|
| på vej hjem | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 04:13 | |
| hun hørte bruseren slukke og løftede hovedet der Tarons skridt kunne høres i stuen. "hej igen" sagde hun stille med et lille smil men blev lidt afledt af menneskene ude på gangen der i øjeblikket var stoppet op for at snakke. "var det godt med et bad?" spurgte hun mest bare for at holde duften af dem udenfor på afstand, hun bed sig lidt i læben og kunne igen smage blod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 04:26 | |
| taron så hen på hende og smilte blidt "hej.." sagde han og gik hen til hende, han havde også fået færten af af menneskerne og så hen på døren, "det var dejligt...skal jeg hente menneskerne...så du kan få lidt at drikke?" spurgte han roligt om og satte sig ved hendes sidde og betragtede hendelidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 04:37 | |
| hun troede først ikke sine egne ører...at han bare dræbte helt uskyldige mennesker. "hv..hvad? nej ellers tak taron..." sagde hun med en lidt rystende stemme og mærkede at han satte sig ved siden af hende og hun så væk. "jeg...dræber kun mennesker der har fortjent det...ikke de uskyldige og desuden dræber jeg dem heller ikke en gang" hun så det velkendte billede af Kira igen og kom så i tanke om at den der havde bidt Kira, sad lige ved siden af hende på sofaen lige nu. hun gøs lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 04:55 | |
| taron sukkede kort og så på hende "du dør hvis du kun drikke blod fra folk der fortjener det...det er nødvensigt du bider og for blod...så hvis du har brug for blod..skal du finde nogen du kan bide.." sgade han stille, han var blevet så van til at bide andre at han havde accepteret det, men han havde stadig ikke tilgivet ham selv for at han havde bidt kiyoko og kira den gang, men det ville han nok heller aldrig kommer over. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 05:07 | |
| hun vendte blikket mod ham "hmm...jeg har da overlevet indtil nu" men inderst inde overvejede hun faktisk hans tilbud men slog det hurtigt væk. hun ville ikke ødelægge uskyldige menneskers liv på grund af hendes egne behov. "jeg kan heller ikke lide at bide folk i det hele taget, så jeg prøver at undgå det så meget som muligt...jeg har tilpasset mig det" sagde hun og trak på skuldrene og lukkede øjnene så hun kun koncentrede sig om duften. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 05:16 | |
| taron så på hende og tænkte sig lidt om "det bliver du ikke ved med..." sagde han oh lage hovedet på skrå "det er det samme som anoreksi..bare for vampyre..." sagde han og lænede sig tilbage og så hen på døren, han lage hovedet savgt på skrå og overvejede at logge menneskerne ind for han kunne få lidt blod og måske kunne få hende til at drikke noget også, han så på hende igen og smilte stille igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 05:25 | |
| hun lagde hovedet på skrå "det kan du da ikke vide" sagde hun udfodrende og hørte på det næste han sagde "lige bortsert fra, at jeg ikke er ude på at tabe mig for jeg er allerede undervægtig" hun lænede sig tilbage i sofaen og slappede af og tænkte på det med anoreksien. hun havde altid været tilfreds med sin krop og havde også altid været undervægtig så det var jo ikke en mulighed. det var bare på grund af billedet af Kira der hele tiden dukkede op i hendes hovede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 05:30 | |
| taron så på hende "du sulter dig selv..det vil sige du drikker ikkke det blod du har brug for..og det ender du med at dø af..det tog også tid for mig at vende mig til det...men det er nødvendigt at du vender dig til det og for den mængte blod du har brug for" forklarede han sig og lød lidt alvorlig, badet havde ikke hjulpet længe, han sukkede kort og stille og så hen på døren igen, "når men..jeg vil havde noget at drikke jeg er tørstig..så" sagde han stille og rejste sig op og gik hen mod døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 05:39 | |
| "mmh..." var det eneste hun kunne svare ham for hun gad ikke fortælle alt det hun ellers kunne have forklaret. hun smilede lidt af det han sagde "okay....bare du ikke tvinger mig til at drikke noget så er jeg glad" svarede hun opgivene og smilede stort men prøvede at skjule det. hun hørte ham gå mod døren og tænkte lidt på hvordan han havde tænkt sig at invitere dem ind. *hej mad! bare træd indenfor i mit dejlige vamyr hjem, og læn jer tilbage og lad mig klare resten!* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Lør 26 Dec 2009, 05:49 | |
| taron så hen på hende og smilte skævt "nej nej.,..jeg regner med du ikke kan stå imod" sagde han drillende og smilte skævt, han åbnede døren og så på menneskerne "hey undskyld vil i ikke lige hjælpe mig?" spurgte han venligt og smilte, menneskerne nikkede og gik med ind, låser døren og går ind i stuen med menneskrene, "det er min søster...hun faldt ude på gaden og jeg er ikke så glad for blod så vil i ikke være søde at tørre blodet væk..hun er blind så hun kan ikk erigtig finde ud af det selv" sagde han meget overbevisende og det ene menneske nikkede og gik hen til kiyoko, mennesket satte sig ved sidden af kiyoko og så lidt på blodet. taron smilte skævt og gik med det andede menneske ind i køkkenet som ville hente noget vand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Man 28 Dec 2009, 00:59 | |
| "tsk tsk..." var det eneste hun svarede til hans drilleri og vendte hovedet væk for at modstå den duft der rullede ind over hende da taron åbnede døren. da menneskene gik ind og taron forklarede hvorfor han havde brug for hjælp, smilede hun da han sagde at han ikke var så glad for blod. *det kaldes jo ironi?* hun skjulte ansigtet i hænderne da det ene uskyldige menneske satte sig ved siden af hende, og hun kunne næsten mærke hans blik på sig. hun hørte det andet menneske og taron gå, og nu var hun alene med ham ved siden af sig. hun bed sig i læben og løftede hovedet lidt i retningen af mennesket. *han skal ikke bides* tænkte hun og var faktisk lidt stolt af sig selv over at hun kunne stå imod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Man 28 Dec 2009, 08:52 | |
| mennesket der havde sat sig ved kiyoko lage blidt sin hånd på hendes ryg "hvad skete der siden du faldt?" spurgte han venligt om og smilte også venligt til hende, han virkede til at være meget venligt og han duftede rimelig stærkt. taron stod bag det andede menneske ude i køkkenet, han gik tættere på mennesket og så hende over skulderen "tak for i vil hjælpe" sagde han taknemmeligt og snusede lidt til menneske pigen, hans øjne blev røde og et lumsk smil tegnede sig på hans læber, "ingen ordsag" sagde menneske pigen venligt og intet anende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tirs 29 Dec 2009, 01:10 | |
| hun fik et lettere chok der han lagde hånden på hendes ryg, og hun kunne mærke at hendes øjne lige så stille begyndte lyse i en stærk turkis farve. hun trak sig lidt væk og kunne næsten allerede smage blodet, men holdt dog tørsten tilbage. "øhm..." begyndte hun, men hvad kunne hun egentlig sige til ham? "jeg...jeg er lige blevet blind for et par måneder siden så jeg har ikke helt vænnet mig til det endnu..." hun blev enig med sig selv om at det lød sandfærdigt "så jeg faldt ret slemt" sluttede hun af. så kom hun i tanke om at det ville virke lidt mistænkeligt, at hun kun blødte fra halsen, for hvis hun var faldet ville hun jo nok have sår forkellige steder, men mennesker var ikke så inteligente som vampyre. hans stærke duft tiltrak hende i allerhøjeste grad og hun kunne mærke en stille sitren i kroppen. hun spidsede øre der Tarons stemme kunne høres ude fra køkkenet, og hun kunne sagtens gætte at hans øjne var røde nu...måske havde han allerede bidt mennesket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tirs 29 Dec 2009, 03:51 | |
