|
| Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 23:42 | |
| Kajika så på ham med lidenskabelig øjne i det hun blidt gik ned i knæ og slikkede let på det stive lem og tog så om den med de spinkle finger og slikkede på hans p** hoved og betragtede ham en kort stund, i det hun rejste sig op tæt på af ham og borede sine negle ned i hans ryg og hviskede blidt i hans øre"ja ... tag det sidste stykke menneske i mig Morgan jeg ber dig" hun bed ham let i halsen uden at lave hul igen i det hun bed hul i sin underlæbe igen og lod blodet flyde der fra. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 00:52 | |
| Morgan så bare på hende og fulgt hende med sit blik, han kunne ikke lade være med at smile da han mærkede hendes tunge. han sagde ikke nået og så kort tilbage efter sin ryg, da han kunne mærke hendes negle i hans ryg. han vende sit blik mod ham igen og nikkede "okay" sagde han og tog fat i hendes lår og løftede hende op til sig, han trykkede hende op af væggen og begynde at kysse hendes hals |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:01 | |
| kajika smilte uskyldigt i det hun svang bene om ham og hviskede i hans øre"tag mig herre jeg vil altid kun være din at tage" hun smilte kært i det hun fik et ondt lumsk smil og førte sin mund ned til hans hals og bare for at være lettere provokerende bed hun ham i halsen og sugede let noget af hans blod i det hun slap slikkede hun ham op af halsen over de to bide mærker og bed ham let i underkæben blot for at han skulle mærke dobbelt så meget smerte som han plejede og lod blidt neglene borde ind i hans ryg mens hun kørte neglene ned fra skuldre pladerne og helt ned til hans røv og strammede grebet om ballerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:11 | |
| Morgan nikkede og strakte sin hals når han mærkede hendes tænder "mmh" sagde han og nød at mærke dem i sin hals, han nød virkelig meget at mærke smerten i sin krop og ville endelig bare havde mere af den. han rystede hurtigt på hovedet for at komme væk fra sin drømme verden, han tog fat i sit lem med den ene hånd og så på hende mens han langsomt træk sig op i hende. han så på hendes ansigt efter smerte og kunne ikke lade være med at smile samtidigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:14 | |
| Kajika var jo jomfru så da han trak op gav hun et klage støn fra struben og tog hårde fat i ham med neglene i det hun nærmest klamrede sig til ham med en smertes grimasse på det kønne ansigt og stønnede let og dog forsigtigt i det hun mærkede nogen små jag oppe i sig når han trak op fordi han var så stor og lang"årh.... Mmmmhhmmm" hun lukkede øjnene og bed ham igen i halsen hårde og hviskede i hans øre"Bid mig...." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:24 | |
| Morgan kunne godt lide at se smerten i hendes ansigt, han kunne ikke lade være med at smile af det stort. hans tænder blev blottet og han elskede jo at se smerten i andres ansigter, han lag sine hænder bedre til rette på hendes lår og lyttede på hendes stemme. han nikkede og bed hende i skulderen, han lukkede sine øjne i og begynde at suge hendes blod. mens han bevægede sig i et roligt tempo ind og ud af hende, han trykkede hende op af væggen imens og brugte sin tunge til at få alt blod ind i sin mund |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:27 | |
| kajika mærkede hvordan de små regn dråber løb ned af dem eller rettere vand dråber, og kunne ikke lade vær med at grine lidt da han sådan bed hende hårdere og pludselig smilede af hendes smerte, hun elskede det og stønnede dybere for at få mere nydelse fra hans side af og bordene neglene ind i hans hud og rev ham op langsomt og smerte fuldt for ham i det hun bed ham i halsen mens hans tænder var begravede i hendes skuldre og lod blodet strømme ind i hendes mund og lod det nogen gange slippe fra læben så de kørte ned af deres bare kroppe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:38 | |
| Morgan sugede bare hendes blod, han træk sine tænder lidt efter ud for ikke at gøre hende for svag. Morgan lyttede ikke rigtigt med på hendes støn, selv om han gjorde det en gang imellem for at være sikker på at hun nød det. selv om han jo også var ligeglad med det, da så længe han selv fik det han ville så var han glad. han gav et støn fra sig af smerte, og kunne godt lide at der lugtede af blod over det hele. han så ned af dem selv om smilte stort over at vandet var rødt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 01:41 | |
| Kajika smadrede en af sine klinker på bruseren kabine i det hun grinte ondt og skar morgan over brystkassen mens hun stønnede vildt og trak ham tættere på sig og gjorde deres sex lidt vildere mens hun stille slikkede klinken ren fra hans blod og skar ham igen over brystkassen og så sig selv over det ene bryst og lod klinken falde mod jorden med et højt, Klirk.. og grinte da den gik i tusind små stykker |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 02:04 | |
