|
| Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 10:40 | |
| Morgan så ned på hende og lod sine fingere glide igennem hendes hår, og tog mobilen tilbage i lommen. han healede hurtigt sit håndled og nikkede "jeg ved godt det er svært at kunne styre sig selv når man er en ung vampyr.. men du må kæmpe imod den sult" sagde han og flyttede hende ned i sengen inden han rejste sig op, han så ned på hende og stalde sig op af hendes skab. han lag sine arme over kors og fjernede ikke sit blik "jeg har ikke skabt andre og derfor vil du være min ynglings, udover hvis respekt ikke kommer ind i det" sagde han og så kort væk inden han så over på hende igen og smilte charmerende, han kørte en hånd igennem sit hår og fik det til at sidde bedre "når vi har fået styr på din sult og din respekt behov, så vil jeg lade dig komme hjem til mig og se klan'en og blive en del af den" sagde han og håbede at det kunne hjælpe ham lidt med at få styr på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 10:44 | |
| kajika tog sig blidt til halsen og roede sig kort i sit hår og kiggede forundret op mod Morgan i det hun sagde"morgan... jeg undskyld jeg skal nok styre mig jeg lover det jeg undskylder inderligt.. og jeg stak kun af fordi jeg var bange for at du ville gi slip på mig og alle de døde folk var mit tegn på at vise hvor meget jeg er i stand til.... for din skyld at jeg ikke er svag og jeg vil være en del af klan´en og ikke nok med det men jeg os vil være din yngling" hun så mod ham og sagde"hvordan viser jeg respekt til dig sig det og jeg vil lytte" hun satte sig på kanten af sengen og så mod ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 10:54 | |
| Morgan så over på hende og gik hen og satte sig på hug foran hende, han så op på hende og stoppede med at smile. han plejede aldrig vise dette, hele sit ansigt så koldt ud der var ikke et eneste tegn som ville få normale mennesker til at ville være tæt på ham "jeg ved godt hvad du er i stand til.. men det kan være farligt at dræbe så mange mennesker, de skal havde nået at lave og menneskerne må ikke finde ud af at vi findes" sagde han og lod sine fingere glide hen over hendes kind, han lod sine læber stryge hen over hendes. han lag en finger på hendes læber "syyyyh.. mit barn" hviskede han og rejste sig op "læg dig ned og slap af, og ikke nået med at flygte fra mig.. for jeg forlader dig ikke, jeg bliver her til du er klar til at komme hjem til mig" sagde han og rakte forbindingen ned til hende, han begynde at smile charmerende igen "dette er et tegn på at du er på vej til klan'en.. og du skal nok få lov til at være min ynglings" sagde han og gik hen til døren, og videre ind i køkkenet og tog sin en cola |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 11:01 | |
| kajika så lammet på ham da han kyssede hende og rørte ved hendes læber så blidt og vis hun kunne rødme havde hun gjordt det!... årh så havde hun så inderligt! gjordt det, i det hun betragtede ham med en lidt rystende krop og nikkede forstående og da han gav hende forbinding så hun alvorlig ud men da han gik ud der fra krammede hun bindet tog det ned om halsen og kørte det blidt op af sin kind og lukkede øjnene i og lignede en lille hunde hvalp der havde fået sit bedste lege tøj eller person der ae´de hende. hun smilte og tog det blidt for øjnene hun var så glad, nu fordi dette var et skridt nærmere hendes Farmand!(Herre) og endnu et skridt på tegn at hun var mægtig og stærk og ikke blot en normal ! vampyr.. hun nød at have det på og tog blidt håret uden om det bagved og lagde sig tilbage i sengen og sagde"aaarhhhh" hun smilte og trak tænderne ind og tog blidt om sin dyne og krammede den ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 11:14 | |
| Morgan tog cola'en og lukkede køleskabet efter sig inden han gik hen og smed sig i sofa'en, han drak lidt af den og tænde for tv'et for at havde nået at lave. selv om han viste at han måtte hjem og hente nået tøj, også kunne han virkelig godt bruge en øl og smøger. men det ville han vente med til han viste at hun var helt okay, og havde tænkt sig at lytte efter på ham. han var jo heller ikke sikker på om der var nået hjemme i klan'en som skulle laves, og han havde ikke tænkt sig at vise nogen deres mødested uden at stole på dem. og det var nok også derfor at man blev dræbt hvis man forlod den, selv havde Morgan forladt den uden at kunne huske det. og blev jagtet dag og nat, dog ville de ikke slå ham ihjel men bare havde ham tilbage i klan'en |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 11:26 | |
| kajika gabt stille i det hun faldt i søvn med det dejlig forbinding om øjnene mens dagens lys kom frem stille udenfor hendes vinduer mens hun stille lå og havde glemt at lukke gardinerne foran sig soveværelses vindu fordi hun havde jo aldrig regnet med at hun ville blive vampyr og så kunne ende med at stege op, hun lå blot der i sine egne tanker mens alt flød stille forbi og hun bare var overlykkelig inden i men havde dog også lært sin lektie nu heldigvis.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 11:36 | |
| Morgan havde bare ligget inde i sofa'en og set tv hele natten, han rejste sig op og træk gardinerne for i stuen og gik hen til hende. han gik lydløs hen og træk gardinerne for der inden, inden han så ned på hende og så forbindingen omkring hendes øjne. han så bare på hende og havdet virkelig solen, det gjorde så han ikke kunne komme ud og få ordnet det han skulle. så han gik bare ud på badeværelset, han smed sit tøj og gik under vandet og tøj sin trøje med for at få den ren. vandet løb ned af hans krop mens han gnubede sin trøje i sine hænder og vandet blev helt rødt, han elskede at bade da det fik ham til at tænke og slappe af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 11:44 | |
| kajika bed sig let i underlæben i det hun vågnede med et sæt da hun mærkede sin hud brænde lidt og rejste sig op helt forvaklende og træt, i det hun fandt vej ud til badeværelset og åbnede døren stille og hørte vandet løbe nu og skulle ha nyt tøj på der ude og stille os vaske sin krop, hun ville ikke tag forbindingen af og sagde stille søgende"Morgan er du her ude???" hun vendte ryggen til bruseren og vis hun ikke fik noget svar ville hun smide tøjet og stille gå ind under det varme vand der løb og troede hun havde glemt og slukke det fra i går af.. og regnede med morgan var taget hjem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:08 | |
| Morgan åbnede sine øjne da han hørte døren gik op, han gjorde ikke nået for at gemme sig eller nået. da han havde blevet set af mange og derfor havde intet imod at andre så ham "ja det er jeg.. er du kommet for at komme med ind ?" spurgte han om selv om man kunne høre på hans stemme, da det kun var nået han sagde for sjov. selv om han jo slet ikke havde nået imod det, og kunne heller ikke se hvad han skulle havde imod det. han så over på hende og smilte stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:14 | |
| kajika stivnede og vendte sig mod hans lyd og sagde flovt i mens hun stille bukkede for ham, mens hendes hud kogede inderligt fordi nogen af solens stråler havde ramt hende"Undskyld det var virkelig ikke med vilje herre..... jeg beklager utrolig meget og nej du skal nok få dig dit bad helt for dig selv og undskyld du er fanget her i sollyset med blot mit usle selvskab jeg beklager meget" hun fumlede efter døren for at komme ud for hun gjorde ham vred eller sagde noget forkert mens hendes hud sviede meget!... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:21 | |
| Morgan hang sin trøje op og hørte hvad hun sagde, han gik ud til hende og kunne godt se solen havde ramt hende. han gik over til hende og satte en hånd på døren "du er blevet ramt?" sagde han og tog sit håndled op til hende mens hans hud var helt våd "drik lidt så du får det bedre" sagde han selv om han viste at det nok var underlig at en nøgen mand tilbød sit blod, han så bare på hende og kørte sin anden hånd igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:25 | |
