Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

på vej hjem

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

på vej hjem - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 02:59

taron nussede hende i håret og holdte hende ind til sig, "ja måake...men jeg gjorde mine elskede søstre kede af det.." sagde han helt stille og så ned på hende igen, han flyttede han hånd fra hendes hår og strøg hende over kinden i stedet, "men...det er ligegyldigt...lad os nu bare snakke om noget andet" sagde han bedende og så hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 05:37

kiyoko nussede ham lidt på halsen ved såret, og smilte svagt til ham. "nurh, ja en lille smule måske...har du egentlig haft kontakt med Kira siden?" spurgte hun da hun med det samme kom i tanke om sin søster. hun havde ikke kontaktet hende siden ulykken og tænkte lidt på hvor hun var og hvordan hun havde det. hun lukkede øjnene igen, da han strøj hende over kinden "lad os tale om vores søster" sagde hun lidt ivrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 05 Jan 2010, 08:22

taron nød hun nussede ham på halsen og smilte skævt til hende "mmh...nej jeg har ikke haft nogle at gøre med hende...jeg har jo nærmest prøvet at komme så langt væk fra jer som muligt..fordi jeg var bange for jeres reagtion" forklarede han sig og betragtede hende lidt, han ville gentlig gerne se kira igen for at kunne undskylde og i håb om hun ikke vil hade ham for meget, "øhm okay...det kan vi godt" sagde han stille og tænkte sig om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 04:07

hun så ned og tænkte lidt på kira men vendte så blikket mod taron lidt efter "nå...hvordan synes du så min reaktion var?" spurgte hun eftertænksomt. hun undrede sig faktisk over hvordan han havde syntes om hendes måde at være på og sådanne ting. hun lo lavmælt og trykkede ham lidt ind til sig og mærkede hans kølige hud mod sin kind "er det virkelig rigtigt at hun slog dig i hovedet med en stegepande?" spurgte hun fjollet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 05:21

taron tænkte sig godt om og så på hende "jeg troede i ville skælde mig ud og hade mig for livet og afskyge mig....hade mig" forklarede han og puttede hende forsigtig ind til sig, han begyndte at grine lidt da hun nævte stegepanden og tog sig lidt til baghovedet "ja det gjorde hun...og det gjorde faktisk ret ondt" grinede han mundert og ¨så på hende med et skævt men tænksomt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 06:44

hun nød hans omfavnelse og grin og lukkede så øjnene igen "det gør jeg ikke...og det tror jeg heller ikke Kira ville gøre! uanset hvad, er du stadig vores storebror" sagde hun glad og aede ham blidt på håret.
hun fniste og rørte ham ved baghovedet "ja det kan jeg da forestille mig! jeg så ikke noget før hun havde gjort det, så jeg hørte bare en lidt huhl lyd...hvis du forstår?" grinte hun.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 03:48

taron smilte stille og puttede hende forsigtigt helt ind til sig bare for at have hende ind til mig "hmm måske her det ret...men sådan tænkte jeg ikke dengang.." sagde han stille oh nød hun aede ham i håret, han elskede at lytte til hendes fnisen og smilt elidt af det "ha ha virkelig morsomt..." sagde han ironisk, men smilte skævt til hende, han roede hende så i håret så det blev helt rodet og begyndte så at grine.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 04:18

yoko følte sig meget afslappet, og havde for førte gang i 4 år, lyst til at falde i søvn. hun spærrede øjnene vidt op og prøvede at se uskyldig ud, men det lykkedes hvist ikke så godt. "ja ik??" grinte hun, men lukkede så hurtigt sine øjne da han gjorde hendes hår filtret. yoko så surt op på ham "taron, du er den ondeste skabning jeg nogensinde har mødt" sagde hun med en mut mine, men kunne ikke holde masken længere, og endte så med at grine med ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:10

taron grinte lidt "nej faktisk ikke" sagde han drillende og roede videre i hendes hår "neeej det er jeg ikke...jeg driller bare" sagde han mundert og smilte skævt til hende, han løftede hende så op og lage hende over skulderen "nu skal du altså i bad lille ven" sagde han bestemt men glad og gik hen til badeværelset med hende over skulderen, han gik ind på bade værelset og satte hende ned igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 04:41

hun smilte glad, men fik et chok da han løftede hende over skulderen og bar hende ind på badeværelset.
"argh taron!" gispede hun forskrækket, for det føltes helt anderledes at blive løftet når man ikke kunne se det store.
hun kom straks i tanke om det bad hun havde bedt om, og tænkte på om han mon havde noget tøj i pige størrelse i huset, for det hun havde på nu, var blodplettet. da han satte hende ned igen sukkede hun lettet og rettede lidt på tøjet og håret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 04:47

taron grinte blot af hende og synes hun var utrolig morsom at drille, han bagtragtede hende lidt "så...du kalder bare hvis der er noget du ikke kan finde ud af med det øjne" sagde han drillende men også venligt, han så lidt på hendes tøj da hun rettede på det "hmm jeg er bange for at jeg ikke har noget tøj til dig...og jeg kan ikke nå at vaske det...kan du nøges med at låne lidt af mig?" spurgte han tænkende om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 07:12

hun lyttede til hans drilleri og kom vidst selv til at smile lidt "som sagt; du er den ondeste skabning jeg nogensinde har mødt" sagde hun fornærmet, men med en drillene undertone. "ja det kan jeg da godt...regnede heller ikke med at du havde noget kvindeligt tøj" hun mærkede lidt på halsen og kunne tydeligt fornemme det størknede blod, og aret. det smilede hun af, det havde været så nemt at overtale ham til at bide hende. "er det meget slemt?" spurgte hun og hentydede til tøjet. yoko så ned af sig selv. blodpletterne befandt sig hovedsageligt på overkroppen, men der var stadig blod på halsen. den smalle strøm ned af hagen og det forrest af halsen var ikke størknet endnu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 04:04

taron så på hende og smilte skævt "så har du ikke mødt særlig mange onde væsner" sagde han med et grin og var meget munder i humør "okay godt godt...jeg finder noget imens du er i bad...skal jeg tænde vandet for dig?" spugte han imens han åbnede et skab, i skabet var det fyldt op med håndklæder og det var tydeligt at se de var brygt mange gange, det var også ret tydeligt på selve badeværelset at han elskede at gå i bad, han træk et håndklæde og vendte blikket hen på kiyoko igen og smilte fjollet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 12 Jan 2010, 05:41

hun grinte fjollet af ham "nej det har jeg ikke, men du er stadig den ondeste...og ja du må gerne tænde vandet..tror ikke selv jeg kan det" sagde hun smilene. hun hørte en skabsdør blive lukket op og kunne regne ud at han var ved at finde håndklæder osv frem. hun tænkte lidt på om hun mon kunne gå i bad med blinde øjne...det måtte jo være svære end almindeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeOns 13 Jan 2010, 11:01

taron grint estille og nikkede kort "okay..jeg er da også total ond...jeg tænder vandet og stille shampoo osv. frem" forklarede han imens han fandt shampoo, balsam og normalt sæbe til kroppen, han gik så han til brugseren og tænde for vandet, han flyttede blikket hen på hende og tænkte lidt over om der mån var mere han skulle hjælpe hende med, for hvordan skulle hun kunne finde ud af hvad der var shampoo eller balsam.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTors 14 Jan 2010, 06:38

hun smilede igen til ham "ja okay, men hvordan finder jeg ud af hvad der er hvad?" spurgte hun, for man kunne jo ikke rigtig mærke forskel på flaskerne hvis man ikke kendte deres former. hun sukkede der hun hørte vandets rislen, for det var en af de dejligste lyde hun kendte overhovedet. så kom hun til at tænke på at han jo nærmest blev nød til at være der mens hun tog bad, for at hjælpe hende. hun vidste ikke helt hvad man ellers kunne gøre, men de var jo søskende og nogle søskende havde jo set hinanden sådan...så det var vel ikke helt så slemt alligevel, siden de var familie?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:17

taron så på hende og tænkte sig godt om "hmm...ja det tænkte jeg også lige over...hmm men jeg ved ikke...jeg kan jo ikke stå her...og se på ..kan jeg?" spurgte han stille og så lidt på vandet der rislede ned, han kørte en hånd igennem sit hår og så lidt ned, det var vel ikke noget problem de var jo søskende, han havde da set hende nøgen mange gange som lille, men det var jo noget andet nu, nu var de jo begge udvokset og hun lignede jo en rigtig kvinde nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 06:44

hun tænkte sig godt om før hun svarede for det kunne jo godt være at hun ville lyde lidt pervers hvis hun sagde ja. omvendt ville det jo være svært for hende at tage bad uden tarons hjælp. "hmm...det ved jeg ikke helt...altså...vi er jo søskende? det havde været noget andet hvis vi ikke var" sagde hun tænkene. *sagde jeg det nu rigtigt?* spurgte hun sig selv og strøj håret tilbage. hun synes det var lidt mærkeligt at der skulle så meget forberedelse til, bare for at hun kunne gå i bad, men hun havde egentlig ikke noget imod at han var der, så længe han bare ikke havde vumle tanker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeFre 15 Jan 2010, 07:32

taron så på vandet imens han ventede på hende svare og vendte først blikket mod hende da hun svarede "du har ret..jeg har jo set dig nøgen mange gange...du var så kær da du var lille og rente nøgen rundt" sagde han med en drillende og smilte skævt til hende "men tør du...at stå foran mig uden tøj på...du er jo blevet en voksen kvinde nu" sagde han lidt tænksomt og så alvorligt på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 04:07

hun sukkede opgivende der han omtalte deres lykkelige fortid "ej, stop nu!" udbrød hun grinene og rødmede. hun tænkte lidt over hvad hun skulle svare på hans spørgsmål og så lidt rundt i badeværelset, som for at finde inspiration til det kommene svar, men da hun jo ikke så andet en sort var det ikke til stor hjælp. "altså...ja, måske? vi er jo søskende uanset hvad, og jeg kan ikke se hvad vi ellers kan gøre...jeg vil jo ikke rigtig kunne tage bad uden hjælp, med disse øjne" sagde hun og lukkede kort øjnene. "og vi bor jo også sammen nu, så der vil nok blive andre situationer som denne?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 18:07

taron kunne ikke lade være med at grine over hendes udbrud "jeg stopper jeg stopper" grinede han og smilte mundert til hende, han så lidt på vandet igen og ventede på hendes svar, han vendte blikket mo dhende og nikkede "præcist...men så sker der vel ikke noget...men du tager selv dit tøj af..det gider jeg ikke at hjælpe med" sagde han mere bestemt og så på hende med at rigtig storebror blik, han havde egentlig ikke noget imod at hjælpe hende med badet, det var mere det at hun måske ikke ville bryde sig om at hendes storerbror som hun lige havde mødt igen efter 4 år skulle se hende uden tøj.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 02:31

"godt" sagde hun og prøvede at se alvorlig ud. hun rystede kort på hovedet og grinte af ham "jaja, men så skal du også lige gå ud, for jeg gider altså ikke strippe for dig" sagde hun drillende og skubbede let til ham. tanken om at skulle klæde sig af for taron var pinlig, og selvom hun ikke havde det store imod at han hjalp hende med badet, ville hun stadig ikke skifte foran ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 03:08

taron smilte mundert og nikkede lidt, han lage hovedet lidt på skrå og stirrede mistroisk på hende "tro mig..jeg havde ikke tænkt mig at stå og kigge på at du tager tøj af...det ville gå lang over mine granser" sagde ahn rolig, men han lo så lidt for sig selv og smilte fjollet "jeg går ud nu..kald når jeg må komme ind" sagde han venligt og gik han til døren, han så lidt på hende før han gik ud, han sørgede for hun kunne høre han lukkede døren så hun vidste han var gået ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 06:29

hun lo af det han sagde "det skal jeg nok" hun hørte døren lukke og vidste, at siden han sagtens kunne have gjort det lydløst, var det af hensyn til hende. kiyoko smilte og tænkte på alt hvad der var sket idag, mens hun klædte sig af. hun havde mødt sin storebror, bidt ham, blevet blind, han havde bidt hende og hun havde dræbt et menneske. hun foldede sin sorte t-shirt sammen og lagde den tøvende på gulvet. lidt senere havde hun ikke noget på og tænkte over hvad hun skulle gøre. efter et par sekunders tøven, følte hun sig frem til håndklædet som hun svøbte om sig. "øhm, du må godt komme ind nu" sagde hun lavt og tøvende, men hun vidste at han med sin vampyr hørelse ville kunne høre det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 03:06

taron stod og ventede tålmodigt med et lille smil på læben og en lille nynnen, han hørte hende så og åbnede stille døren "okay..." sagde han venligt og gik ind, han lukkede døren mest som en vane og gik roligt hen til hende "bare lade mig føre dig..." sagde han blidt og tog stille fat i hendes skuldre, han vendte hende om så han stod bag hende og førte hende så stille hen til bruseren "nu står du foran bruseren..der er et lille trin du skal trade over" forklarede han venligt og overvejede at slippe hende, men han lod hver og blev ved med at holde fat i hendes skuldre.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: på vej hjem   på vej hjem - Page 7 Icon_minitime

på vej hjem
Tilbage til toppen 
Side 7 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» På vej hjem.