| Morgan så ned af sig selv og kunne ikke lade være med at smile "mmh.. blod" sagde han og blottede sine tænder han træk sig dybere ind i hende, han kyssede hendes læber lidt og kunne ikke tænke på nået bedre end sex og blod. han så på hendes ansigt og smilte stort, han kunne ikke lade være med at grine da han hørte hendes grin hele tiden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 04:26 | |
| Kajika smilte i det hun stille kyssede ham på læberne og hviskede i hans øre"Jeg altid din herre altid uanset hvad der sker vil jeg våge over dig og vise dig at jeg er værdig nok til at være en del af klanen" hun grinte lidt igen og bed ham hårdt i halsen og stønnede let i det hun slap hurtigt og mærkede ham trænge dybere ind og sætte neglene hårde ind i ham og skrig stille i det hun hviskede"skal vi lege inde i sengen med knive frække" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 04:55 | |
| Morgan lyttede på hvad hun sagde og nikkede langsomt "godt" hviskede han og mærkede hendes tænder i sin hals, han fik et støn frem og trykkede hende hårdt op af væggen. han så på hende og træk vejret tungt mens duften af blod var overalt, han åbnede sine øjne stort og der kom et stort smil på læben og blottede sine tænder "jaer" sagde han og træk sig ud af hende, han satte hende ned og fjernede sine arme fra hende "den bedste idé nogensinde" sagde han og vaskede kort blodet væk fra sin krop, inden han tog hendes hånd og slukkede vandet. han træk med hende ind i soveværelset, og slap hendes hånd inden han tog fat i hendes hår "men på den anden side så er jeg ret liderlig" sagde han og kastede hende hen i sengen, han lå hurtigt over hende og smilte. han sprede hende ben og begynde at kysse hendes ene bryst, inden han satte sine tænder i den og sugede som et lille barn. han træk sig op i hende igen og smilte inde i sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 06:42 | |
| Kajika så på ham og mærkede ham komme ud af sig og indtil videre var det jo fint nok der var ikke tale om noget voldtægt i det han jo bare havde haft sex med hende eller samleje, på hendes bekostninger os, men da han hev hende ind i sengen og hun mærkede hans hånd om hendes lange smukke blonde hår skrig hun højt og mærkede hvordan han bed hende hårdt i brystet og tog bidt fat i hans hår og skrig højt"argh!!! Morgan ååårh!!!" hun bed tænderne sammen og mærkede ham komme ind i sig igen og sagde"morgan argh" hun lukkede øjnene helt i nu og skar neglene ned i hans ryg mens hun stille nød at mærke hans dulmende lem oppe i sig og hviskede"årh ja tag mig .... brug mig som du vil.... ødelæg det sidste af mit menneskelig jeg!!!" hendes øjne lyste et kort øjeblik rødt i det, det var første gang de gjorde det og så skrig hun højt af smerte, hun havde mistede utrolig meget blod af alt dette samleje blods noget.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 06:54 | |
| Morgan havde lukket af for sine ører, og lyttede ikke på hendes skrig. han blev bare ved med at suge, han træk sine tænder ud af hendes bryst og så op på hendes ansigt "jeg vil lege med dig til det bliver aften og du ikke kan gå længere" sagde han og smilte ondt til hende, han slikkede blodet væk fra hendes bryst og begynde at bevæge sig ind og ud af hende. han gjorde det i et halvt hurtigt tempo og havde tænkt sig at tage alt menneskeligt ud af hende, hvis han så skulle lære hende og ikke havde lyst til at tude af at blive slået. han skulle nok få alt det ud af hende, så han havde nået stående ved sin side hele vejen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 06:58 | |
| Kajika skrig højt og mærkede tårene komme frem og sagde"Morgan nej det må du ikke det gør allerede for ..... for ondt" hendes menneskelig del kom frem i det hun skrig rigtig højt og sagde"morgan!! NEEEEJ argh!!!" hun rømmede sig let i det hun bed sig i underlæben og borede neglene ind i hans ryg og kradsede den til blods mens hun svang bene om ham og prøvede nærmest at skubbe ham væk fra sig med lårene i det, det begyndte at gøre alt for ondt... hun betragtede hans blik og hvor ond han nu var blevet men hun hadet ham ikke blot sig selv for at hendes menneskelighed blev sat på prøve... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 07:13 | |
| Morgan lukkede helt af for sine ører, da han ikke havde lyst til at høre på hende. han ville havde den menneskelig del ud af hende, og han viste at den ville gå væk på et tidspunkt så han blev bare ved. selv om han viste at han var nød til at få mad efter på grund af sin blod mangel, han kunne godt mærke at hun prøve at skubbe ham væk. men han forblev bare på hende og var glad for at han var stærkere og ældre end hende, han bed sine tænder sammen og kunne ikke lade være med at grine. han træk sig dybere ind i hende og hårdere, dog bruge han ikke nogen af sine vampyrkræfter på det. og ville ikke havde at hun skulle flyve væk fra ham, af at han ligefrem skubbede hende væk med sine stød |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 07:19 | |
