendes sår helede stille i mens hun tog sug efter sug efter sug. hun så flovt på ham og så skræmt på billederne og nikkede opgivende" undskyld herre jeg skal nok være mere respektabel over for dig og prøve at være din bedste yngling....." hun kiggede stille op mod ham i det hun slap hans håndled, normalt ville hun havde gået amok og suget til sig men ikke denne gang hun turde ikke rigtig tag blod fra ham mere....
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 3 Icon_minitime

Endelig engle fri(Morgan=privat)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» nyt tøj?:: privat Morgan
» do you wanna play?(Morgan=privat)
» Engle
» Engle - Duff
» Når man endelig får et job.. - SB

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum