Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Endelig engle fri(Morgan=privat)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeLør 11 Sep 2010, 21:53

kajika trak i sin arm og sagde"Arrrr slip så Morgan! dettte begynder virkelig at irritere mig du slet slet ikke sofistikeret mere!" Kajika så temmelig forfærdet ud og ville ej skænke ham en mine i mens de gik, indtil de kom til bygningen betragtede hun den og dens indhold da de endelig kom indenfor, kajika så lidt lammet ud og kiggede på alle der var der og blodet og det hele. Hun så på Morgan lettere overrumplet og sagde med en harsk stemme der lød som om hun intet vand ellr drikke havde fået i flere årtusinder"hva laver vi her" hun kunne ikke tro hun skulle bo såda et sted,. Hun rystede på hovedet og skubbede voldeligt til Morgan"HA! som om jeg ville bo her!; find dig enn anden vampyr og gør til den bedste jeg vil ikke" Kajika så temmelig alvorlig ud og betragtede Morgan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 00:55

Morgan så på hende og snerrede da hun skubbede til ham, dog rykkede han sig ikke særlig meget og så på hende med et koldt blik "vil eller skal.. det er to forskællige ting... tro ej jeg gør nogen til en vampyr, hvis de ikke skal være den bedste" sagde han og greb hende hurtigt rundt om halsen og klemte lidt omkring den, mens han gik tætter på hende og havde bidt sine tænder sammen "du skal blive den bedste vampyr hvis du så vil det eller ej" snerrede han og havde ikke tænkt sig at give slip på hende, hun var hans skabning og han havde følt den styrke der kunne komme inde i hende "du kan ikke få et bedre hjem end dette, et sted hvor du er i sikkerhed" sagde han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 01:18

kajika betragtede Morgan og bed tænderne sammen og sagde"årh! slip nu du har da ikke brug for netop at gøre mig til din stærkeste vampyr! er det på grund af min kopi evne fordi det blot en evne den gør mig ikke uovervindelig!" kajika trak og sled sig hen af jorden indtil hun slappet af og betragtede stedet og sagde"Hmm så hvor skal jeg sove og ligge her stinker og ikke særlig godt, og må jeg godt drikke af de andre vampyr der er her" kajika betragtede Morgan endnu en gang for at se hans ansigts udtryk når hun spurgte ham, og tog blidt om ham og ville bide Morgan lidt i halsen, hun elsket trosandt at bide og rive i alle mulige ting og især i sin skaber efter som han altid var nær hende., dog havde han op til flere gange gået amok på hende?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 02:11

Morgan hævede sit ene øjebryn og synes det gav sig selv, hun var hans eneste skabning og det var intet med hendes evne at gøre dog hendes kolde personlighed. Morgan tog en dyb indånding og synes selv det duftede godt, af både gammelt og frisk blod "ovenpå tæt på mit værelse" sagde han dog var det ikke nået med at hun var inviteret om natten eller nået, det var mere en hentydning at der ikke var andre vampyrer eller dæmoner der boet tæt på hans værelse. Morgan skubbede hende bare væk fra sig og havde ikke lyst til at blive bidt "du tager bare for dig, så længe du spørger dem først ellers kan jeg ikke lov for dig sikkerhed" sagde han og gik selv ned af den rødeløber inden han nået til en kæmpe stol, der var lavet af sølv og guld som han bare kastede sig i og så ud på de andre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 02:16

Kajika så undrende på ham og rystede på hovedet og sagde"Dette keder mig" Der kom en dæmon mod hende og kajika var virkelig vred, vis man blot chikanerede hende. Kajika tog fat i Dæmonen og smadret hovedet på ham ned i jorden så det gik i stykker og så over mod Morgan utilfredst og sagde"jeg skrider i få timer og så kommer jeg tilbage i mens kan du hygge dit dette stinkende sted, jeg vil helst være et sted hvor der frisk eller levende blod at tage fra ikke gammel lugt og dæmoner os!" Kajika så temmelig sur ud og gik hen af mod døren men kom i tanke om morgen timen og sukket"fedt..." Hun sukket og bed sig i underlæben og kiggede lidt mod Morgan og sagde"Jeg går op i seng fordi solen snart kommer, klogt træk at vise mig det lige nu" Hun så vredt på vampyrene der var der og det lignede at de var nysgerrig men forsigtige...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 02:52