| kajika rødmede let i det hun stille tog bindet ned og så hans nøgne krop og kiggede hurtigt den anden vej og så flovt ned og sagde"Jeg.... øhm ja jeg blev ramt vist men jeg behøver ikke dit blod herre mange tak det var virkelig øhm?? betænktsomt af dig men jeg vil ikke drikke fra dig mere uanset hvor slemt min hud har det... blot forsæt med dit baderi så skal jeg nok på en eller anden måde hele mig uden dit blod" hun havde trangen til hans blod men vidste os at vis hun begyndte at drikke af det når han var nøgen ville hun blot ende med at ha samleje med ham måske..... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:39 | |
| Morgan så bare på hende og gjorde intet ved at hun så ham nøgen, han rykkede ikke engang på et øjebryn. han så bare på hende og tænkte om han skulle tvinge hende til det eller ikke, han træk bare sin hånd til sig og nikkede "bare hold dig væk fra solen" sagde han og gik bare under vandet igen, da han ville respekter hende som han håbede at hun ville gøre med ham. og derfor ville han ikke tvinge hende til at drikke hans blod, dog ville han gøre det hvis hun kom for meget til skade "jeg er snart færdig hvis du gerne vil under" sagde han og havde jo bare stået der under og tænkt og fået blodet af sin krop |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:46 | |
| kajika smilte og sagde"okay tak morgan" hun grinte sødt og lukkede døren efter sig igen og lagde sig ind på sengen og tog sig der hvor hjertet var og mærkede kroppen koge men dog... slog hendes hjerte ej... var det mund trangen efter hans blod der gjorde hende lettere forvirrede eller var det mund at han have været så sød og respekterende i det hun hørte vandet blive skruet lidt ned for havde hun smidt sit tøj og taget et håndklæde om sig selv om han sikkert var ligeglad med hendes krop |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 12:55 | |
| Morgan så over hende og stod lidt der inde han skruet lidt ned for vandet, dog ikke helt da han viste at hun skulle under. han fandt et håndklæde og begynde at tørre sig, han tog sine underbukser og bukser på. inden han tørrede sit hår. han lag håndklædet til siden og tog hendes børste uden at spørge og børste kort sit hår, inden han åbnede døren og gik ud "jeg er færdig" sagde han og gik hen og smed sig i sofa'en igen og lag sine hænder på sin mave |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:03 | |
| kajika smile sødt i det hun gik der ud og betragtede børsten med et grin og gik stille under vandet da hun smed håndklædet, og mærkede det dejlige vand stille dampe på hendes krop og piv stille"auv.... auv...." hun så på sin hud, den lignede den ville krakalere i det hun prøvede at hele sig selv men kunne bare ikke, hun prøvede og prøvede indtil hun stille og ydmygt sagde"øhm??!! Morgan kom lige" hun så på sig selv der dampede og blev som en lille pige der var bange for det ukendte og sagde"Jeg kan ikke hele dem... de revner solen har lavet... de umulige at .... at hele.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:09 | |
| Morgan hørte på hendes stemme og rejste sig hurtigt op, han gik ud på badeværelset til hende og så bare op på hendes ansigt. han gik over til hende og nikkede "det tænkte jeg nok" sagde han og rakte bare sit håndled ind til hende, han så ikke ned af hende og forsatte bare at se på hendes ansigt "drik" sagde han og så stille væk fra hende, han så sig lidt omkring i badeværelset og havde aldrig sådan rigtigt kigget omkring i nogen's hjem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:13 | |
| Kajika tog blidt fat i hans håndled og bed sig blidt fat i det i mens hun lukkede øjnene og opdagede ikke han kiggede på de sorte håndklæder eller hvor lidt der egenlig lå på vær hylde, en hårtørre en perfume, og så hendes børste og håndklæderne der hang ved døren intet andet end det og toiletpapir... hun smilte i det hun slap ham og helede alt nu perfekt i mens hun os havde sugede fra ham og tog blidt om ham i nøgen tilstand og sagde"tak fordi du kom her ud jeg troede næsten jeg skulle dø!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:22 | |
| Morgan træk lidt på øjnene da han mærkede hendes tænder, han blev dog bare ved med at se sig omkring. han healede sit håndled da han mærkede at hendes tænder ikke var der mere, han lyttede på hvad hun sagde og fik et chok med hendes arme om sig. han så ned på hende og hævede det ene øjebryn "du vil ikke dø så længe jeg er her" sagde han og ikke viste hvad han skulle sige, han træk lidt på skulderne og blev bare stående helt stille "Kajika du krammer mig i nøgen tilstand" sagde han og var ikke sikker på om hun selv var klar over det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:26 | |
| Kajika huskede tidligere da hun var nøgen viste hun en svaghed for ham og hun ville være hans ynglings altså bare over dem han skabte intet andet, ved mindre der var en han skabte og blev vild med var det okay men ellers ville hun var nr,1 ynglings i hans øjne så hun så med blide øjne op mod ham undrende og smilte lettere lumsk og kært"Ja det ved jeg godt men tak fordi du sagde det" hun smilte i det hun stille tog ham ind under vandet til hende og kyssede ham let på underlæben men turde ikke at bide hul i hans underlæben som hun plejede han sagde jo sidst hun kun måtte vis han gav hende lov, hun lod sine finger køre hen over hans krop og smilede bare endnu mere over han havde tøj på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:36 | |
| Morgan så på hende og skulle lige til at svare hende, da han mærkede vandet på sig. han kyssede hende kort tilbage inde han så ned af sig selv "jeg har ikke andre bukser i nærheden" sagde han og viste ikke hvad hun havde gang i, han stod bare og så ned på hende og rystede på hovedet af hende "Kajika du ved hvordan det ender hvis jeg bliver her inde" sagde han selv om han viste at der skulle blod ind i hans mund før at han blev tændt, da han ikke ligefrem tænde på at se hende nøgen foran sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:40 | |
| Kajika smilte og klædte ham blidt af i det hun slikkede ham op af brystkassen og bed blidt hun i begge sine håndled uden at hele og lod blodet hendes dejlige blod glide ned fra hendes hænder og betragtede ham med glæde i ansigtet i det hun kyssede ham igen og bed hul i sin egen underlæbe og lod sig blod fra hænderne løbe ned af hans krop da hun lod den ene hånd komme bagved hans nakke og den anden om hans liv, mens hun kyssede ham med blodet flydende i munden sit eget fra underlæben og lod den ene hånd fra hans liv skære ind i hans brystkasse og lod sig blidt føre ned mod hans hals med munden og bed blidt uden at lave hul, dem lovebits igen og grinte i det hun slikkede ham op af halsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:49 | |
| Morgan så ned da han mærkede hans bukser blev åbnet, han lod hende bare tage dem af uden at sige nået og forstod ikke helt hvad hun havde gang i. Morgan mærkede blodet på sig og den stærke blod af vampyrblod, han ville ikke sige fra hvis hun ville havde det. han kyssede hendes tilbage og mærkede blodet i sin mund, han førte sine læber ned til hendes hals og bed hende hurtigt. han sugede hendes blod og kunne mærke at han begynde at blive tændt, og hans lem begynde at blive hårdt. han træk langsomt sine tænder ud og slikkede hende over halsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 13:53 | |
| kajika følte sig smuk i det hun stod op af ham og mærkede ham blive lettere tændt af deres lille blod leg i det han bed hende gav hun et støn fra sin strube og sagde dybt"mmmmmh jaaah..." hun grinte i det hun stille kunne mærke hvor tændt hun blev og nød han stod her ved hende i det hun hviskede"har jeg tilladelse til at skade og suge fra dig? Morgan" hun helede sine åbne sår og strøg ham over kinden i det hun let lod en hånd rør hans lem og mærkede hvordan det langsomt blev mere stiv og stort i hendes spinkle lille hånd.
//Skal sove :P heh nat nat skrives senere ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 14:01 | |
| Morgan så ned på hende og var ikke hel klar over hvad hun ville og nikkede bare "ja det gør du bare" sagde han og vende sit blik ned mod sit lem, da han mærkede hendes hånd på sit lem. han gav et lille grin fra sig og så op på hendes ansigt "ønsker du at få den sidste del af menneske ud af dig ?" spurgte han langsomt om, og ville ikke tage den uden at hun selv ville. det var en ting som han ikke ville gøre, da han ikke ville havde at hun ville hade ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| |
| | | | Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|