| Kajika skrig mega højt og lukkede øjnene i det tårene trillede og det var blod tåre jo fordi det var ikke muligt for hende mere at græde som et menneske, hun bed sig i underlæben og tog ud efter kniven og skar ham hårdt over brystkassen og skrig højt i det hun vred sig til den ene side og så den anden mens hun prøvede at få ham til at stoppe de hårde stød ind i hendes underliv men uden helt i det hun gav et højt klage skrig fra sig lukkede hun øjnene og var helt væk.... hun lå bare der helt livløs i det smerten havde nærmest gjordt hende helt bevidsløs mens hun stadig holdte stramt om kniven mod hans brystkasse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 07:38 | |
| Morgan mærkede kniven mod sin brystkasse og gjorde ikke nået ved det, han så ned på hende da hun ikke skrig mere og lå der bare. han lag sit hoved lidt på skår og rystede på hovedet, inden han lod sig lave nogle sidste stød. han træk sig ud af hende og gav sig selv lidt handjob og kom udover hendes mave, han rystede på hovedet og rejste sig op og gik ud på badeværelset. han healede hurtigt sårene på sig og tænde for vandet og gik under for at få blodet af sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 07:42 | |
| Kajika vågnede i det hun stille tog sig til hovedet og så på sig selv og sin mave!, og gøs ulækkert over at ha hans sæd celler ud over sin mave og tog hurtigt noget papir og fik det af maven og rejste sig op og gik ned i knæ med få støn og tog sg til hjertet og grinte ondt i det hun mærkede forandringen men dog var den menneskelig side ikke helt væk. hun gik stille ud på badeværelset og så mod ham lettere fornærmet med et smil på læberne og sagde"behøves du at komme ud over mig bare fordi vores sex var kedeligt" hun drillede ham nu bare for at se hvordan han ville reager... hun prøvede ham lidt af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 08:03 | |
| Morgan havde sine øjne lukkede og havde sit ansigt vent op mod loftet, han hørte hun kom ud og åbnede sine øjne. han vende sit blik mod hende og så lidt tænkende på hende "jaer? du kunne jo ikke klare det, så gad jeg jo ikke mere.. så måtte jeg jo havde mit eget hygge når du bare lå der, og skrig som et lille menneske" sagde han og så ned mod sine fødder hvor der løb blod vand ned af hans ben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 08:06 | |
| kajika så lettere fornærmet på ham i det hun stod direkte foran ham nu og bed ham i halsen men sugede ikke hun bed sig bare fast i hans hals og borede neglene ind i ham og lukkede øjnene i det hun sagde"virkelig ! jamen det dig der ikke kan fjerne det menneskelig der bor inde i mig så jeg syntes slet ikke du burde fornærme den menneskelig del af mig ellers vil jeg være nuttede og sød og sige jeg eeeeeeeelsker! dig og nusse dig blidt i håret og gå rundt og sprede kærlighed på jorden og sige jeg er lavet af dig Morgan at jeg din skabelse!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 08:13 | |
| Morgan så på hende og sukkede da han mærkede hendes tænder i sin hals "tag dine tænder ud af mig og find på nået bedre at gøre" sagde han og knyttede sine hænder og havde ikke lyst til at slå hende, han vende sit blik væk fra hende "jeg gider ikke se på dig lige nu" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 08:16 | |
| Kajika så på ham og slap ham let i det hun gik få skridt væk fra ham flovt og sagde"jeg... undskyld morgan" hun lukkede øjnene og gik ud af døren der fra og tog håndklæde om sig tørte sig og tog nogen bukser på en top og jakke.. hun sukkede let og satte sig ind i sofaen og lagde sig bare der lidt og kiggede på forbindingen og lagde den fra sig på bordet i det hun sukkede let og tænkte*jeg kommer aldrig af med min.... min menneskelig side....* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 08:21 | |
| Morgan ventede lidt inden han slukkede vandet, han fandt en håndklæde og tørrede sig inden han så på sine bukser og sukkede lide. han tog dem op i sine hænder og knyttede sine hænder så meget at alt vandet løb ud af dem, så de var næsten helt tørre. han tog dem på og tog sin trøje på derefter, inden han gik ud til hende. han så lidt på hende og lag sine arme over kors, han så over på hende og viste ikke hvad han skulle sige |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 08:32 | |
| kajika så stille op på ham og skammede sig utrolig meget i det hun vendte skamfuldt blikket væk fra hans dømmende øjne og sagde"Undskyld...." hun rømmede sig let i det hun stille roede sig i håret og vidste ikke hvad hun skulle sige, men hun rejste sig bare stille op og så ud af gardinerne og sagde"om ca en halv time kan du går her fra så er solen helt nede Morgan" hun turde ikke se mod ham hvor følte hun sig beskidt og skamfuld... alle de menneskelig følser var over hende |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| |
| | | | Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|