Morgan sukkede af hende at hun bare sådan dræbte en dæmon, han lag en hånd foran sine øjne og lod den glide ned af sit ansigt som om han virkelig var træt af hende "du skal ikke bare dræbe folk" snerrede han surt og var glad for at han viste hende stedet, så han var sikker på at hun ikke bare kunne slippe ud hvornår hun end ville. dog undrede det ham lidt af det hun sagde, da det jo lå levende mennesker rundt omkring dog med et par bidemærker her og der "okay så kom" sagde han og gik hen til en gammel træ dør, som lignede et sted hvor man gik op af hvis man skulle op i et gammelt tårn. han gik der op og videre op af trapperne, inden han nået den lange gang hvor der gang malerier af de leder som havde været i klan'en. der hang også et af Morgan dog et hvor han havde langt og lyst hår, han gik hen til en dør og låste den op inden han åbnede den "her" sagde han og gik ind, det lignede et sted hvor en konge boet i og med et privat badeværelse
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 21:40

Kajika så lettere lamslået på det og betragtede morgan undrende og sagde med en lettere spydig bemærkning"Så dette er vel dit og så er det nu du siger at mit værelse læggere længere nede af gangen med fælles toilet og et klamt værelse" Kajika var temmelig storsnudet for tiden og troede hun ejet alt og alle især os Morgan troede hun., men det var dog os fordi hun ikke frygtede hans små nuttede vredes udbrud der lignede mere en gammel mands måde at sige at han var ved at få spat? men der skulle meget til før Kajika frygtede nogen.."Så skal jeg trænes op her? - eller ? noget?????" hendes blik var rettet mod Morgan nu mens hun gik hen til sengen og lagde sig på den og smilede lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:09

Morgan hævede sit ene øjebryn af hende og rullede med sine øjne af hende "nej dette er dit værelse.. mit ligger nede af gangen" sagde han og da det bare lå 2 døre væk, han lag sine hænder nede i lommerne og sukkede af hende. hun irriterede ham til tider dog var hun også som en datter for ham, da han jo havde skabt hende og hun var jo også `ene´ barn så det var svære at sige nej til hende. han nikkede til det hun sagde "jep det skal du" sagde han og blev bare stående i døråbningen og så over på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeSøn 12 Sep 2010, 22:15

Kajika så på Morgan lidt overrasket og trak så stille på skuldrene temmelig fabrilsk over alt dette og sagde"Fint så jeg skal trænes... i dette mærkelige hjem det er vel okay med mig tror jeg da?" Kajika rejste sig lidt op og gik hen mod Morgan og skubbet ham blidt ud af sit værelse og sagde"Men jeg vil gerne være alene nu og kommer ned og finder en lækker fyr senere og drikker fra... så? øhm blot træd tilbage Morgan og hyg dig eller hva du nu vil?" hun grinte lidt og gik hen mod privat badeværelset med et smil og smed tøjet så småt og gik under det dejlige brusevand der splasjede ned i hendes ansigt og på kroppen af hendes kurvede dejlige former.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeTirs 14 Sep 2010, 11:30

Morgan snerrede stort af hende og bed også ud efter hende da hun skubbede ham ud "det har ligesom intet valg" sagde han og havde ikke tænkt sig at give hende nået valg, hun skulle blive en af de bedste vampyr hvis ikke den bedste. hvis han så skulle tvinge hende ved at låse hende inde eller nået, så havde han bestemt tænkt sig at gøre det. han gik bare ud på badeværelset og lag sine arme over kors "du er virkelig irriteret til tider, din lille lorte unge" sagde han og gav et par grin fra sig, og var ret så ligeglad med at hun var ibad
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:24

