|
| Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 10:04 | |
| Morgan så over på hende og lag sit hoved på skrå, han hadet virkelig den afsky af menneskelig del. han havde det som om at han skulle brække sig, han gik med elegante skridt over til hende og så ned på hende "hvad sker der med dig ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn, han havde så meget lyst til at slå ondskabet ind i hende igen. han rystede på hovedet og fandt sine sko og jakke "jeg smutter bare nu" sagde han og gad ikke være der mere, det var alt for menneskeligt og det irriterede ham virkelig meget. "tag ikke afsted og spise uden mig" sagde han og kørte nogle fingere igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 10:10 | |
| kajika så på ham og sagde"jamen!! jeg har mistede så meget blod! og det snyd vil du bare gå fra mig nu når mørket er fremme og efterlade mig her helt alene uden noget blod!! det kan du ikke være bekendt! morgan det vil jeg ikke finde mig i" hun tog sig for munden og tænkte*har jeg lige vist manglende respekt til ham igen eller* "undskyld morgan jeg mente det ikke undskyld jeg skal nok blive her herre det lover jeg, og først tage føde når du igen er her ved mig og henter mig" hun satte sig ned igen og så flovt ned i gulvet og tænkte*bare han ikke er vred på mig* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 10:33 | |
| Morgan knyttede sin hånd for at slappe, men han mærkede at blodet kogede inde i ham. at høre hendes ord gjorde ham virkelig sur, han vende sig mod hende og lag sit hoved på skrå og tog en dyb indånding for at slappe af "jeg kommer jo tilbage igen, jeg skal bare hjem og skiftetøj også kan du godt klare at blive her imens! prøv at tænk på hvad der kan ske hvis jeg slipper dig alene der ud.. du er en ny vampyr, og lyt på hvad jeg dog siger til dig" sagde han lidt hårdt og pustede alt luft ud af sig igen, inden han åbnede døren og rystede på hovedet af hende da han ikke viste hvad han ellers skulle sige "bare bliv her imens" sagde han og gad ikke rigtigt diskuter mere, han lukkede døren efter sig og løb ned af trapperne og videre ud af døren. han så kort hen på solen og sukkede, inden han løb videre igennem byen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 04 Jun 2010, 10:37 | |
| Kajika så vredt mod ham og da han lukkede døren og var væk fra lejligheden smadrede hun hårdt sin knytnæve direkte ned i det meget hårde træbord der var håndlavet og tænkte*Nu gjorde jeg det igen hvor er jeg dog dygtig !! jeg hader mig selv jeg skulle ha lyttet!* hun stod der i noget tid i det hun lugtede blod og kiggede stille ned mod sin mave og så en af disse træ tingester igennem hende(ikke slayer pæle men bordets træ pæle) hun kiggede på den med store øjne og gik ned i knæ og tog om den og sagde"argh...." hun trak den langsomt ud og skrig i det hun så på bordet, hun havde slået i midten så bene var gået igennem bordets plade og så havde hun været for tæt og nærmest spiddet sig selv næsten.. hun så på blodet og prøvede at hele sig men det gik ikke for godt.. hun bed tænderne sammen og tog blidt fingerne under såret og sikkede blodet i sig igen som det kom ud og sad bare der med helt lysende røde øjne.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 05:15 | |
| Morgan løb så hurtigt han kunne igennem byen, selv solen brænde på hans krop. han løb så godt han kunne igennem gyderne selv om han jo skulle over vejen nogle gange, han nået endelig Nemirstīgs akls klan'ens mødested. der stod nogle væsner udenfor døren og flere inde, han gik bare forbi dem uden at se på dem selv om hans tøj var brændt op noglesteder. så var han ligeglad og gik bare op mod sin soveværelse, hvor han hurtigt smed sit tøj og fandt nået nyt frem. han tog et nyt forbinding rundt om halsen og rettede på sit hår, inden han gik ud igen og smilte charmerende mens han så sig omkring. han gik ud af døren og var glad for at solen var gået ned, han løb hurtigt igennem byen igen mens nogle fra klan'en så efter ham. han gik ind i en lille døgn butik og købte sig en pakke smøger og en øl, inden han gik ud igen og gik bare hjem mod hende. mens han lag pakken ned i lommen og åbnede øl'en og drak af den, han kastede den væk og så op mod hendes lejlighed når duften af blod kom ind i hans næse. han sukkede og satte i løb igen og af opgangen, og nået kort tid efter til hendes dør. han åbnede den og så sig lidt omkring "Kajika?" sagde han og så sig omkring |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 05:27 | |
| Kajika havde trukket sig ud i badeværelset og øjnene lyste helt røde i det hun nærmest stønnede efter vejret fordi det tog så hårdt fik hun det menneskelig i sig og følte hun var nød til at trække vejret så stor var smerten at den simpelthen snød hendes sind til at tro hun skulle trække vejret for at overleve... hun havde låst døren og råbte"morgan!! argh... find! et menneske og kom ikke her ud eller jeg dræner dig! jeg mener det død alvorligt!! argh!! find..... jeg ber dig find et menneske til mig! jeg kan... argh" hun prøvede at rejse sig op, hun havde lagt ting foran døren for han ikke skulle ... komme brasende ind men de kunne sikkert ikke holde ham tilbage vis han ville ind... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 06:13 | |
| Morgan så hurtigt hen mod badeværelset, han skulle lige til at spørge hvad der var sket inden hans ben satte hurtigt i løb ned af opgangen. da han ikke ville give slip på sin skabning og lade det dø, eller at han selv døde. han så hen af gaderne og fandt hurtigt en ung mand, som han bare tog i håret og træk med sig. selv om han skrig så meget han kunne og prøvede at komme fri, han træk hurtigt med sig op af opgangen og ind i hendes lejlighed. han lukkede døren efter sig og gik hen til badeværelset, han mærkede at hun have låst den og slog bare sin hånd ind mod den som fik den til at gå hurtigt op. han så ned på hende og kastede manden over til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 06:17 | |
| Kajika tog hårdt fat i mandens hår og hals i det hun lagde hænderne om hans liv og trak ham helt hen til sig mens hun kærtegnede hans brystkasse og bed ham hårdt i halsen og sugede som var hun ved at æde hans hals, hun lukkede øjnene af nydelse og sagde"ja endelig" hun bed til igen og sugede bare i sig og lod det med glæde strømme ud fra mundvigen og strøg fyren over håret og sagde da hans øjne mistede liv"tak for at give dit liv for mit liv" hun grinte ondt i det hun sugede næsten den sidste dråbe og rejste sig op og var helt helet og betragtede Morgan som var han hellig nu og løb hen til ham nedlagde ham og kyssede ham heftigt på munden med blodet om sin mund og sagde"tak Morgan .... du virkelig ! heh vidunderlig til at finde offre" hun grinte ondt og bed ham blidt i underlæben men ikke så der gik hul, og gik stille af ham og trak ham med op og sagde"jeg smadrede mit bord men bene faldt ikke ned men stikkede op og spiddet mig...." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 06:57 | |
| Morgan så bare over på sin skabning og smilte stort, da han synes at det var et godt syn. at se hvordan sin skabning tog livet af en anden, han kunne ikke lade være med at smile og elskede det han så af hele sit hjerte. han mærkede gulvet under sig og kyssede hende lige så heftigt tilbage, han så op på hende og slikkede sig rundt om munden. den søde smag af menneske mand var fantastisk, selv var han ligeglad med hvilket køn blodet kom fra så længe det smagte godt. han rejste sig op og kørte sine fingere igennem sit hår "mmh" sagde han bare til det og lag sine hænder ned i sine sorte jeans, han lyttede på hvad hun sagde og nikkede stille "hvad med at ikke smadre dit bord næste gang ?" spurgte han om og synes ikke man skulle bruge sin styre på at ødelægge ting, dog kun hvis man ikke havde nogen anden vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 07:01 | |
| kajika bukkede elegant og nikkede til ham i det hun stille sagde"Hmmm ..... ja jeg mente os da jeg blev spiddet at det var en yderst dum ide men som du kan se overlevede jeg og fik endda os mad det er da et plus men jeg stadig sulten så vi må hellere komme ud og få lidt mere ned og hmm?? du ser lækker ud i de nye bukser" hun grinte let og rørte blidt ved hans bukse kant i det hun stille tog om ham og sagde"Rawr.... jég helt oppe og køre efter det blod og den tætte døds oplevelse og smerten der for igennem mig så min hjerne troede den havde brug for ilt igen det var helt syrealistisk jeg! elskede det hahah!!!" hun strøg hånden igennem sit hår blidt og så på ham med de drabelig dyriske træk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 07:09 | |
| Morgan så bare på hende og hævede det ene øjebryn, han så bare ned efter hendes hænder inden han mærkede hendes krop mod sin "lad være med at ødelægge ting" sagde han og vende sit blik mod hendes ansigt, inden han tog sine hænder op af lommerne og fjernede hendes arme væk fra sig "de er ikke ligefrem n.." sagde han og rystede på hovedet og slog hende blidt med en fald hånd på panden, inden han lag sine hænder ned i lommerne igen "du skal ikke få mig til at snakke mod nået andet.. det var virkelig dumt af dig af gøre det, du havde været død hvis jeg ikke havde kommet" sagde han og gad ikke snakke udenom når han ikke ville havde at hun skulle bruge sine kræfter på nået dumt "den menneskelig del får mig snart til at flippe ud" sagde han og gik ud af badeværelset, inden han vende sit blik mod hende igen og tog sin pakke med smøge op af lommen "du skal nok skaffe det der af vejen inden du får mere mad" sagde han og åbnede pakken og tog en ind i munden, inden han lag pakken tilbage og tog sin lighter op og tænde sin smøg "og man spiser ikke inde i sit hjem uden at det gælder døden" sagde han og tog en sug og lag sin lighter ned i lommen igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 05 Jun 2010, 07:13 | |
| Kajika tog fat i fyren og kastede ham ud af vinduet og sagde"sådan der færdig, det kaldes selvmord ! han hoppede ud fra øverste sal sige siger vi bare da ingen er hjemme der oppe" hun tog hurtigt der op i det hun åbnede døren brækkede den op og smadrede vinduet og kom ned til morgan og sagde"ingen finger aftryk bare rolig og det er den perfekte forbrydelse" hun grinte ondt og sagde"Nå ja okay... undskyld tror jeg" hun sukkede let og så uskyldigt op på ham og sagde"det var ikke mening at få dig til at snakke uden om herre det var bare jeg er stadig sulten og du har jo intet mættende fået så skal vi ikke tag på jagt og du kan lære mig mere?? om hvad der forbudt og hvad der ikke er forbudt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 11 Jun 2010, 12:09 | |
| Morgan fulgte hende med blikket og sukkede opgivende, selv om han jo slet ikke havde tænkt sig at give op på hende. hun var jo som han ønskede at være, selv om hun virkelig kunne irriter ham. så havde han sådan en stor lyst til at give hende nået af sit blod og bruge sin evne på hende, men det ville han bare få en falsk skabning af og det var slet ikke meningen "det er okay" sagde han og så kort hen mod et af vinduerne, inden han vende sit blik mod hende igen og nikkede "en smøg mætter altid" sagde han og havde jo lært sig at klare sig uden mad i flere dage og endda måneder, men han viste at nye vampyrer havde det svære med det "men kun fordi du er kommet til skade og har brug for det, og fordi du ikke kan holde dig fra mit blod" sagde han og begynde at gå mod udgangen, inden han kort så sig omkring i hendes lejlighed "du skulle få ryddet op" sagde han og kunne ikke lade være med at smile |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 11 Jun 2010, 12:15 | |
| kajika åbnede uskyldigt munden og sagde lettere fornærmet"baka! det ikke min skyld der er så ... okay... det er min skyld der så rodet men du begyndte tror jeg?" hun roede sig lidt i håret og så undrende omkring sig i det hun bed sig i underlæben og tænkte*Hmmm måske burde jeg faktisk rydde op han har ret i det, fordi her ser nu ikke lige så pænt ud som i starten ! men jeg orker ikke!!!* hun grinte sødt i det hun betragtede ham og tog noget passende tøj på uden blod på og gik stille hen til Morgan og tog om hans liv og så på ham med lidt blottede hugtænder og sagde"hva så frække" hun blinkede i det hun slap ham blidt og strøg håret til siden, mens hun stille trippede ned af trapperne for at få lidt mere og spise(Blod)
(Baka) Betyder idiot ^^ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tirs 15 Jun 2010, 13:27 | |
| Morgan forsatte bare ned af trapperne og lag sine hænder dybt ned i sine lommer, han kunne ikke lade være med at smile over at hun gav ham skylden "det er ikke mig der går rundt og ødelægger alt.. man skal altid havde ryddet op i sit hjem" sagde han og havde selv ryddet op hele tiden, da det ikke hjalp at folk faldt over alt muligt når de var der og der var jo stort set væsner der hele tiden og nogle gange mennesker. dog var der kun mennesker når der var mad, selv om han forbød at nogen spiste der hjemme "lad os skaffe nået mad og få lukket munden på dig" sagde han og grinte ondt efter, han fløj næsten ned af trapperne og hoppede med lethed over hende. han stoppede op ved døren og åbnede den for hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 25 Jun 2010, 11:08 | |
| kajika så undrende på Morgan og bed sig lettere forvirret og sulten i underlæben og lod blidt lidt af det nærmere døde blod fra sit eget kød løbe ind i munden og mærkede helings processen der lignede først den flettede uden ind i hinanden og så kom der blot intet at se andet end alt var healet de store 2 huller fra de kniv skarpe tænder var væk. Hun strøg blidt det lange platin blonde hår bagud og smilede lettere ondt i det hun berørte hans hals let og forførisk men dog ikke for at forfør ham, hun ville blot mærke sin herre og nikkede anerkende som et bestemt nik over hun havde hørt efter ham og indrømmede sine små fejl og mangler. hun grinte lidt og sagde da de kom udenfor"du kan vist godt li at drille i dag hva?" hun så rundt lidt og gik så hen til morgan og berørte blidt hans læber med sine og lod ham mærke det statiske elektrisitet de havde mellem hinanden skaber og skabelse, herre og yngling var de... hun kunne ikke lade vær med at føle hendes herre var alt men sådan var det jo med skabelser... hun kunne ikke lade vær med at betragte ham i smug med øjnene let på skrå mod ham og et lettere lumsk og flabet teenager smil over læberne uskyldigt og fjoget i det, det nærmest sagde... tag det ikke så tungt heh... jeg skal nok høre efter fra nu af... hun ville vise respekt men dog være sig selv med sit touch over sig af en vis selvstændig tøs der ikke kunne lade sig dominere til en vis grænse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Søn 11 Jul 2010, 02:31 | |
| Morgan så sig omkring og begynde bare at gå ned af gaden og lag sine hænder dybt ned i lommerne, han så over på hende og hævede det ene øjebryn og rystede på hovedet af det hun sagde. selv om det passede så kunne han bare ikke lade være "jeg mener det faktisk.. prøv at tænke hvis du skulle være sammen med en som snakker og overfalder dig hele tiden ?" sagde han og gav et koldt grin fra sig og så sig lidt omkring og kunne bare mærke hvor sulten han selv var, han havde jo kun fået ordenligt blod fra da han forvandlede hende og kunne godt bruge nået mere. selv om han kunne holde sig uden blod i langtid så ville han det ikke udover når han virkelig havde brug for det, han fik øje på en gruppe længere fremme og tog sin ene hånd op af lommen og pegede over på dem "hvad med dem?" sagde han og ville se hvis du godt kunne dufte at de alle sammen havde drukket udover en, han så over på hende og lag sin hånd ned i lommen igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Søn 11 Jul 2010, 12:33 | |
| Hun så over mod ham og skubbede blidt til ham i det hun rakte tunge og sagde"ha ha Morgan hvor er du dog sjov hihi men nej virkelig... du så fjollet nogen gange baaah" hun prikkede blidt til ham i det han pegede på en gruppe stod hun og kiggede lidt i det hun duftede ind af og rykkede tættere på og sagde så"Hmm de har drukket undtagen ... jeg tror der er nogen der ikke har jeg kan lugte frisk blod men ikke hvor mange der har det og så blanding af fulde folk" hun sukkede let og lod sine finger stryge igennem håret i det hun sagde"men så tager jeg den der ikke har drukket hihI!!!" hun gik der hen af i det hun stoppede og smilede kært og sagde"Hva ved mindre du har mere brug for det end mig mester" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 16 Jul 2010, 06:15 | |
| Morgan svarede ikke på nået af det og så over på flokken og rystede på hovedet af det hun sagde "jeg kan godt vente" sagde han og vende langsomt sit blik mod hende og smilte "bare husk øjebind" sagde han og gik over i en gyde og satte sig på nogle kasser, han fandt en smøg frem og tog den i munden og tænde for den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Lør 17 Jul 2010, 21:44 | |
| Kajika bed sig let i underlæben og så mod mængden i det hun fornemmede en anden og kiggede mod Morgan der var gået hen til en gyde og listede et andet sted... *den duft er så bekendt..... mandeligt køn mmmmh dufter så godt...!!* hun listede hen til fyren stille og bed sig fast i ham og tog ham for munden og stod der og sugede fra ham i det hun slap sagde han"Kajika??" hun smilede og slikkede ham let op af halsen og hviskede"Ja" hun bed igen og sugede ham helt tør så han døde af det og lod ham blot lægge der med en dråbe tilbage i kroppen... hun så mod ham og tørte sig så om munden og sagde"Morgan jeg har.... jeg har angrebet en anden men han var ædru og tiltrak sig ikke opmærksomhed" hun smilede sødt og stod blot der og så lettere ond ud og fortrød heller ikke at ha bidt ham fyren hun havde gået efter i stedet for de andre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Søn 18 Jul 2010, 02:38 | |
| Morgan så bare på hende og nikkede så til det hun sagde "når okay" sagde han bare og lukkede sine øjne i og lænede sig op af muren bag sig, han tog et sug af sin smøg inden han tog den mellem to fingere og pustede røgen ud "er du stadig sulten?" spurgte han så om og åbnede langsomt sine øjne, han hævede dog det ene øjebryn uden at helt tænke over det. mens han lag sine arme på sine knæ'er |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tirs 20 Jul 2010, 06:29 | |
| hendes blik fortalte meget da hun tog bindet ned for halsen, kedsommelighed og dovenskab."Nej jeg ikke mere sulten kun efter en ny spændende mester" hun grinte lettere koldt fra struben og studeret gyden de nu stod i, som var de blot skygger til bygningen, fanget nær gadelygterne. Hun kunne ikke fjerne sit lille smil, hun ville ha en spændende farlig mester og syntes på det sidste at morgan var begyndt at blive temmelig kedelig???. hun kunne ikke lade vær med at grine for sig selv og strøg håret tilbage*Hmm jeg tror jeg vil finde mig en ovenlig mester nu og så kan morgan ellers hygge sig med den engel jeg smadret og alle andre filipenser der nu ellers er* hun syntes at kunne lugte morgan var blevet temmelig svag, og hun orkede ikke at bruge sine fantastiske evner på en kedelig mester, så hellere bruge det på en ondskabsfuld, farlig, lækker, utæmmelig og lege syg mester!. Hun vendte Morgan ryggen og sagde med et smil over læberne"Farvel pettyboy jeg skal på rigtig mande jagt" hun var ikke bange for Morgan nu, der var noget forandret over ham... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tirs 27 Jul 2010, 00:30 | |
