|
| Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 11:26 | |
| Morgan tænkte ikke over hendes bid, og så bare ned på hende og lyttede på hendes ord. han så lidt om på hende og nikkede "du kan prøve at smage en" sagde han og synes at det var meget godt at lære af sine fejl, han mærkede hendes slik og kunne ikke lade være med at smile af det "så så Kajika" sagde han og gik på kanten af bygningen, han så ned på alle mennesker inden han hoppede videre til næste bygning "gamle mennesker smager heller ikke godt.. børn er fantastiske" sagde han og blottede sine tænder i et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 11:31 | |
| kajika grinte kort og sagde"jeg er teenager smagte jeg godt som menneske eller engel ? farmand" hun grinte og elskede at kalde ham farmand fordi det lød så provokerende" jeg tror ikke jeg rør dem når du siger nej men jeg vil med glæde dræbe sådan et lille menneske du ved børn vis de virkelig smager fantastiske skal jeg da leve af dem eller dig farmand" hun bed sig blidt fat i hans hals og smagte let på hans blod blot under få sekunder og slikkede så der hvor hun havde bidt og hviskede i hans øre"jeg elsker dit blod....... virkelig elsker" hun grinte ondt da hun trak sig fra ham lidt og lod neglene gå op under hans trøje og mærke den veltrænet mave og køre neglene hen af den mens hun bed ham blidt i øreflippen og sagde"jeg sulten igen..... jeg vil ha mere blod kan vi ikke finde et offer eller noget?.... jeg så sulten og hvor meget skal jeg lære farmand" hun smilte og lod blidt sin hånd stryge hans bukse kant men tog ham så om livet uden på trøjen igen og holdte ved for ikke at falde af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 11:44 | |
| Morgan tænkte lidt over det og træk lidt på skulderne "de fleste elsker engel blod da det er sødt lige som slik.. men det er menneskeblod der mætter mest og det du skal tage når hun er sulten" sagde han og ville ikke fortælle om dyreblod, da han mente at det kun var svage vampyrer der drak det. og det var kun nået man drak nået man virkelig havde brug for blod, og han ville endelig bare undgå at lægge det op på bordet "okay det lyder godt... du skal leve af dem, da du aldrig vil blive ordenlig mæt af mig" sagde han og havde bestemt ikke nået imod nogen der elskede hans blod, han lod hende bare røre ved sig og havde endelig ikke nået imod det. han ville havde imod at andre rørte ham uden at få lov, men ikke med hende selv om hun var provokerende og det kunne han jo godt lide. da han ikke havde lyst til at være skaberen af en svag vampyr som hans klan og han, kæmpede imod og ikke havde lyst til at leve med. han lyttede på hvad hun sagde og nikkede, han tog sin hånd ned i lommen og rakte en forbinding op til hende "tag dette på" sagde han og så sig lidt omkring "brug næsen i stedet for øjnene.. søg efter en sund duft" sagde han og duftede selv og fandt hurtigt en nogle gader fra dem, han rystede lidt på hovedet af hende "du skal lære meget.. du skal lære at styre dig selv og meget mere" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 00:56 | |
| Kajika hoppede af Morgan og tog stille i mod forbindingen og betragtede den lidt med et lettere ondt smil og sagde rigtig uskyldigt men dog med en lumsk undertone"Hmmm? jeg tænkte Morgan vil du ikke nok komme her hen og putte dette forbinding om mig så du sød og binde det bagved" hun grinte lettere kaos agtig(meget ondt) og blottede tænder med glæde og vendte ryggen til ham med forbinding hen mod ham og ventede på han ville gør det og når han kom tæt nok på hende ville hun lege lidt med sin skaber(ikke på en ond måde) men han tændte hende så meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 02:34 | |
| Morgan mærkede lettelsen på sin ryg når hun kom af, som om at der intet var at bære ikke engang ham selv. han så over på hende og kunne ikke lade være med at smile "nu er det intet med at du skal bruge det i dine fantasier" sagde han og kun på en drillende måde, han tog imod det og gik over til hende. han så sig kort omkring for at finde ud af hvor mennesket gik hen, inden han vende sit blik mod hende. og begynde at tage forbindingen på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 02:38 | |
| Kajika grinte lettere ondt og sagde"hvorfor må jeg ikke drømme om dig og så døde mennesker ved vores side og verden tilhøre os eller mig fordi jeg vil være hersker og frygtes af alt og alle!! hahah" hun grinte og tog ham blidt på hans lem da han kom helt tæt på og lod fingerne køre over lemmet uden på bukserne af ham til hans bukse kant og lod blidt et lettere forførende støn slippe fra hendes strube og sagde"mmmmmh Morgan... det kan godt være du ikke ejer mig men jeg føler mig skam meget tiltrukket af dig men det nok blot fordi du er min farmand og intet andet" da hun fik det på vendte hun sig mod ham og kyssede ham let på læberne i det hun brutalt bed ham i underlæben(ikke hårdt og vildt men jagede tænderne ned i underlæben på ham lettere forførende) og slikkede hurtigt blodet væk fra hans læbe og sagde"mmmmh lige hvad jeg havde brug for, mine tænder skriger efter blod og hud at bide i" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 02:51 | |
| Morgan så kort ned da han mærkede hendes hånd, han kunne ikke lade være med at smile af hende og gav hende forbindingen på. han lyttede på hvad hun sagde og træk lidt på skulderne "mmh... der skal mere til for at tænde mig" sagde han og tænde ikke på folk, derfor kunne han havde sex med kvinder og mænd uden nogen problemer og tænke over det efter. Morgan gav et lille grin fra sig og så på hende når hun kyssede ham, han gav et lille støn af smerte fra sig. men havde jo ikke nået imod det og lod hende derfor bare slikke blodet væk "lad os heller tage nået du bliver mæt af" sagde han og træk hendes tænder ud af sig, han så sig lidt omkring og tog en dyb indånding og så over mod duften af frisk menneske "kan du dufte den søde sunde duft ?" spurgte han om og så ned på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 02:54 | |
| Kajika slappede let af da hun gik af ham og sagde"Hmmm dette bliver svære end jeg havde regnet med men ja... jeg kan dufte dem arh de dufter godt men ikke så godt som dig farmand" hun grinte ondt og gik hen til kanten og ned som en kat og snuste ind af i det hun stille grinte og sagde"hmmm mandelig .... jeg vil finde en mandelig og så drikke fra ham fordi så kan jeg lokke ham med mit udseende eller tag folk med magt mere vis det er bedre farmand hvad skal jeg gør!.... jeg så sulten" hun blottede tænder og var temmelig ophidset og ville bare sætte tænderne i et bytte! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 03:21 | |
| Morgan rystede på hovedet af hende og gik hen til hende "tænk på et æble sundt og lækkert.. ikke til at stå for" hviskede han ind i hendes øre og så sig omkring, han fulgte duften med sine øjne og viste at han snart ville gå forbi dem 2 gader fremme "udseende aldrig magt.. fordi hvis magt så har du problemer hvis nogen ser det" sagde han og rejste sig ordenligt op og så sig omkring, inden han så ned på hende igen og kunne ikke lade være med at smile "og du skal altid huske at få dem til at være stille" sagde han og hoppede over på den anden bygning, han vende sig om og så efter hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 03:24 | |
| Kajika sukkede og sagde"ja farmand" hun smilte ondt da han gik og hoppede ned på jorden og gik hurtigt ind i en gyde så folk ikke så hende, hun virkede helt blind med dette og var det også.. hun bed tænderne sammen da hun ramte en pæl med hovedet og tog sig til hovedet og sagde stille"Arrr...." hun ville smadre pælen vis det ikke var fordi en vellugtende menneske mand så det og gik hen til hende og sagde"åårh er du okay smukke" hun vendte hovedet mod lyden og lyttede til hans hjerte og lod sig spille hjælpeløs"årh nej det tror jeg ikke" hendes tænder kløede hun ville bide ham!! hun ville ha dette menneske blod! så inderligt.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 03:33 | |
| Morgan så ned efter hende og gik stille med, han gav et grin fra sig da han så at hun gik ind i pælen. han satte sig ned og betragtede sin skabning "lyv for ham" hviskede han nok højt til at hun kunne høre det, han betragtede synet som når man sad i en biograf og så en virkelig god film "få ham med ind i gyden" hviskede han dog ville han heller ikke forstyrre, og håbede bare på at hun ville lytte efter på hvad han havde fortalt hende. han lag sine arme ned på sine knæ og lag sit hoved lidt på skrå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 03:38 | |
| Manden så på hende og han var kun der ved de 25 år, hun lagde sig stille op af manden og sagde med en uskyldig stemme"årh undskyld jeg bare så svag det så hårdt at være blind uden nogen der kan føre en.... fordi det lige sket jeg lige kommet fra hospitalet vil du ikke hjælpe mig igennem den store gyde jeg tør ikke selv jeg helt alene" hun lod sine finger køre uskyldigt over hans brystkasse og havde lyst til at flænse ham op men gjorde det ikke"og så uskyldig jeg jomfru og er aldrig blevet rørt før" hun var aldrig endt i seng med en men uanset hvad så var vampyr piger jomfruer fordi deres hinde helede jo igen.... manden følgede hende der ind og hun smilte ondt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 03:48 | |
| Morgan så over på dem og smilte han rejste sig op og fulgte efter dem på taget, han ville være sikker på at hun ikke på nogenmåde ville gå i panik. hvis han begynde at røre ved hende, han lod sin tunge glide hen over sine tænder. han betragtede det flotte syn og kunne ikke få sine øjne væk "husk hold ham for munden" hviskede han og ville ikke havde at folk kom løbende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 03:57 | |
| Kajika mærkede fyren få hende op af væggen og tog hende på siden i det han ville køre hænderne op til hendes utrolig faste brystpati og kajika knurrede fra struben af nu som en løve og tog hårdt fat i ham smadrede ham ned i vejen og holdte ham for munden... hun slog ham ikke for hårdt ned så han nu ikke døde jo. Hun grinte ondt og snuste stille til manden og lå med bene på vær hans side og sagde"Mmmmmh du dufter mættende og ja herre" hun grinte og rettede fokus mod manden der prøvede at fjerne hende hysterisk og i det hun tog fat i hans hånd og brækkede den om på den anden side med et ondt grin, begyndte han at græde, hun grinte og sagde"Nååårh vil du græde for mig hvor sødt! HAHA" hun smilte og blottede tænderne helt nu og hviskede"bare rolig det skal nok blive smerte fuldt!" hun bed hårdt fat i hans hals tæt på kæbebenet blot for han skulle lige endnu mere og strakte hans hoved til den ene side så hans hud flækkede lidt hvor hun bed tænderne i og sugede løs og mærkede hvor mættende dette var i forhold til Morgan... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 04:10 | |
| Morgan så ned på hende og satte sig ned på kanten, der kom et stort smil frem på hans læbe så han blottede sine tænder "dygtig" sagde han stille og lag sit hoved lidt på skrå, han var virkelig glad for at han havde fundet hende og at hun havde blevet som han ønskede. han lod sig glide ned af kanten af bygningen og gik med elegante skridt over til hende "meget mere mættende ?" spurgte han om selv om han ikke regnede med et svar, han så ned på fyren som langsomt forsvandt ind i sig selv "husk at ikke drikke alt for meget, gider ikke miste dig" sagde han og mente hvis han skulle miste hende, så skulle det være ham selv der slog hende ihjel |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 04:14 | |
| Kajika slap ved den sidste dråbe og rejste sig elegant op og sagde"arh ja meget.... meget mere mættende men dog ikke så vidunderligt som selveste vampyr blod så kom ikke og tro dit er speciel farmand" hun grinte ondt og tørte sig elegant om munden og slikkede det sidste af læberne forførende dog for sin egen skyldt og strøg håret let bagud så det flagrede smukt go elegant med håndfladen og sagde"så hvad skal vi nu? formand" hun gik hen til ham og sagde"det hårdt at havde bind for øjnene.... jeg tror aldrig helt jeg vender mig til det" hun rørte blidt ved hans brystkassen og strøg en negl hårdt ved hans kæbe så han begyndte at få starten på et sår og sagde"hvor har jeg dog lyst til at være ond. til at skære! I EN at sprætte en op og bare bade i blodet!" hun strøg de glas agtig smukke negle hen af sin blege dukke porcelæn hud og sitrede helt inden i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 04:25 | |
| Morgan hævede det ene øjebryn af hende og rystede på hovedet af hende "det gør jeg heller ikke, udover mit blod flyder i dine årer som dit gør i mine" sagde han og synes jo ikke at sit blod var forskel på, han ville jo også med glæde give nået af sit blod for nået sex. han kyssede hendes pande og mærkede hendes negl mod sin kæbe, han fjernede hendes hånd og rykkede sit hoved ned til hendes øre "hvad med at se hvor god du er til at løbe rundt oppe på tagene" hviskede han og ville med glæde se hendes falde ned et par gange, da han jo godt viste at hun ikke ville komme ordenligt til skade. han vende sig om og tog hendes håndled og hoppede op på taget, han slap hendes håndled igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 04:39 | |
| Kajika snerrede stille og sagde"du vil bare se mig lide indrøm det.... du tænder på at se mig lide og det underholder dig desuden ! så skal du ikke tro smerte kan bringe mig i knæ herre" hun grinte og bed ham let i fingeren og slap da de endelig kom op og prøvede at fornemme hvor de var og mærkede med fingerene på kanten og sagde"hmm.." hun rejste sig elegant og gik lidt bagud og hørte på husene, når vinden rørte dem og smilte i det hun tog tilløb og løb direkte ud over kanten nærmest kastede sig elegant som en kat sprang men i stedet for at ramme taget, lod vinden hendes spinkle krop føre væk fra taget og hun var på vej direkte mod Jorden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 04:44 | |
| Morgan træk lidt på skulderne af hende "jeg kan godt lide at se alle lide" sagde han og var ligeglad med hvem det var, han lod hende bare bide ham i fingeren og så tilbage på hende og smilte stort. han fulgte hende med blikket da hun hoppede og grinte lidt da han var på vej mod jorden, han lod sig selv hoppede ud og greb hende i sine arme og landede elegant på jorden "har du ikke ligefrem lyst til at lære hvordan du klare det ?" spurgte han om og hoppede op på næste tag og satte hende ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 04:52 | |
| Kajika grinte lidt og sagde"åååårh jeg elsker at lide dette spring var nok til at brække en arm ved eller noget Farmand !!" hun grinte og sukkede over den manglende smerte hun ellers sådan havde glædet sig til og sagde"Hmm men okay så lær mig det, hvordan gør man det når man ikke ved hvor der er nogen bygning??" hun slikkede sig let om munden og sagde"Hmm ... det er forstående det ligesom dit blod undtagen jeg tror en vær vampyr smager så godt som dig og dog... måske fordi vi er forbundet smager du lidt anderledes" hun grinte ondt og bed stille i sig selv for at få lidt blod, hun var så syrelig syg efter blod og havde ikke lært at styre sig i nu med dette blod bad noget og trangen fortærede hende inden i.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 05:01 | |
| Morgan lyttede ikke på hvad hun sagde, og lag en hånd på hendes mund for at få hende til at være stille "brug dog dine sanser, mærk taget under dig den bevægelser når du løber. du kan mærke igennem taget hvornår det stoppet og vinden omkring dig, hvor er den stærkere end andre steder" sagde han og fjernede sin hånd fra hende inden han selv tog sin forbinding på "kig" sagde han inden han satte i løb over taget og satte af det rigtige sted. han drejede rundt i luften og landede elegant på det næste tag "din tur" sagde han og træk sin forbinding af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 05:06 | |
| kajika tog forbindingen af for at se ham.... og så ham lande så smukt og sukkede let i det hun blev vred på sig selv og tog forbindingen på og lukkede munden helt i og gik ned i knæ og tog ikke tilløb men mærkede vinden mod sin krop og snuste ind af i det hun os ville bruge morgans lugt lidt, men droppede det dog hurtigt igen og satte af i det hun hoppede, hoppede hun som en elegant ballerina og landede på tagets kant og var ved at falde bagover men genvandt ballancen gik ned i knæ og bed sig i underlæben så blodet flød og følte sig lettere, lettere over at kunne mærke noget under sine fødder og mærkede sig lettere søvnig fordi hun havde drukket så meget og sagde"er der meget at lære i nu" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 05:24 | |
| Morgan så efter hende når hun hoppede, han skulle lige til at tage fat i hende. men gjorde det ikke når hun igen fik balancen, han hævede det ene øjebryn og nikkede "en vampyr kan aldrig lære sig nok" sagde han og vende sig om og så hen over tagene "så skal du kunne løbe hen over dem" sagde han og tog sin forbinding på og satte i løb, han hoppede elegant fra tag til tag. uden engang at være tæt på at falde ned, han stoppede op flere tage fra hende og vende sig om og lyttede efter hende. for at være sikker på at hun fulgte efter ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 05:28 | |
| Kajika så ham løbe da hun havde taget forbindingen af og tog den så på og følgede ham og hørte efter hans klik lyde når han ramte tagene og hørte hvor han satte af og brugte vinden i det hun løb efter ham var der kun 2 tage fra dem i det ! der skete en stor katastrofe, hun ramte en tagplade der sad løs og ryg utrolig hurtigt ned mod kanten og faldt ud over taget og landet på jorden med et ovenlig brag i det hun mærkede noget i siden og gav et liderligt støn fra sig af den dejlige smerte og sagde"mmmmh!" hun grinte ondt og prøvede at hive sig væk fra den øelagte cykel holder der var metalisk... hun fik sig rejst op mens blodet løbb og var dog ikke så go til at hele dette helt igennem spidende sår... hun rejste sig vaklende op og prøvede at få fokus |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Tors 03 Jun 2010, 05:34 | |
| Morgan hørte larmen og tog forbindingen af, han løb hurtigt over til det tag hendes duft kom fra. han så ned på hende og hoppe ned, han tog fat i hendes arm og så på såret. inden han så op på hendes ansigt og træk forbindingen af "du er nød til selv at heale det der.. mærk inde i dig at din hud trækker sig sammen og tænk ikke på andet end at få det til at heale" sagde han og lod sin anden hånd på såret for at få stoppet det så godt han kunne, selv om han viste at han aldrig ville kunne stoppe det og det blev nød til at være hende selv. han så ned på såret og lag sit hoved lidt på skrå, han kunne ikke lade være med at smile af den søde duft af vampyrblod |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| |
| | | | Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|