Alexia så mod ham og rakte tunge i det hun opdaget han var ved hendes! badeværelse og sagde"hey! Fuck ud her fra Morgan" hun tog hårdt fat i ham og sagde"jeg er en ung og frisk kvinde med hele flere tusinder år foran mig det vil sige jeg vil gerne beholde min nøgenhed til mig selv eller en fyr vis jeg får en... en gang og ... og så skal du ikke tro jeg alt blot fordi jeg din skabelse!?" hun skubbet ham ud fra badeværelset lettere muggen og brummede lidt fordi han sådan gik hende på nerverne når han skulle tro han kunne hva han ville på HENDES VÆRELSE!?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:37

Morgan så irriteret på hende og lod bare sig selv blive skubbet ud, dog satte han hurtigt fødderne hårdt ned i gulvet da han hørte hvad hun sagde. han havde lyst til at slå hende dog gjorde han det ikke, dog tog istedet fat i hendes kæbe og trykkede hårdt til "regel nummer 1.. ingen fyr, de gør dig svag som de gør alle andre vampyrkvinder svage" sagde han rasende i det, og ville bestemt ikke havde at hun skulle blive svag på nogen måde. han tog fat i hendes arm med den anden hånd "jeg ser ikke på din som om du er en lækker nøgen kvinde.. sådan ser jeg ikke på flot, jeg tænder ikke på folk på den måde.. så gå ind og tag dit bad eller hvad du vil" snerrede han og blottede surt sine tænder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 07:43

Alexia skrig og så helt lammet på ham og hørte det med at hun ingen fyr måtte få... hun måtte ikke opleve kærlighed for ham!? skulle hun bare leve livet som en kold følses løs maskine der intet andet kunne end at dræbe og parer ordre! fra ham!?. Hun så vredt på ham og vrissede i mens en knurren kom fra indre af hende, og hun prøvede at holde sin vrede inde... Hun sagde"fint!!!" hun skubbede til ham med kræft og sagde med en lettere fransk accent"forbandet dyr! jeg intet våben!, jeg os i live!" hun gik ind i badet og tog tøj på og slog til tingene inde i badeværelset og gik amok indtil aaaaaaaaalt var smadret, og hun var fyldt med flængre og ridser, hendes blod var næsten over alt på gulvet, badet i brusevand der var tændt og på væggene var der ødelagte mursten med blod på... Hun havde blodrøde øjne og så helt dyrisk ud, og hugtænderne var fremme og fuldstændig blodig, hun havde bidt i nogen af stene, og ? tænderne var ej knækket
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:04

Morgan sukkede af hende da hun virkelig ikke forstod ham og det irriterede ham lidt, han skulle lige til at sige nået da hun var smuttet fra ham. han stod bare og lyttede på alt det der skete inde på badeværelset, han gik dog først hen og låste døren til hendes soveværelse for at være sikker på at ingen kom ind på værelset. han gik derefter ind på badeværelset og så over på hende, han gik over til hende og lod sine fingere glide hen over nogle sår på hendes ene arm "det var ikke sådan jeg mente det.." sagde han selv om det jo var sådan han mente det eller på en måde "hvis du får en kæreste, så kan han gøre dig svag og så bliver du en af de ynkelige vampyrer som går rundt på gaden.. ingen kæreste til du er stræk nok til at modstå at blive svag" sagde han og tog fat i hendes kæbe og rykkede sit hoved tætter på hendes, så der blot var få centimeter fra hendes. han så på hendes ansigt med sine mørkerøde øjne "er det forstået?" spurgte han om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:11

Alexia var kajikas nye navn... hun så lidt på Morgan og bed sig i underlæben hårdt så det blødte men hørte på ham... hun betragtede ham underligt, dette var unormalt.. hun sukket i alt sin grumhed og sagde"jeg har.... har forstået" hun følte at Morgan var blevet hendes far og enda en virkelig! striks! EN AF SLAGSEN!???..... Hun betragtede ham med temmelig forståelse i blikket og rejste sig så småt op og hele hendes krop var indsmurt i blod, hun lignede en kanibal? et blodbad... dette kunne sagtens slå salen neden under med de døde mennesker så galt var det. Alexia havde sådan en kræft inde i sig og var utrolig følsom eller utrolig vred? der var aldrig rolighed i hende eller midt i mellem rolighed? eller vrede... hun var altid 100% vred eller ked? eller neutral. Hun sukket og rejste sig helt med rank ryg og så på ham og sagde"Jeg burde rydde... op ikke også?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:20