| menneske drengen så på kiyoko og smilte venligt, han så lidt undrende på hende og så ud som om han lyttede godt efter "okay...det gør mig ondt..." sagde han roligt og smilte venligt, underligt nok tænkte menneske drengen ikke over at hun kun blødte på halsen, "jeg håber snart du vænner dig til det" sagde han venlig. taron strøg menneske pigens hår væk fra hendes hals og lage sin hånd for hendes mund "farvel lille ven" hviskede hen ind i hendes øre og stak så sine tænder dybt ned i menneske pigens hals, hun prøvede at skrige, men det kunne ikke rigtig høres. duften af blod fylde hurtigt hee huset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tirs 29 Dec 2009, 04:05 | |
| "tak...men det er lidt svært at vænne sig til" sagde hun oprigtigt og kunne næsten ikke bære at skulle bide ham men tog sig sammen. *kom nu...bid ham* den lille stemme i hendes hovede var lige til at få spat af men stemmen blev hurtigt afbrudt af lyden af Tarons' og dernæst duften af blod der bredte sig i hele huset. hun bed sig hårdt i læben og prøvede desperat at holde duften ude men hun kunne ikke mere. "vil du høre en hemmelighed?" spurgte hun barnligt med et uskyldigt smil på læben, men inden mennesket nåede at svare havde hun sat sig i hans skød og strøj nu lidt af hans lange pandehår væk fra hans hals og snusede til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 09:50 | |
| taron holde menneske pigen tæt på sig og sugede lysdigt hendes blod, det var så sødt og det mættede så godt at han ville have det hele med, han kunne mærke pigens krop blev mere slap nu mere blod han sugede og duften spræte sig hurtigt rundt. menneske drengen smilte og så venligt på kiyoko "måske ja..." sagde han, han have ikke lagt mærke til duften af blod da hans menneske sanser var så svage, man kunne tydeligt se menneske drengen blev rimelig overrasket over hun satte sig på han skød "øhm jo..ja okay?" sagde han stille og lænede sig lidt tilbage da hun fjernede hans hår, menneske drengen gjorde selvfølgelig intet ved at hun sad på ham, da han ikke kendte til vampyr og at han var blevet tiltrukket af hende netop fordi hun var vampyr. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 09:59 | |
| hun smilte drillene da hun mærkede at han trak sig lidt tilbage og lænede sig ned mod hans hals og indsnusede hans duft. "jeg er en vampyr" sagde hun men munden ved hans øre og bed ham let i øreflippen så det begyndte at bløde "dem fra bøgerne og filmne eksisterer....i mennesker er bare for svage til at tro på det" hun stak tungen ud og fangede nogle dråber blod fra hans øreflip som hun drak med velbehag. "ikke dårligt for et menneske...ikke for sødt, ikke for surt"
//sorry er ikke så krea idagxD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 10:09 | |
| taron blev ved med at suge til pigen var død og slap hende så så der lød et bumb da hun ramte gulvet, han kunne svagt lugte drengens blod og et tilfreds og stolt smil brede sig på hans læber, han så hen mod stuen og lyttede. menneske drengen sank en klump og rystede lidt på hovedet "vamoyre findes ikke" hvsikede han halv pansik, men da han mærkede han bed ham i øre flippen stivnede han helt, han kunne ikke få et ord frem eller bevæge sig på nogen måde, da bumbet lød gik han helt i panik og begynde at råbe alt mulig om at han ville leve og ikke dø.
//det går nok ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 10:19 | |
| duften af pigens blod blandede sig med drengens, og kiyoko kunne mærke sine hjørnetænder blive længere. hun hørte et bumb ude fra køkkenet og kunne godt regne ud at det var pigen, men vende hurtigt opmærksomheden til drengen foran sig. "du vælger jo selv hvad du vil tro på" sagde hun og lagde hovedet på skrå og så nyskerrigt på ham. der han begyndte at råbe, sukkede kiyoko opgivende og lagde en finger for hans læber "men du skal da heller ikke dø lille menneske...eller....okay jeg vil ikke lyve for dig...du skal dø" hun strøj ham på håret og tyssede lidt på ham "jeg burde ikke lege med maden, men du tvinger mig altså til det når du tager det sådan på veje" sagde hun og himlede med øjnene af ham.