| Morgan åbnede hurtigt sine øjne og så efter hende, hurtigt stod han og holde fast i hendes ene håndled og med sin anden hånd om livet på hende "du skal ingen steder" snerrede han og ville ikke finde sig i at hun ville havde sig en ny mester, da det var ham som havde skabt hende og derfor ville han beholde hende for sig selv. han holde hende tæt ind til sig og brugte alle sine kræfter så han var sikker på at det var svært for hende at komme fri "jeg tror du er klar" sagde han og begynde bare at trække hende med sig, mens han røg videre på sin smøg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tirs 03 Aug 2010, 22:32 | |
| Hendes trin var selvsikre og langtrukkende, som gik hun på en sky så lydløse var de og alligevel så højrystende i sin glans, den måde hun gik på var graciøs og hendes elegante natur fik det til at se for let ud. Hun mærkede hvordan hendes håndled pludselig blev grebet om. Det strammet og var fast samt armen der kom om hendes slanke liv og holdte hende tæt ind til sig"Arh" hun skubbede til ham prøvede at slippe, indtil hun fandt ud af at han var stærker end hende, dog ville det ikke hjælpe hende at stjæle hans evner hans var stærke men ikke i denne situation. Hun så på ham og slikkede sig let om læberne blot for at fugte dem til at lade sine ord flyde med ynde ud af munden"Hvorfor må jeg ej gå nogen steder Morgan" finger spidserne berørte hans kind, i mens hendes intense blik var rettet mod Morgan*Hvad pynser han på?* hendes fødder fulgte ham lettere ude af takt til hans hiveri og hans iver efter at komme frem ad?."Klar til hvad Morgan... slip mig nu!?" svarede hun ham og prøvede at undgå at følge ham men dog uden held. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Fre 10 Sep 2010, 13:27 | |
| Morgan gik bare videre og så tilbage på hende og begynde at gå i et mere roligt tempo, dog holde han stadig godt fast i hende og ville ikke lade hende gå "fordi det er du ikke klar til, du er ikke klar til at opleve verden for dig selv.. du skal være den bedste vampyr i verden, og det klare du ikke på egen hånd" sagde han eller han snerrede det mere end at snakke, han var rasende på hende og hvis ikke det var for overnaturligt så havde der været flammer i hans øjne. han gik bare videre igennem Werclare og så flere gange frem for at være sikker på hvor han gik hen, dog holde han det meste af tiden sit blik på hende "klar til at møde din familie og dit nye hjem" sagde han og hentydet til at han ville vise hende hvor hun hørte hjemme, hvor gemmestedet til klan'en lå. han stoppede op foran en bygning som så ud til at skulle rives ned, dog var den bedre bygget end nogen anden bygning i byen "kom" sagde han og trak hende over mod døren og åbnede den, han lukkede den efter dem og det første rum lignede det samme som bygningen. dog var der en kæmpe port som lignede nået en konge ville havde som sin dør, han gik hen til den og åbnede den og skubbede hende bare ind i et kæmpe rum der lignede mest en domkirke. dog var det rødt stof på stenvæggene også var der også indtørret blod der på, der var kæmpe malerier hvor der intet blod var på. der stod store runde borde hvor der lå mennesker på, som enten var døde eller hvor vampyrer og dæmoner stod over og var igang med at drikke blod fra. alles blikke vende sig mod den unge vampyr, da det ikke var tit der kom nye vampyrer ind i bygningen. Morgan smilte charmerende og så sig omkring "hjem kære hjem" sagde han og grinte kort mens porten blev lukket efter han var kommet ind |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| |
| | | | Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|