Morgan så på hende og nikkede og var glad for at hun forstod, selv om han viste at det måtte være svært og mest for sådan en ung kvinde som hun nu var "jeg ved godt at du gerne vil være en af de vampyrer der klare sig selv, men det går bare ikke.. ikke før du har lært at styre dig selv" sagde han og så på hende og derefter omkring i badeværelset, inden han så hen på hende igen da han høre hvad hun sagde og rystede på hovedet af det "du må heller tage et bad også rydder jeg op" sagde han og satte sig ned på hug og begynde at få glasskårene og flise stykkerne over i en bunke så det var letter at få samlet op, han så ikke på hende og tænkte bare selv om han hadet at tænke - så gjorde han det for at finde ud af hvad han skulle stille op med hende, at få hende til at blive glad og være lykkelig for at være den hun var. selv om han aldrig fandt sådan et rigtigt svar, han var kort i tvivl om det havde været det rigtige at gøre hende til en vampyr - dog havde han jo mærket og følt at hun ville blive en perfekt vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:24

ALexia så lidt på ham og sukket i det hun gik ind under vandet og tændte det, med skam.. hun burde høre mere efter, hun ville ikke være alene"jeg.. jeg vil ikke være alene... jeg vil ikke klare mig selv..." hun så væk i skam og sagde"jeg fungere ikke til at være alene.. jeg en tiggende bombe der skal holdes i kort snor... du gjorde klogt i at sætte grænser for mig Morgan jeg forstår dig nu" hun så lettere voksent og alvorligt på ham. Hun havde skyllet sig ren og tog et håndklæde om sig og sagde"vil du med... ned? måske og ha lidt og spise"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:55

Morgan lyttede på hvad hun sagde mens han gjorde rent over det hele, og så lidt på den ødelagte væk. han så ikke en eneste lille gang over på hende, da han jo ikke ville havde at hun troet nået om ham når han ikke var sådan. han så ikke på folk som andre ville gøre, han tænde jo ikke på hvordan folk så ud eller hvad de gjorde. han tænde jo stort set kun på blod og smerte, han vende sit blik mod hende da han var sikker på at hun var dækket til "du er irriteret nogle gange, men har ikke tænkt mig at give slip på dig.. jeg lover dig at du heller ikke får lov til at være alene" sagde han og ville jo ikke give slip på hende, han troet på at hun ville blive nået stort også selv om han havde tøvet. dog ville han jo heller ikke tro på det hvis det virkelig passede at hun ikke kunne blive det han troet, dog havde han tænkt sig at forsøge til at han ikke kunne holde til det længere. han hævede det ene øjebryn og så underligt på hende "er ikke sulten, men vil gerne med ned når du har fået tøj på.. jeg går ud og venter imens" sagde han og gik bare ud af hendes værelse og lukkede døren efter sig...
der stod også et kæmpe skab inde på hendes værelse som stort set var fuld af flotte kjoler, de store flotte kjoler som fine kvinder gik i. i gamle dage...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 08:59

Alexia så mod ham og sagde inden han gik" jeg ved du ikke tænder på mig, eller andet end smerte Morgan men... men jeg vil ikke begloes mere... jeg vil gerne selv om du ikke tænder på det, ha du respektere mig og mine grænser, jeg er en pige... og du er min skaber intet andet, måske som enn far for mig? men ellers intet mere derfor skal du ikke se mig nøgen" hun så lidt væk og åbnet skabet og betragtede de flotte kjoler, hun ville ikke kunne bære så smukke kjoler!?. Hun sukket og kiggede rundt og gik hen til døren og sagde"Morgan blot ... blot gå neden under jeg tror jeg går i seng i stedet.. jeg alligevel ikke sulten"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:14