//oki<3// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 10:31 | |
| taron grinte lidt af drengens paniske reagtion og vende så blikket ned på pigen med et skævt smil, han gik stille hen til døren og så hen på kiyoko og drengen. drengen og skræslagen på kiyoko, men var dog blevet helt stille "lad mig blive en af jer...jeg vil ikke dø" bønfalde han skræmt og så bedende på hende, hans popiler fløj rundt fra side til side i øjnæblet, det var et tydeligt tegn på han var meget skrækslagen, han gjorde sjovt nok ingen modstan da han jo stadig var tiltrukket af hende.
//jeg er vidst heller ikke så krea lige nu XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 10:40 | |
| Kiyoko blev distraheret af Tarons grin og inderst inde tænkte hun, at det nok var lidt synd for drengen at de bare sådan udnyttede ham og hans vens venlighed. hun blev lidt overrasket der hun hørte drengens bøn, men viste det ikke og smilede bare af ham "lille menneske...det er mere en forbandelse end en velsignelse...hvis jeg forvandler dig nu så vil du leve for evigt" hun spærrede øjnene lidt op, som når en mor fortæller et eventyr til sit 7 årige barn "du vil se dine venner visne for dine fødder og måske bliver det endda dig selv der slår dem ihjel, for efter du er blevet forvandlet vil en stor blodtørst hjemsøge dig, og du vil dræbe uskyldige mennesker og du vil få flere fjender end venner! ....er det det du vil? er det?" spurgte hun ham blidt og lænede sig ned til hans hals og kyssede den.
//tror min kreativitet er vendt tilbage igen!xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 10:48 | |
| taron så ind op dem og hørte så hvad kiyoko sagde, han så lidt ned og fik det lidt skidt med sig slev, men han rystede hurtigt på hovedet *sådan er det...der er intet at gøre* tænkte han bewstemt til sig slev og sank en klump. drengen så på kiyoko og lyttede til hendes fortæling, han fik pludselig tåre i øjnene og begyndte at græde som et lille barn "jeg vil ikke dø.." hulkede han, han var egentlig ikke ret gammel, han lignede en der måske lige var flyttet hjemme fra 18 ca.. drengens tåre fik ham til at så mere ung og barnlig ud en før og han virkede aller mest bare som et barn der ikke fik sin is
//det var da godt ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 11:31 | |
| stilheden fortalte kiyoko at han lyttede intenst og hun smilte ondt "det bliver du nødt til...det er enten dig eller mig, og eftersom jeg er øverst i fødekæden bliver det din død" hun grinte ondskabsfuldt og lagde hånden på hans anden skulder så han ikke kunne flytte sig. kiyoko hørte ham græde men tog ikke notits af det, men kyssede ham blot en sidste gang på halsen, og begravede så tænderne i ham. hun sukkede af nydelse, men også lidt af nederlag, for hun havde jo givet efter som Taron havde forudset.
//jeg vil ha' kakaomælk Oo// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 11:49 | |
| taron så hen på dem og lage hovedet på skrå, han lænede sig op af dørkarmen og tænkte lidt over de ting hun sagde. drengen havde nydt kyssende, men det viste han på ingen måde, han begyndte at vride sig ved det sidste kys, men han stivnede og skreg af smerte da kiyoko stak sine tånder ind i hendes hals. taron hørte skriget og lukkede døren til køkkenet, han gik hen til pigen og løftede hende op på køkkenbordet *vi er monstre...men der er intet at gøre ved det* tænkte han vred til sig selv og så hen på døren til stuen da drengen endelig blev stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: på vej hjem Tors 31 Dec 2009, 11:55 | |
| kiyoko lagde en hånd for hans mund da han skreg men det blev ingen måder dæmpet *nogen kan have hørt det...men det giver jo bare mere mad* tænkte hun smilene og drak hans søde, velsmagende blod og nød det fuldt ud. det var sjællendt hun lod sig slå sig så meget løs. kiyoko hørte køkkendøren blive lukket og overvejede om Taron havde dræbt pigen eller ladet hende leve. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: på vej hjem | |
| |
| | | | på vej hjem | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|