Morgan svarede hende ikke og havde det svært med at havde respekt overfor andre end ham selv, det var bare en ting han havde det virkelig svært med. han så hurtigt mod hende da hun åbnede døren, hans blik var underligt og han nikkede bare langsomt i det "okay, du kommer bare ned hvis du er sulten" sagde han og begynde bare at gå ned af trapperne og videre ned i den store sal, han gik hen og satte sig på sin stol og så udover de andre som bare spiste eller dansede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:20

Alexia stillede sig op af døren og sukket? dette var et rent freak show i hendes verden? det var så anderledes og så mærkeligt at det var til at brække sig over? eller os var det blot forandringer der skræmte hende?.... Hun kiggede på kjolerne og sukket i det hun iførte sig en sort med hvid silkesnørre omme på ryggen der var bundet..... Hun gik stille der ned af og havde dog klippet lidt af og syet det op så det var smutk og lignede det var mening at detn kjole skulle stoppe under knæene.... Hun gik stille ned og så på alle og gik hen af mod Morgan og kiggede dog ikke på ham men fandt et menneske og betragtede det, men inden hun skulle til at bide mennesket?, det var som om hun ikke ville ha blod mere.....? hva skete der med hende......
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:32

Morgan sad bare der og så sig omkring, dog røg hans blik hurtigt mod Alexia da han altid ville kende hendes duft. han smilte lidt over den flotte kjole og hvor flot den endelig sad på hende, selv om hun havde gjort den lidt om så var den stadig flot til hende. hans blik fulde hende og han blev lidt undrende i det, da han godt kunne se at hun ikke bed. han rejste sig op og gik over til hende og satte sig på hug "hvad sker der?" spurgte han om og havde lyst til at tvinge hende til at bide, dog viste han at det ville være helt forkert i det at gøre det. dog kun han heller ikke gøre andet end at lytte på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 09:38

Alexia slap fyren og så lettere chokeret ud selv og sagde"jeg? jeg har ikke lyst til blod... je...jeg har ikke lyst til at dræbe?" hun så lidt ned af sig selv, så smuk hun var og så alligevel?. Hun betragtede Morgan og sagde med skam i blikket"jeg kan ikke bide ham... jeg kan ikke bide nogen mere?, min trang til blod er væk? det som om jeg er forandret Morgan" hun så lidt på ham og gik lidt bagud og betragtede fyren der lå klar til at blive bidt i med stanken af frisk blod ud over det hele af ham... hun tog sig til munden og lukket øjnene i og sagde"jeg kan ikke"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 22:29

Morgan blev virkelig rasende over det hun sagde, blodet kogede virkelig rundt inde i ham og hans øjne blev mere røde i det som om der var ild i dem. han rejste sig op og så over på hende, han gik over til hende med langsomme skridt. inden han med et hurtigt ryk gav hende en ordenlig lussing på kinden, som gav genlyd i den store sal og alle væsner vente deres blikke mod dem "bid ham så! du er ikke en ussel vampyr" råbte han med hele sin stemme, og hvis han havde været et menneske så havde hans hoved helt klart været helt rødt i det over at han var så rasende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitimeFre 24 Sep 2010, 23:26

Alexia faldt til jorden og tog sig til kinden og så uskyldig ud og så lettere rasende op mod Morgan og sagde"dit for!!!... GRR!!" hun rejste sig vredt op og sprang på morgan og sattte af til at bide ham men stoppet.. Hun så på ham og rejste sig op og sagde"Nej jeg har ikke lyst!" hun gik oven på hurtigt og lukkede døren efter sig og bed sig i underlæben og tænkte*han kan sku selv bide dem.. jeg.. jeg har ikke lyst? jeg.. har det underligt?* hun så rundt men det var ikke skyldfølse
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat)   Endelig engle fri(Morgan=privat) - Page 7 Icon_minitime

Endelig engle fri(Morgan=privat)
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» nyt tøj?:: privat Morgan
» do you wanna play?(Morgan=privat)
» Engle
» Engle - Duff
» Når man endelig får et job.. - SB

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum